>
Ontvangen bedankjes 144
Schapendonk schreef :
vond ik niet.De 1-3 in cambuur vond ik een verdiende overwinning met een zeer goede Labylle en schitterend doelpunt van Smeets.Die tegen den Bosch was geflatteerd.Jammer dat je de commentaren van die wedstrijd niet kan terug lezen.Er stond toen niks anders dan dat het geflatteerd was.Ekstertjj schreef :
Schapendonk schreef : Tegen den Bosch 4-1.....
Was dat zo'n onverdiende overwinning dan?!! Ik vondt die 1-3 overwinning in Leeuwarden (stukken) geflateerder.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ekstertjj schreef :
jeoff schreef :
Ekstertjj schreef :
Ik kan me vergissen maar werd het vorig seizoen thuis tegen de Eagles geen 3-3
ja je hebt gelijk.. ik weet even niet welke wedstrijd ik dan in gedachte heb... maakt ook niks uit
Nee dat weet ik dan ook niet lol
Ik kan me wel herrineren dat we in Leeuwarden zwaar onverdiend met 1-3 wonnen, misschien dat je die bedoelt?
Maar ja, jij had het over een thuiswedstrijd.. en daarvan staat mij er geen bij die we én ruim én (zwaar) onverdiend wonnen.
Je kan dan alleen die wedstrijd in Leeuwarden bedoelt hebben (volgens mij)
Inderdaad Brammetje (vorige week nog dubieus tegen Volendam) heeft ons samen met Sema vandaag gered. Sema (schitterende balbehandeling, waarvoor je naar de Geusselt komt) past in het rijtje: Fatty Pappi en Malcon Esajas.Sandro schreef : Man of the Match Bram Castro.!
1 zwaluw maakt bij jou een hele zomerNathanR schreef :
Inderdaad Brammetje (vorige week nog dubieus tegen Volendam) heeft ons samen met Sema vandaag gered. Sema (schitterende balbehandeling, waarvoor je naar de Geusselt komt) past in het rijtje: Fatty Pappi en Malcon Esajas.Sandro schreef : Man of the Match Bram Castro.!
Schande als het bedrijfsleven in Maastricht deze jongen niet nog een half jaartje hier bij ons verder kan sponsoren. Kunnen we de emmer niet volgende week rond laten gaan puur om Sema hier te houden, dan duw ik er meer in. Iemand zei 2000 € per wedstrijd? Voor 5000 € per maand moet hij hier toch wel te houden zijn. Heeft ons al ettelijke punten bezorgd (bv goal uit tegen fortuna), dus dat geld verdienen we wel terug via deelname aan play-offs m.n. door goals van Sema.....?
ps voor enige mvv-ers was een terugspeel bal op de keeper al veel te moeilijk...
ps De graafschap een sportieve ploeg Chapeaux !, mogen voor mij direct promoveren
Nog erger dan.4-0.Het was den Bosch wat die wedstrijd aanviel,geloof paar keer tegen de lat schoot enz....maar in Cambuur voetbalde MVV zelfs (vind ik) een van de beste uit-wedstrijden van het seizoen. Welliswaar counters maar de wedsrijd heel volwassen en degelijk uitgevoetbald. Van die volwassenheid en degelijkheid kon ik tegen de Graafschap gister niks terug zien, behalve dan bij Castro, Kuipers en Sema. Het is soms dramatisch om te zien dat er zo weinig ballen op maat gegeven worden, iets wat de Graafschap en ook Volendam zondag wel beheerst.Ekstertjj schreef :
Schapendonk schreef :
vond ik niet.De 1-3 in cambuur vond ik een verdiende overwinning met een zeer goede Labylle en schitterend doelpunt van Smeets.Die tegen den Bosch was geflatteerd.Jammer dat je de commentaren van die wedstrijd niet kan terug lezen.Er stond toen niks anders dan dat het geflatteerd was.Ekstertjj schreef :
Schapendonk schreef : Tegen den Bosch 4-1.....
Was dat zo'n onverdiende overwinning dan?!! Ik vondt die 1-3 overwinning in Leeuwarden (stukken) geflateerder.
Oké naja als jij het zegt... ik weet het niet meer, ik weet wel dat het trouwens 4-0 werd en géén 4-1 (1-0 Labylle; 2-0 Veldmate; 3-0 Esajas; 4-0 Schreurs)
Maar die wedstrijd tegen Leeuwarden uit heb ik toen live gezien ergens, en MVV kreeg ook rood volgens mij en het was steeds Cambuur dat aanvalde en MVV counterde 3x heel goed, na de wedstrijd waren het ook de Cambuur supporters die schande riepen over de (geflatteerde) uitslag lol
De_Lange schreef : Wat ik maar niet blijf begrijpen is dat MVV indien ze een corner tegen krijgen massal met z'n alleen binnnen de 16 gaan verdedigen. Waarom blijft Scheurs niet rond de middenlijn hangen. De tegenstander kan dan ook niet massaal naar voren en ernaast indien ze de bal naar voren schieten, iets wat nu standaard tacktiek is, kan het een goede counter mogelijkheid opleveren.
Gisteren, 3 punten, eindelijk weer eens een overwinningen. Ook al wilde de "fantastische" scheidsrechter de graafschap graag een puntje gunnen in de "extra"extra tijd.
Hopelijk doorbreekt dit de negatieve spiraal en kunnen we weer positief vooruit kijken!
Boschpoort schreef : Ik ben blij dat mijn klacht over het optreden van de stewarding tijdens de wedstrijd tegen Volendam is opgepikt. Nu een normaal aantal stewards, hele beperkte fouillering en vriendelijk begroet. Dan ga je toch anders het stadion in. Het kan dus wel.