>
Ontvangen bedankjes 552
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef : Ze wisten een half jaar geleden nog niet welke datum Carnaval viel?
NathanR schreef : In weze hebben we 4 goede middenvelders, .... kunnen ze niet Rutjes, of Secerovice of
van-Hyfte omturnen naar de positie van spelverdeler (achterin op de plek van verDellen).
Zo krijg je zeker meer voetbal in je ploeg? Denk echter niet dat ons trainers-duo dit aandurft
Wat denken jullie ?
NathanR schreef : Vrijdag zullen we waarschijnlijk met 3 'halve' aan de aftrap beginnen, waardoor ik er een hard hoofd in heb of we vrijdag wel een goed resultaat kunnen neerzettten.
In weze hebben we 4 goede middenvelders, .... kunnen ze niet Rutjes, of Secerovice of
van-Hyfte omturnen naar de positie van spelverdeler (achterin op de plek van verDellen).
Zo krijg je zeker meer voetbal in je ploeg? Denk echter niet dat ons trainers-duo dit aandurft
Wat denken jullie ?
NathanR schreef : Wat denken jullie ?
Och jeh schreef :
NathanR schreef : Wat denken jullie ?
Dat je een ontzettende bazeleer bent die het wekelijks presteert onzinnige en tegenstrijdige informatie te posten op dit forum. Ik denk daarbij dat je stiekem geilt op alle aandacht die een post van jou oplevert.
gaston satijn schreef : Nou nou....ik denk dat iedereen die zich hier met voetbal bezig houdt iets kan posten en dat hij er niet zo persoonlijk op aangevallen moet worden...
Waarom mag nathan r dit dan niet?
Ik heb ook wel eens gezegd om Stankov in de spits te zetten....schiet mij maar af dus????
Dat is wat ik er van denk....