MVV - Jong PSV

13 aug 2014 21:21
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV - Jong PSV #31

Sandro schreef :

Mie leef Mestreech schreef :

omnisciens schreef : Nou gisteren won Jong PSV van Jong West Ham United, 4-0
Dus ik heb er niet zoveel vertrouwen in.

1-3


5-0 zelfs voor jong PSV.


Overigens speelde in de basisopstelling bij Jong PSV tegen Jong West Ham United slechts 2 spelers (Leemans en Rommens) die óók in de wedstrijd van afgelopen zaterdag van Jong PSV tegen Achilles in de basis stonden. Het is dus maar afwachten welk Jong PSV a.s. vrijdag tegen MVV in de Geusselt speelt.

En onder aandere daorum is ut kompetisie vervalsing.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2014 15:05
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV - Jong PSV #32
MVV Maastricht ontvangt Jong PSV in De Geusselt

Woensdag 13 augustus 2014

Aanstaande vrijdagavond 15 augustus ontvangt MVV Maastricht met Jong PSV een ploeg in Stadion de Geusselt die afgelopen dinsdag nog "Europees voetbal" speelde. Het team van Darije Kalezic speelde namelijk op de Herdgang tegen het beloftenteam van West Ham United. De Engelsen werden roemloos naar huis gestuurd met 5-0. Een uitslag die MVV Maastricht overigens niet vreemd is, maar waar de Sterrendragers vrijdag ongetwijfeld alles aan zullen doen, dat niet nogmaals te laten gebeuren...

Jong PSV begon het seizoen overigens afgelopen zaterdag goed. Tegenstander Achilles werd verslagen met 2-0 door doelpunten van Bakkali en Rommens. Diezelfde Rommens scoorde dinsdag ook 1 maal tegen West Ham. Andere doelpuntenmakers waren Vloet, Sanoh en aanvoerder Koch. Willems, 2 jaar gelden nog actief op het EK in Oekraine en Polen, maakte gister zijn rentree bij Jong PSV na een lange, slepende blessure. Hij speelde een helft en zal wellicht vrijdag ook aan de start verschijnen.

Trainer Ron Elsen van MVV Maastricht rekent er vrijdag op gebruik te kunnen maken van nieuwelingen Niels Vorthoren en Ronald Hikspoors. Vorthoren miste de seizoensouverture tegen Almere City FC door een blessure. Hikspoors was nog niet speelgerechtigd. Dat laatste is inmiddels wel het geval.

Inmiddels is bekend geworden dat nieuwe aanwinst Dalian Maatsen vrijdagavond ook tot de wedstrijdselectie zal behoren. De 20-jarige centrale verdediger werd donderdag vastgelegd en is speelgerechtigd verklaar voor de wedstrijd tegen Jong PSV.

Opmerkelijk is overigens ook nog dat vrijdagavond voor het eerst tijdens een thuiswedstrijd de cateringpunten zullen worden uitgebaat door Veer zien MVV. De supporters hebben het heft in handen genomen om zowel de catering als de merchandise voor MVV te gaan verzorgen en op deze manier de club op allerlei gebieden te ondersteunen.

De wedstrijd begint vrijdag om 20.00 uur. Het stadion is geopend vanaf 19.00 uur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 11:53 15 aug 2014 11:54 door gaston satijn. Reden: bijlage vergeten
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong PSV #33
Match-day...heb er zin in!
Verwacht toch wel gretig MVV.
Spandoekje al klaar voor komende wedstrijden.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 13:14
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
MVV - Jong PSV #34
In ieder geval doet Willems mee bij PSV..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 14:03
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV - Jong PSV #35

since1902 schreef : In ieder geval doet Willems mee bij PSV..


Dat biedt perspectief: wat unne braggeleer :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 14:24
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - Jong PSV #36
Ook dit seizoen staat het team van De Gouden Ster weer klaar om de MVV supporters te ontvangen in het supporterskaffee.

Voor, tijdens en na de wedstrijd is iedereen weer van harte welkom. Bier en fris á € 1,50 !!!! En natuurlijk zijn er weer hèpkessssss !!!!.

De muziek wordt verzorgd door DJ-Amigo en regelmatig zullen er weer live-artiesten optreden in de 3 de hèllef !!!!

't Weekend begint pas ech in de Gouwe Ster, veer zien us !!!!!!!!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 20:41
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Jong PSV #37

OOFUS! schreef :

since1902 schreef : In ieder geval doet Willems mee bij PSV..


Dat biedt perspectief: wat unne braggeleer :lachen:


:lachen: :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 22:25
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - Jong PSV #38
Bemoedigend ! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 22:42
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Jong PSV #39
Niet geweest gezien de 'tegenstander', maar wel blij met de overwinning.

Wat ik heb begrepen herstelde Coppens zich na Almere met goede reddingen, daarna weer onzekerheid.

Croux de man van de match, aan de basis van de goals van Braken en Brouwers.

Scheidsrechter een drama, echte masterclass gestuntel met onthouden van een duidelijke penantie in de slotfase.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 22:44 15 aug 2014 22:44 door WallieNL.
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
MVV - Jong PSV #40
ben blij met de overwinning, leek wel of wij niet mochten winnen van de scheidsrechter. maar ook hun kunne slechte dagen hebben denk ik ??

denk dat we tegen Almere echt een offday hebben gehad en dat Almere een leuke ploeg heeft!

wat mij het meest gestoord heeft vandaag is dat Offori (sry als ik het verkeerd spel)
vanaf de 25e minuut (kan ook eerder viel me toen pas op dat hij zich warm liep) tot de 93e minuut heeft warm gelopen en er niet eens in is gekomen? wat moet zoon jongen wel niet denken dat hij meer als een uur zich eheft warm gelopen en dan er nog niet eens inkomt? vind dit diep triest voor die jongen en respectloos naar hem toe, maar wie ben ik he!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 23:09
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Jong PSV #41
Was Maatsen ipv Ofori :thumbsup:

Goede wedstrijd gezien. Weer goed van start. Veel kansen, maar als je je eerste 4 kansen mist en PSV schiet meteen weer hun eerste bal erin denk je toch even terug aan Almere. Goed herpakt na de 0-1, vrij direct de 1-1. Goede voorzet Croux, goed afgewerkt Sven. 2-1 weer een prachtige actie Croux, goed overstapje Smeets (?) en binnengetikt door Brouwers. Begin tweede helft ook aardig, maar daarna toch initiatief te veel weggegeven en was het eigenlijk wachten op een doelpunt van PSV. Kwam er gelukkig niet, nog grote kans op 3-1 in laatste minuut en volgens mij een penal. Maarja, scheidsrechtertje was een van de slechtste op het veld. Hoe kan Willems hier zonder kaart van het veld gekomen zijn? Stuk of 4 overtredingen en dan ook nog eens een bal gewoon over het hek gooien bij een inworp tegen. Voordeel van een international zullen we maar zeggen.

Op naar Sparta volgende week :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 23:11
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - Jong PSV #42
Voetbal viel niet tegen!

3500 toeschouwers?
Waar dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 23:15
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Jong PSV #43

Anna D. schreef : Niet geweest gezien de 'tegenstander', maar wel blij met de overwinning.

Wat ik heb begrepen herstelde Coppens zich na Almere met goede reddingen, daarna weer onzekerheid.

Croux de man van de match, aan de basis van de goals van Braken en Brouwers.

Scheidsrechter een drama, echte masterclass gestuntel met onthouden van een duidelijke penantie in de slotfase.


Hoe weet je dat zo precies als je niet bent geweest? Ik wel natuurlijk en Croux was inderdaad Man of the Match voor mij. Wat betreft de keeper; ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Komt inderdaad wat onzeker over, maar speelt natuurlijk wel met een half nieuw elftal voor zich. Hikspoors viel mij positief op en de Kuuper verdedigend ook, maar opbouwend....... Peeters en Brouwers vrij onzichtbaar. Hawbir had het zwaar de eerste helft, maar de tweede helft ging het een stuk beter. En je laat inderdaad niemand een uur (+ een kwartier tijdens de rust) warm lopen zonder hem ook maar 1 minuut speeltijd te gunnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 23:30 15 aug 2014 23:33 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - Jong PSV #44
Nou, de eerste keer dat ik dit MVV met al die jonge, nieuwe gezichten live heb kunnen zien. En mooi dat de eerste drie punten binnen zijn. Over het algemeen had ik er na die zeperd van vorige week er niet veel van verwacht, maar achteraf viel het met fases wel mee, al ziet het er soms nog wat onsamenhangend uit. Eerste helft was naar behoren, tweede helft startten we ook goed, maar na een uur liepen we te veel naar achteren waardoor Jong PSV weer in de wedstrijd kwam en waardoor het toch nog een beetje "batsekniepe" op het einde was.

Voorin en op het middenveld hebben we wel een paar goede voetballers (Croux, Brouwers, Peeters, Smeets) die nog niet op elkaar zijn ingespeeld. Croux inderdaad MOTM, kan leuke individuele acties maken, als ze lukken zijn ze goud waard zoals vanavond, maar er komen ook wedstrijden waarin niks lukt, dat weet je...

Achterin ligt de achilleshiel met twee jonge centrale verdedigers (Knops is dan wel aanvoerder maar nog niet zo gelouterd als bijvoorbeeld Verdellen vorig jaar, en de Kuuper is verdedigend goed maar opbouwend zeer zwak) en een onzekere keeper, althans dat was mijn eerste indruk. Maar goed, dat kan nog altijd verbeteren. Af en toe was het paniek om niks en werd er onvoldoende gecommuniceerd. Maar het is pas de eerste thuiswedstrijd, dat kan ook nog altijd komen. Neemt niet weg dat je nu echt iemand als een ervaren Verdellen of Castro mist. Hopelijk nog een buitenkansje voor 1 september, maar ik denk dat we na Maatsen en Wijnen wel klaar zijn.

Maar over het algemeen tevreden, zeker na die dikke nederlaag van vorige week, de eerste punten zijn binnen, en hopelijk geeft deze overwinning veel vertrouwen voor de volgende weken. :thumbsup:

Tegenvallend verder:
- De scheidsrechter. Floot zeer warrig en voor even zware vergrijpen geel voor MVV en niks voor Jong PSV. Maar volgens mij was het geen pingel in de laatste minuut, dacht dat de bal werd gespeeld. Maar even de beelden afwachten.
- Een tegenvallende opkomst. Maja, vakantie, boycot, het 5-0 verlies van vorige week en geen aansprekende tegenstander, allemaal factoren die meespelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 23:38
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Jong PSV #45

pinobel schreef : Hoe weet je dat zo precies als je niet bent geweest? Ik wel natuurlijk en Croux was inderdaad Man of the Match voor mij.


Nou dan hadden mijn bronnen had toch goed gezien hè. Kan er zelf dus niet over oordelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden