>
Ontvangen bedankjes 820
Sjonnie schreef : Ik heb weinig vertrouwen voor zondag . 4-1 voor Volendam .
PS
Kan me iemand vertellen waarom deze wedstrijd op zondag word gespeelt?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Fox liek miech neet aongezeen de wedstrijd neet live oetgezonde weurt. Liek miech ieder 'n combinasie vaan inderdaad de beker (Voledam op dinsdaag/MVV op goonsdaag) en winse vaan de lokale dreijhook vaan Voledam (geine aovendwedstrijd op zaoterdaag, combiregeling en wat ze zich dao nog mie verzonne höbbe um te motte speule bei daagleech, mesjiens zien de lampe wel oetverkoch in 't Paolingedörrep)MVVke schreef :
Sjonnie schreef : Ik heb weinig vertrouwen voor zondag . 4-1 voor Volendam .
PS
Kan me iemand vertellen waarom deze wedstrijd op zondag word gespeelt?
Dat zal 'n combinatie zien vaan de winse vaan FOX en 't gegeve tot veurgaonde week bekervoetbal is gespäöld. Aongezeen M.V.V. goonsdag nog heet gespäöld, vèlt vriedag es speuldaag dus al aof.
Sorry, maar onzin.Jacques schreef : Leuk hoe jullie speculeren en allerlei partijen "de schuld" geven, maar FC Volendam speelt gewoon zelf het liefst op zondagmiddag en heeft dat ook aangegeven bij de KNVB. Niets spannends dus.
Janepie schreef :
Sorry, maar onzin.Jacques schreef : Leuk hoe jullie speculeren en allerlei partijen "de schuld" geven, maar FC Volendam speelt gewoon zelf het liefst op zondagmiddag en heeft dat ook aangegeven bij de KNVB. Niets spannends dus.
Dit is het speelschema van Volendam
www.fcvolendam.nl/1e-elftal/programma/
Waarbij het meerendeel van de "risico" wedstrijden dus op zondag zijn. Volendam speelt het meeste gewoon thuis op vrijdag.
Al gaan de meeste MVV-ers toch gewoon voor een weekendje Palingenhappen en zijn er zaterdag al, dus, ruim op tijd zondag
En zo blijft FC Volendam trouw aan de zondagmiddag
Slechts FC Volendam had grote bezwaren tegen nog een jaar op vrijdag spelen. Volendam wil terug naar de zondag.
Volendam was de enige club die liever naar de zondag wilde als speeldag
FC Volendam speelt komend seizoen zijn thuiswedstrijden op zondag. Vanaf komend seizoen mogen de Jupiler League clubs hun voorkeur uitspreken op welke dag zij willen spelen.
Sjiek die quotes *zucht* maar het speelschema bepaalt anders en dan zie je wat ik bedoel, dus bespaar je de moeite.Jacques schreef :
Janepie schreef :
Dit is het speelschema van Volendam
www.fcvolendam.nl/1e-elftal/programma/
Waarbij het meerendeel van de "risico" wedstrijden dus op zondag zijn. Volendam speelt het meeste gewoon thuis op vrijdag.
Al gaan de meeste MVV-ers toch gewoon voor een weekendje Palingenhappen en zijn er zaterdag al, dus, ruim op tijd zondag
*zucht* Voor je iemand beticht van onzin, zou je eerst eens kennis van zaken kunnen opdoen. Dit speelt al heel erg lang.
2001:
krant.telegraaf.nl/krant/archief/2001081....clubs.sponsors.html
En zo blijft FC Volendam trouw aan de zondagmiddag
2003:
lb03.net/fortuna-akkoord-met-spelen-op-vrijdag/
Slechts FC Volendam had grote bezwaren tegen nog een jaar op vrijdag spelen. Volendam wil terug naar de zondag.
2006:
www.elfvoetbal.nl/nieuws/59427_vrijdag-vaste-speeldag
Volendam was de enige club die liever naar de zondag wilde als speeldag
2013:
www.groot-waterland.nl/2013/05/28/thuisw...-volendam-op-zondag/
FC Volendam speelt komend seizoen zijn thuiswedstrijden op zondag. Vanaf komend seizoen mogen de Jupiler League clubs hun voorkeur uitspreken op welke dag zij willen spelen.
Het is gewoon een feit dat Volendam al jarenlang ieder seizoen weer aangeeft dat ze zoveel mogelijk thuiswedstrijden op zondag willen spelen. Maar nee, verzin maar allemaal complottheorieën
Te schandalig voor woorden zo iets. De gemeente Maastricht moet zich diep schamen. De stad is erg mooi, maar voor de rest leggen we het op elk gebied af tegen de andere steden. Waar is nou die man van (ik dacht) de Seniorenpartij die hier ook wel eens op het forum schrijft? Misschien dat er eens wat kritische vragen in de raad gesteld kunnen worden. Ik hoop dat als MVV ooit promoveert al die gemeenteraadslieden die dan opeens aanwezig zijn, letterlijk het stadion uitgeschopt worden.Anna D. schreef :
We hebben dus niet kunnen trainen begrijp ik voor deze wedstrijd en dat op kunstgras. Bedankt weer aan de meest onsportieve gemeente van Nederland. Hopelijk zijn al de bekende koppen uit de Maastrichtse politiek snel verleden tijd.
Desondanks een goed gevoel over de match om er vol voor te gaan.
edwinjudith777 schreef : Dit hebben ze volledig op zichzelf afgeroepen. MVV.
Niet zeuren. Jullie hebben de supporters al weggejaagd incl . Veel sponsors .
mvv wordt niet meer serieus genomen .
Ze staan alweer achter op dit moment bij Volendam .
Ben altijd achter mvv blijven staan ,maar eenmaal is de maat meer dan vol.