De Graafschap - MVV Maastricht

13 feb 2014 19:09 13 feb 2014 19:13 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
De Graafschap - MVV Maastricht #1
De Graafschap - MVV dag eerder

De wedstrijd tussen de Graafschap en MVV is vervroegd van Zaterdag 1 maart naar vrijdag 28 februari (20.00 uur).

Maastricht
Van onze verslaggever


Dit in verband met Carnaval.

www.limburger.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2014 19:26
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #2
Ze wisten een half jaar geleden nog niet welke datum Carnaval viel?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2014 20:15
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #3

Sjotelsplak schreef : Ze wisten een half jaar geleden nog niet welke datum Carnaval viel?


Dat heb je met onze landgenoten van boven de grote rivieren.
Weinig notie van de Zuidelijke Cultuur.
:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2014 20:47
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #4
Ja dit is natuurlijk niet te snappen dat ze kennelijk nu pas besluiten om die wedstrijd een dag eerder te laten spelen wegens de vastelaovend. Klaarblijkelijk waren ze daar dus niet van op de hoogte bij het maken van het schema. Een slechte zaak natuurlijk. Lullig als je dan net zuur verdiend verlof hebt opgenomen op die zaterdag en nu op vrijdag staat ingeroosterd. Je baas ziet je al aankomen als je het weer wilt omruilen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2014 09:23
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #5
----

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2014 09:43
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #6
Een paar weken geleden is dit veranderd in het programma op mvv.nl. Het is dat het me toevallig opviel, anders had ik het ook niet geweten. Jammer dat er geen melding van wordt gemaakt, lijkt me toch vrij relevant voor de mensen die graag uitwedstrijden bezoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2014 15:39
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #7
Wissels gebruiken bij gelijkwaardige spelers was de stelling van vorige week .... :cheer:
Door de gedwongen wissels vroegtijdig in de wedstrijd tegen Volendam,
is het spelen met 10 man gedeeltelijk gekompenseerd geworden.
Veldmate voor (een geblesseerde ?? of moe gestrede Schreurs)
en een bijna moe gestrede Braken moest het veld ruimen voor
een fitte Kuipers, die de plek van verDellen heeft ingenomen.
Dus voor de rode kaart speelde we ook al niet meer met 10 volwaardige veldspelers, in dat opzicht
waren de wissels niet echt een verzwakking.


Vrijdag zullen we waarschijnlijk met 3 'halve' aan de aftrap beginnen, waardoor ik er een hard hoofd in heb of we vrijdag wel een goed resultaat kunnen neerzettten.

In weze hebben we 4 goede middenvelders, .... kunnen ze niet Rutjes, of Secerovice of
van-Hyfte omturnen naar de positie van spelverdeler (achterin op de plek van verDellen).
Zo krijg je zeker meer voetbal in je ploeg? Denk echter niet dat ons trainers-duo dit aandurft :(
Wat denken jullie ? :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2014 15:47 24 feb 2014 15:56 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #8

NathanR schreef : Wat denken jullie ? :)


Natanneke...Trök dn hook in! ;)

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2014 16:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #9

NathanR schreef : In weze hebben we 4 goede middenvelders, .... kunnen ze niet Rutjes, of Secerovice of
van-Hyfte omturnen naar de positie van spelverdeler (achterin op de plek van verDellen).
Zo krijg je zeker meer voetbal in je ploeg? Denk echter niet dat ons trainers-duo dit aandurft :(
Wat denken jullie ? :)


Bizarre proefballon weer. Zo krijg je helemaal niet meer voetbal in de ploeg en de gemiddelde spits in de Jupiler League lacht zich dood als hij Secerovic als centrale verdediger tegenover zich heeft. Laat het middenveld lekker intact, dat draait juist goed de laatste weken. Ronduit absurd dat je dat uit elkaar wilt halen om een probleem op te lossen dat je je inbeeldt.

Het is lachwekkend zoals je koste wat kost bepaalde spelers wel (Gillis, Rutjes) of juist niet (Winkens, Kuipers) in het team wilt hebben. Steeds kom je daarom met "oplossingen" waarbij spelers op eeen voor hun totaal vreemde positie komen te staan, waar vaak ook hun zwakke punten uitgebuit zullen worden. Secerovic mist duelkracht en lengte en kan alleen daarom al nooit centraal achterin spelen bij MVV. Bij Barcelona komt hij er misschien een heel eind mee weg omdat die nauwelijks onder druk komen te staan. Bij MVV, uit bij de Graafschap, is het vragen om problemen. Rutjes is te onbesuisd en loopt redelijk vaak uit zijn positie, die mist de discipline om in de verdediging te spelen (dat is precies ook juist zijn kracht als stofzuiger op het middenveld overigens). Van Hyfte komt nog het meest in aanmerking, maar ook Tom komt fysiek te kort voor die positie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2014 16:21
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
De Graafschap - MVV Maastricht #10

NathanR schreef : Vrijdag zullen we waarschijnlijk met 3 'halve' aan de aftrap beginnen, waardoor ik er een hard hoofd in heb of we vrijdag wel een goed resultaat kunnen neerzettten.

In weze hebben we 4 goede middenvelders, .... kunnen ze niet Rutjes, of Secerovice of
van-Hyfte omturnen naar de positie van spelverdeler (achterin op de plek van verDellen).
Zo krijg je zeker meer voetbal in je ploeg? Denk echter niet dat ons trainers-duo dit aandurft :(
Wat denken jullie ? :)


Gelukkig heeft onze technische staf méér verstand van voetbal. !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2014 17:25
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #11
Je moet niet zoveel rouleren, nu MVV is een uitstekende fase zit.
Kuipers zal op de plek van Verdellen spelen.
Hoe is het met Schreurs qua blessure? Misschien Smeets naar de spits plaatsen waardoor er ruimte komt op het middenveld voor Rutjes. Mocht Schreurs niet spelen, dan kan Maria aan de rechterkant starten. Ik weet niet of Braken vermoeit is, maar hij is nog jong en speelt veel wedstrijden. Misschien kan Veldmate starten om Braken wat rust te geven. Maar nogmaals, niet zoveel rouleren. 'Never chance a winning team'.

Castro
Stankov-Kuipers-Knops-Winkens
Smeets-Secerovic-van Hyfte
Schreurs/Maria-Braken-Ospitalieri

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2014 17:58
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #12

NathanR schreef : Wat denken jullie ?


Dat je een ontzettende bazeleer bent die het wekelijks presteert onzinnige en tegenstrijdige informatie te posten op dit forum. Ik denk daarbij dat je stiekem geilt op alle aandacht die een post van jou oplevert. :puke: :puke: :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2014 22:56
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #13

NathanR schreef : Onzin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2014 06:39
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #14

Och jeh schreef :

NathanR schreef : Wat denken jullie ?


Dat je een ontzettende bazeleer bent die het wekelijks presteert onzinnige en tegenstrijdige informatie te posten op dit forum. Ik denk daarbij dat je stiekem geilt op alle aandacht die een post van jou oplevert. :puke: :puke: :puke:


Nou nou....ik denk dat iedereen die zich hier met voetbal bezig houdt iets kan posten en dat hij er niet zo persoonlijk op aangevallen moet worden...
Waarom mag nathan r dit dan niet?
Ik heb ook wel eens gezegd om Stankov in de spits te zetten....schiet mij maar af dus????
Dat is wat ik er van denk....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2014 09:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #15

gaston satijn schreef : Nou nou....ik denk dat iedereen die zich hier met voetbal bezig houdt iets kan posten en dat hij er niet zo persoonlijk op aangevallen moet worden...
Waarom mag nathan r dit dan niet?
Ik heb ook wel eens gezegd om Stankov in de spits te zetten....schiet mij maar af dus????
Dat is wat ik er van denk....


Op zich mee eens hoor. En Stankov in de aanval is nog niet zo gek, daar speelde hij in de jeugd ook geloof ik.

Punt bij NathanR is dat hij inderdaad de indruk wekt dat het hem alleen maar te doen is om reacties uit te lokken. Hij kraakt consequent Maastrichtse/lokale spelers af en verzint de meest rare opstellingen om maar alle locals uit het team te kunnen gooien en zijn persoonlijke favorieten in het team te duwen. En wat mij persoonlijk opvalt: ik leg best vaak uit met onderbouwing waarom ik denk dat zijn opmerkingen grote onzin zijn. Als ik dat doe, reageert hij gewoon niet meer en een week later in een nieuw topic gaat hij vrolijk weer verder.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, tanteke, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.450 seconden