MVV - Jong PSV
16 aug 2014 00:34
houtengerard
Administrator
Meerssen schreef :
3500 toeschouwers?
Waar dan?
De poortjes stonden uit..
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
16 aug 2014 01:35
Dik tevreden met de 3 punten. Als je zo thuis blijft knokken haal je de nodige punten. Opvallend vond ik ook Moustafa. Wat heeft die jongen hard gewerkt. Vaak mee opkomend. Mijn complimenten.Ga zo door! Wat betreft het team: nog niet helemaal ingespeeld maar daar zijn ook de trainingen voor. Komt goed!
16 aug 2014 08:35
16 aug 2014 08:36 door Schapendonk.
16 aug 2014 09:52
Drie punten dik verdiend tegen 12man. Wat een verschrikkelijke slechte scheidsrechter. PSV had meer balbezit maar Mvv de betere kansen. Keeper Coppens viel op door zijn goede uittrappen, Moustafa altijd hard werkend maar ik denk dat hij tekort komt voor dit niveau. Kuijpers speelde niet onverdienstelijk, hij wisselde sterke momenten af met zwakke. Knops vond ik onzeker spelen en alweer zijn tweede gele kaart. Ospitalieri speelde redelijk. Peeters is een goede speler, doet van Hyfte snel vergeten. Smeets speelde sterk in de tweede helft. Brouwers vond ik een van de zwakste maar maakte wel een goal. Braken viel, na een goede eerste helft,in de tweede helft ver terug. Croux is een voetballer waarvoor je naar het stadion komt, heerlijk zijn acties ook al mislukken ze wel eens. Hikspoors verraste mij ook wel al heb ik nog geen beeld of hij het werkelijk gaat redden.
Vreemd was inderdaad dat Maatsen zich een uur lang heeft warm gelopen voor niets. Er is alles gedaan om hem speelgerechtigd te krijgen en hij krijgt nog geen minuut speeltijd. Jammer was ook dat de ultra's niet aanwezig waren, zij zorgen toch altijd voor een stukje sfeer in het stadion. Al met al viel het me niet tegen en een groot chapeau voor al die vrijwilligers van Veer Zien Mvv!
16 aug 2014 11:18
Wat gek dat ik wat betreft Moustafa een veel andere wedstrijd heb gezien...Voor mij kon hij het niveau wel degelijk aan, en vond hem gister zelfs een van de betere spelers op het veld. En zeker als je tegen een goed ingespeeld Psv moet verdedigen met spelers die nog net niet klaar zijn voor de top. Ik kan dan alleen maar mijn bewondering uitspreken voor Moustafa. Vaker kwam hij ook mee op. Pure klasse gister.
16 aug 2014 11:31
Blijkbaar zijn mensen naar huis gestuurd omdat de Angel Side was 'uitverkocht' (te weinig kaarten waren uitgeprint). Die mensen moesten een kaart voor 24,- euro kopen hebben rechtsomkeer gemaakt. Die komen ook nooit meer terug. Je vraagt je toch af hoe weinig hersens bestuur en mensen die worden ingezet bij MVV hebben.
16 aug 2014 11:40
houtengerard
Administrator
In het begin zag het er allemaal wat wankel uit achterin, maar daarna herstelde het zich gelukkig. Ik vond Kuipers een goede wedstrijd spelen, deed goed mee in het spel, zowel voor als achterin. Moustafa speelde een iets wat ongelukkige eerste helft, maar de tweede helft speelde hij super. Doelpunt van PSV viel uit het niets, kan me niet voorstellen dat je zonder te kijken een bal zo plaats vanaf die positie in het doel.. Er valt niet echt iets te verwijten aan de verdediging.
Opvallend dat Hikspoors als verdedigende middenvelder meedeed, terwijl het een spits was. Maar hij speelde voortreffelijk.
Jammer dat MVV niet de boel op slot wist te gooien. Als Croux een beetje het overzicht hield, ging in de 70e minuut de wedstrijd op slot. Speelde overigens een goeie pot met twee assists. Had een penalty moeten krijgen, maar goed je weet dat Jong PSV het kindje (gedrocht) van de bond is..
Hopelijk volgende week een goed gevuld stadion tegen Sparta, dat goed draait. Lijkt me de eerste echte graadmeter dit seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
16 aug 2014 11:45
Hill28 schreef : Blijkbaar zijn mensen naar huis gestuurd omdat de Angel Side was 'uitverkocht' (te weinig kaarten waren uitgeprint). Die mensen moesten een kaart voor 24,- euro kopen hebben rechtsomkeer gemaakt. Die komen ook nooit meer terug. Je vraagt je toch af hoe weinig hersens bestuur en mensen die worden ingezet bij MVV hebben.
Ja bij de Q-park zelfde probleem, zag de prijzen online, die waren volgens mij gewoon hetzelfde als normaal alleen moet je 80 cent servicekosten betalen. Kocht vaker een kaart voor de Q-park voor 13 euro. Kom ik nu bij de kassa heeft hij die kaarten van 13 euro helemaal niet gekregen om te verkopen, alleen van minimaal 18 euro... Kan me wel voorstellen als je voor meerdere personen moet betalen dat je dan omkeert!
16 aug 2014 11:45
houtengerard
Administrator
Hill28 schreef : Blijkbaar zijn mensen naar huis gestuurd omdat de Angel Side was 'uitverkocht' (te weinig kaarten waren uitgeprint). Die mensen moesten een kaart voor 24,- euro kopen hebben rechtsomkeer gemaakt. Die komen ook nooit meer terug. Je vraagt je toch af hoe weinig hersens bestuur en mensen die worden ingezet bij MVV hebben.
Je weet toch wel als MVV supporter wat de prijzen zijn? Noord is het goedkoopst, dan de Angelside, dan de Boschpoort en dan pas de hoofdtribune (24 euro).
Lijkt me een broodje aap verhaal. Of je hebt de verkeerde afslag genomen bij de Angelside tribune?
16 aug 2014 11:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Ze speelde goed , kan nog beter met de passes want dat ging nog naar mijn mening vaak mis.
Goede acties in huis vooral Croux.
Ik zeg ook geef Moustafa vaker eens een kans want vind hem toch best goed spelen.
Tweede helft ging vele stukken beter dan eerste helft.
En als ik het zo zie ze speelde al stukken beter dan vorige week al denk ik dat ze in de afronding en de passes nog best veel vooruitgang kunnen boeken.
Ook de keeper vond ik al beter keepen al vind ik het toch gevaarlijk hoe hij sommige ballen tegenhoud , zag je ook bij zo'n slap schot van eentje van PSV heeft hij nog niet klemvast waardoor er nog gevaarlijke situaties kan ontstaan.
16 aug 2014 12:34
16 aug 2014 12:35 door Hill28.
Zelf had ik van te voren al een (juiste) kaart, hoorde dit van mensen die bij ingang angelside/hoofdtribune een kaart wilden kopen. Angelside 'uitverkocht' en konden alleen een kaart voor 24 euro kopen, wat dus begrijpelijkerwijs door veel mensen niet werd gedaan. Broodje aapverhaal hoe kom je erbij.
16 aug 2014 12:53
Aon de geng!
Expert Boarder
Goede prestatie, met de nieuwe aanwinsten erbij (en misschien nog Danny) zie ik het seizoen met vertrouwen tegemoet!
Wat mij wel (weer) stoorde was het laten warm lopen van een speler (in dit geval Maatsen) gedurende zeer lange tijd. Wat wil Elsen hiermee bereiken, ik zou dit als speler zeker niet waarderen! Kom op Ron, wees een kerel en leg ons dat eens uit! Misschien krijg je mijn vertrouwen dan ook wel.....
16 aug 2014 14:54
13,18 of 24 euro is zowiezo veel te veel voor zo een wedstrijd als deze! echt belachelijk.
16 aug 2014 16:12
Aon de geng! schreef : Goede prestatie, met de nieuwe aanwinsten erbij (en misschien nog Danny) zie ik het seizoen met vertrouwen tegemoet!
Wat mij wel (weer) stoorde was het laten warm lopen van een speler (in dit geval Maatsen) gedurende zeer lange tijd. Wat wil Elsen hiermee bereiken, ik zou dit als speler zeker niet waarderen! Kom op Ron, wees een kerel en leg ons dat eens uit! Misschien krijg je mijn vertrouwen dan ook wel.....
Ik vond Moustafa op het begin echt slecht, daarom heeft hij Maatsen waarschijnlijk laten warmlopen. Vervolgens gaat Moustafa steeds beter spelen en is er geen reden om hem te wisselen. Denk dat Maatsen bij 3-1 wel in de ploeg was gekomen maar ik vind het goed van Ron om toch niet te wisselen in de verdediging bij een 2-1 stand, het was toch nog wel even spannend.
16 aug 2014 16:29
houtengerard schreef : Opvallend dat Hikspoors als verdedigende middenvelder meedeed, terwijl het een spits was. Maar hij speelde voortreffelijk.
Nee hoor is niet opvallend, heeft tijdens de oefenwedstrijden ook alleen maar middenvelder gespeeld en daarvoor ook in Tsjechië. Heeft op die positie een amateurcontract gekregen. Heeft nog geen minuut in de spits gespeeld bij MVV volgens mij. Wel fijn om te weten dat hij in noodsituaties dit voorheen ooit heeft gedaan.
Tijd voor maken pagina: 0.970 seconden