MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november)

23 nov 2013 01:02
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #46

Schapendonk schreef :

Ekstertjj schreef :

Schapendonk schreef : Tegen den Bosch 4-1.....


Was dat zo'n onverdiende overwinning dan?!! Ik vondt die 1-3 overwinning in Leeuwarden (stukken) geflateerder.

vond ik niet.De 1-3 in cambuur vond ik een verdiende overwinning met een zeer goede Labylle en schitterend doelpunt van Smeets.Die tegen den Bosch was geflatteerd.Jammer dat je de commentaren van die wedstrijd niet kan terug lezen.Er stond toen niks anders dan dat het geflatteerd was.


Oké naja als jij het zegt... ik weet het niet meer, ik weet wel dat het trouwens 4-0 werd en géén 4-1 (1-0 Labylle; 2-0 Veldmate; 3-0 Esajas; 4-0 Schreurs)
Maar die wedstrijd tegen Leeuwarden uit heb ik toen live gezien ergens, en MVV kreeg ook rood volgens mij en het was steeds Cambuur dat aanvalde en MVV counterde 3x heel goed, na de wedstrijd waren het ook de Cambuur supporters die schande riepen over de (geflatteerde) uitslag lol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 01:03
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #47

Ekstertjj schreef :

jeoff schreef :

Ekstertjj schreef :
Ik kan me vergissen maar werd het vorig seizoen thuis tegen de Eagles geen 3-3 :thinking:


ja je hebt gelijk.. ik weet even niet welke wedstrijd ik dan in gedachte heb... :thinking: maakt ook niks uit


Nee dat weet ik dan ook niet lol
Ik kan me wel herrineren dat we in Leeuwarden zwaar onverdiend met 1-3 wonnen, misschien dat je die bedoelt?
Maar ja, jij had het over een thuiswedstrijd.. en daarvan staat mij er geen bij die we én ruim én (zwaar) onverdiend wonnen.
Je kan dan alleen die wedstrijd in Leeuwarden bedoelt hebben (volgens mij)


Waar hebben we het over mannen??? Het gaat erom dat we 3 punten hebben gepakt. En ja de Graafschap had in de 1e helft dik op voorsprong moeten staan! Maar nee dat is niet gebeurd en MVV heeft de passie en strijd laten zien waar ik WARM van word (2e helft)! De Graafschap heeft het in de 2e helft helemaal weggeven.

De ommekeer is daar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 02:50
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #48

Sandro schreef : Man of the Match Bram Castro.! :applaus:

Inderdaad Brammetje (vorige week nog dubieus tegen Volendam) heeft ons samen met Sema vandaag gered. Sema (schitterende balbehandeling, waarvoor je naar de Geusselt komt) past in het rijtje: Fatty Pappi en Malcon Esajas.
Schande als het bedrijfsleven in Maastricht deze jongen niet nog een half jaartje hier bij ons verder kan sponsoren. Kunnen we de emmer niet volgende week rond laten gaan puur om Sema hier te houden, dan duw ik er meer in. Iemand zei 2000 € per wedstrijd? Voor 5000 € per maand moet hij hier toch wel te houden zijn. Heeft ons al ettelijke punten bezorgd (bv goal uit tegen fortuna), dus dat geld verdienen we wel terug via deelname aan play-offs m.n. door goals van Sema.....?
ps voor enige mvv-ers was een terugspeel bal op de keeper al veel te moeilijk... :lolno: :lolno:

ps De graafschap een sportieve ploeg Chapeaux !, mogen voor mij direct promoveren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 03:26
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #49

NathanR schreef :

Sandro schreef : Man of the Match Bram Castro.! :applaus:

Inderdaad Brammetje (vorige week nog dubieus tegen Volendam) heeft ons samen met Sema vandaag gered. Sema (schitterende balbehandeling, waarvoor je naar de Geusselt komt) past in het rijtje: Fatty Pappi en Malcon Esajas.
Schande als het bedrijfsleven in Maastricht deze jongen niet nog een half jaartje hier bij ons verder kan sponsoren. Kunnen we de emmer niet volgende week rond laten gaan puur om Sema hier te houden, dan duw ik er meer in. Iemand zei 2000 € per wedstrijd? Voor 5000 € per maand moet hij hier toch wel te houden zijn. Heeft ons al ettelijke punten bezorgd (bv goal uit tegen fortuna), dus dat geld verdienen we wel terug via deelname aan play-offs m.n. door goals van Sema.....?
ps voor enige mvv-ers was een terugspeel bal op de keeper al veel te moeilijk... :lolno: :lolno:

ps De graafschap een sportieve ploeg Chapeaux !, mogen voor mij direct promoveren

1 zwaluw maakt bij jou een hele zomer

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 08:03
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #50

Ekstertjj schreef :

Schapendonk schreef :

Ekstertjj schreef :

Schapendonk schreef : Tegen den Bosch 4-1.....


Was dat zo'n onverdiende overwinning dan?!! Ik vondt die 1-3 overwinning in Leeuwarden (stukken) geflateerder.

vond ik niet.De 1-3 in cambuur vond ik een verdiende overwinning met een zeer goede Labylle en schitterend doelpunt van Smeets.Die tegen den Bosch was geflatteerd.Jammer dat je de commentaren van die wedstrijd niet kan terug lezen.Er stond toen niks anders dan dat het geflatteerd was.


Oké naja als jij het zegt... ik weet het niet meer, ik weet wel dat het trouwens 4-0 werd en géén 4-1 (1-0 Labylle; 2-0 Veldmate; 3-0 Esajas; 4-0 Schreurs)
Maar die wedstrijd tegen Leeuwarden uit heb ik toen live gezien ergens, en MVV kreeg ook rood volgens mij en het was steeds Cambuur dat aanvalde en MVV counterde 3x heel goed, na de wedstrijd waren het ook de Cambuur supporters die schande riepen over de (geflatteerde) uitslag lol

Nog erger dan.4-0.Het was den Bosch wat die wedstrijd aanviel,geloof paar keer tegen de lat schoot enz....maar in Cambuur voetbalde MVV zelfs (vind ik) een van de beste uit-wedstrijden van het seizoen. Welliswaar counters maar de wedsrijd heel volwassen en degelijk uitgevoetbald. Van die volwassenheid en degelijkheid kon ik tegen de Graafschap gister niks terug zien, behalve dan bij Castro, Kuipers en Sema. Het is soms dramatisch om te zien dat er zo weinig ballen op maat gegeven worden, iets wat de Graafschap en ook Volendam zondag wel beheerst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 09:34
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #51
Wat ik maar niet blijf begrijpen is dat MVV indien ze een corner tegen krijgen massal met z'n alleen binnnen de 16 gaan verdedigen. Waarom blijft Scheurs niet rond de middenlijn hangen. De tegenstander kan dan ook niet massaal naar voren en ernaast indien ze de bal naar voren schieten, iets wat nu standaard tacktiek is, kan het een goede counter mogelijkheid opleveren.

Gisteren, 3 punten, eindelijk weer eens een overwinningen. Ook al wilde de "fantastische" scheidsrechter de graafschap graag een puntje gunnen in de "extra"extra tijd.
Hopelijk doorbreekt dit de negatieve spiraal en kunnen we weer positief vooruit kijken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 10:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #52
Dit is gewoon goed voor heel MVV, tuurlijk spelen we niet briljant maar toch heb ik ook gister een paar prima cominbaties gezien.
De 1-1 was zo'n geweldige aanval

Coach Tini Ruijs was gister briljant met zijn wissels , Sema en zeker ook Cor Gilles ( die behoorlijk wat weg haalde met het hoofd) , maar Sema liet toch wel zien dat hij van toegevoegde waarde is, zou echt mega zonde zijn als hij weg moet in de winterstop

Gister groot compliment aan Castro en aan Kuijpers en ook Verdellen, die nummer 14 zat goed in de tang !!!

Tuurlijk hadden we bij rust met 1-4 achter kunnen staan en was Graafschap de betere ploeg , maar ja ik schreef t vorige week als , het momentum pakken en dat gebeurde gister....prima wissels van Coach Ruijs zorgde voor de ommekeer.... Graafschap liet het ook een beetje lopen namen wat gas terug en MVV profiteerde daar optimaal van

Heb ook een leuke avond gehad....ben gewoon blij voor iedere MVV supporter dat we gewonnen hebben, t zijn zware tijden en toch zie ik lichtpuntjes..... het rond gaan met die collecte bus ...heeft ook wel wat, ik vind t een prima idee en blij dat steunen...

Ook hadden de Ultras mooi werk geleverd en was de sfeer gewoon goed.....ben nog even in de Business Club geweest en daar was de sfeer ook oper best, ik moet wel zeggen in de Gouden ster is t gewoon wel gezelliger met de leuke muziek van DJ Amigo ....
Maar dit was goed voor t moraal 0-1 achter 2-1 winnen, dat zag je aan iedereen er viel wat spanning vanaf !!

Zoals ik al vaker heb geschreven op verlies kun je niet bouwen op winst wel.....gister was een match en overwinning die meer waard is dan een week trainen !! :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Schapendonk, serke, Us Clubke, opadiehard, De_Lange, tanteke, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 12:54 23 nov 2013 13:01 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #53

De_Lange schreef : Wat ik maar niet blijf begrijpen is dat MVV indien ze een corner tegen krijgen massal met z'n alleen binnnen de 16 gaan verdedigen. Waarom blijft Scheurs niet rond de middenlijn hangen. De tegenstander kan dan ook niet massaal naar voren en ernaast indien ze de bal naar voren schieten, iets wat nu standaard tacktiek is, kan het een goede counter mogelijkheid opleveren.

Gisteren, 3 punten, eindelijk weer eens een overwinningen. Ook al wilde de "fantastische" scheidsrechter de graafschap graag een puntje gunnen in de "extra"extra tijd.
Hopelijk doorbreekt dit de negatieve spiraal en kunnen we weer positief vooruit kijken!


Heb je eerste opmerking ook op de ALV aan Tiny Ruijs gesteld.
Een echt goed antwoord kon hij niet geven.
"Deze manier van "verdedigen" is er in loop van de periode Trost ingeslopen."

Ik vind ook dat 1 à 2 man op de middenlijn moet posteren. Ik denk hierbij aan Danny en Maic,
Beide spelers zijn snel. Ideaal voor de counter.
Ik hoop van ganser harte dat we Sema nog minstens een 1/2 seizoen in de Geusselt mogen bewonderen.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 14:04
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #54
Schitterende Sfeeractie van de Angelside :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 14:12 23 nov 2013 14:13 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #55
Eindelijk!!
Wedstrijd zo slecht spelen en toch blijven de 3 punten in Maastricht!!
Als wij beter spelen dan verliezen we uiteindelijk nog nu is het andersom!

Graafschap begon feller en MVV had niks maar dan ook niks te zeggen.
Ze kwamen er maar niet door terechte voorsprong voor De Graafschap en ze hadden nog meer MOETEN scoren maar gelukkig voor ons gebeurde dat niet.
Tweede helft vond ik De Graafschap minder en zette MVV toch wat meer druk waardoor ook de 1-1 en 2-1 uit komt.
Niet geheel terecht maar ook hier weer geld het maak je het zelf niet af dan maakt de tegenstander het wel af.

Castro geweldige keeper!! Alleen mag hij wel wat sneller uit komen als Kuijpers zegt dat hij de bal kan pakken het is niet de eerste keer dit seizoen dat hij niet uitkomt.

Smeets vond ik redelijk alleen hij wilde teveel of dat ligt dat hij jarig was en zich wilde laten zien of wat dan ook.

Sema je ziet hem niet vaak maar als hij uitblinkt dan blinkt hij ook echt uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2013 14:16
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #56
Heerlijke overwinning, net op het goede moment, nu hopen dat ze een ronde verder bekeren, zou goed zijn voor de financiën. Ik ben gister niet in de Geusselt geweest ivm met mn werk, heb het dus met de radio moeten doen, ik heb het langzaam helemaal gehad met John Bannier en maar kwaken dat er financiële problemen zijn en dat het in het bestuur ook flink rommelt, dat ze Sema niet kunnen behouden door bezuinigingen blablabla, hij was helemaal enthousiast over die redding van de De Graafschap-keeper uit de 3hoek ipv dat hij het jammer vond dat de bal er niet inging. :puke: :puke: :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2013 01:02 24 nov 2013 01:04 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #57
Het was niet al te best tot de 70ste minuut, aoch al leepe die vaan us ziech de longe oet 't lief :thumbsup:
maar ook "mindere" wedstrijden dienen gewonnen worden !
En de Graafschap zal zich wel op hun terugreis achter hun oor krabben en afgevraagd hebben wat en hoe dit er in God's naam gebeuren kom.
Tja het antwoord is simpel: in Maastricht wordt je gratis geknipt en geschoren ! :lachen: In minder dan 10 minuten ook nog!

Zei nog tegen een zeer aardige sympathieke hardcore Ultra die bij de rust (terecht) wat "mismood" over de stand en het vertoonde spel in had, dat is nou eenmaal us MVV-ke hoort...
maar dat voor mij hetgeen ik in vak F zag bij mij heel veel goedmaakte en een MVV supporter "noets de mood verloore heet...!" Hoe waar bleek dit 45 minuten later.

Vond de Angelside tribune goed bezet, ook de Boschpoort zag er niet al te slecht uit ( wel waardeloos dat de bierkraam daar moest wijken in vak F omdat er net eentje meer dan 20 man uitsupporters aanwezig was...klantenvriendelijkheid ? Pfff...)
Noord was wat zwakjes bezet maar ik schrok van de eretribune....hoe leeg die was en schandalig hoe snel die na het laatste fluitje leeg was terwijl uzze matadoore notabene hun ereronde daar begonnen... :thumbsdown:

De punten blijven in Mestreech, zoals het hoort en geeft deze uitslag vertrouwen voor de komende wedstrijden !
Mooi spel is leuk, maar de punten zijn belangrijker. Het verschil met plaats 5 (nu bezet door de Graafschap) is slechts 5 punten.
Dat moet toch te doen zijn ! Op nao volgende week !!!

En met een blik wat verder voor uit: in Cuijk moet gewoon voor de beker gewonnen worden (ook al zal Kraaj z'n ploeg opjutten en het hele dorp achter deze amateurs staan). Graas vreete, draon goon en winne !
Want dan komt er een grote club aan waar het broodnodige geld binnen komt! ;) Als het bestuur daarvoor dan nog een goede broek en shirtsponsor binnenhaalt, ziet de wereld er met de kerst heel anders uit!

Aooh jao Boer: iech höb wieste gevraog hadst (veur diech metgedoon) de ganse wedstrijd in vak A metgezonge !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2013 11:09
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #58
Sjiek waore: de 3 punte, 't speul van Bram & Brain & Nick, de wissels en de sfeeractie

Neet zoe sjiek waor: tot de Graafschap in ierste helf met 2 - 5 veur had kinne staon en de extra tied

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2013 14:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #59
Ik ben blij dat mijn klacht over het optreden van de stewarding tijdens de wedstrijd tegen Volendam is opgepikt. Nu een normaal aantal stewards, hele beperkte fouillering en vriendelijk begroet. Dan ga je toch anders het stadion in. Het kan dus wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2013 20:10
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #60

Boschpoort schreef : Ik ben blij dat mijn klacht over het optreden van de stewarding tijdens de wedstrijd tegen Volendam is opgepikt. Nu een normaal aantal stewards, hele beperkte fouillering en vriendelijk begroet. Dan ga je toch anders het stadion in. Het kan dus wel.


Hier was ik ook erg blij mee :thumbsup:
De eerste keer dat ik eens niet gefouilleerd werd voorafgaand aan een wedstrijd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden