>
Ontvangen bedankjes 48
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
We zijn geen klanten, toch? maar supporter en liefhebbers van MVV en idd dit is niet om aan te zien als liefhebber...houtengerard schreef : Hoe verkoop je dit wanproduct aan een voetballiefhebber? Je bent bang om iemand mee te nemen voor klantenbinding, want de eerste indruk, is meestal de definitieve. Sorry voor de negatieve uitlatingen, maar ik maak me grote zorgen voor de toekomst als er op deze voet wordt verder gevoetbald. Dit verkoopt niet, dit frustreert.
.
houtengerard schreef : Ik zit al weken voor mezelf te zoeken naar een reden om de trainer de schuld te geven, van al die wanprestaties. Maar was het maar allemaal zo simpel... ik krijg het hem niet in de schoenen geschoven.. wat een onkunde staat er op het veld..
Echt werkelijk waar, er staan elf lieden, die niet eens meer weten hoe ze een bal moeten raken. Die een zichtveld van een meter hebben, Rutjes kan nota bene vier keer de wedstrijd opengooien, maar hij ziet het gewoon niet..
De hele voorhoede loopt continu buitenspel... Een bal uit de lucht opvangen, met niemand in de rug, eindigt in een lange haal richting de zijlijn, zo speelt men voetvolley in de zomerstop aan de Playa, niet op een voetbalveld, waar je nog wat goed te maken hebt voor je supporters. Pompen of verzuipen voetbal, tegen een tegenstander die praktisch stil stond. De omschakeling is tergend langzaam, echt bijna tegen het maagzweer gehalte aan. Als je vanavond van dit ontzettend zwakke Telstar had verloren, hadden ze van mij die Portugezen met de bulldozer door de Geusselt mogen laten rijden. Kelder voetbal, dat was het.
Ik heb pas vier thuiswedstrijden in mijn hele leven gemist sinds ik ga kijken. Maar met dit spelbeeld, moet ik iedere keer de moed bij elkaar rapen om te blijven gaan. Op de ranglijst valt er niets te winnen, en per wedstrijd bekeken valt er niet te genieten, waarom zou ik dan toch blijven gaan?. Het is dat ik die fantastische momenten op mijn netvlies heb liggen, die fantastische adrenaline kicken in het verleden, waarbij een stadion ontploft, als ik dat niet had meegemaakt, was ik allang gestopt. Hoe verkoop je dit wanproduct aan een voetballiefhebber? Je bent bang om iemand mee te nemen voor klantenbinding, want de eerste indruk, is meestal de definitieve. Sorry voor de negatieve uitlatingen, maar ik maak me grote zorgen voor de toekomst als er op deze voet wordt verder gevoetbald. Dit verkoopt niet, dit frustreert.
Trouwens, het is inderdaad niet netjes van Tiny om Gillis te laten warmlopen, maar niet te benutten. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Janepie schreef :
We zijn geen klanten, toch? maar supporter en liefhebbers van MVV en idd dit is niet om aan te zien als liefhebber...houtengerard schreef : Hoe verkoop je dit wanproduct aan een voetballiefhebber? Je bent bang om iemand mee te nemen voor klantenbinding, want de eerste indruk, is meestal de definitieve. Sorry voor de negatieve uitlatingen, maar ik maak me grote zorgen voor de toekomst als er op deze voet wordt verder gevoetbald. Dit verkoopt niet, dit frustreert.
.