FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9

27 sept 2014 12:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #16

Sjonnie schreef : Ik heb weinig vertrouwen voor zondag . 4-1 voor Volendam .


PS

Kan me iemand vertellen waarom deze wedstrijd op zondag word gespeelt?


Dat zal 'n combinatie zien vaan de winse vaan FOX en 't gegeve tot veurgaonde week bekervoetbal is gespäöld. Aongezeen M.V.V. goonsdag nog heet gespäöld, vèlt vriedag es speuldaag dus al aof.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 13:35 27 sept 2014 13:36 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #17

MVVke schreef :

Sjonnie schreef : Ik heb weinig vertrouwen voor zondag . 4-1 voor Volendam .


PS

Kan me iemand vertellen waarom deze wedstrijd op zondag word gespeelt?


Dat zal 'n combinatie zien vaan de winse vaan FOX en 't gegeve tot veurgaonde week bekervoetbal is gespäöld. Aongezeen M.V.V. goonsdag nog heet gespäöld, vèlt vriedag es speuldaag dus al aof.

Fox liek miech neet aongezeen de wedstrijd neet live oetgezonde weurt. Liek miech ieder 'n combinasie vaan inderdaad de beker (Voledam op dinsdaag/MVV op goonsdaag) en winse vaan de lokale dreijhook vaan Voledam (geine aovendwedstrijd op zaoterdaag, combiregeling en wat ze zich dao nog mie verzonne höbbe um te motte speule bei daagleech, mesjiens zien de lampe wel oetverkoch in 't Paolingedörrep)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 20:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #18
Leuk hoe jullie speculeren en allerlei partijen "de schuld" geven, maar FC Volendam speelt gewoon zelf het liefst op zondagmiddag en heeft dat ook aangegeven bij de KNVB. Niets spannends dus.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 21:17 27 sept 2014 21:19 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #19

Jacques schreef : Leuk hoe jullie speculeren en allerlei partijen "de schuld" geven, maar FC Volendam speelt gewoon zelf het liefst op zondagmiddag en heeft dat ook aangegeven bij de KNVB. Niets spannends dus.

Sorry, maar onzin.

Dit is het speelschema van Volendam
www.fcvolendam.nl/1e-elftal/programma/

Waarbij het meerendeel van de "risico" wedstrijden dus op zondag zijn. Volendam speelt het meeste gewoon thuis op vrijdag.

Al gaan de meeste MVV-ers toch gewoon voor een weekendje Palingenhappen en zijn er zaterdag al, dus, ruim op tijd zondag :applaus: :thumbsup:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 21:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #20

Janepie schreef :

Jacques schreef : Leuk hoe jullie speculeren en allerlei partijen "de schuld" geven, maar FC Volendam speelt gewoon zelf het liefst op zondagmiddag en heeft dat ook aangegeven bij de KNVB. Niets spannends dus.

Sorry, maar onzin.

Dit is het speelschema van Volendam
www.fcvolendam.nl/1e-elftal/programma/

Waarbij het meerendeel van de "risico" wedstrijden dus op zondag zijn. Volendam speelt het meeste gewoon thuis op vrijdag.

Al gaan de meeste MVV-ers toch gewoon voor een weekendje Palingenhappen en zijn er zaterdag al, dus, ruim op tijd zondag :applaus: :thumbsup:


*zucht* Voor je iemand beticht van onzin, zou je eerst eens kennis van zaken kunnen opdoen. Dit speelt al heel erg lang.

2001:

krant.telegraaf.nl/krant/archief/2001081....clubs.sponsors.html

En zo blijft FC Volendam trouw aan de zondagmiddag


2003:

lb03.net/fortuna-akkoord-met-spelen-op-vrijdag/

Slechts FC Volendam had grote bezwaren tegen nog een jaar op vrijdag spelen. Volendam wil terug naar de zondag.


2006:
www.elfvoetbal.nl/nieuws/59427_vrijdag-vaste-speeldag

Volendam was de enige club die liever naar de zondag wilde als speeldag


2013:

www.groot-waterland.nl/2013/05/28/thuisw...-volendam-op-zondag/

FC Volendam speelt komend seizoen zijn thuiswedstrijden op zondag. Vanaf komend seizoen mogen de Jupiler League clubs hun voorkeur uitspreken op welke dag zij willen spelen.



Het is gewoon een feit dat Volendam al jarenlang ieder seizoen weer aangeeft dat ze zoveel mogelijk thuiswedstrijden op zondag willen spelen. Maar nee, verzin maar allemaal complottheorieën :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 22:07 27 sept 2014 22:10 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #21

Jacques schreef :

Janepie schreef :

Jacques schreef : Leuk hoe jullie speculeren en allerlei partijen "de schuld" geven, maar FC Volendam speelt gewoon zelf het liefst op zondagmiddag en heeft dat ook aangegeven bij de KNVB. Niets spannends dus.

Sorry, maar onzin.

Dit is het speelschema van Volendam
www.fcvolendam.nl/1e-elftal/programma/

Waarbij het meerendeel van de "risico" wedstrijden dus op zondag zijn. Volendam speelt het meeste gewoon thuis op vrijdag.

Al gaan de meeste MVV-ers toch gewoon voor een weekendje Palingenhappen en zijn er zaterdag al, dus, ruim op tijd zondag :applaus: :thumbsup:


*zucht* Voor je iemand beticht van onzin, zou je eerst eens kennis van zaken kunnen opdoen. Dit speelt al heel erg lang.

2001:

krant.telegraaf.nl/krant/archief/2001081....clubs.sponsors.html

En zo blijft FC Volendam trouw aan de zondagmiddag


2003:

lb03.net/fortuna-akkoord-met-spelen-op-vrijdag/

Slechts FC Volendam had grote bezwaren tegen nog een jaar op vrijdag spelen. Volendam wil terug naar de zondag.


2006:
www.elfvoetbal.nl/nieuws/59427_vrijdag-vaste-speeldag

Volendam was de enige club die liever naar de zondag wilde als speeldag


2013:

www.groot-waterland.nl/2013/05/28/thuisw...-volendam-op-zondag/

FC Volendam speelt komend seizoen zijn thuiswedstrijden op zondag. Vanaf komend seizoen mogen de Jupiler League clubs hun voorkeur uitspreken op welke dag zij willen spelen.



Het is gewoon een feit dat Volendam al jarenlang ieder seizoen weer aangeeft dat ze zoveel mogelijk thuiswedstrijden op zondag willen spelen. Maar nee, verzin maar allemaal complottheorieën :lachen:

Sjiek die quotes *zucht* maar het speelschema bepaalt anders ;) en dan zie je wat ik bedoel, dus bespaar je de moeite.

Voorkeur speeldata van Volendam is idd zondag maar speelschema wijst uit dat enkel de "risicowedstrijden" op zondag zijn de rest op vrijdag. Net zoals *oda - MVV op zondag bijvoorbeeld.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 22:46
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #22
pfff. Wat een vermoeiende (nutteloze?) discussie hierboven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 01:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #23


We hebben dus niet kunnen trainen begrijp ik voor deze wedstrijd en dat op kunstgras. Bedankt weer aan de meest onsportieve gemeente van Nederland. Hopelijk zijn al de bekende koppen uit de Maastrichtse politiek snel verleden tijd.

Desondanks een goed gevoel over de match om er vol voor te gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 01:39
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #24

Anna D. schreef :



We hebben dus niet kunnen trainen begrijp ik voor deze wedstrijd en dat op kunstgras. Bedankt weer aan de meest onsportieve gemeente van Nederland. Hopelijk zijn al de bekende koppen uit de Maastrichtse politiek snel verleden tijd.

Desondanks een goed gevoel over de match om er vol voor te gaan.

Te schandalig voor woorden zo iets. De gemeente Maastricht moet zich diep schamen. De stad is erg mooi, maar voor de rest leggen we het op elk gebied af tegen de andere steden. Waar is nou die man van (ik dacht) de Seniorenpartij die hier ook wel eens op het forum schrijft? Misschien dat er eens wat kritische vragen in de raad gesteld kunnen worden. Ik hoop dat als MVV ooit promoveert al die gemeenteraadslieden die dan opeens aanwezig zijn, letterlijk het stadion uitgeschopt worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 11:19
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #25
Deze brief van Eric Meier, hebben wij naar de burgemeester en alle raadsleden van de gemeente Maastricht verzonden.
groet middenstip.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 12:39
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #26
Geachte burgemeester Hoes,

Jongstleden zondag heeft ondergetekende, 58 jaar supporter van MVV, " In gesprek met de burgemeester " in Centre Céramique èn in uw bijzijn, het armoedig bestaan van voetbalclub MVV Maastricht onder de aandacht gebracht. Ik heb u laten weten, dat het bestuur, de supportersclub MVV, de ultra's en vele anderen die MVV Maastricht een warm hart toedragen er alles om doen om deze club weer financieel gezond te maken. Verzocht heb ik u om als burgemeester van Maastricht om een charme offensief op gang te brengen richting het bedrijfsleven in Maastricht en omgeving.
Helaas heeft u mijn indringend verzoek naast u neer gelegd.

Vandaag kwam mij het volgende onder ogen, zie onderstaande e-mail die ik aantrof op de website van de supportersclub van MVV Maastricht, het typeert op welke wijze de gemeente Maastricht met MVV Maastricht omgaat.

Belangrijk vind ik dat een ieder van de raadscommissie Sport van de e-mail van Erik Meijer af weet, ik zal deze dan ook bij een ieder onder de aandacht brengen.

Van harte hoop ik dat u alsnog als burgemeester van Maastricht positieve stappen richting bedrijfsleven èn MVV gaat ondernemen.

Hoogachtend,

Paul Rutten
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, De_Lange, Boer458, Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 14:31
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #27
Streampje iemand??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 14:59
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #28
@Mappie

Wanneer een wedstrijd niet door Fox sports wordt uitgezonden, is er ook geen stream beschikbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 15:46
edwinjudith777
Bezoeker
Bezoeker
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #29
Dit hebben ze volledig op zichzelf afgeroepen. MVV.

Niet zeuren. Jullie hebben de supporters al weggejaagd incl . Veel sponsors .
mvv wordt niet meer serieus genomen .
Ze staan alweer achter op dit moment bij Volendam .

Ben altijd achter mvv blijven staan ,maar eenmaal is de maat meer dan vol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 15:51 28 sept 2014 19:43 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #30

edwinjudith777 schreef : Dit hebben ze volledig op zichzelf afgeroepen. MVV.

Niet zeuren. Jullie hebben de supporters al weggejaagd incl . Veel sponsors .
mvv wordt niet meer serieus genomen .
Ze staan alweer achter op dit moment bij Volendam .

Ben altijd achter mvv blijven staan ,maar eenmaal is de maat meer dan vol.


Jij laat je ook alleen maar horen als er wat te zeiken valt. Valt nogal op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, opadiehard, Raffalaldo, Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden