MVV Maastricht - Telstar

02 dec 2013 09:22
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Telstar #1
Kans op sneeuw en het spraakmakende Telstar op bezoek.
M.a.w. de bikkels blijven over op de tribunes ben ik bang...
En nee ik ga geen discussie aan wie een bikkel is of niet!!

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjoen-mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 15:46
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Telstar #2
3 Dagen voor de aftrap en geen enkel bericht in dit topic.
Ligt dat nu aan de tegenstander of is de beleving van ons aan het verdwijnen?
Ik moet eerlijk toegeven, voorheen leefde ik dagen van te voren naar iedere wedstrijd in de Geusselt toe, of dat nou RKC, Emmen of Helmond Sport was, bij 25C of -3C, maar tegenwoordig betrap ik mezelf erop dat ik dat gevoel pas op de wedstrijddag zelf krijg.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 16:29
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - Telstar #3
Ook denk ik dat het aan de laatste wedstrijden ligt als je 4 van de 5 verliest en die ene wat je wint ook onterecht is denk ik dat de supporters niet blij zijn om straks weer tegen een nederlaag aan te lopen en er dus niet erop focus .

Ik hoop op een 5-1 klinkende overwinning begin van de aankomende ongeslagen reeks.
Dat is ook wat we even nodig hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 17:28 03 dec 2013 17:29 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV Maastricht - Telstar #4

Dixi schreef : 3 Dagen voor de aftrap en geen enkel bericht in dit topic.
Ligt dat nu aan de tegenstander of is de beleving van ons aan het verdwijnen?
Ik moet eerlijk toegeven, voorheen leefde ik dagen van te voren naar iedere wedstrijd in de Geusselt toe, of dat nou RKC, Emmen of Helmond Sport was, bij 25C of -3C, maar tegenwoordig betrap ik mezelf erop dat ik dat gevoel pas op de wedstrijddag zelf krijg.

Het dikgedrukte stuk, precies mijn gedachten. Het ligt niet alleen aan jou.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 17:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - Telstar #5

mvv4ever schreef : Ook denk ik dat het aan de laatste wedstrijden ligt als je 4 van de 5 verliest en die ene wat je wint ook onterecht is denk ik dat de supporters niet blij zijn om straks weer tegen een nederlaag aan te lopen en er dus niet erop focus .

Ik hoop op een 5-1 klinkende overwinning begin van de aankomende ongeslagen reeks.
Dat is ook wat we even nodig hebben.


Dat vind ik ook. Maar wie gaat die 5 goals maken?? We kunnen blij zijn als we dit keer weer met 1-0 van het veld gaan. Is meer dan zat. En dit mag ook dik onverdiend zijn. Maakt me even niks uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 19:48
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Telstar #6

Schapendonk schreef :

mvv4ever schreef : Ook denk ik dat het aan de laatste wedstrijden ligt als je 4 van de 5 verliest en die ene wat je wint ook onterecht is denk ik dat de supporters niet blij zijn om straks weer tegen een nederlaag aan te lopen en er dus niet erop focus .

Ik hoop op een 5-1 klinkende overwinning begin van de aankomende ongeslagen reeks.
Dat is ook wat we even nodig hebben.


Dat vind ik ook. Maar wie gaat die 5 goals maken?? We kunnen blij zijn als we dit keer weer met 1-0 van het veld gaan. Is meer dan zat. En dit mag ook dik onverdiend zijn. Maakt me even niks uit.



Ik kijk leef wel nog altijd uit naar de wedstrijden. Meestal begint het te kriebelen op donderdagmiddag als de voorlopige opstelling wordt bekend gemaakt.

Al denk ik dat we vrijdag weer een hele moeilijke pot tegemoet gaan. Telstar is een stugge
ploeg volgens mij. Ik ben al tijden niet meer zo negatief geweest en denk dat we verliezen maar hopelijk zit ik er helemaal naast!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2013 14:53
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV Maastricht - Telstar #7
Op naor vriedag :)

Het seizoen is nog lang niet verloren (een reeks bv 3 x winnen en je staat weer in de top 6,7 in deze competitie van de armoede, waar iedereen van iedereen kan winnen)

Ik hoor het Tiny nog zeggen ' de eerste 30 minute tegen FSC waren de beste'
Inderdaad dat was zo; echt veel kansen toendertijd met een uitstekende dwarspaas van Braken op Sema
Op het laatst hadden we nog geluk dat de 1-1 niet viel met 9 man over

De Opstelling van Toen (als ik het me goed rappeleer)
Castro
Geenen Verdellen Gilles Opspitaleri
vanHyfte Rutjes Secerovits
Braken Maria Sema

wordt weer uns tijd om te winnen (de voorbereiding tegen JVC Cuick begint nu)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2013 16:29
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Maastricht - Telstar #8
MVV op scherp voor Telstar
De spelers van MVV Maastricht zijn gretig om weer een goed resultaat neer te zetten.

Dat de spelers donderdag op de laatste training voor de wedstrijd tegen Telstar scherp trainden, viel ook coach Tini Ruijs op.

MVV verloor vier van de laatste vijf wedstrijden. Ruijs wil een reactie van z’n spelersgroep zien. “Er moet vrijdag gas gegeven worden. Er moet gewonnen worden. Als we voorkomen, dan moeten doorgaan. De beuk moet erin.”

Op de vorige speeldag was Helmond Sport met 3-1 te sterk. "Die nederlaag willen we tegen Telstar kost wat kost vermijden", besluit Ruijs.

De wedstrijd MVV Maastricht - Telstar is vrijdagavond vanaf 20.00 uur rechtstreeks te volgen op L1 Radio.

l1.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2013 18:49
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - Telstar #9

Mie leef Mestreech schreef : MVV op scherp voor Telstar
De spelers van MVV Maastricht zijn gretig om weer een goed resultaat neer te zetten.

Dat de spelers donderdag op de laatste training voor de wedstrijd tegen Telstar scherp trainden, viel ook coach Tini Ruijs op.

MVV verloor vier van de laatste vijf wedstrijden. Ruijs wil een reactie van z’n spelersgroep zien. “Er moet vrijdag gas gegeven worden. Er moet gewonnen worden. Als we voorkomen, dan moeten doorgaan. De beuk moet erin.”

Op de vorige speeldag was Helmond Sport met 3-1 te sterk. "Die nederlaag willen we tegen Telstar kost wat kost vermijden", besluit Ruijs.

De wedstrijd MVV Maastricht - Telstar is vrijdagavond vanaf 20.00 uur rechtstreeks te volgen op L1.nl
l1.nl


Net ff het interview behorend bij deze tekst geluisterd en Tiny spreekt klare taal! Ik proef veel frustratie en hij zegt ook dat als we verliezen dat er in 1 keer 6 geblesseerden zijn. Dat laatste baart me wel zorgen..... Zal me niks verbazen als we zo slecht blijven presteren Ruijs straks zelf de handdoek in de ring gooit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 09:13
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV Maastricht - Telstar #10
Voor mij zit de eerste seizoenshelft er al op. Geen Telstar vanavond wegens familieverplichtingen, jong Ajax doe ik sowieso niet en ik vrees dat ik zelfs Cuijk moet missen omdat ik verplichtingen met het werk heb die avond. Succes vanavond mannen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 10:57
thasjeng
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
MVV Maastricht - Telstar #11
Zoo, net ff kaarten besteld
ben benieuwd na de toeschouwers aantallen
mogen blij zijn als we de 4000 halen, ben er bang voor
gelukkig komen de trouwe supporters altijd
komop die roeie!

uitslag: 3 - 1 (Schreurs, braken, van hyfte) rust stand 0 - 1

:thumbsup:

thasjeng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 13:47
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV Maastricht - Telstar #12
Volgens Jan van Halst heeft Telstar een centrale verdediger (Calvin Macintosch) die een groot talent is en in de eredivisie zou mee kunnen wij missen vanavond Sema die een heup blessure heeft en die we waarschijnlijk ook nooit meer in het MVV shirt zullen zien.
Het word een moeilijke avond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 14:57
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht - Telstar #13
Zouden we Sema dan vanavond niet effe bedanken in zijn laatste thuiswedstrijd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 15:17
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV Maastricht - Telstar #14
Iech höb miech zjus ins good moote neerzette um ut "oetgebreid" artikel vaan de Leugeneer euver dees wedstrijd te leeze.
De zjoernaalis dee dit knap stukske werrek heet geschreeve zal toch zeeker in aomerking koume veur de Pullitzerpries, deenk geer ouch neet?
Weijer nog euver de opmerking tot es ut misgeit Tiny missjiens d'n handdook in de ringk goeit, iech höb ut geveul tot dat wel ins beeter zow kinne zien, zoewel sportief es finansjeel, want es heer zellef geit, daan kos ut MVV niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 16:45
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - Telstar #15
Zo, vaanaof venaovend ein stijgende lijn, te beginne met 'n 3-1 euverwinning veur die vaan us!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden