De Graafschap - MVV Maastricht

01 mrt 2014 01:31
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #31
Fantastisch resultaat en zeer knappe goal van Schreurs!
Na de 0-4 thuis tegen Eindhoven zag ik het absoluut niet meer zitten, maar de serie die we nu neerzetten is zeer positief.
Complimenten voor spelers en staf.
Op naar boven!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 02:41
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #32
Weinig reacties voor zo'n knappe overwinning, Respect voor de 80 man die in Doetinchem waren. Aangezien ik al de carnaval al was aan het inluiden. De laatste keer dat ik daar was, was in de play off's. Ik had dit idd nooit gedacht na die 0-4 nederlaag. Op naar het toetje!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 03:35 01 mrt 2014 03:36 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #33
(Bron: Dagblad De Limburger, www.limburger.nl/article/20140228/VTMVV0...nt_bij_De_Graafschap
Gepubliceerd op: 28.02.14 22:08, laatste update: 28.02.14 22:09)

MVV wint bij De Graafschap

De overwinningsroes van MVV blijft voortduren. Dankzij een meesterlijk doelpunt van Danny Schreurs wonnen de Maastrichtenaren vrijdagavond met 0-1 van een armetierig De Graafschap.

Voetbal
Van onze verslaggever

De ploeg van interim-coach Ron Elsen haalde veertien punten uit de laatste zes wedstrijden en mengt zich weer in de strijd om de play-off plaatsen.
Beide ploegen vermeden vanaf de aftrap grote risico's, met als gevolg dat het spel zich vooral op het middenveld afspeelde, zonder hoogtepunten en vooral zonder hoogstaand voetbal. Aan beide kanten was het balverlies groot, niet in het minst door het abominabele veld. MVV deelde een paar speldenprikjes uit, maar de spitsen konden zelden een bal vasthouden. Alleen Bryan Smeets probeerde met enkele subtiele passes de diepte te zoeken, maar zijn ingevingen werden niet altijd begrepen. De Graafschap, dat meer balbezit had, was slechts dreigend via enkele schoten van afstand. Pas op slag van rust kreeg MVV de eerste grote kans van de wedstrijd. Maar Antonio Stankov kopte de bal in riante positie over de lat.
Na rust pakten de Maastrichtenaren de zaak een stuk energieker aan. En al snel met succes. Stankov passeerde zijn directe tegenstander op de rechterflank en gaf een scherpe voorzet. Met een fluwelen voetbeweging tilde Danny Schreurs de bal over doelman Zwarthoed in de hoek: 0-1. De thuisploeg gooide vervolgens alles op de aanval en MVV moest leunen op de eigen stellingen. Invaller Van Ewijk dacht de gelijkmaker binnen te kogelen, maar Castro bracht met een reflex redding. Meer gevaar konden de Superboeren niet stichten, waarna de MVV'ers de dure winstpunten vierden met de tachtig meegereisde fans in het gastenvak, die al helemaal in carnavalsstemming waren.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 03:39
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #34
Kijk, als Danny Schreurs zijn oude vorm begint terug te vinden, kunnen er nog hele mooie dingen gebeuren. Wow, MVV voelt weer lekker...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 06:16
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #35
Geweldig,
Wat kan teletekst toch spannend zijn....jongens unne groete chappeau !!!
Op naor de vastelaovend...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 08:58 01 mrt 2014 09:02 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #36
Geweldige wedstrijd gezien gisteravond op de Vijverberg.
De eerste helft ging de wedstrijd gelijk op. Al had Antonio die100 % (lees 200 %) kans op slag van rust moeten verzilveren.
De tweede helft was MVV absoluut de bovenliggende partij.
Dankzij een knap doelpunt van Danny kwamen we op 0 - 1. Een voorsprong die gelukkig niet meer uit handen werd gegeven, mede dankzij een knappe reflex van Bram vlak voor tijd.

Hopelijk kunnen onze spelers deze opwaartse lijn vasthouden. Dan kunnen er hele leuke dingen gebeuren in de tweede seizoenshelft.

In mijn ogen was Bryan opnieuw MOTM. Was heel dominant aanwezig en gaf diverse slimme (steek)passes.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 09:08
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #37
Er begint weer wat hoop te komen bij me. Danny kan het nog steeds en is weer helemaal terug. Dit had ik echt niet meer verwacht. Geweldig hoe ze zich een weg hebben terug geknokt. Respect! En doe me nu eens een groot plezier: win eens van die varkens!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 09:48
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #38
Echt een schitterende goal van Schreurs, hopelijk is hij nu los :thumbsup:

We gaan nu door zoals we in 2012 zijn geëindigd, hadden we 2013 maar kunnen overslaan.

En wat doet Elsen nu waardoor er resultaten zijn? Terug naar de basis, geen ingewikkelde tactische opdrachten. Gewoon achter dicht houden en scoren, die kansen komen altijd wel.
En een beetje geluk mag ook wel eens.

2014 is in iedergeval goed begonnen, de aansluiting is er. Dit moeten de spelers zichzelf ook belonen door vrijdag te winnen. Dan kan het jaar inderdaad nog leuk worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 10:22
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #39
Het recept van MVV is dat de spelers weer vrienden zijn. (alle neuzen wijzen weer de goede kant op)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 11:32
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #40
Wordt dit MVV Maastricht 2013-2014 het Go Ahead Eagles van 2012-2013? Vanuit het niets opstomen naar de playoffs? En dan?

Als Schreurs zijn draai begint te vinden en de voorhoede zo meer stootkracht krijgt, dan gaan we misschien nog wel ver komen. Grandioze prestatie van us MVVke. Heerlijk om dat weer eens te kunnen schrijven met een echt positief gevoel erbij!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 15:14
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #41

ouwe rot schreef : Het recept van MVV is dat de spelers weer vrienden zijn. (alle neuzen wijzen weer de goede kant op)


Sorry; maar met deze reactie kan ik helemaal niks.
Is het soort trainer hier debet aan?
Lijkt me niet!!

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 15:42
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #42

peter ruiver schreef :

ouwe rot schreef : Het recept van MVV is dat de spelers weer vrienden zijn. (alle neuzen wijzen weer de goede kant op)


Sorry; maar met deze reactie kan ik helemaal niks.
Is het soort trainer hier debet aan?
Lijkt me niet!!


Ik moet oude rot gelijk geven. Ik heb begrepen dat het toch wel rommelde in de spelersgroep (een aantal weken geleden)
Ik heb begrepen dat een aantal spelers ruzie hadden (gemaakt) op trainingen. Of de trainer hier debet aan is weet ik niet.

Vernomen van een vrouwelijke bron die letterlijk kort bij een speler stond ;) .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 16:27
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #43
Los van ut feit tot de meneer boe op Ruijs vertrokke is neet good te praote is, bliek noe tot heer neet de zsjuste maan op de zsjuste plaots waor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 17:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #44
Nou ja, daar lijkt het inderdaad op, maar we zullen het nooit weten. Voor hetzelfde geld had Ruijs ook deze serie neergezet, daar valt gewoon niets zinnigs over te zeggen.

Af en toe een ruzie als je een man of 20 van jonge leeftijd iedere dag samen zet is overigens heel normaal, zeker als de resultaten slecht zijn. Ik vind dat niet spannend/bijzonder. Maar het collectief lijkt nu uitstekend te zijn, de spelers werken weer voor elkaar en dat is de enige manier waarop dit MVV iets kan bereiken. Sjapeau! :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2014 19:06 01 mrt 2014 19:06 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #45
Heerlijk om zo de vastelaovend in te gaan. Gisteren weer een goede sfeer in het uitvak, ook meer supporters gaan er de laatste tijd steeds vaker voor de gehele wedstrijd lang. Mooie trend die we moeten vasthouden. Leuke actie van de Ultras met roed-geel-greune bivakmutsen. :)

Mooi om te zien dat Danny Schreurs een glimp vertoonde die we van hem kende voor zijn blessure middels een manjefieke goal. Overigens is hij nu niet opeens helemaal terug, werd ook weer gewisseld maar is ook niet meer dan normaal na zo'n zware revalidatie dat je een half seizoen nodig hebt. Begint de goede kant op te gaan ja.

Als leeuwen gevochten om die punten wederom weg te slepen, organisatie staat de laatste wedstrijd heel goed. Dat je als team door dezelfde deur kunt is daar natuurlijk ook debet aan om die punten uit het vuur te slepen.

Waarom zouden we de 4e periode niet kunnen winnen? We hebben immers Dordrecht, Volendam, Sparta en nu De Graafschap verslagen. Moet wel de bekende carnavalsdip uitblijven dit jaar. ;)

Väöl plezeer in de stad ederein!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.460 seconden