De Graafschap - MVV Maastricht
- Sandro
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
De Graafschap - MVV Maastricht
13 Feb 2014 19:09 - 13 Feb 2014 19:13De wedstrijd tussen de Graafschap en MVV is vervroegd van Zaterdag 1 maart naar vrijdag 28 februari (20.00 uur).
Maastricht
Van onze verslaggever
Dit in verband met Carnaval.
www.limburger.nl
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
Re: De Graafschap - MVV Maastricht
13 Feb 2014 19:26Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
13 Feb 2014 20:15Sjotelsplak wrote: Ze wisten een half jaar geleden nog niet welke datum Carnaval viel?
Dat heb je met onze landgenoten van boven de grote rivieren.
Weinig notie van de Zuidelijke Cultuur.
:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
13 Feb 2014 20:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
14 Feb 2014 09:23"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Heugem
-
- Senior Member
-
14 Feb 2014 09:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SoerenBusk
-
- Elite Member
-
24 Feb 2014 15:39
Door de gedwongen wissels vroegtijdig in de wedstrijd tegen Volendam,
is het spelen met 10 man gedeeltelijk gekompenseerd geworden.
Veldmate voor (een geblesseerde ?? of moe gestrede Schreurs)
en een bijna moe gestrede Braken moest het veld ruimen voor
een fitte Kuipers, die de plek van verDellen heeft ingenomen.
Dus voor de rode kaart speelde we ook al niet meer met 10 volwaardige veldspelers, in dat opzicht
waren de wissels niet echt een verzwakking.
Vrijdag zullen we waarschijnlijk met 3 'halve' aan de aftrap beginnen, waardoor ik er een hard hoofd in heb of we vrijdag wel een goed resultaat kunnen neerzettten.
In weze hebben we 4 goede middenvelders, .... kunnen ze niet Rutjes, of Secerovice of
van-Hyfte omturnen naar de positie van spelverdeler (achterin op de plek van verDellen).
Zo krijg je zeker meer voetbal in je ploeg? Denk echter niet dat ons trainers-duo dit aandurft

Wat denken jullie ?

- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
24 Feb 2014 15:47 - 24 Feb 2014 15:56NathanR wrote: Wat denken jullie ?
Natanneke...Trök dn hook in!

- Jacques
-
- Platinum Member
-
24 Feb 2014 16:04NathanR wrote: In weze hebben we 4 goede middenvelders, .... kunnen ze niet Rutjes, of Secerovice of
van-Hyfte omturnen naar de positie van spelverdeler (achterin op de plek van verDellen).
Zo krijg je zeker meer voetbal in je ploeg? Denk echter niet dat ons trainers-duo dit aandurft
Wat denken jullie ?
Bizarre proefballon weer. Zo krijg je helemaal niet meer voetbal in de ploeg en de gemiddelde spits in de Jupiler League lacht zich dood als hij Secerovic als centrale verdediger tegenover zich heeft. Laat het middenveld lekker intact, dat draait juist goed de laatste weken. Ronduit absurd dat je dat uit elkaar wilt halen om een probleem op te lossen dat je je inbeeldt.
Het is lachwekkend zoals je koste wat kost bepaalde spelers wel (Gillis, Rutjes) of juist niet (Winkens, Kuipers) in het team wilt hebben. Steeds kom je daarom met "oplossingen" waarbij spelers op eeen voor hun totaal vreemde positie komen te staan, waar vaak ook hun zwakke punten uitgebuit zullen worden. Secerovic mist duelkracht en lengte en kan alleen daarom al nooit centraal achterin spelen bij MVV. Bij Barcelona komt hij er misschien een heel eind mee weg omdat die nauwelijks onder druk komen te staan. Bij MVV, uit bij de Graafschap, is het vragen om problemen. Rutjes is te onbesuisd en loopt redelijk vaak uit zijn positie, die mist de discipline om in de verdediging te spelen (dat is precies ook juist zijn kracht als stofzuiger op het middenveld overigens). Van Hyfte komt nog het meest in aanmerking, maar ook Tom komt fysiek te kort voor die positie.
- Sandro
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
24 Feb 2014 16:21NathanR wrote: Vrijdag zullen we waarschijnlijk met 3 'halve' aan de aftrap beginnen, waardoor ik er een hard hoofd in heb of we vrijdag wel een goed resultaat kunnen neerzettten.
In weze hebben we 4 goede middenvelders, .... kunnen ze niet Rutjes, of Secerovice of
Wat denken jullie ?
Gelukkig heeft onze technische staf méér verstand van voetbal. !
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
24 Feb 2014 17:25Kuipers zal op de plek van Verdellen spelen.
Hoe is het met Schreurs qua blessure? Misschien Smeets naar de spits plaatsen waardoor er ruimte komt op het middenveld voor Rutjes. Mocht Schreurs niet spelen, dan kan Maria aan de rechterkant starten. Ik weet niet of Braken vermoeit is, maar hij is nog jong en speelt veel wedstrijden. Misschien kan Veldmate starten om Braken wat rust te geven. Maar nogmaals, niet zoveel rouleren. 'Never chance a winning team'.
Castro
Stankov-Kuipers-Knops-Winkens
Smeets-Secerovic-van Hyfte
Schreurs/Maria-Braken-Ospitalieri
- Och jeh
-
- Elite Member
-
24 Feb 2014 17:58NathanR wrote: Wat denken jullie ?
Dat je een ontzettende bazeleer bent die het wekelijks presteert onzinnige en tegenstrijdige informatie te posten op dit forum. Ik denk daarbij dat je stiekem geilt op alle aandacht die een post van jou oplevert. :puke: :puke: :puke:
- Lummel
-
- Platinum Member
-
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
25 Feb 2014 06:39Och jeh wrote:NathanR wrote: Wat denken jullie ?
Dat je een ontzettende bazeleer bent die het wekelijks presteert onzinnige en tegenstrijdige informatie te posten op dit forum. Ik denk daarbij dat je stiekem geilt op alle aandacht die een post van jou oplevert. :puke: :puke: :puke:
Nou nou....ik denk dat iedereen die zich hier met voetbal bezig houdt iets kan posten en dat hij er niet zo persoonlijk op aangevallen moet worden...
Waarom mag nathan r dit dan niet?
Ik heb ook wel eens gezegd om Stankov in de spits te zetten....schiet mij maar af dus????
Dat is wat ik er van denk....
- Jacques
-
- Platinum Member
-
25 Feb 2014 09:53gaston satijn wrote: Nou nou....ik denk dat iedereen die zich hier met voetbal bezig houdt iets kan posten en dat hij er niet zo persoonlijk op aangevallen moet worden...
Waarom mag nathan r dit dan niet?
Ik heb ook wel eens gezegd om Stankov in de spits te zetten....schiet mij maar af dus????
Dat is wat ik er van denk....
Op zich mee eens hoor. En Stankov in de aanval is nog niet zo gek, daar speelde hij in de jeugd ook geloof ik.
Punt bij NathanR is dat hij inderdaad de indruk wekt dat het hem alleen maar te doen is om reacties uit te lokken. Hij kraakt consequent Maastrichtse/lokale spelers af en verzint de meest rare opstellingen om maar alle locals uit het team te kunnen gooien en zijn persoonlijke favorieten in het team te duwen. En wat mij persoonlijk opvalt: ik leg best vaak uit met onderbouwing waarom ik denk dat zijn opmerkingen grote onzin zijn. Als ik dat doe, reageert hij gewoon niet meer en een week later in een nieuw topic gaat hij vrolijk weer verder.