MVV - Jong PSV

16 aug 2014 17:24
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV - Jong PSV #61
Mooie prestatie en nu was onze beste aankoop er nog niet eens bij (Niels Vorthoren).
Deze jongen gaat echt steunpliaar worden als controlerende middenvelder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 18:00
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
MVV - Jong PSV #62

Aon de geng! schreef : Goede prestatie, met de nieuwe aanwinsten erbij (en misschien nog Danny) zie ik het seizoen met vertrouwen tegemoet!

Wat mij wel (weer) stoorde was het laten warm lopen van een speler (in dit geval Maatsen) gedurende zeer lange tijd. Wat wil Elsen hiermee bereiken, ik zou dit als speler zeker niet waarderen! Kom op Ron, wees een kerel en leg ons dat eens uit! Misschien krijg je mijn vertrouwen dan ook wel.....


Raar maar waar. Maatsen had zelf aangegeven dat hij wilde warm lopen. Dit was trouwens al voor de rust.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 18:40
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - Jong PSV #63
Goed resultaat geleverd door MVV. Hopelijk is de opwaartse spiraal nu ingezet. We moeten inderdaad niet vergeten dat het team op 8 plaatsen is gewijzigd ten opzichte van vorig seizoen. Als de groep een paar trainingen verder is, zien we mogelijk al weer wat beter voetbal tegen Sparta.

Tegen Jong PSV wat Jordy Croux terecht MOTM. Had een groot aandeel in de overwinning. Valt op met een zeer goede techniek, goede balcontrole en mooie individuele acties.

De 1 - 1 viel uit een goede voorzet van Croux vanaf rechts op Braken. Ook een compliment naar Sven Braken die deze goed inkopte, was geen makkelijk bal. Wellicht dat Braken dit seizoen koelbloediger is voor de goal? ;)
En dan de 2 - 1. Croux die wederom goed de combinatie aangaat met Braken. Hij stuurt vervolgens 2 verdedigers van Jong PSV volledig het bos in, en geeft de bal voor, waar Brouwers attent is en de bal keurig in het netje werkt.

Jammer voor Kuipers trouwens dat zijn kopbal er niet in ging. Goed naar de hoek gekopt, maar de doelman ging helemaal gestrekt en werkte de bal met zijn vingertoppen uit het doel.

Al met al, ik zie het goed komen! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2014 20:14
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Jong PSV #64
Ik heb gisteren een bij vlagen sprankelend MVV gezien. Ik denk dat dit jonge elftal zeer talentvol is. Ik heb werkelijk genoten van het spel van Croux: bal aannemen, kijken, actie maken. Er gebeurt altijd iets als hij aan de bal is: zeker zijn tweede assist was er een om in te lijsten.

Ik vond Hikspoors opvallend goed spelen in een controlerende rol: ging er een paar keer stevig in en schuwt niet bepaald het duel. Daarnaast vond ik zeker de eerste helft Peeters goed voetballen: een speler met overzicht en rust aan de bal. Ook Braken vond ik opvallend fris acteren. Brouwers speelde verstoppertje. Ik heb hem nauwelijks gezien, maar blijkbaar heeft hij wel dat neusje voor de goal. Smeets gedijt goed met altijd aanspeelbare spelers als Peeters, Hikspoors en Croux.

Verdedigend stond het niet zo goed, vond ik. Moustafa speelde naar mijn mening een erg zwakke eerste helft (volgens mij heeft hij geen duel gewonnen toen), maar herstelde zich redelijk in de tweede helft. Zeker de eerste helft begon hij een paar keer lukraak een actie, waarbij hij naar mijn idee zelf geen idee had hoe hij die actie een vervolg moest geven. En verdedigend gaf hij zijn man toen te veel ruimte. Knops speelde onzichtbaar (dat hoeft dus niet verkeerd te zijn), maar ik miste zijn passing naar voren. Kuipers is verdedigend wel goed, maar opbouwend nog wat ongecontroleerd in zijn passing. Ospitalieri vond ik ook een gedegen partij spelen.

Kortom: ik verwacht problemen tegen ploegen die MVV onder druk weten te zetten. Wellicht dat er met Maatsen erbij iets meer controle komt achterin. Maar ik denk dat dit MVV, anders dan vorig seizoen, nu wel de spelers heeft om het spel zelf te kunnen maken. Ik ben optimistisch gestemd. Er zullen nog wel zeperds volgen met dit team, maar met dergelijke technische en snelle spelers zal menig tegenstander zich gaan verslikken in MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2014 13:24
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV - Jong PSV #65
Misschien een beetje offtopic, maar het valt me op dat er bij De Graafschap gisteren ook nog maar ruim 3800 man zat. Toch een club die bekend staat om zijn trouwe supporterschare. Het lijkt een beetje het lot van iedere club die niet na één à twee seizoenen terugkeert naar de eredivisie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2014 17:03
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Jong PSV #66

Belgske schreef : Misschien een beetje offtopic, maar het valt me op dat er bij De Graafschap gisteren ook nog maar ruim 3800 man zat. Toch een club die bekend staat om zijn trouwe supporterschare. Het lijkt een beetje het lot van iedere club die niet na één à twee seizoenen terugkeert naar de eredivisie.


Dit was mij ook opgevallen.
Voor wat betrefd mvv, een 5-0 nederlaag vervolgens tegen een onaantrekkelijk 2e elftal waarbij de supporters ook uit protest wegblijven, maar waar mvv een verdiende overwinning behaald, begint voor mijn gevoel de competitie nu pas echt.
Ik denk dat komende vrijdag na de eerste thuis overwinning en tegen een aansprekende tegenstander sparta de tribunes toch weer beter gevuld zullen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2014 17:18 17 aug 2014 17:23 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong PSV #67

Us Clubke schreef :

Belgske schreef : Misschien een beetje offtopic, maar het valt me op dat er bij De Graafschap gisteren ook nog maar ruim 3800 man zat. Toch een club die bekend staat om zijn trouwe supporterschare. Het lijkt een beetje het lot van iedere club die niet na één à twee seizoenen terugkeert naar de eredivisie.


Dit was mij ook opgevallen.
Voor wat betrefd mvv, een 5-0 nederlaag vervolgens tegen een onaantrekkelijk 2e elftal waarbij de supporters ook uit protest wegblijven, maar waar mvv een verdiende overwinning behaald, begint voor mijn gevoel de competitie nu pas echt.
Ik denk dat komende vrijdag na de eerste thuis overwinning en tegen een aansprekende tegenstander sparta de tribunes toch weer beter gevuld zullen worden.


Dat gaat tot nog maar 5000 mensen en dan houdt het op. Ik baseer dit op 2 seizoen terug. Tot aan de winterstop bovenaan gestaan en volgens mij niet éénmaal de 6000 mensen gehaald. Dus ook al staat MVV bovenaan. Meer dan 5000 wordt schijnbaar niet meer gehaald. Die mensen die er niet zijn, komen dan alleen uit nieuwsgierigheid als het eventueel op de laatste 3 tot 4 wedstrijden aankomt. De tijden van 7000 en 8000 zijn écht over. Ik heb het nog maar 1 keer meegemaakt en dat was tegen RKC Waalwijk járen terug voor een periodetitel. Dat me maar iemand een wedstrijd opnoemt die meer dan 7500 mensen naar de Geusselt bracht de laatste jaren. Ik ben benieuwd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2014 19:10
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV - Jong PSV #68

Schapendonk schreef :

Us Clubke schreef :

Belgske schreef : Misschien een beetje offtopic, maar het valt me op dat er bij De Graafschap gisteren ook nog maar ruim 3800 man zat. Toch een club die bekend staat om zijn trouwe supporterschare. Het lijkt een beetje het lot van iedere club die niet na één à twee seizoenen terugkeert naar de eredivisie.


Dit was mij ook opgevallen.
Voor wat betrefd mvv, een 5-0 nederlaag vervolgens tegen een onaantrekkelijk 2e elftal waarbij de supporters ook uit protest wegblijven, maar waar mvv een verdiende overwinning behaald, begint voor mijn gevoel de competitie nu pas echt.
Ik denk dat komende vrijdag na de eerste thuis overwinning en tegen een aansprekende tegenstander sparta de tribunes toch weer beter gevuld zullen worden.


Dat gaat tot nog maar 5000 mensen en dan houdt het op. Ik baseer dit op 2 seizoen terug. Tot aan de winterstop bovenaan gestaan en volgens mij niet éénmaal de 6000 mensen gehaald. Dus ook al staat MVV bovenaan. Meer dan 5000 wordt schijnbaar niet meer gehaald. Die mensen die er niet zijn, komen dan alleen uit nieuwsgierigheid als het eventueel op de laatste 3 tot 4 wedstrijden aankomt. De tijden van 7000 en 8000 zijn écht over. Ik heb het nog maar 1 keer meegemaakt en dat was tegen RKC Waalwijk járen terug voor een periodetitel. Dat me maar iemand een wedstrijd opnoemt die meer dan 7500 mensen naar de Geusselt bracht de laatste jaren. Ik ben benieuwd

Dit jaar tegen *oda? :evil:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2014 21:31
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Jong PSV #69

Schapendonk schreef :

Us Clubke schreef :

Belgske schreef : Misschien een beetje offtopic, maar het valt me op dat er bij De Graafschap gisteren ook nog maar ruim 3800 man zat. Toch een club die bekend staat om zijn trouwe supporterschare. Het lijkt een beetje het lot van iedere club die niet na één à twee seizoenen terugkeert naar de eredivisie.


Dit was mij ook opgevallen.
Voor wat betrefd mvv, een 5-0 nederlaag vervolgens tegen een onaantrekkelijk 2e elftal waarbij de supporters ook uit protest wegblijven, maar waar mvv een verdiende overwinning behaald, begint voor mijn gevoel de competitie nu pas echt.
Ik denk dat komende vrijdag na de eerste thuis overwinning en tegen een aansprekende tegenstander sparta de tribunes toch weer beter gevuld zullen worden.


Dat gaat tot nog maar 5000 mensen en dan houdt het op. Ik baseer dit op 2 seizoen terug. Tot aan de winterstop bovenaan gestaan en volgens mij niet éénmaal de 6000 mensen gehaald. Dus ook al staat MVV bovenaan. Meer dan 5000 wordt schijnbaar niet meer gehaald. Die mensen die er niet zijn, komen dan alleen uit nieuwsgierigheid als het eventueel op de laatste 3 tot 4 wedstrijden aankomt. De tijden van 7000 en 8000 zijn écht over. Ik heb het nog maar 1 keer meegemaakt en dat was tegen RKC Waalwijk járen terug voor een periodetitel. Dat me maar iemand een wedstrijd opnoemt die meer dan 7500 mensen naar de Geusselt bracht de laatste jaren. Ik ben benieuwd


Helemaal mee eens.
Al moet ik zeggen dat dit jaar veel leuke tegenstanders in de geuselt komen.
En zo weinig als afgelopen vrijdag is de andere uiterste. Of het moet weer -6 zijn komende winter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2014 21:47
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong PSV #70
Als tegen Roda de 7500 gehaald wordt zal dit denk ik komen door mensen uit Parkstad. Er zaten tegen jong PSV al een stuk of 7 op de noord-tribune die juichten toen Roda de 1-2 maakte tegen Telstar. Schijnbaar kwamen ze al een kijkje nemen hoe MVV voetbald als tegenstander. Bezorgd werden ze er overigens niet van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2014 09:33
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Jong PSV #71
Die Roda supporters moeten zich echt schamen.
In plaats van hun club te steunen komen ze kijken bij MVV - Jong PSV,
Hoe wanhopig ben je dan? Hoe bang kun je wel niet zijn om te verliezen?
Ik zou geen enkelen reden kunnen bedenken waarom ik bij roda zou gaan kijken, behalve als MVV er speelt.

In ieder geval zaten ze wel op de juiste tribune bij de kinderen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2014 12:41
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong PSV #72

Schapendonk schreef : Als tegen Roda de 7500 gehaald wordt zal dit denk ik komen door mensen uit Parkstad. Er zaten tegen jong PSV al een stuk of 7 op de noord-tribune die juichten toen Roda de 1-2 maakte tegen Telstar. Schijnbaar kwamen ze al een kijkje nemen hoe MVV voetbald als tegenstander. Bezorgd werden ze er overigens niet van.


Ik denk dat waarnemers van #oda niet op de noord maar op de hoofdtribune gaan zitten. Ik heb ook zo een klein vermoeden dat de #oda supporters een verplichte strenge combi naar ons krijgen opgelegd dus veel meer dan 500 zullen het er niet worden. Wat ik zo hoor is dat er veel oud MVV supporters 14 jaar naar deze wedstrijd hebben uitgekeken en deze zullen allen present zijn. Zodoende denk ik dus ook dat niet veel #oda supporters zich buiten het gastenvak durven te begeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2014 15:22 18 aug 2014 15:22 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Jong PSV #73

gaston satijn schreef :

Schapendonk schreef : Als tegen Roda de 7500 gehaald wordt zal dit denk ik komen door mensen uit Parkstad. Er zaten tegen jong PSV al een stuk of 7 op de noord-tribune die juichten toen Roda de 1-2 maakte tegen Telstar. Schijnbaar kwamen ze al een kijkje nemen hoe MVV voetbald als tegenstander. Bezorgd werden ze er overigens niet van.


Ik denk dat waarnemers van #oda niet op de noord maar op de hoofdtribune gaan zitten. Ik heb ook zo een klein vermoeden dat de #oda supporters een verplichte strenge combi naar ons krijgen opgelegd dus veel meer dan 500 zullen het er niet worden. Wat ik zo hoor is dat er veel oud MVV supporters 14 jaar naar deze wedstrijd hebben uitgekeken en deze zullen allen present zijn. Zodoende denk ik dus ook dat niet veel #oda supporters zich buiten het gastenvak durven te begeven.


Eigenlijk belachelijk dat het niet wordt getolereerd als supporters niet in het uitvak zitten. In Sittard is de hoofdtribune voor de helft gevuld met Sjengen, gaat toch meestal prima. Snap niet (vooral van volwassen mensen) waarom je je zou storen als een roda supporter ingetogen juicht voor roda op onze hoofdtribune en voor de rest respecteert dat ie in Maastricht is en dus niet gaat provoceren.
Maar ja idioten zonder leven heb je helaas bij elke voetbalclub :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2014 15:40
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Jong PSV #74
Weet iemand waar de interviews met spelers en trainer gebleven zijn dit jaar? SBS liet er vorige week nog een paar zien maar deze week geen enkel interview met een speler/trainer, ook L1 laat al 2 wedstrijden afweten (behalve bij roda natuurlijk)

Vond het altijd wel leuk om de trainer te horen hoe hij over het elftal denkt etc.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2014 16:15
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
MVV - Jong PSV #75
Was ze ook al aan het zoeken, maar helaas.. kom ze nergens tegen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden