MVV Maastricht - Telstar

06 dec 2013 17:57
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV Maastricht - Telstar #16
Vanavond een grote overwinning
Punt uit,kort maar krachtig

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 21:54
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
MVV Maastricht - Telstar #17
Gewonne meh ,t blijf dabbele !


Gillis Peste ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 22:18
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV Maastricht - Telstar #18
Eerste helft was nog redelijk knokkend Mvv gezien maar tweede helft was niet om aan te zien. Mvv wel verdiend gewonnen....Telstar was totaal niets, Castro's heeft geen schot op doel gehad...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 22:18 06 dec 2013 22:20 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - Telstar #19
eerste helft ging nog wel.. 2 mooie goals!
In de 2de helft zakte het niveau van de wedstrijd naar een dramatisch niveau. Maar goed, uiteindelijk is Telstar volgens mij niet één keer gevaarlijk geweest (op de 1 of 2 eigen foutjes in onze verdediging na) en heeft het team er wel voor gevochten.

Ik denk dat Telstar het zwakste elftal is dat ik dit seizoen in de Geusselt heb gezien. Als MVV het iets slimmer uit speelt winnen ze met 4-0.

Wat is er mis met Ospitalieri? Die heeft werkelijk geen bal goed geraakt vandaag terwijl hij normaal een van de betere is!

p.s. en het was KOUD!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 22:39 06 dec 2013 22:40 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV Maastricht - Telstar #20
2e helft uitermate zwak, maar dat komt omdat we weer zoals altijd achteruit liepen. Illustrerend; vrije trap voor MVv bij de middellijn. 6 man voor de bal, klaar om een aanval uit te voeren. Uitvoering vrije trap; bal ver terug naar de achterste verdediger die daardoor bijna in de problemen komt. Voetballen ze nou vanzelf zo negatief en angstig of is dit opdracht? Wie het weet mag het zeggen, maar het was niet om aan te zien. Zo jaag je toch nog meer supporters weg. Hulde voor de Ultras die bleven aanmoedigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 23:01 06 dec 2013 23:03 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - Telstar #21
Jongens hoe ver kun je zakken,je maakt 2 mooie doelpunten maar dan houd het op.
Telstar was bitter slecht...want anders!
Ik vond twee spelers goed te weten kuipers en zeker ricky geenen.
Had voor de wedstrijd discussie over stankov of geenen maar dan zeg ik geenen...vechtend is geenen toch meer een toevoeging.
Opbouwend is stankov beter maar jongens,jongens waar is ons mvv...ligt het aan ruys?
Als ik smeets zie invallen...jeetje ik vind het gewoon zielig hij loopt gewoon met zijn kop naar onder zoekend naar de volgende boom?
Wie krijgt dit mvv aan het voetballen...mag ik heel eerlijk zijn?...ik denk dat de trainer vast zit dus...dus tiny stap vrijwillig op... gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 23:22
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV Maastricht - Telstar #22
Bedankt mijnheer Ruys voor de zoveelste verpeste avond...waarom ?? normaal ben ik harstikke blij met de 3 punten maar met zo'n dramatische 2e helft komt straks bijna niemand meer kijken !! Er zit totaal geen systeem meer in, iedere bal werd ingeleverd, er werd vaak passief toegekeken en het ergste van allemaal bijna iedere bal wordt ver teruggespeeld tot vervelens toe, Marco Ospitallieri spande de kroon daarin zat totaal niet in de wedstrijd, (en Ruijs maar roepen dat vooruit gespeeld moet gaan worden).....maar mag wel blijven staan en tot ergernis van meerdere supporters haalt hij alweer Seresovic naar de kant, juist 1 van de minst slechte spelers !! En het absolute dieptepunt vond ik dat Cor Gilles de hele 2e helft heeft moeten warmlopen waarom eigenlijk ?? Je ziet en hoort langzamerhand overal irritaties binnen het veld, duidelijk was te zien dat Smeets en Braken geirriteerd en slecht invielen......Was dan helemaal niks goed vanavond, gelukkig wel, diep respect voor de 3.000 gekken die de kou trotseerden en buiten de 2 overigens mooie goals bijna niks te zien kregen, het degelijke spel van Nick Kuipers, die jongen speelt echt met een Maastrichts hart en ook Castro, Geenen en Seresovic, ben blij voor Danny na een moeilijke en lange blessureweg dan toch weer zo'n knappe kopgoal. Normaal vind ik het jammer als er winterstop is, wat betreft de thuiswedstrijden dan, maar nu effe niet, 1 tip voor mijnheer Ruijs ga aub. de jeugd van Fortuna of zo trainen en daar de spelers afbranden en voor niks warm laten lopen !!! :sick:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 23:37
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV Maastricht - Telstar #23
Sorry heren, ik vind het onzin om de trainer de schuld in de schoenen te schuiven. Dat er passes van 5-6 meter niet aankomen heeft te maken met concentratie ( en de slechte staat van het veld ).

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 00:08 07 dec 2013 00:11 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - Telstar #24
Ik zit al weken voor mezelf te zoeken naar een reden om de trainer de schuld te geven, van al die wanprestaties. Maar was het maar allemaal zo simpel... ik krijg het hem niet in de schoenen geschoven.. wat een onkunde staat er op het veld..

Echt werkelijk waar, er staan elf lieden, die niet eens meer weten hoe ze een bal moeten raken. Die een zichtveld van een meter hebben, Rutjes kan nota bene vier keer de wedstrijd opengooien, maar hij ziet het gewoon niet..
De hele voorhoede loopt continu buitenspel... Een bal uit de lucht opvangen, met niemand in de rug, eindigt in een lange haal richting de zijlijn, zo speelt men voetvolley in de zomerstop aan de Playa, niet op een voetbalveld, waar je nog wat goed te maken hebt voor je supporters. Pompen of verzuipen voetbal, tegen een tegenstander die praktisch stil stond. De omschakeling is tergend langzaam, echt bijna tegen het maagzweer gehalte aan. Als je vanavond van dit ontzettend zwakke Telstar had verloren, hadden ze van mij die Portugezen met de bulldozer door de Geusselt mogen laten rijden. Kelder voetbal, dat was het.

Ik heb pas vier thuiswedstrijden in mijn hele leven gemist sinds ik ga kijken. Maar met dit spelbeeld, moet ik iedere keer de moed bij elkaar rapen om te blijven gaan. Op de ranglijst valt er niets te winnen, en per wedstrijd bekeken valt er niet te genieten, waarom zou ik dan toch blijven gaan?. Het is dat ik die fantastische momenten op mijn netvlies heb liggen, die fantastische adrenaline kicken in het verleden, waarbij een stadion ontploft, als ik dat niet had meegemaakt, was ik allang gestopt. Hoe verkoop je dit wanproduct aan een voetballiefhebber? Je bent bang om iemand mee te nemen voor klantenbinding, want de eerste indruk, is meestal de definitieve. Sorry voor de negatieve uitlatingen, maar ik maak me grote zorgen voor de toekomst als er op deze voet wordt verder gevoetbald. Dit verkoopt niet, dit frustreert.

Trouwens, het is inderdaad niet netjes van Tiny om Gillis te laten warmlopen, maar niet te benutten. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 00:30
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV Maastricht - Telstar #25
2-0 gewonnen, 3 punten. Daar is ook alles mee gezegd.
1e helft ging nog wel, 2e helft was weer dramatisch. Amusement: 0,0.

Het gebedel om geld begint mij wel te storen bij MVV. Ik kom met een seizoenskaart binnen (heeft al genoeg geld gekost), moet me door een peloton van stewards heenwerken en word dan door 5 gamins bestormd met de vraag of ik een lot wil kopen voor de MVV-loterij. 2 meter verder roept er weer iemand of ik een sjaal van Veer zien MVV wil kopen en na een kwartier tijdens de wedstrijd komt er weer een emmer langs.
Ik geef in mijn ogen genoeg geld aan MVV, heb de eerste twee keren ook wat in de emmer gegooid, maar voor mij houdt het nu op. Ik begin het gebedel zielig te vinden. Om mij heen geven ook steeds minder mensen. De supporter wordt al genoeg uitgemolken. Het is nu aan anderen.

MOTM: Cor Gillis! Ik heb echt moeite met die gast. 45 minuten + extra tijd moet ie warmlopen, zonder dat er gebruik wordt gemaakt van zijn diensten. En dat is niet de eerste keer! Cor is een aardige gast en goede voetballer, maar wordt door Ruijs mentaal kapot gemaakt. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar professioneel is het allemaal niet. Schrijnend om te zien dat anderen na 10 minuten worden ingebracht en onze Cor maar weer verder gaat met zijn warming-up.
Ik gun Cor een mooie, nieuwe club. Kan me goed voorstellen dat hij er ongelofelijk de best over in heeft. Cor: hou vol!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 00:38
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV Maastricht - Telstar #26
MOTM alle publiek die ondanks dit erbarmelijk spel de koude heeft doorstaan,. Wat 'n ermeutig foebal.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maikelll043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 01:17
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV Maastricht - Telstar #27

houtengerard schreef : Hoe verkoop je dit wanproduct aan een voetballiefhebber? Je bent bang om iemand mee te nemen voor klantenbinding, want de eerste indruk, is meestal de definitieve. Sorry voor de negatieve uitlatingen, maar ik maak me grote zorgen voor de toekomst als er op deze voet wordt verder gevoetbald. Dit verkoopt niet, dit frustreert.
.

We zijn geen klanten, toch? maar supporter en liefhebbers van MVV en idd dit is niet om aan te zien als liefhebber...

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 01:37
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV Maastricht - Telstar #28
Lig al weken te roepen dat Gilles een eerlijke kans verdient, want brageleer Kuipers maakte bijna zijn 3-e eigen goal in x wedstrijden, nadat hij zich in de bal verslikte als een een beginnende amateur. Natuurlijk kan Gilles veelbbeter voetballen, dat ziet een blind paard nog, maar wat wil je met dat voetbal intellect hier in Maastricht.
Ben al blij dat Ruijs dit keer Rutjes heeft opgesteld, en wanneer krijgt Stankov weer eens een kans?
Kan Stankov niet links back spelen ? Als je als trainer slim bent laat je alle spelers af en toe eens invallen, zodat je een breed ingespeelde selectie hebt op het eind van het seizoen. In GB noemen ze dit een motivation killer boss
in de 70-e minute had ik minimaal Gilles of Stankov erin gebracht, waarschijnlijk beiden.
Last but not least: Hoop toch echt dat vanHyfte blijft anders zakt het nivo nog verder weg.
Die emmers vind ik een goed idee, wat is nu een paar euro nu voor je clubje; en als je niks te missen hebt dan reik je hem gewoon verder.
Pas op het eind van het seizoen wordt de balans ogemaakt :) er is nog altijd veel mogelijk als je tenminste met je beste voetballers speelt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 01:38 07 dec 2013 01:39 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Telstar #29

houtengerard schreef : Ik zit al weken voor mezelf te zoeken naar een reden om de trainer de schuld te geven, van al die wanprestaties. Maar was het maar allemaal zo simpel... ik krijg het hem niet in de schoenen geschoven.. wat een onkunde staat er op het veld..

Echt werkelijk waar, er staan elf lieden, die niet eens meer weten hoe ze een bal moeten raken. Die een zichtveld van een meter hebben, Rutjes kan nota bene vier keer de wedstrijd opengooien, maar hij ziet het gewoon niet..
De hele voorhoede loopt continu buitenspel... Een bal uit de lucht opvangen, met niemand in de rug, eindigt in een lange haal richting de zijlijn, zo speelt men voetvolley in de zomerstop aan de Playa, niet op een voetbalveld, waar je nog wat goed te maken hebt voor je supporters. Pompen of verzuipen voetbal, tegen een tegenstander die praktisch stil stond. De omschakeling is tergend langzaam, echt bijna tegen het maagzweer gehalte aan. Als je vanavond van dit ontzettend zwakke Telstar had verloren, hadden ze van mij die Portugezen met de bulldozer door de Geusselt mogen laten rijden. Kelder voetbal, dat was het.

Ik heb pas vier thuiswedstrijden in mijn hele leven gemist sinds ik ga kijken. Maar met dit spelbeeld, moet ik iedere keer de moed bij elkaar rapen om te blijven gaan. Op de ranglijst valt er niets te winnen, en per wedstrijd bekeken valt er niet te genieten, waarom zou ik dan toch blijven gaan?. Het is dat ik die fantastische momenten op mijn netvlies heb liggen, die fantastische adrenaline kicken in het verleden, waarbij een stadion ontploft, als ik dat niet had meegemaakt, was ik allang gestopt. Hoe verkoop je dit wanproduct aan een voetballiefhebber? Je bent bang om iemand mee te nemen voor klantenbinding, want de eerste indruk, is meestal de definitieve. Sorry voor de negatieve uitlatingen, maar ik maak me grote zorgen voor de toekomst als er op deze voet wordt verder gevoetbald. Dit verkoopt niet, dit frustreert.

Trouwens, het is inderdaad niet netjes van Tiny om Gillis te laten warmlopen, maar niet te benutten. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.


Ook klare taal al ben ik het niet met je eens. Om over MVV te praten als wanproduct vind ik erg ver gaan :ohmy:
De 1e helft heeft me goed gedaan en er werd inzet en felheid getoond wat ik graag wil zien!

De 2 helft was idd niet om aan te zien, maar de tussenstand en de tegenstander heeft daar wel een grote rol ingespeeld. Telstar had nog een uur verder kunnen voetballen zonder een goal te maken en helaas hebben wij ons aan het niveau van de tegenstander aangepast.

Op de ranglijst valt nog heel veel te winnen en ik denk nog altijd dat dat mogelijk is. In deze competitie kan iedereen van iedereen winnen. Dus waarom MVV dan niet? We zullen het met deze mannen moeten doen en waarschijnlijk bieden die niet wat jij zoekt, dan zal je toch echt een andere club moeten gaan zoeken ben ik bang. Hopelijk kun je je verwachtingen bijstellen en de supporter blijven die we zo hard nodig hebben!

Al eindigen we ieder jaar op de laatste plaats, ik zal blijven gaan tot het einde :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 02:57
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - Telstar #30

Janepie schreef :

houtengerard schreef : Hoe verkoop je dit wanproduct aan een voetballiefhebber? Je bent bang om iemand mee te nemen voor klantenbinding, want de eerste indruk, is meestal de definitieve. Sorry voor de negatieve uitlatingen, maar ik maak me grote zorgen voor de toekomst als er op deze voet wordt verder gevoetbald. Dit verkoopt niet, dit frustreert.
.

We zijn geen klanten, toch? maar supporter en liefhebbers van MVV en idd dit is niet om aan te zien als liefhebber...


Ik heb het over de neutrale toeschouwers, dat zijn klanten, die dat affiche langs de weg lezen, met Sven Braken erop. Die misschien vanavond of de week ervoor de Geusselt hebben bezocht, en niet warm te krijgen zijn. Die mensen heb je als club ook nodig, de 'diehards' komen toch. Maar om als club te overleven, heb je die gelegenheids-gangers ook nodig. Die via hun netwerk ook weer nieuwe supporters kunnen werven, of sponsoren kunnen binnenhalen.

Of hangt men die affiches op, om de eigen aanhang te overtuigen? Daar is waar ik me grote zorgen om maak, niet of ik mezelf wel naar mijn plaats krijg gesleept. Ik raak hier als vaste supporter niet enthousiast van, hoe kan (als deze club nog wilt groeien) dan iemand die op de bonnefooi naar het stadion komt dat wel worden? 3200 man is niet genoeg om deze toko draaiende te houden, thans niet als er iedere wedstrijd verlies wordt gemaakt door een overschatting op de wedstrijdbaten.

@Tuutsje

Wanproduct noem ik het huidige spelbeeld. Het stadion en de entourage is maar cadeaupapier, men komt voor de hoofdattractie, die er in mijn ogen al maanden niet meer is. Ik zal nooit wegblijven en in mijn ogen stel ik geen te hoge verwachtingen. Ik wil gewoon een ploeg op het veld zien, met ups en downs, maar wel altijd strijdlust en plezier in haar spel. Ik ben volgens mij alweer in het vijfjarenplan getrapt voor de zoveelste keer (Patent: Andries Jonker ©2004), en ik dacht dat we nu ongeveer bijna in die eindfase zaten (8-5e plek). Maar het is net alsof we weer vooraan het eerste jaar staan. En dat eerste jaar(2010), met alleen maar amateurcontracten en restanten oogde veel verzorgder. Qua voetbal verwacht ik echt geen Barcelona op het veld, maar ook geen zesde klasser. Als je ziet hoeveel moeite en tegenslag het MVV gekost heeft om deze selectie bij elkaar te krijgen, om ieder jaar maar weer stapje voor stapje jezelf te kunnen verbeteren met minieme middelen, en van de ene op de andere dag dat de wedstrijdpremie niet meer wordt uitgekeerd, is het hele elftal geen schim meer van wat het geweest is. Dan is dat toch zonde van al die moeite? Hoe is dit in godsnaam mogelijk vraag ik me af. Hebben we alleen broodvoetballers aangetrokken? Of ligt het daadwerkelijk aan de trainer?

Feit is wel dat je nu met contracten zit die ontzettend in je nadeel kunnen gaan werken. Wat de oorzaak ook mag zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden