MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november)

25 nov 2013 09:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #61
Inderdaad de eerste keer dit seizoen dat ik niet gefouilleerd werd. :thumbsup: In voorgaande jaren werd ik letterlijk nooit gefouilleerd, ik zie er dan ook erg braaf uit :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2013 16:07
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #62
Iemand de samenvatting al op internet gevonden? Het is al maandag en het staat nog niet online.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2013 16:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #63
Volgens mij staan die niet meer per wedstrijd online op foxsports maar enkel de hele aflevering met alle samenvattingen.

foxsports.nl/video/172446-hoogtepunten-j...e-speelronde-17.html

MVV is vanaf 16:05
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2013 18:08
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #64

jeoff schreef : Volgens mij staan die niet meer per wedstrijd online op foxsports maar enkel de hele aflevering met alle samenvattingen.

foxsports.nl/video/172446-hoogtepunten-j...e-speelronde-17.html

MVV is vanaf 16:05


Bedankt, maar daar moet je een betaalabonnement voor hebben om die te bekijken. Ik heb alleen maar een gratis account bij fox.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 17:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #65
Ik ben wel gefouilleerd.

Ik heb er zelf geen problemen mee willen ze het dan mogen ze het van mij...Heb toch niks te verbergen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 18:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #66
Oh, daar gaat het uiteraard helemaal niet om. Ik ben echt jarenlang helemaal nooit gefouilleerd, dat vond ik zelf ook wel weer raar. Het is logisch dat als je altijd gaat, je zo af en toe eruit gekozen wordt, puur op willekeurige basis. Maar het ging in eens van letterlijk nooit, naar letterlijk altijd. Afgelopen vrijdag was de eerste wedstrijd dit seizoen dat ik NIET gefouilleerd ben. Dat vind ik zwaar overdreven. Als je letterlijk iedereen gaat fouilleren is de klantvriendelijkheid ver te zoeken.

Daarnaast vond ik de dubbele (tot driedubbele rij) ook niet echt klantvriendelijkheid uitstralen.

Het argument "ik heb niets te verbergen" is sowieso geen goed argument. Iedereen heeft iets te verbergen. Laat je foto’s van je kind aan een wildvreemde zien? En geef je onbekenden je pincode of inzicht in je medisch dossier? Vind je het prima als de postbode je brieven eerst leest voordat hij ze in de brievenbus stopt? Je hoeft geen slecht mens te zijn om iets te verbergen te hebben. :unsure:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 18:14
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #67

Jacques schreef : Oh, daar gaat het uiteraard helemaal niet om. Ik ben echt jarenlang helemaal nooit gefouilleerd, dat vond ik zelf ook wel weer raar. Het is logisch dat als je altijd gaat, je zo af en toe eruit gekozen wordt, puur op willekeurige basis. Maar het ging in eens van letterlijk nooit, naar letterlijk altijd. Afgelopen vrijdag was de eerste wedstrijd dit seizoen dat ik NIET gefouilleerd ben. Dat vind ik zwaar overdreven. Als je letterlijk iedereen gaat fouilleren is de klantvriendelijkheid ver te zoeken.

Daarnaast vond ik de dubbele (tot driedubbele rij) ook niet echt klantvriendelijkheid uitstralen.

Het argument "ik heb niets te verbergen" is sowieso geen goed argument. Iedereen heeft iets te verbergen. Laat je foto’s van je kind aan een wildvreemde zien? En geef je onbekenden je pincode of inzicht in je medisch dossier? Vind je het prima als de postbode je brieven eerst leest voordat hij ze in de brievenbus stopt? Je hoeft geen slecht mens te zijn om iets te verbergen te hebben. :unsure:



Ik snap je wel.

Maar wat ik ook vaker heb dat de stewards die je kennen en vaker zien gewoon snel fouilleren en de stewards en beveiligers die je nooit of bijna nooit ziet en kent dat die je echt van top tot teen fouilleren om gewoon iets te willen vinden lijkt het wel.

En ja niets te verbergen bedoelde ik meer op dingen die niet mogen zoals vuurwerk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden