MVV - Jong PSV

18 aug 2014 16:20
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Jong PSV #76

Sjappie schreef : Was ze ook al aan het zoeken, maar helaas.. kom ze nergens tegen



www.jupilerleague.nl bij de videos en dan interviews staan er een paar (oude?).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2014 16:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Jong PSV #77
Boe is dat feeske?, off-topic dit, maar ga jij voor de 31e je avatar nog wijzigen? :oops:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2014 17:08
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Jong PSV #78

seppo schreef :

gaston satijn schreef :

Schapendonk schreef : Als tegen Roda de 7500 gehaald wordt zal dit denk ik komen door mensen uit Parkstad. Er zaten tegen jong PSV al een stuk of 7 op de noord-tribune die juichten toen Roda de 1-2 maakte tegen Telstar. Schijnbaar kwamen ze al een kijkje nemen hoe MVV voetbald als tegenstander. Bezorgd werden ze er overigens niet van.


Ik denk dat waarnemers van #oda niet op de noord maar op de hoofdtribune gaan zitten. Ik heb ook zo een klein vermoeden dat de #oda supporters een verplichte strenge combi naar ons krijgen opgelegd dus veel meer dan 500 zullen het er niet worden. Wat ik zo hoor is dat er veel oud MVV supporters 14 jaar naar deze wedstrijd hebben uitgekeken en deze zullen allen present zijn. Zodoende denk ik dus ook dat niet veel #oda supporters zich buiten het gastenvak durven te begeven.


Eigenlijk belachelijk dat het niet wordt getolereerd als supporters niet in het uitvak zitten. In Sittard is de hoofdtribune voor de helft gevuld met Sjengen, gaat toch meestal prima. Snap niet (vooral van volwassen mensen) waarom je je zou storen als een roda supporter ingetogen juicht voor roda op onze hoofdtribune en voor de rest respecteert dat ie in Maastricht is en dus niet gaat provoceren.
Maar ja idioten zonder leven heb je helaas bij elke voetbalclub :thumbsdown:


Fortuna en die R*da is toch een heel verschil.
Naar Fortuna is geen haat alleen onder de wedstrijd gewoon een derbygevoel.
Naar R*da is het gewoon haat en dat heeft Fortuna ook.

En dan nog bij elke voetbalclub is dat een Feynoorder kan ook niet tussen de Ajax supporters zitten of andersom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2014 17:43
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Jong PSV #79

mvv4ever schreef :

seppo schreef :

gaston satijn schreef :

Schapendonk schreef : Als tegen Roda de 7500 gehaald wordt zal dit denk ik komen door mensen uit Parkstad. Er zaten tegen jong PSV al een stuk of 7 op de noord-tribune die juichten toen Roda de 1-2 maakte tegen Telstar. Schijnbaar kwamen ze al een kijkje nemen hoe MVV voetbald als tegenstander. Bezorgd werden ze er overigens niet van.


Ik denk dat waarnemers van #oda niet op de noord maar op de hoofdtribune gaan zitten. Ik heb ook zo een klein vermoeden dat de #oda supporters een verplichte strenge combi naar ons krijgen opgelegd dus veel meer dan 500 zullen het er niet worden. Wat ik zo hoor is dat er veel oud MVV supporters 14 jaar naar deze wedstrijd hebben uitgekeken en deze zullen allen present zijn. Zodoende denk ik dus ook dat niet veel #oda supporters zich buiten het gastenvak durven te begeven.


Eigenlijk belachelijk dat het niet wordt getolereerd als supporters niet in het uitvak zitten. In Sittard is de hoofdtribune voor de helft gevuld met Sjengen, gaat toch meestal prima. Snap niet (vooral van volwassen mensen) waarom je je zou storen als een roda supporter ingetogen juicht voor roda op onze hoofdtribune en voor de rest respecteert dat ie in Maastricht is en dus niet gaat provoceren.
Maar ja idioten zonder leven heb je helaas bij elke voetbalclub :thumbsdown:


Fortuna en die R*da is toch een heel verschil.
Naar Fortuna is geen haat alleen onder de wedstrijd gewoon een derbygevoel.
Naar R*da is het gewoon haat en dat heeft Fortuna ook.

En dan nog bij elke voetbalclub is dat een Feynoorder kan ook niet tussen de Ajax supporters zitten of andersom.


En bij een muziekfestival of EK/WK staan ze naast elkaar te feesten zonder dat ze het doorhebben! Blijf het bekrompen vinden.
Sorry voor off-topic
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.238 seconden