>
Ontvangen bedankjes 188
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
NathanR schreef : Waren de 3 wissels al gebruikt (Secesorovitsch en laRosa) ? ik dacht het het niet. Dat is dan een vorm von onprofessionaliteit dat je een wedstrijd niet kunt uitvoetballen door bv je 3-e wissel erin te brengen in de 91 of 92 ste minuut. Mvv is gewoon niet professioneel genoeg.
Ze hadden minimaal 2 goede backs dit seizoen Stankov en Geenen, en niemand komt ooit op het idee om 1 van de 2 als links back te laten spelen (een goede vvoetballer kan overal spelen en is zelfs 2-benig). ER is zo weinig fantasie in de trainersstaf (ook Ruis+Coocky zagen dit niet).
Zou zeggen probeer eens wat A-spelers, want play-offs geloof ik eigenelijk ook niet meer
Ja. Wie is Secesorovitsch trouwens?NathanR schreef : Waren de 3 wissels al gebruikt (Secesorovitsch en laRosa) ?
Nee, jij bent slecht geinformeerd, dat heeft niets met de professionaliteit van MVV te maken.NathanR schreef : ik dacht het het niet. Dat is dan een vorm von onprofessionaliteit dat je een wedstrijd niet kunt uitvoetballen door bv je 3-e wissel erin te brengen in de 91 of 92 ste minuut. Mvv is gewoon niet professioneel genoeg.
Ik heb een schokkend bericht voor je: Stankov en Geenen zijn allebei niet tweebenig. Dat je serieus blijft roepen dat Stankov (of Geenen) linksachter zou moeten staan is voor mij een zoveelste brevet van onvermogen. Stankov is stijf rechts. Als hij lanks de linker zijlijn moet opkomen, is hij bijna niet aanspeelbaar, want moet bal met rechts aannemen en dus helemaal gedraaid staan. Alle snelheid is dan meteen uit de aanval en Stankov staat met het gezicht naar achteren. Opbouwend heb je er dus helemaal niets aan, de aanvallende kracht van Stankov haal je helemaal uit zijn spel als je hem linksachter zet.NathanR schreef : Ze hadden minimaal 2 goede backs dit seizoen Stankov en Geenen, en niemand komt ooit op het idee om 1 van de 2 als links back te laten spelen (een goede vvoetballer kan overal spelen en is zelfs 2-benig).
Ik prijs me gelukkig dat zowel Elsen als Ruijs als Trost niet op het onzalige idee zijn gekomen om Stankov linksachter te zetten. Dat ze dat niet doen, zegt niets over hun fantasie, maar zou voor jou een teken kunnen zijn dat jij het misschien toch verkeerd ziet.NathanR schreef : ER is zo weinig fantasie in de trainersstaf (ook Ruis+Coocky zagen dit niet).
Als de scheidsrechter ons gisteren geen oor aannaait zouden we op 5 punten van een play-off plaats staan. Nu is dat 7 punten. Het wordt lastig om ze te halen, maar zeker niet onmogelijk. En ander nieuws: helaas loopt in de A maar bitter weinig talent rond, en zeker geen spelers die op dit moment in de Jupiler League meekunnen.NathanR schreef : Zou zeggen probeer eens wat A-spelers, want play-offs geloof ik eigenelijk ook niet meer
Anna D. schreef : Hij moet helemaal leeg dit seizoen....
NathanR schreef : Waren de 3 wissels al gebruikt (Secesorovitsch en laRosa) ? ik dacht het het niet. Dat is dan een vorm von onprofessionaliteit dat je een wedstrijd niet kunt uitvoetballen door bv je 3-e wissel erin te brengen in de 91 of 92 ste minuut. Mvv is gewoon niet professioneel genoeg.
Ze hadden minimaal 2 goede backs dit seizoen Stankov en Geenen, en niemand komt ooit op het idee om 1 van de 2 als links back te laten spelen (een goede vvoetballer kan overal spelen en is zelfs 2-benig). ER is zo weinig fantasie in de trainersstaf (ook Ruis+Coocky zagen dit niet).
Zou zeggen probeer eens wat A-spelers, want play-offs geloof ik eigenelijk ook niet meer