MVV Maastricht - Telstar

08 dec 2013 21:50
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - Telstar #46

Lambik schreef : Als je een jaar geleden het woord fusie op het forum zou gooien dan werd je "bij wijze van" dood verklaart. Nu reageren nog maar 3 mensen hierop. Mischien is het dan toch zover dat bij veel mensen het besef is gekomen dat het anders zal moeten.

Maar voor die slimmerds die twijffelen aan mijn hersencellen, jullie kunnen nog altijd met de eerwaarde heer roeij baank naar de 2 de provenciaal. Zie je even belaberd voetbal als in de geusselt.

En hier is nr 4, tel de andere reacties op je vorige bericht ook nog.
Ik denk echt niet dat er 1 van de 2000 die-hards naar een fusie club gaat kijken.
Ik zeker niet.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2013 22:19
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV Maastricht - Telstar #47

MVV4life schreef :

Lambik schreef : Als je een jaar geleden het woord fusie op het forum zou gooien dan werd je "bij wijze van" dood verklaart. Nu reageren nog maar 3 mensen hierop. Mischien is het dan toch zover dat bij veel mensen het besef is gekomen dat het anders zal moeten.

Maar voor die slimmerds die twijffelen aan mijn hersencellen, jullie kunnen nog altijd met de eerwaarde heer roeij baank naar de 2 de provenciaal. Zie je even belaberd voetbal als in de geusselt.

En hier is nr 4, tel de andere reacties op je vorige bericht ook nog.
Ik denk echt niet dat er 1 van de 2000 die-hards naar een fusie club gaat kijken.
Ik zeker niet.


Al kreeg ik geld uitbetaald nog niet. Maar eigenlijk moeten we allemaal gewoon niet meer reageren als een of andere oetlul hier de zaak weer wat wil opnaaien door over een fusie te beginnen. Als het hem bij ons niet meer bevalt, sodemieterd hij maar zelf op naar een andere club. Zulke "fans" kunnen we wel missen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2013 22:57
minckeleers
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV Maastricht - Telstar #48
Afgelopen vrijdag weer eens sinds lange tijd in de geusselt geweest...

pffff waar moet je beginnen....

De eerste verrassing begon aan het loket... de prijs voor een kaartje 14 euro... !!
2e verrassing .... aangesproken worden door een beveiliger voor foullering.. niks mis mee.. (elke wedstrijd is het raak zei ik)
zegt die beveiliger ja hooligans pikken we er altijd zo uit! een kleine woordewisseling volgde waarop ik maar een beetje vloekend en tierend ben weggelopen....

uiteraard werd er ook nog gevoetbald...

de eerste helft kende een paar lichte oplevingen...

2e helft was heel erg zwak... iedereen liep achteruit... geen ballen meer vasthouden...

gilis ik heb respect voor je... jij liep 45 minuten warm... en kon zo de douche in.... zonder gespeeld te hebben.....

ongelooflijk.... maar waar!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2013 12:39
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV Maastricht - Telstar #49
Ik was er vrijdag niet en heb zo te zien niks gemist.
Is er nog fatsoenlijk aandacht besteed aan de supportersacties om geld aan de club te doneren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2013 14:40 09 dec 2013 14:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - Telstar #50

Boschpoort schreef : Ik was er vrijdag niet en heb zo te zien niks gemist.
Is er nog fatsoenlijk aandacht besteed aan de supportersacties om geld aan de club te doneren?


Jawel hoor voor de wedstrijd werd er door de stadionspeaker aandacht aanbesteed en er kwam op de 15 minuten een signaal met stem en muziekje,,ut mestreechs keteerke,,.
Alleen op het moment van de bus verdeling waren we maar met 4 man!
Er sloten wel nog wat collectanten aan maar hoop dat er de volgende keer wat meer hennekes paraat zien...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2013 14:54
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV Maastricht - Telstar #51

Boschpoort schreef : Ik was er vrijdag niet en heb zo te zien niks gemist.


Twee mooie goals en een overwinning. Is toch niet niks in deze tijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.261 seconden