>
Ontvangen bedankjes 1691
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
les rouges blancs schreef : ........Thuis wil ik beleving, inzet en passie zien, ook al blijven we met lege handen achter!
Heb dan tenminste toch een goed gevoel aan de wedstrijd over gehouden...
Dus verwacht ik vrijdag : aantreden met het mes tussen de tanden en alles of niets!
Met minder ben ik niet tevreden...
Kom op die Roeje !
Volgens mij is het geen gebrek aan kwaliteit maar het mentaal plaatje. Als je vorig jaar 3/4 van het seizoen op plaats 1 staat. En dit jaar heb je wedstrijden lang de nul gehouden, sparta-> MVV beter,gelijk. willem2 -> gelijk. ADO -> MVV gewonnen. Daarvoor nog een goede reeks neergezet.Boer458 schreef :
les rouges blancs schreef : ........Thuis wil ik beleving, inzet en passie zien, ook al blijven we met lege handen achter!
Heb dan tenminste toch een goed gevoel aan de wedstrijd over gehouden...
Dus verwacht ik vrijdag : aantreden met het mes tussen de tanden en alles of niets!
Met minder ben ik niet tevreden...
Kom op die Roeje !
Vandaag is er ook (door de meesten-) inzet en vechtlust geleverd, met name Veldmate had het mes tussen de tanden. maar ik ben bang dat het gewoon een gebrek aan kwaliteit is. Daarom is volgens mij ook het verschil te verklaren tussen training-zoals jij dat altijd mooi bericht- en wedstrijd. Daarom zie ik het ook voor a.s vrijdag weer donker in.
Hoop ongelijk te krijgen.
Jacques schreef : Opmerkelijk, precies 3 weken geleden zaten we allemaal nog in de Den Haag-roes en was er niets om te keren