Jong Twente - Mvv Maastricht

25 jan 2014 00:29 25 jan 2014 00:31 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Twente - Mvv Maastricht #1
Nog geen topic over de wedstrijd van aanstaande maandag.
Er waren 6 man die zich hadden opgegeven voor de busreis, die dus ook niet door gaat.

Deze wedstrijd leeft dus totaal niet.
We trekken onze lijn door.

Ik denk
4-0 in deze vorm heeft mvv niks te bieden.

Ps ik zie dat ik het verkeerd hebt geplaatst. kan iemand hem in de juiste "box"zetten. Daanke

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2014 09:34
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #2
Dat komt omdat mvv pas vrijdag een echte wedstrijd speelt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2014 11:10 25 jan 2014 11:10 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #3
Tegen een beloften elftal op maandag avond. Ik snap wel waarom dat niet leeft. Tel daarbij de vorm van MVV op en het wordt helemaal duidelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2014 11:10 25 jan 2014 11:11 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #4
Wat het ook word, positief ben ik niet.
Of ze moeten het nu ineens laten zien dat ze kunnen voetballen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2014 11:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #5
Ach het blijft MVV, en het blijft de Juplier League, best kans dat we opeens winnen. Maar ook bij mij leeft deze wedstrijd niet.

Met Dordrecht dat vrijdag naar de Geusselt komt, kunnen we drie punten tegen Jong Twente wel goed gebruiken, anders gaan we misschien wel heel ver weg zakken...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2014 12:22
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #6
2-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2014 17:38 25 jan 2014 17:39 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #7
Ik verwacht dat we geen potten zullen breken in Enschede.
Ga dan ook uit van een 3 -1 nederlaag.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2014 16:07 26 jan 2014 16:19 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #8
MVV: Ospitalieri neemt plaats Maria over

Met één wijziging in de basisploeg staat MVV maandagavond (20.00 uur) in Enschede aan de aftrap van de wedstrijd tegen Jong Twente. Marco Ospitalieri keert na een schorsing van drie wedstrijden terug in het elftal en zal de plaats overnemen van Gianluca Maria, die geveld is door ziekte.

Maastricht
Van onze verslaggever


Interim-coach Ron Elsen heeft niet overwogen om het mes te zetten in zijn ploeg, ondanks de onthutsende nederlaag (0-4) in de vorige wedstrijd tegen FC Eindhoven. ,,Ik ben geen trainer die veel wisselt van systeem en spelers. Ik hou het liefst vast aan een plan. Al heeft dat natuurlijk ook zijn grenzen."
Elsen verhult niet dat de vernedering door Eindhoven hard is aangekomen in Maastricht. MVV speelde angstvoetbal en oogde als een aangeslagen bokser zonder enig vertrouwen. ,,Ik weiger te geloven dat er spelers zijn die geen inzet hebben of er niet voor gaan. Dit is vooral een mentale zaak. Spanning, druk. We moeten het voor elkaar krijgen dat er meer weerbaarheid in het team komt. En af en toe wat geluk, dat helpt ook."
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Winkens, Rutjes, Smeets, Van Hyfte, Ospitalieri, Braken, Schreurs.
www.limburger.nl/article/20140126/VTMVV0...mt_plaats_Maria_over

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2014 18:03
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #9
Nou spanning en druk zal er met zo'n ambiance of beter gezegd het gebrek daaraan in een lege Grolsch Veste minder zijn. Ga er echter vanuit dat ze niet opeens het licht hebben gezien en nu wel een positief resultaat kunnen neerzetten.

Denk zelf helaas aan een 2-0 nederlaag. Zullen toch wat auto's richting Enschede vertrekken, leeg uitvak bij zo'n non-wedstrijd had beter gepast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2014 18:17
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #10

Us Clubke schreef : Dat komt omdat mvv pas vrijdag een echte wedstrijd speelt.


Voor je het weet heb je tegen het eind van het seizoen nog een paar "onechte wedstrijden" erbij en gaat er wat failliet. Krijg je
-12 en dan nog wat ongeoorloofde steun erbij nog eens -12 van de KNVB. En zeker als je MVV Maastricht heet. Ja het leeft heel erg moet ik zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2014 18:46
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #11
De gifbeker moet helemaal leeg. Op het einde van het seizoen is de bodem bereikt.
6-0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2014 19:50
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #12
Nou nou nou....laten wij als supporters nu eens proberen wat positief te blijven denken...
Ik vond er ook niet veel aan tot nog toe..maar allez...nieuwe wedstrijd nieuwe kansen.
Daarom 1-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2014 21:53
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #13
MVV wil revanche bij Jong Twente

MVV is erop gebrand maandag in het uitduel tegen Jong Twente revanche te nemen voor de smadelijke 0-4 thuisnederlaag vorige week tegen Eindhoven.

Volgens verdediger Kjell Knops heeft de groep na dat duel bij elkaar gezeten en zijn de fouten uitvoerig besproken. Daaruit blijkt dat er nog genoeg vertrouwen is bij de MVV-spelers om dit seizoen toch nog een goed resultaat neer te zetten.

"Twee keer winst en dan is alles weer mogelijk" zei Knops in de sportuitzending van L1- Radio.

Grolsch Veste
De wedstrijd tegen Jong Twente wordt afgewerkt in de Grolsch Veste en dat is toch een bijzondere entourage. Knops: "Ook al zitten er maar weinig toeschouwers, het blijft mooi om daar te spelen."

Knops denkt dat de komst van Erik Meijer naar MVV, waar hij 1 dag in de week gaat assisteren, ook van invloed gaat zijn. "Hij heeft bij grote clubs gevoetbald en daar kunnen we allemaal van leren, zeker de spitsen. "

MVV staat momenteel op de 15de plek in de Jupiler League.

De wedstrijd Jong Twente- MVV begint maandagavond om 8 uur en is live te volgen via L1 Radio en Twitter.

Bron: R1

Jong FC Twente maandag thuis tegen MVV

Jong FC Twente speelt maandagavond in De Grolsch Veste de eerste thuiswedstrijd na de winterstop. De ploeg van trainer Jan Zoutman ontvangt MVV Maastricht. Het duel begint om 20.00 uur.

In de eerste speelronde na de winterstop speelde Jong FC Twente vorige week met 1-1 gelijk bij FC Den Bosch. “Ik was redelijk kritisch na die wedstrijd. We hadden twee goede fases, voor en na rust. Verdedigend was het niet goed. Daar was ik ook ontevreden over,” zegt Zoutman. Het is een beeld van de ontwikkeling die de ploeg doormaakt. “We worden stapje voor stapje kritischer en maken stappen naar volwassenheid. We moeten leren te winnen en constanter worden in de prestaties. Die lijn hebben we in de wedstrijden voor de winterstop al ingezet”, aldus Zoutman.

Tegenstander MVV staat op een vijftiende plek in de Jupiler League. Afgelopen weekend verloor de ploeg in eigen huis met 0-4 van FC Eindhoven. “MVV is niet goed uit de winterstop gekomen. Ze maken een wisselvallig seizoen door. Toch zegt de positie op de ranglijst niets in deze competitie. Er zijn geen makkelijke wedstrijden. Wij moeten naar onszelf kijken en minder kansen weggeven dan tegen Den Bosch.”

Bron: fctwente.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 08:15
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #14
Ik ben benieuwd of er een aantal spelers van de selectie van FC Twente vandaag zullen meedoen, aangezien gisteren FC Groningen - FC Twente is afgelast....... :( Correct me if wrong or not possible,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 08:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #15

tuutsje schreef : Ik ben benieuwd of er een aantal spelers van de selectie van FC Twente vandaag zullen meedoen, aangezien gisteren FC Groningen - FC Twente is afgelast....... :( Correct me if wrong or not possible,

Ik heb geen idee hoe de regels precies in elkaar steken, maar het zou juist ook in ons voordeel kunnen werken. Normaal gezien had Twente gisteren gespeeld, alle bankzitters die dan niet waren ingevallen, hadden bij Jong Twente kunnen invallen. Dat is het nadeel van een maandagwedstrijd, het is al precies bekend wie wel en wie niet bij het eerste heeft meegedaan.

Nu is de wedstrijd van Twente afgelast en wordt later ingehaald. Als (en dat is een grote als) de regel zo is dat spelers niet in eenzelfde wedstrijdronde mogen meedoen, dan betekent dat, dat Twente geen enkel risico zal nemen en geen enkele speler die eventueel misschien bij de eerste selectie zou kunnen zitten bij de inhaalwedstrijd tegen Groningen zal laten meespelen met Jong Twente.

Maar nogmaals: geen idee of de regels inderdaad zo zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden