Jong Twente - Mvv Maastricht

27 jan 2014 13:51
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Twente - Mvv Maastricht #16
Dit werkt dus vooral in het nadeel van MVV.

Twente is niet verplicht hetzelfde wedstrijdformulier te gebruiken. Aangezien de wedstrijd niet is begonnen. Men kan dus een fitte selectie even laten ballen tegen MVV vanavond.

Ik geef onze matadoren weinig hoop vanavond, helaas

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 14:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #17
Wedstrijdformulier maakt niets uit. Een speler kan op het wedstrijdformulier staan bij Twente 1 en in hetzelfde weekend spelen voor Jong Twente. Zie keepers van (jong) Ajax bijvoorbeeld. Vermeer en Cillesen hebben beiden al eens op een maandagavond gekeept voor jong Ajax als ze in het weekend op de bank zaten (en dus op het wedstrijdformulier stonden) bij Ajax 1.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 14:26
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #18
Ik denk dat het eerste antwoord van Jacques correct is. Heb je gespeeld in het eerste in de zelfde speelronde als de wedstrijd van het jong elftal plaats vindt. Dan mag je niet meer uitkomen voor het tweede.

Dit is vanavond dus in het voordeel van MVV dat Twente de sterkst beschikbare spelers zal sparen voor het inhaalduel tegen groningen. Want als de sterkste zouden spelen zou dat automatisch betekenen geen deelname bij het eerste.
Nu er nog vanuit gaan dat onze jongens, het belang beseffen en er ook weer eens 110% voor gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 19:44
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #19
Ook al is het een inhaalwedstrijd het geldt toch nog als dezelfde speelronde inderdaad als FC Groningen - FC Twente op 12 februari weer gespeeld wordt.

Toch kunnen ze leuke spelers opstellen overigens.


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 21:59
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #20
Wordt je niet door de hond gebeten, dan grijpt de kat je wel... niks zit mee dit seizoen.. :angry:
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 22:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #21
Hij moet helemaal leeg dit seizoen....

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 22:12
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #22
Waren de 3 wissels al gebruikt (Secesorovitsch en laRosa) ? ik dacht het het niet. Dat is dan een vorm von onprofessionaliteit dat je een wedstrijd niet kunt uitvoetballen door bv je 3-e wissel erin te brengen in de 91 of 92 ste minuut. Mvv is gewoon niet professioneel genoeg.
Ze hadden minimaal 2 goede backs dit seizoen Stankov en Geenen, en niemand komt ooit op het idee om 1 van de 2 als links back te laten spelen (een goede vvoetballer kan overal spelen en is zelfs 2-benig). ER is zo weinig fantasie in de trainersstaf (ook Ruis+Coocky zagen dit niet).
Zou zeggen probeer eens wat A-spelers, want play-offs geloof ik eigenelijk ook niet meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 22:17
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #23
Lul toch niet zo stom man, Elsen heeft 3x gewisseld Veldmate kwam er ook nog in. Wederom een betoog dat nergens over gaat. Chapeau!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, damske, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2014 23:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #24
Net de beelden gezien. Voor de zoveelste keer genaaid door de arbitrage.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2014 07:21
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #25
66 toeschouwers.........................diep bedroevend...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2014 08:55
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #26
Kom kom kom niet zo negatief , dit is toch wat de knvb en fox sport willen. Daar gaat het om niet wat de supporters willen die naar hun club komen kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Heugem

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2014 09:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #27

NathanR schreef : Waren de 3 wissels al gebruikt (Secesorovitsch en laRosa) ? ik dacht het het niet. Dat is dan een vorm von onprofessionaliteit dat je een wedstrijd niet kunt uitvoetballen door bv je 3-e wissel erin te brengen in de 91 of 92 ste minuut. Mvv is gewoon niet professioneel genoeg.
Ze hadden minimaal 2 goede backs dit seizoen Stankov en Geenen, en niemand komt ooit op het idee om 1 van de 2 als links back te laten spelen (een goede vvoetballer kan overal spelen en is zelfs 2-benig). ER is zo weinig fantasie in de trainersstaf (ook Ruis+Coocky zagen dit niet).
Zou zeggen probeer eens wat A-spelers, want play-offs geloof ik eigenelijk ook niet meer


Manmanmanman werkelijk waar wat een totale onzin weer. En als er nu iemand inhoudelijk op je reageert ga je natuurlijk weer niet reageren, maar toch voor de zoveelste keer een poging.

NathanR schreef : Waren de 3 wissels al gebruikt (Secesorovitsch en laRosa) ?

Ja. Wie is Secesorovitsch trouwens? :lol:

NathanR schreef : ik dacht het het niet. Dat is dan een vorm von onprofessionaliteit dat je een wedstrijd niet kunt uitvoetballen door bv je 3-e wissel erin te brengen in de 91 of 92 ste minuut. Mvv is gewoon niet professioneel genoeg.

Nee, jij bent slecht geinformeerd, dat heeft niets met de professionaliteit van MVV te maken.

NathanR schreef : Ze hadden minimaal 2 goede backs dit seizoen Stankov en Geenen, en niemand komt ooit op het idee om 1 van de 2 als links back te laten spelen (een goede vvoetballer kan overal spelen en is zelfs 2-benig).

Ik heb een schokkend bericht voor je: Stankov en Geenen zijn allebei niet tweebenig. Dat je serieus blijft roepen dat Stankov (of Geenen) linksachter zou moeten staan is voor mij een zoveelste brevet van onvermogen. Stankov is stijf rechts. Als hij lanks de linker zijlijn moet opkomen, is hij bijna niet aanspeelbaar, want moet bal met rechts aannemen en dus helemaal gedraaid staan. Alle snelheid is dan meteen uit de aanval en Stankov staat met het gezicht naar achteren. Opbouwend heb je er dus helemaal niets aan, de aanvallende kracht van Stankov haal je helemaal uit zijn spel als je hem linksachter zet.

Verdedigend gezien zal Stankov geneigd zijn steeds met rechts te tackelen. Als de tegenstander met een echte buitenspeler speelt, dan lacht die buitenspeler zich rot en speelt Stankov horendol. Die buitenspeler zal namelijk met zijn sterke been steeds langs de zwakke kant van Stankov kunnen. En laten we wel wezen, Stankov heeft het op rechts al moeilijk tegen een echte buitenspeler.

"een goede voetballer kan overal spelen". Ja, in je computerspelletje misschien, maar in het echt totaal niet. Zet Sneijder maar eens als centrale verdediger neer, of Huntelaar als linksachter, of John Terry als linksbuiten. Dat kunnen ze niet. En dat zijn toch echt goede voetballers.

NathanR schreef : ER is zo weinig fantasie in de trainersstaf (ook Ruis+Coocky zagen dit niet).

Ik prijs me gelukkig dat zowel Elsen als Ruijs als Trost niet op het onzalige idee zijn gekomen om Stankov linksachter te zetten. Dat ze dat niet doen, zegt niets over hun fantasie, maar zou voor jou een teken kunnen zijn dat jij het misschien toch verkeerd ziet.

NathanR schreef : Zou zeggen probeer eens wat A-spelers, want play-offs geloof ik eigenelijk ook niet meer

Als de scheidsrechter ons gisteren geen oor aannaait zouden we op 5 punten van een play-off plaats staan. Nu is dat 7 punten. Het wordt lastig om ze te halen, maar zeker niet onmogelijk. En ander nieuws: helaas loopt in de A maar bitter weinig talent rond, en zeker geen spelers die op dit moment in de Jupiler League meekunnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2014 09:09
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #28

Anna D. schreef : Hij moet helemaal leeg dit seizoen....


Ja ik krijg in dit soort situaties niet graag gelijk, maar we zitten in de pikkenhoek.... Dus we moeten nog ff doordrinken....
Lichtpuntje is igg wel dat we niet kansloos hebben verloren. Ik heb alleen de 2e helft kunnen volgen via de radio dus heb er verder weinig kijk op. Iets in mij zegt dat het tij nog gaat keren. Hopelijk voor het einde van het huidige seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2014 09:23
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #29

Anna D. schreef : Hij moet helemaal leeg dit seizoen....


Dan bekijken we het leegdrinken van deze beker gewoon positief.
1 we hebben geen dorst ;)
2 erna kunnen we de beker weer helemaal vullen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2014 10:42
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Jong Twente - Mvv Maastricht #30

NathanR schreef : Waren de 3 wissels al gebruikt (Secesorovitsch en laRosa) ? ik dacht het het niet. Dat is dan een vorm von onprofessionaliteit dat je een wedstrijd niet kunt uitvoetballen door bv je 3-e wissel erin te brengen in de 91 of 92 ste minuut. Mvv is gewoon niet professioneel genoeg.
Ze hadden minimaal 2 goede backs dit seizoen Stankov en Geenen, en niemand komt ooit op het idee om 1 van de 2 als links back te laten spelen (een goede vvoetballer kan overal spelen en is zelfs 2-benig). ER is zo weinig fantasie in de trainersstaf (ook Ruis+Coocky zagen dit niet).
Zou zeggen probeer eens wat A-spelers, want play-offs geloof ik eigenelijk ook niet meer


Seserovic kwam erin omdat Nathan geblesseerd het veld moest verlaten.
Braken en schreurs oogde ook niet helemaal fit meer voor hun wissel.
Elsen had geen keus om de wissels eerder te gebruiken.

(een goede voetballer kan overal spelen en is zelfs 2-benig). Hier ben ik het met je eens, maar een goede 2 benige voetballer zal niet snel bij mvv voetballen, die zitten meestal al hogerop. Wij moeten het doen met spelers waar van 90% het net niet zal halen.

Met betrekking op de A spelers.
Voor zover ik van mensen hoor zit in de A jeugd niet echt iemand die het zou kunnen bij benen. al weet ik niet in hoeverre dit klopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden