De Graafschap - MVV Maastricht

25 feb 2014 12:57
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #16

gaston satijn schreef :

Och jeh schreef :

NathanR schreef : Wat denken jullie ?


Dat je een ontzettende bazeleer bent die het wekelijks presteert onzinnige en tegenstrijdige informatie te posten op dit forum. Ik denk daarbij dat je stiekem geilt op alle aandacht die een post van jou oplevert. :puke: :puke: :puke:


Nou nou....ik denk dat iedereen die zich hier met voetbal bezig houdt iets kan posten en dat hij er niet zo persoonlijk op aangevallen moet worden...
Waarom mag nathan r dit dan niet?
Ik heb ook wel eens gezegd om Stankov in de spits te zetten....schiet mij maar af dus????
Dat is wat ik er van denk....


Gaston, tuurlijk mag iedereen plaatsen wat hij wil, vrij land, vrijheid van meningsuiting. Daarbij weet ik ook wel dat niet iedereen dezelfde mening of ideeën heeft. Net zoals niet iedereen dezelfde normen en waarden heeft.
Waar het mij om gaat is: lees de posts van NathanR eens na, zijn verhalen raken kant nog wal en is vooral gebaseerd op het afzeiken, kleineren en niet serieus nemen van de plaatselijke spelers in de selectie van MVV. Of het is Braken die er niks kan, Smeets die niks kan, Kuijpers die al lang weg had moeten zijn, want Gillis was zooooveel klasse beter. Zijn verhalen raken kant nog wal en er komt zelden iets zinnigs uit.

Ik denk dat kritisch kijken naar spelers of wedstrijden totaal geen enkel probleem is, hoort erbij, maar waarom dan steeds op de regionale spelers en waarom in ieder topic weer zo'n negatief verhaaltje? Dat was mijn punt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2014 13:36
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #17
Als helemaal niemand op die onzin reageert is het 'probleem' gauw opgelost.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2014 21:19
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #18

Och jeh schreef :

gaston satijn schreef :

Och jeh schreef :

NathanR schreef : Wat denken jullie ?


Dat je een ontzettende bazeleer bent die het wekelijks presteert onzinnige en tegenstrijdige informatie te posten op dit forum. Ik denk daarbij dat je stiekem geilt op alle aandacht die een post van jou oplevert. :puke: :puke: :puke:


Nou nou....ik denk dat iedereen die zich hier met voetbal bezig houdt iets kan posten en dat hij er niet zo persoonlijk op aangevallen moet worden...
Waarom mag nathan r dit dan niet?
Ik heb ook wel eens gezegd om Stankov in de spits te zetten....schiet mij maar af dus????
Dat is wat ik er van denk....


Gaston, tuurlijk mag iedereen plaatsen wat hij wil, vrij land, vrijheid van meningsuiting. Daarbij weet ik ook wel dat niet iedereen dezelfde mening of ideeën heeft. Net zoals niet iedereen dezelfde normen en waarden heeft.
Waar het mij om gaat is: lees de posts van NathanR eens na, zijn verhalen raken kant nog wal en is vooral gebaseerd op het afzeiken, kleineren en niet serieus nemen van de plaatselijke spelers in de selectie van MVV. Of het is Braken die er niks kan, Smeets die niks kan, Kuijpers die al lang weg had moeten zijn, want Gillis was zooooveel klasse beter. Zijn verhalen raken kant nog wal en er komt zelden iets zinnigs uit.

Ik denk dat kritisch kijken naar spelers of wedstrijden totaal geen enkel probleem is, hoort erbij, maar waarom dan steeds op de regionale spelers en waarom in ieder topic weer zo'n negatief verhaaltje? Dat was mijn punt.


Sorry, maar ik heb nog nooit kritiek gehad op Smeets en Schreurs.
Smeets is een groot talent. Ik loop hier al weken te roepen dat Mvv 4 goede middenvelders heeft die eigenlijk alle 4 aan spelen toe zouden moeten komen. Moeilijk te begrijpen voor mij, dat Nathan ernaast staat en de 2 lokale braggeleers Winkens, Kuipers wel meedoen. Louis van Gaal zou zijn team omvormen om toch met de 'beste' spelers te spelen.
Ik zou van Hyfte of Rutjes op de plek van verDellen zetten. (De 10 wedstrijden met Kuipers, we weten allemaal hoe goed dat ging...?). OP het middenveld speelt dan Smeets Secerovice en Rutjes of vanHyfte
Bij Braken hou ik nog een slag om de arm maar ik denk dat Veldmate en Maria minimaal net zo goed zijn. Gewoon alles nuchter blijven bekijken.

En dus vooral niet woorden in mijn mond leggen die ik nooit gezegd heb want anders ben jij (Och jeh) de bazeleer :cheer:

Ps MVV zal op de lange duur zo goed zijn zoals haar achterban het spelletje kan analyseren.
Bij kritische supporters zijn ze waarschijnlijk meer gebaat als bij supporters die alleen maar roepen: ROEIE EOEIE.... :lachen:
Vooral als we financieel niet veel te makken hebben. Het zou dus dom zijn per definitie locale spelers op handen te dragen, terwijl andere misschien beter zijn. Dan kunnen we promotie de volgende 14 jaar vergeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2014 21:40
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #19

NathanR schreef :

Och jeh schreef :

gaston satijn schreef :

Och jeh schreef :

NathanR schreef : Wat denken jullie ?


Dat je een ontzettende bazeleer bent die het wekelijks presteert onzinnige en tegenstrijdige informatie te posten op dit forum. Ik denk daarbij dat je stiekem geilt op alle aandacht die een post van jou oplevert. :puke: :puke: :puke:


Nou nou....ik denk dat iedereen die zich hier met voetbal bezig houdt iets kan posten en dat hij er niet zo persoonlijk op aangevallen moet worden...
Waarom mag nathan r dit dan niet?
Ik heb ook wel eens gezegd om Stankov in de spits te zetten....schiet mij maar af dus????
Dat is wat ik er van denk....


Gaston, tuurlijk mag iedereen plaatsen wat hij wil, vrij land, vrijheid van meningsuiting. Daarbij weet ik ook wel dat niet iedereen dezelfde mening of ideeën heeft. Net zoals niet iedereen dezelfde normen en waarden heeft.
Waar het mij om gaat is: lees de posts van NathanR eens na, zijn verhalen raken kant nog wal en is vooral gebaseerd op het afzeiken, kleineren en niet serieus nemen van de plaatselijke spelers in de selectie van MVV. Of het is Braken die er niks kan, Smeets die niks kan, Kuijpers die al lang weg had moeten zijn, want Gillis was zooooveel klasse beter. Zijn verhalen raken kant nog wal en er komt zelden iets zinnigs uit.

Ik denk dat kritisch kijken naar spelers of wedstrijden totaal geen enkel probleem is, hoort erbij, maar waarom dan steeds op de regionale spelers en waarom in ieder topic weer zo'n negatief verhaaltje? Dat was mijn punt.


Sorry, maar ik heb nog nooit kritiek gehad op Smeets en Schreurs.
Smeets is een groot talent. Ik loop hier al weken te roepen dat Mvv 4 goede middenvelders heeft die eigenlijk alle 4 aan spelen toe zouden moeten komen. Moeilijk te begrijpen voor mij, dat Nathan ernaast staat en de 2 lokale braggeleers Winkens, Kuipers wel meedoen. Louis van Gaal zou zijn team omvormen om toch met de 'beste' spelers te spelen.
Ik zou van Hyfte of Rutjes op de plek van verDellen zetten. (De 10 wedstrijden met Kuipers, we weten allemaal hoe goed dat ging...?). OP het middenveld speelt dan Smeets Secerovice en Rutjes of vanHyfte
Bij Braken hou ik nog een slag om de arm maar ik denk dat Veldmate en Maria minimaal net zo goed zijn. Gewoon alles nuchter blijven bekijken.

En dus vooral niet woorden in mijn mond leggen die ik nooit gezegd heb want anders ben jij (Och jeh) de bazeleer :cheer:

Ps MVV zal op de lange duur zo goed zijn zoals haar achterban het spelletje kan analyseren.
Bij kritische supporters zijn ze waarschijnlijk meer gebaat als bij supporters die alleen maar roepen: ROEIE EOEIE.... :lachen:
Vooral als we financieel niet veel te makken hebben. Het zou dus dom zijn per definitie locale spelers op handen te dragen, terwijl andere misschien beter zijn. Dan kunnen we promotie de volgende 14 jaar vergeten.


He dat is noe jaomer. Tot aon de lèste zin hadste bekans è normaal verhaol. Mer tóch mooste weer eve ein of aander dom -en veur diech standaard- antwoord geve um tóch weer eve te stampe. Jaomer, de waors d'r bekans...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Heukske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2014 10:02
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #20
Mij maakt het niet uit waar een speler vandaan komt NathanR. Hij draagt het truitje van MVV en of hij nou uit Maastricht, Amsterdam of Timboektoe komt speelt voor mij totaal geen rol. Als hij zijn best maar doet en zicht 90 minuten lang het licht uit de ogen knokt. Passie en strijd.
Maar goed, ik ga verder geen energie meer steken in discussies met jou. We hebben een andere mening en dat mag, ik vind nog steeds dat jou reacties kant nog wal raken, dat bewijs je steeds opnieuw en gelukkig ben ik niet de enige die het opvalt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2014 15:00 26 feb 2014 15:01 door SC MVV Maastricht.
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #21
Back on Topic:
Het tijdstip van vertrek van de bussen naar de Graafschap is gewijzigd naar 17.00h.

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2014 16:57
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #22
Kuipers vervangt Verdellen, vraagteken Schreurs


Met Nick Kuipers als vervanger voor de geschorste Sjors Verdellen trapt MVV vrijdagavond (20.00 uur) af op de Vijverberg tegen De Graafschap. De lange verdediger uit de eigen opleiding krijgt zo de kans om zich opnieuw in de picture te spelen. Kuipers veroverde onder de vorige coach Tini Ruijs een basisplaats, maar kwam onder zijn opvolger Ron Elsen weer op de bank terecht. ,,Daar was hij niet blij mee, hij mag het nu laten zien”, aldus Elsen.

Maastricht
Van onze verslaggever


Achter de naam van Danny Schreurs staat een klein vraagteken. De aanvaller viel vorige week tegen Volendam uit met een schouderblessure en kon daardoor deze week niet voluit trainen. Blijkt hij niet fit genoeg om te starten, dan lonkt een basisplaats voor Mark Veldmate of Gianluca Maria.
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Kuipers, Knops, Winkens, Secerovic, Van Hyfte, Smeets, Schreurs (?), Braken, Ospitalieri.



Lekker de lijn doortrekken op De Vijverberg van de afgelopen weken. 1-2, Vastelaovend saame!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2014 17:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #23

SC MVV Maastricht schreef : Back on Topic:
Het tijdstip van vertrek van de bussen naar de Graafschap is gewijzigd naar 17.00h.


ivm werk dat af moet weet ik pas morgenmiddag of ik nog mee kan. Ziet er niet positief uit op dit moment. Als ik het haal kom ik wel naar de bus en zie ik wel of ik mee mag. anders heb ik pech gehad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SC MVV Maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2014 11:09
thasjeng
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #24
venaovend geit het LOS, hielemaol LOS



Iech zëk 1 - 3 veur uzze Sterredragers


:thumbsup:

thasjeng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2014 17:05
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #25
De Graafschap uit zal voor altijd verbonden blijven aan onze Braziliaanse superster, Emerson Luiz Firmino. Vanwege een ernstige overtreding tegen hem ver weg van waar de bal was kreeg MVV een strafschop. Deze werd jammerlijk gemist door onze zwarte parel. Nou ja parel? Door de frustratie over het missen kreeg hij niet lang daarna een rode kaart.

Het kan vanavond alleen maar beter gaan met "Us MVV-ke".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2014 19:32 28 feb 2014 19:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #26
dzjus ..internet deid raar de letste twie daog...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2014 19:33 28 feb 2014 19:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #27
hehe....gelökt !



Tjeh....wat mot 'ne mins noe vaan dees wedstrijd zegke....

ierst dach iech...
iech bin tevreije met e punt...
wie in 1973 de1:1


meh toen dag iech....
in 1956 glunderde miene Peer want toen woonte veer dao met 1:3 :thumbsup:


en get later glunderde iech...want aoch in 1983 ginge de 3 punte met nao hoes...
oonder aandere door Jean-ke Maas ! :thumbsup:



dus veurwat noe aoch weer neet...?

Zjus...zoe maag iech ut zien... :thumbsup:
De gooj howdingk !

En daan met.....

- die fein "batterraove" die met oet zien en veur sjoen gezaangk zörrege...
- ut Else effek dat noe aon de geng is .....

Goon uzze jonges nao väöre! :applaus:

1:2

Boe is dat feeske ???
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2014 21:54
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #28
Merci Ron Promotion.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2014 22:02
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #29
Maar een woord vóór geweldig,op 2 punt van nr
6, en echte aansluiting vóór nacompetitie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2014 22:09
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #30
Suupersjenge! :thumbsup:

Bedaank Ron en speulers....geer geef us weer hoop ! :applaus:
En weer gooj zin um nao de Geusselt te koume ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden