Ontvangen bedankjes 365
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Roei baank schreef : Het spel was gisteren bedroevend maar nog schrikbarender is de bereidheid van supporters om hun handen uit de mouwen te steken behalve steeds diezelfde paar “gekken “. Een club als FC Aubel heeft nog meer “hennekes” ter beschikking. Provincial 2e klasse.
Houdt U alvast maar rekening met meer slecht nieuws of denkt U, dat met deze toeschouwersaantallen, de begroting van dit jaar wel gehaald gaat worden.
Ik hoop voor U allen dat Us-MVVke nog bestaat volgend jaar en anders zie ik U misschien in 2de Provincial.
Roei baank schreef : Het spel was gisteren bedroevend maar nog schrikbarender is de bereidheid van supporters om hun handen uit de mouwen te steken behalve steeds diezelfde paar “gekken “. Een club als FC Aubel heeft nog meer “hennekes” ter beschikking. Provincial 2e klasse.
Houdt U alvast maar rekening met meer slecht nieuws of denkt U, dat met deze toeschouwersaantallen, de begroting van dit jaar wel gehaald gaat worden.
Ik hoop voor U allen dat Us-MVVke nog bestaat volgend jaar en anders zie ik U misschien in 2de Provincial.
Roei baank schreef : Begrijpend lezen komt zoals ik zie niet voor in de bagage van dit stripfiguur en zijn oplossing voor de huidige malaise getuigt ook al niet van realiteitszin. Domage.
Lambik schreef : Zoals ik reeds eerder melde, je kan niet iedere wedstrijd dezelfde mensen een emmer onder de neus duwen. Vindt je het gek dat er inmiddels wat lacherig over wordt gedaan. Buiten het feit dat we met een emmer geen bvo overeind houden.
(Hoe goed jullie dit ook bedoelen)
Als ik de gelatenheid van de mensen om me heen zie, denk ik dat een fusie nog de enige optie is. Als het hier niet ook al te laat voor is. Met dit voetbal zitten hier in april nog maar 1000 mensen op de tribune. En is de eredivisie verder weg dan ooit, en waarschijnlijk ook nooit meer te bereiken. Terwijl dit de ENIGE redding is.
Mensen nemen je gewoon niet serieus.Lambik schreef : Als je een jaar geleden het woord fusie op het forum zou gooien dan werd je "bij wijze van" dood verklaart. Nu reageren nog maar 3 mensen hierop. Mischien is het dan toch zover dat bij veel mensen het besef is gekomen dat het anders zal moeten.
Sjotelsplak schreef :
Mensen nemen je gewoon niet serieus.Lambik schreef : Als je een jaar geleden het woord fusie op het forum zou gooien dan werd je "bij wijze van" dood verklaart. Nu reageren nog maar 3 mensen hierop. Mischien is het dan toch zover dat bij veel mensen het besef is gekomen dat het anders zal moeten.
Wellicht moet jij maar eens naar een andere club gaan. Is beter voor je.