FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9

17 sept 2014 18:56
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Onderwerp Auteur
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #1
Op zondag 28 september om 14.30h, speelt MVV Maastricht de uitwedstrijd tegen FC Volendam

Helaas is deze wedstrijd - om moedeloos van te worden - wéér een buscombi en worden de gebruikelijke voorwaarden gehanteerd – o.a. géén bier in de bus. Ook is het eenheidstarief van € 25 van toepassing.

Tijdstip van vertrek is is bepaald op 11.00h. Buscombi tickets via www.supportersclubmvv.com

Veer blieve druime !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2014 19:24
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #2
Triest! Hoeveel wedstrijden zijn er nog vrij vervoer momenteel? 2 ofzo, Achilles en Sparta (al wilde de ONZE driehoek dit veranderen, gelukkig ging Rotterdam hier niet in mee!)?
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2014 08:13
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #3
Mij zien ze niet meer, ik ga niet mee. Veevervoer en me laten behandelen alsof ik een crimineel ben !! :puke: :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2014 09:17
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #4
Ik wilde graag naar deze wedstrijd gaan. Alleen kan ik pas beslissen of ik kan gaan op de dag zelf. Dit vanwege medische redenen.
Als ik mee wil kan er dan gezorgd worden voor een bus met gehandicapten toegang, een plaats voor zuurstof flessen mee te nemen, voldoende stops voor medische verzorging, een extra plaats voor mijn begeleider, een ruime zitplaats met voldoende beenruimte?
Wanneer ik met eigen vervoer ga heb ik hier, door aanpassingen in mijn eigen auto, geen problemen mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jesfen, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2014 22:53
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #5
@Gaston
je kent de weg binnen MVV: neem contact op met de VC en stel voor om met eigen vervoer achter de bus aan te rijden. probleem is dan vermoedelijk opgelost.
kompleminte
Herman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 22:20 19 sept 2014 22:27 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #6
PROBEER IN DE 89E MINUUT TEGEN EEN ARM OP TE SCHIETEN IN DE 16 EN SCHREEUW OM EEN PINGEL!!!


KNVB MAFIA!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 15:42 25 sept 2014 15:42 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #7
We kunnen dus ook tegen andere ploegen scoren buiten de beloftenteams. Hopelijk trekken ze zondag die lijn door. Zou zelf zo beginnen in Volendam. Altijd lastig uit tegen Volendam, dus elk punt is eigenlijk mooi meegenomen. Echter de laatste wedstrijden hebben ze getoond vol voor de winst te gaan dus een verrassing is mooi meegenomen. Zou zo beginnen aan de wedstrijd. Dan heb je Braken en Veldmate achter de hand die als invaller beter functioneren op dit moment. Brouwers zal er nog wel niet bij zijn.



Nogmaals jammer dat deze wedstrijd door een klein akkefietje 2 jaar geleden nog steeds als een risico wordt gezien met een buscombi als gevolg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 16:17
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #8
Yess eindelijk weer uit!! Awaydays love it.

1-2 winnen daar ( liefst weer in de laatste minuut :D )

Pak die palingboeren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 17:04
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #9
De aanvalslinie van Anna D vind ik zo slecht nog niet. Deze zou verrassend goed kunnen uitpakken. Vink vind ik een technisch zeer goede voetballer, en zou op de vleugel wel eens lekker kunnen draaien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 17:27
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #10

Anna D. schreef : We kunnen dus ook tegen andere ploegen scoren buiten de beloftenteams. Hopelijk trekken ze zondag die lijn door. Zou zelf zo beginnen in Volendam. Altijd lastig uit tegen Volendam, dus elk punt is eigenlijk mooi meegenomen. Echter de laatste wedstrijden hebben ze getoond vol voor de winst te gaan dus een verrassing is mooi meegenomen. Zou zo beginnen aan de wedstrijd. Dan heb je Braken en Veldmate achter de hand die als invaller beter functioneren op dit moment. Brouwers zal er nog wel niet bij zijn.



Nogmaals jammer dat deze wedstrijd door een klein akkefietje 2 jaar geleden nog steeds als een risico wordt gezien met een buscombi als gevolg.

.

Een wijziging zou ik maken. Vink op de plek van Smeets. Ik denk we daar een goede speler in hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2014 10:47 26 sept 2014 11:07 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #11
Dit Volendam is een geoliede machine. Ik vind dit de sterkste ploeg van de competitie. Missen wel eens kansen, maar creëren er zoveel, dat er altijd ruime cijfers op het bord komen.

'Hiering happen' achterin, 6-0. Een puntje daar zou ik blind voor tekenen. Met de verlenging nog in de benen, vrees ik het ergste..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2014 17:36
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #12
MVV krijgt rust op weg naar Volendam
Roel Wiche
Geplaatst opvrijdag 26 september 2014 - 16:18


Met 120 minuten bekervoetbal in de benen, woensdag tegen Helmond Sport (4-3), wacht MVV zondagmiddag één van de lastigste opdrachten van dit seizoen: de uitwedstrijd bij FC Volendam.
De ploeg die aan de lopende band scoort en zich gemengd heeft in de strijd om de eerste periodetitel.
Op adem komen
Trainer Ron Elsen gaf zijn selectie vrijdag vrij om op adem te komen. "Mijn ploeg moet in staat zijn om dit goed te verteren. En we hebben gewonnen, dat verhoogt altijd de temperatuur in een spelersgroep. Nu moeten we het spel zien te vertalen naar punten in de competitie".
Moustafa terug
Hawbir Moustafa, die woensdag rust kreeg, keert weer terug in het elftal. Zijn vervanger Dalian Maatsen zal weer op de bank plaatsnemen. Het duel begint zondag om 14.30 uur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2014 21:06
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #13
Ik zag maatsen toch liever tegen volendam, nu komt moustafa tegen over marengo te staan. pittig middagje word het!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 00:02 27 sept 2014 00:04 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #14
Ik heb weinig vertrouwen voor zondag . 4-1 voor Volendam .


PS

Kan me iemand vertellen waarom deze wedstrijd op zondag word gespeelt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 08:56
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #15

gaston satijn schreef : Ik wilde graag naar deze wedstrijd gaan. Alleen kan ik pas beslissen of ik kan gaan op de dag zelf. Dit vanwege medische redenen.
Als ik mee wil kan er dan gezorgd worden voor een bus met gehandicapten toegang, een plaats voor zuurstof flessen mee te nemen, voldoende stops voor medische verzorging, een extra plaats voor mijn begeleider, een ruime zitplaats met voldoende beenruimte?
Wanneer ik met eigen vervoer ga heb ik hier, door aanpassingen in mijn eigen auto, geen problemen mee.


Helaas kan ik er niet bij zijn. Ik heb de supportersclub aangeschreven en hun de problemen uitgelegd. Zij zouden dit bij MVV aankaarten en mij dan antwoorden. Helaas tot op heden niets meer vernomen. Jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden