MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november)

17 nov 2013 18:58 17 nov 2013 19:00 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #1
Dat je bij uitwedstrijden de bietenbrug op gaat, kan gebeuren, is jammer, maar raakt me minder .
Thuis wil ik beleving, inzet en passie zien, ook al blijven we met lege handen achter!
Heb dan tenminste toch een goed gevoel aan de wedstrijd over gehouden...
Dus verwacht ik vrijdag : aantreden met het mes tussen de tanden en alles of niets! :thumbsup:
Met minder ben ik niet tevreden... ;)


Kom op die Roeje !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 21:42
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #2

les rouges blancs schreef : ........Thuis wil ik beleving, inzet en passie zien, ook al blijven we met lege handen achter!
Heb dan tenminste toch een goed gevoel aan de wedstrijd over gehouden...
Dus verwacht ik vrijdag : aantreden met het mes tussen de tanden en alles of niets! :thumbsup:
Met minder ben ik niet tevreden... ;)
Kom op die Roeje !


Vandaag is er ook (door de meesten-) inzet en vechtlust geleverd, met name Veldmate had het mes tussen de tanden. maar ik ben bang dat het gewoon een gebrek aan kwaliteit is. Daarom is volgens mij ook het verschil te verklaren tussen training-zoals jij dat altijd mooi bericht- en wedstrijd. Daarom zie ik het ook voor a.s vrijdag weer donker in.
Hoop ongelijk te krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2013 00:59 18 nov 2013 01:00 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #3

Boer458 schreef :

les rouges blancs schreef : ........Thuis wil ik beleving, inzet en passie zien, ook al blijven we met lege handen achter!
Heb dan tenminste toch een goed gevoel aan de wedstrijd over gehouden...
Dus verwacht ik vrijdag : aantreden met het mes tussen de tanden en alles of niets! :thumbsup:
Met minder ben ik niet tevreden... ;)
Kom op die Roeje !


Vandaag is er ook (door de meesten-) inzet en vechtlust geleverd, met name Veldmate had het mes tussen de tanden. maar ik ben bang dat het gewoon een gebrek aan kwaliteit is. Daarom is volgens mij ook het verschil te verklaren tussen training-zoals jij dat altijd mooi bericht- en wedstrijd. Daarom zie ik het ook voor a.s vrijdag weer donker in.
Hoop ongelijk te krijgen.

Volgens mij is het geen gebrek aan kwaliteit maar het mentaal plaatje. Als je vorig jaar 3/4 van het seizoen op plaats 1 staat. En dit jaar heb je wedstrijden lang de nul gehouden, sparta-> MVV beter,gelijk. willem2 -> gelijk. ADO -> MVV gewonnen. Daarvoor nog een goede reeks neergezet.
Mentaal zal er onderbewust iets ontstaan waardoor misschien 1 speler net wat minder geeft,of net die concentratie en scherpte onderbreekt. Wellicht door het financieel plaatje dat hun is voorgesteld.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 13:51
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #4
Morgen is de wedstrijd alweer, waar is de beleving :rolleye:

Het team kan door ons als 12de man over een dood punt heen geholpen, dit seizoen is nog lang niet verloren!!!

Pak de graafsjup!!!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 14:22 21 nov 2013 14:24 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #5
Ben het met veel zaken hierboven eens, maar in het verleden hebben we ( MVV dus) vaker bewezen, dat we tegen tegenstanders met meer kwaliteit vaak op inzet en vechtlust EN met steun van onze hondstrouwe fans veel kunnen bereiken.

En dan denk ik niet alleen aan het verleden toen Ajax, Feyenoord en PSV het hier vaker moeilijk hadden, maar meer aan de goede resultaten uit de "Trots" tijd, die mede ook het gevolg waren van :

1. de inzet van uzze jonges (die eigenlijk in de eerste twee jaren onder Rene niets te verliezen hadden en er voor gingen)
EN
2. met de fantastische steun van die 2 - 4 bussen die altijd mee uit gingen ( waarbij wij thuisblijvers oppe sjet altijd SJEVRAOJE kregen als we die altijd en luid op de radio hoorden). Dit heft ook een niet te onderschatten bijdrage geleverd!

Op de training zorgen Cooky en Ruis wel dat de basis nu goed is, alleen moet het team mentaal de "over mijn lijk mentaliteit"
(lees "de Geusselt is vaan US") weer tot in hun tenen voelen en uitstralen. Zodat de bezoekende ploeg al met 1:0 achterstaat...
Aan ons, het publiek ( tenminste op de Angelside Tribune) ligt het niet want die gaan er altijd en allemaal nog steeds voor van de eerste t/m 91ste minuut !

Dus spelers, zorg dat er morgen tegen de Superboeren, er een SUPER MVV staat !
2: 0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 15:04
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #6
Als ze zo spelen als tegen ADO Den Haag hebben ze een kans, anders word ook deze wedstrijd geen overwinning.
Er zal passie en strijd getoond moeten worden!!! Klinkt misschien negatief, maar goodwill kweek je ook door prestaties op het veld en als er niet voor gevochten word en geen inzet wordt getoond verdien je ook geen overwinning. Die wedstrijd tegen ADO is de manier waarop het moet en dat kunnen ze, dat hebben we gezien!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 15:08
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #7
MVV'er Geenen: aanvoer naar Parzyszek afsluiten

MVV'er Rick Geenen verwacht dat de wedstrijd tegen De Graafschap zwaar wordt.

Geenen hecht veel belang aan het afstoppen van topschutter Piotr Parzyszek. Hij heeft dit seizoen al twaalf keer gescoord.
"Parzyszek is een grote kopsterke speler. We moeten proberen om de aanvoer naar hem af te sluiten. Als je 5-6 voorzetten krijgt dan weet je dat hij gevaarlijk is. Als we daarin slagen dan maken we een goede kans."

De laatste weken loopt het niet goed bij MVV. De Maastrichtse ploeg verloor de laatste drie competitiewedstrijden. Geenen merkt dat de resultaten invloed hebben op de trainingen.
"De groep komt los. Een paar jongens zijn gefrustreerd. Er zit vuur in de training. Het gaat er heel scherp aan toe. Dat miste ik een paar weken geleden."

Hopelijk zijn de spelers van de Graafschap niet vuurbestendig! Ik roep al 3 weken om de ommekeer. Zal het dan morgenavond?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 15:11 21 nov 2013 15:11 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #8
Opmerkelijk, precies 3 weken geleden zaten we allemaal nog in de Den Haag-roes en was er niets om te keren :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 15:17 21 nov 2013 15:19 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #9
Um Sjaak :thumbsup: zien weurd te gebruike...

Opmerkelik is tot in ut verjeije aocvh wienig kiekers de weeg nao de Geusselt vonte
( tege de Graofsjap zellefs roond de 1300 in de 80-er jaore....)
mer veer toch woonte ! Wie veer dat no mörrege aoch goon doen ! :thumbsup:

Ezzebleef oet 1974:








ter info: van Zoghel waor 'nne gooje kieper en dee Hiddink heitte Guus met veurnaom... ;)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 15:23
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #10
oet 1986 wie veer mer met 1321 maan oppe tribuun zaote...







Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 15:32
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #11
En aoch in 1991 hadde veer plezeer!
Aoch al waore veer toen aoch met wienige oppe tribuun...

onderwijl dao toch jonges wie "Hansje" Visser, "Sies-ke" Hofman, Ivo Joordens, Robberto Lanckohr, de kieper vaan Nigeria Agu
en last but not least eine zekere Meijer oet Meersje metspäölde...









Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 18:33
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #12
Eredivisie wedstrijd voor 1300 toeschouwers? Wat zeuren ze nu dan toch :( :evil:
Zie laatste knipsel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 21:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #13
Ik heb zoals het er nu uit ziet nog een kaart over voor de wedstrijd van morgen...wel is het een jeugdkaart tot 16 jaar op de angelsite,voor de geinteresseerde hij is voor nop...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 23:18 21 nov 2013 23:19 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #14

Jacques schreef : Opmerkelijk, precies 3 weken geleden zaten we allemaal nog in de Den Haag-roes en was er niets om te keren :P


Braken, Winkens terug in MVV-selectie, Maria nog niet

MVV treedt vrijdagavond in het thuisduel tegen De Graafschap met hetzelfde elftal aan dat vorige week op eigen veld met 1-2 verloor van Volendam. Sven Braken en Sjoerd Winkens keren na blessures terug, maar starten tegen de Doetinchemmers vanaf de bank. Gianluca Maria is eveneens hersteld van zijn kwetsuur, maar MVV-trainer Tini Ruijs vindt het nog te vroeg om hem op te nemen in de wedstrijdselectie.

Voetbal
van onze verslaggever

MVV maakt een moeilijke periode door. Uit de laatste vijf wedstrijden werden slechts twee punten gehaald (gelijk tegen Willem II en Sparta). De laatste drie duels werden zelfs verloren. Ruijs: ,,Onverklaarbaar. Na de bekerwedstrijd tegen ADO Den Haag (2-1 winst, red.) hebben we ondermaats gepresteerd.”
Het grootste probleem is volgens Ruijs dat zijn ploeg telkens verzuimt de wedstrijd in het slot te gooien. ,,We laten te vaak na om de 2-0 te maken, waardoor je gemakkelijker kunt gaan spelen. Dat gebeurde tegen Sparta, Jong PSV en Volendam. En al die wedstrijd sloten we uiteindelijk niet winnend af. Maar goed, onze doelstelling was om voor de winterstop dertig punten te halen. Met nog vijf wedstrijd te spelen hebben we nog negen punten nodig om daaraan te voldoen.”
Opstelling MVV: Castro; Geenen, Verdellen, Kuipers, Ospitalieri; Smeets, Rutjes, Van Hyfte, Secerovic; Veldmate, Schreurs.


Opmerkelijk dat niemand dit bericht al geplaatst heeft...... Na 2 weken en 6 dagen dan de ommekeer? :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2013 09:09
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV - De Graafschap (Vrijdag 22 november) #15
MVV-De Graafschap 1-0 :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.544 seconden