MVV Maastricht - Telstar

07 dec 2013 08:36
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - Telstar #31
Eerste helft was redelijk goed.
De tweede Dramatisch met een hoofdletter D.
Iets meer koelbloedigheid had ons een grotere overwinning op kunnen leveren.

Ben blij dat het slippertje van Nick niet resulteerde in een tegengoal.
Indien Telstar teruggekomen was tot 2-1, dan had ik het nog niet geweten.
Dan was er echt sprake geweest van paniekvotbal

Wat mij wel bevreemd is dat de spelers (o.a. Ospitalieri) geen fatsoenlijke hoekschop kunnen nemen.
De meeste ballen komen op kniehoogte bij de eerste paal uit.

Goed we hebben gewonnen en op naar Venlo.
Met de instelling van de eerste helft, moet daar iets te halen zijn.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 09:52 07 dec 2013 10:00 door mvvcasbrul.
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV Maastricht - Telstar #32
MOTM: Cor Gillis! Ik heb echt moeite met die gast. 45 minuten + extra tijd moet ie warmlopen, zonder dat er gebruik wordt gemaakt van zijn diensten. En dat is niet de eerste keer! Cor is een aardige gast en goede voetballer, maar wordt door Ruijs mentaal kapot gemaakt. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar professioneel is het allemaal niet. Schrijnend om te zien dat anderen na 10 minuten worden ingebracht en onze Cor maar weer verder gaat met zijn warming-up.
Ik gun Cor een mooie, nieuwe club. Kan me goed voorstellen dat hij er ongelofelijk de best over in heeft. Cor: hou vol!![/quote] Helemaal mee eens met bovenstaande, oftewel hoe maak ik een speler mentaal kapot.........!! en dit is niet de eerste keer of Cor mag die andere wedstrijden eens 2 of 3 min. invallen en mijnheer Ruijs kom niet aanzetten met dit hoort bij betaald voetbal of dan moet je maar mentaal gehard zijn, dit is wel spelers kapot maken en nog meer irritatie binnen de spelersgroep want spelers afbranden ipv. hun goede punten te benaderen dat is Ruijs zijn sterke kant .......!! Chapeau Gilles dat je zo bleef warmlopen, veel supporters hadden met jou te doen ! Ik hoop op een andere trainer en een eerlijke kans voor jou !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, harke1992

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 10:22 07 dec 2013 10:24 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV Maastricht - Telstar #33
Kou,matig spel, geen bekenden naast me op de tribune, weinig beleving.. al dat deed me besluiten om eerder weg te gaan (heb ik nog nooit eerder gedaan) zodat ik in ieder geval niet de allerlaatste trein naar Rotterdam hoefde te nemen. En dan sta je voor de poort....... en dan krijgt de steward de poort niet open met zijn sleutel. Dit is schijnbaar al weken een probleem want hij zei (nee toch, alweer). Dames stewards komen kijken. Hebben hun handen vol. Dragen allen koffiekannen, bekers etc. Andere steward komt kijken met in zijn hand een grote zak frites. Ook geen handen vrij om te helpen. Helaas gaat met al die ondersteuning van kijkers van stewards ook de poort/het hek niet open. Dan maar naar buten via poort waar bus geparkeerd staat. Bus gemist. Brrrrrr
De enige lichtpunten zijn de trouwe MVV supporters die ik in de Ster gezien heb en de prachtige doelpunten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 11:26
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV Maastricht - Telstar #34
Het spel was gisteren bedroevend maar nog schrikbarender is de bereidheid van supporters om hun handen uit de mouwen te steken behalve steeds diezelfde paar “gekken “. Een club als FC Aubel heeft nog meer “hennekes” ter beschikking. Provincial 2e klasse.
Houdt U alvast maar rekening met meer slecht nieuws of denkt U, dat met deze toeschouwersaantallen, de begroting van dit jaar wel gehaald gaat worden.
Ik hoop voor U allen dat Us-MVVke nog bestaat volgend jaar en anders zie ik U misschien in 2de Provincial.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 11:34
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Telstar #35

Roei baank schreef : Het spel was gisteren bedroevend maar nog schrikbarender is de bereidheid van supporters om hun handen uit de mouwen te steken behalve steeds diezelfde paar “gekken “. Een club als FC Aubel heeft nog meer “hennekes” ter beschikking. Provincial 2e klasse.
Houdt U alvast maar rekening met meer slecht nieuws of denkt U, dat met deze toeschouwersaantallen, de begroting van dit jaar wel gehaald gaat worden.
Ik hoop voor U allen dat Us-MVVke nog bestaat volgend jaar en anders zie ik U misschien in 2de Provincial.


Ik ben gisteren om 19.45 uur naar de Angelside gracht gegaan en daar trof ik geen emmers aan. Ik heb nog even nagevraagd aan de stadionspeaker en iemand van de administratie of zij wisten waar ik een emmer kon meenemen voor de Boshpoort. Zij wisten ook niet waar de emmers waren. Dus ja..

Laten we niet vergeten dat we tegen Telstar speelde en dat het ernstig koud was. Dat laat al veel mensen de keus om lekker warm thuis te blijven. Dus zo schrikbarend vond ik het niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 12:51
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Maastricht - Telstar #36
Eerste helft een leuk MVV gezien met 2 mooie doelpunten, vooral die van 'Zlatan' Van Hyfte. Een wereldgoal!!
Tweede helft weer als vanouds, amper tot niks gecreëerd. Weinig schoten op doel.
Danny vind ik met kleine stapjes beter worden, Veldmate werkt hard, maar we weten wat er ontbreekt bij hem. Ospitalieri is uit vorm, het goede spel wat hij had is al een aantal weken zoek. Van Hyfte lijkt zijn vorm weer terug te hebben, Winkens werkte ook keihard met zijn inzet.
Telstar was nergens gisteren. Die hebben denk ik alleen die vrije trap gehad (lat) in de eerste helft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 17:34
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - Telstar #37
Was gisteravond al benieuwd naar het verslag van Roel Wieche.
Deze man presteert het werkelijk iedere week om zo negatief mogelijk te schrijven over de rood - witte brigade.
Hij had gegarandeerd de nadruk gelegd op de mindere tweede helft.

Gelukkig kwam het stuk nu van de hand van Jiry Funcke.
Een wel heel prettig verslag.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 19:03
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV Maastricht - Telstar #38

Roei baank schreef : Het spel was gisteren bedroevend maar nog schrikbarender is de bereidheid van supporters om hun handen uit de mouwen te steken behalve steeds diezelfde paar “gekken “. Een club als FC Aubel heeft nog meer “hennekes” ter beschikking. Provincial 2e klasse.
Houdt U alvast maar rekening met meer slecht nieuws of denkt U, dat met deze toeschouwersaantallen, de begroting van dit jaar wel gehaald gaat worden.
Ik hoop voor U allen dat Us-MVVke nog bestaat volgend jaar en anders zie ik U misschien in 2de Provincial.


Zoals ik reeds eerder melde, je kan niet iedere wedstrijd dezelfde mensen een emmer onder de neus duwen. Vindt je het gek dat er inmiddels wat lacherig over wordt gedaan. Buiten het feit dat we met een emmer geen bvo overeind houden.
(Hoe goed jullie dit ook bedoelen)

Als ik de gelatenheid van de mensen om me heen zie, denk ik dat een fusie nog de enige optie is. Als het hier niet ook al te laat voor is. Met dit voetbal zitten hier in april nog maar 1000 mensen op de tribune. En is de eredivisie verder weg dan ooit, en waarschijnlijk ook nooit meer te bereiken. Terwijl dit de ENIGE redding is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 19:45
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - Telstar #39
Beste Lambik,

Volgens mij is een fusie de enige redding om jouw hersencellen weer tot elkaar te brengen.
Jij spreekt over een fusie...Daarmee word bedoelt het opdoeken van mijn clubje. sta je hier wel bij stil..... :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2013 20:11
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV Maastricht - Telstar #40
Begrijpend lezen komt zoals ik zie niet voor in de bagage van dit stripfiguur en zijn oplossing voor de huidige malaise getuigt ook al niet van realiteitszin. Domage.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2013 08:24 08 dec 2013 08:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - Telstar #41

Roei baank schreef : Begrijpend lezen komt zoals ik zie niet voor in de bagage van dit stripfiguur en zijn oplossing voor de huidige malaise getuigt ook al niet van realiteitszin. Domage.


Zou tante sadonia meer hersens hebben...jongens lambiekske wat schuif jij met je teksten...eerst overleggen met suske of wiske eer je weer wat,,zinnigs,,zegt...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2013 11:47
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV Maastricht - Telstar #42

Lambik schreef : Zoals ik reeds eerder melde, je kan niet iedere wedstrijd dezelfde mensen een emmer onder de neus duwen. Vindt je het gek dat er inmiddels wat lacherig over wordt gedaan. Buiten het feit dat we met een emmer geen bvo overeind houden.
(Hoe goed jullie dit ook bedoelen)

Als ik de gelatenheid van de mensen om me heen zie, denk ik dat een fusie nog de enige optie is. Als het hier niet ook al te laat voor is. Met dit voetbal zitten hier in april nog maar 1000 mensen op de tribune. En is de eredivisie verder weg dan ooit, en waarschijnlijk ook nooit meer te bereiken. Terwijl dit de ENIGE redding is.


Ik ben het 100% eens met je eerste alinea.
De 2e echter 100% niet. Ik ben MVV-fan en ga voor MVV. De rest kan me gestolen worden. Gaat MVV failliet dan is het voor mij over en sluiten en zal ik geen poot in een ander Limburgs stadion zetten.

@ Roei Baank: wat verwacht je van de fans? Wekelijks WEER geld geven aan de club? Ik doe dat al op diverse fronten. Als MVV haar eigen broek niet kan ophouden (en dat helaas veelvuldig in de afgelopen jaren) dan wil ik best incidenteel een financiële bijdrage doen. Maar iedere wedstrijd met een emmer langsgaan vind ik niet alleen onprettig (bedelen bij de mensen die al vaak genoeg geld geven aan MVV), maar ook zet het geen zoden aan de dijk.
Het is leuk om maar continu de supporter te blijven uitmelken, maar het levert niet het bedrag op dat we nodig hebben. Dit spel moet op een hoger niveau gespeeld worden en wel door MVV zelf. Dit zijn zeer goed bedoelde acties door supporters, maar het levert alleen maar wisselgeld op voor MVV. En de emmertjesactie was heel goed verzonnen, maar begint mij nu te irriteren. In mijn vak zag ik dat meer mensen die mening hadden helaas. Don't push it too far!
En vooral: veroordeel je eigen fans niet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2013 20:42
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV Maastricht - Telstar #43
Als je een jaar geleden het woord fusie op het forum zou gooien dan werd je "bij wijze van" dood verklaart. Nu reageren nog maar 3 mensen hierop. Mischien is het dan toch zover dat bij veel mensen het besef is gekomen dat het anders zal moeten.

Maar voor die slimmerds die twijffelen aan mijn hersencellen, jullie kunnen nog altijd met de eerwaarde heer roeij baank naar de 2 de provenciaal. Zie je even belaberd voetbal als in de geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2013 21:06 08 dec 2013 21:07 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Maastricht - Telstar #44

Lambik schreef : Als je een jaar geleden het woord fusie op het forum zou gooien dan werd je "bij wijze van" dood verklaart. Nu reageren nog maar 3 mensen hierop. Mischien is het dan toch zover dat bij veel mensen het besef is gekomen dat het anders zal moeten.

Mensen nemen je gewoon niet serieus. :)

Wellicht moet jij maar eens naar een andere club gaan. Is beter voor je.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2013 21:49
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Telstar #45

Sjotelsplak schreef :

Lambik schreef : Als je een jaar geleden het woord fusie op het forum zou gooien dan werd je "bij wijze van" dood verklaart. Nu reageren nog maar 3 mensen hierop. Mischien is het dan toch zover dat bij veel mensen het besef is gekomen dat het anders zal moeten.

Mensen nemen je gewoon niet serieus. :)

Wellicht moet jij maar eens naar een andere club gaan. Is beter voor je.


Hoe meer aandacht we hier aan schenken hoe vaker dit soort idioten gaan reageren. Bovendien een goed gekozen nickname. Het personage past perfect bij je!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden