FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9

28 sept 2014 15:56
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #31

edwinjudith777 schreef : Dit hebben ze volledig op zichzelf afgeroepen. MVV.

Niet zeuren. Jullie hebben de supporters al weggejaagd incl . Veel sponsors .
mvv wordt niet meer serieus genomen .
Ze staan alweer achter op dit moment bij Volendam .

Ben altijd achter mvv blijven staan ,maar eenmaal is de maat meer dan vol.


Maar dan vooral...ben altijd achter mvv blijven staan?...datum,maand jaar en uur :schamen: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 16:04
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #32

opadiehard schreef :

edwinjudith777 schreef : Dit hebben ze volledig op zichzelf afgeroepen. MVV.

Niet zeuren. Jullie hebben de supporters al weggejaagd incl . Veel sponsors .
mvv wordt niet meer serieus genomen .
Ze staan alweer achter op dit moment bij Volendam .

Ben altijd achter mvv blijven staan ,maar eenmaal is de maat meer dan vol.


Maar dan vooral...ben altijd achter mvv blijven staan?...datum,maand jaar en uur :schamen: ...gr opa ;)

Precies opa, als er iets negatiefs te melden is, verschijnt weer zo'n tendentieus bericht van hem/haar. Nog nooit een positieve letter van gelezen. Heeft waarschijnlijk een zeer ongelukkig leventje en kan alleen maar azijn pissen. Opsodemieteren van dit forum is voor iedereen het beste. Dit soort figuren kunnen we missen als kiespijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 16:24
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #33

jeoff schreef :

edwinjudith777 schreef : Dit hebben ze volledig op zichzelf afgeroepen. MVV.

Niet zeuren. Jullie hebben de supporters al weggejaagd incl . Veel sponsors .
mvv wordt niet meer serieus genomen .
Ze staan alweer achter op dit moment bij Volendam .

Ben altijd achter mvv blijven staan ,maar eenmaal is de maat meer dan vol.


Jij laat je ook alleen maar horen als er wat te zeilen valt. Valt nogal op.



Gaan we zeilen Jeoff ?? Waar kan ik me opgeven ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 17:04
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #34

edwinjudith777 schreef : Dit hebben ze volledig op zichzelf afgeroepen. MVV.

Niet zeuren. Jullie hebben de supporters al weggejaagd incl . Veel sponsors .
mvv wordt niet meer serieus genomen . ,
Ze staan alweer achter op dit moment bij Volendam .

Ben altijd achter mvv blijven staan ,maar eenmaal is de maat meer dan vol.


Als de maat toch vol is, blijf dan ook weg van dit forum. Daaag!! :daag: . Opbouwende kritiek is een ding maar jij bent gewoon een zeikerd. Volendam schat ik in als een van de beste ploegen van de jupiler league, dit seizoen. Na de 120 minuten van afgelopen woensdag (Een van de leukste wedstrijden sinds tijden, waar jij vast niet bij was) kan je daar gewoon met 3-0 verliezen. Komende vrijdag 3 punten tegen top oss!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 17:09
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #35

Boys_in_Red schreef : @Mappie

Wanneer een wedstrijd niet door Fox sports wordt uitgezonden, is er ook geen stream beschikbaar.


Tja, er waren vandaag om 14.30 uur twee Eredivisiewedstrijden en twee Jupiler League wedstrijden, plus er zijn drie Fox kanalen... Dus dacht wel dat de kans groot was dat het uitgezonden werd en er dus beelden waren. My bad, verkeerd gedacht... Dus maar John aangehoord.

Wat betreft de wedstrijd afgaande op het radioverslag: Volendam wint makkelijk, wij kunnen weer niet scoren en mogen blij zijn met 3-0, al vond Volendam het laatste half uur het ook wel goed volgens mij. Snel vergeten en weer verder naar Oss thuis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 20:13
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #36
De eerste 20 minuten had MVV het meeste balbezit, maar zoals gewoonlijk, kun je bijna zeggen, wou die bal er niet in. Veldmate kreeg kansjes, Vink een grote kans waarbij de bal op 1 meter van het doel lag! Tja, als je die ballen al niet maakt....
Achterin stond MVV niet goed, Volendam strafte dat af.

Tweede helft trok Volendam het spel meer naar zich toe en MVV voorin inspiratieloos.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 06:22 29 sept 2014 06:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #37
Het klinkt natuurlijk afgezaagd als ik steeds blijf zeggen had toch gekeken in de transfer periode naar een nr 9 een lange spits,die daar staat als afleiding voor de andere voorhoede spelers,zodat de aandacht op hem gevestigd is.
Mvv heeft ,,vroeger,,heel vaak met een aanspeelpunt gespeeld daar voorin(smeets,thiebaut,schapendonk,nanninga).
Ok toen had mvv nog geld,maar het zelfde wat ze nu gedaan hebben nl een voorhoede bijeen sprokkelen had ook die spits kunnen zijn.
Nu de wedstrijd weinig aan toe te voegen een verwachte 3-0 nederlaag tegen een team dat elk jaar een andere topscoorder in zijn elftal heeft(kramer,muhren) hoe is dat mogelijk ...geld?
Ok laten we positief blijven en dan maar weer vooruit kijken en een klein beetje het karakter van de angelsite(ultraas) jongens in mij op snuiven en er vanuit gaan dat er ergens een periode komt dat we wel regelmatig doelpunten gaan maken,en ik ongelijk krijg aangaande die spits.
Word het de ezel tegen de os(s) of de leeuw tegen de os(s) :daag: ...verheug mij alweer op vrijdag,op naar de 10 pnt...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 08:21
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #38
Een passage uit het verslag valt mij op: dramatisch verdedigen, waarom Maatsen er niet in? In de bekerwedstrijd deed hij het goed. Zonder geld en zonder spits blijft het "dabbelen"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 08:48 29 sept 2014 08:49 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #39

SintServaos schreef : Een passage uit het verslag valt mij op: dramatisch verdedigen, waarom Maatsen er niet in? In de bekerwedstrijd deed hij het goed. Zonder geld en zonder spits blijft het "dabbelen"


Ik begrijp hier werkelijk niks van. Na de wedstrijd tegen De Graafschap gingen nog veel complimenten uit naar de jongen uit onze eigen jeugd, Moustafa. De wedstrijd erna krijgt hij rust en speelt Maatsen een aardige wedstrijd, maar geen briljante want hij had het soms toch ook echt moeilijk, en oa. de 2-1 van Helmond komt uit een voorzet van zijn man (daar was hij te laat na de vrije trap).

En nu ineens moet Moustafa vanuit het niks wijken voor Maatsen op basis van een wedstrijd die je nog niet eens zelf gezien hebt? De verdediging stond te schutteren, maar lag dat aan Moustafa?? Of moet nu ineens Kuipers of Knops eruit terwijl die het ook zeer goed deden de afgelopen tijd?

Geef de eigen jeugd de kans, vooral als ze net lekker beginnen te spelen!! Ik zie totaal geen reden tot het inbrengen van Maatsen.

Over de wedstrijd dan: Een bijna ingecalculeerde nederlaag, zoals gezegd met name na de 120 minuten van woensdag. Nu focussen op volgende week :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 11:21
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #40
Dat je verliest bij volendam was te verwachten, maar dat er weer geen goal aan de kant van MVV wil vallen moeten ze zich wel aanrekenen. We zijn de minst scorende ploeg van de jupiler league. En dat is wel om je te schamen.
Het veldspel is is vele gevallen goed, daarom is het ook een blamage dat er gewoon geen enkele bal in wil.

Als je geen kansen creëert kun je niet klagen, Maar mvv creëert genoeg kansen maar kan ze gewoon NOOIT afmaken.
Veldmate, een hardwerkende spits maar scoren kan hij niet. In het tijdperk Schreurs veldmate, liet hij nog wel eens wat zien.
Nu Bakt hij er niks van. Hij werkt heel hard daar valt niks over te zeggen. Maar hij is niet balvast, kan geen bal aannemen en kan niet scoren. Maar helaas hebben we niet veel beter aangezien ik niet warm word van braken.

De vleugel spelers zijn in mijn ogen goed, brouwers, croux kunnen beide voorzetten geven. Maar als je spits nooit op de juiste plek staat kun je blijven voorzetten want dan gaat hij er toch niet in.


Ik zeg, komende 4 weken alleen maar trainen op AFMAKEN, positie spel bij de goal ( 2de paal dekken ) en schieten van buiten de 16. Misschien dat er dan nog wat hoop is. Want een nieuwe spits hoeven we niet snel te verwachten.

Mijn conclusie is misschien te snel door de bocht, Maar met 4 goals 8 wedstrijden mogen de spelers wel eens in de spiegel kijken. Pech kun je hebben maar dit is gewoon gebrek aan scorend vermogen. Ook vorig jaar hadden we geen scorend talent maar wisten wel meerdere spelers hoe ze op doel moesten schieten.

Ik hoop dat we vrijdag eens kunnen winnen anders gaat het erg leeg worden in de geusselt, zodra de kou er aan komt halen er nog meer mensen af, laat staan als de ploeg niet kan scoren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 11:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #41
Vorige week stond in de VI een interview met een spits. Ik kom op dit moment even niet op zijn naam, een op zich beperkte speler die het maximale uit zijn carrière heeft gehaald. Die zei letterlijk dat hij op aanraden van een trainer al vanaf jonge leeftijd na iedere training nog tien minuutjes afronden op doel oefende. De bal hard maar nauwkeurig vanuit verschillende posities in de hoeken schieten. En dat hij daar in wedstrijden altijd veel profijt van had. Ik weet dat Jon Dahl Tommasson precies hetzelfde deed.

Nu is het gemakkelijk praten want ik weet niet precies wat onze jongens wel of niet doen, misschien oefenen ze al veel op afronden, maar zouden Veldmate en Braken dit niet gewoon na iedere training moeten doen?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 13:01
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #42
Misschien moeten we ook gewoon vaststellen dat MVV een loodzware competitiestart heeft gehad (Sparta, Roda, Volendam, De Graafschap, VVV). Op Almere na, hebben ze tegen de 'mindere' tegenstanders gewoon hun punten gepakt. Na de komende vier wedstrijden (Oss, Achilles, Telstar en FC Emmen) zullen we weten waar we echt staan.
Over de aanval: als Davy Brouwers fit is, zou ik kiezen voor Croux - Brouwers - Vink gaan. Een gebrek aan lengte ja, maar we moeten het van het snelle combinatievoetbal hebben, voorzetten zijn wel goed, maar niet succesvol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 13:19
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #43
Jongens laten we eerlijk zijn, zonder een redelijke spits waaraan het team zich kan optrekken en die het team over een dood punt kan heen helpen wordt het gewoon nada dit seizoen. Maar zo ook volgend seizoen. Alles gaat en staat bij een spits wil je de komende jaren enige rol van betekenis gaan spelen. Anders is het nix en wordt het nix.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 18:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #44
de feiten liegen er natuurlijk niet om, de laatste 4 matchen geen enkel doelpunt, alleen de beker was een positieve uitschieter.
Je kunt het als club beleidsmatig nog zo goed of slecht doen.....uiteindelijk bepaalt ( grotendeels) de uitslag op t veld je houdbaarheid.

Dit MVV voetbal best aardig met momenten , zeker de match tegen Venlo was een van de beste die ik gezien heb sinds de laatste jaren....echter komen we al weken niet tot scoren en dat begint natuurlijk nu tegen je te werken.
Niet alleen halen we geen punten, maar vooral de stand op de ranglijst doet natuurlijk pijn in de ogen, is dit ons niveau voor de toekomst vraag ik me dan af ???
Want als dit het MVV is waar we als supporter ons aan moeten gaan "verheugen " dan ben ik bang dat langzaam de geest uit de fles gaat , iets wat ook natuurlijk wel te begrijpen is

Wij de MVV aanhang wil geen 15de staan, en toch staan we het ( moet ff aan de RKC supporters denken , die staan momenteel laatste !!!!)
Hoe het ook went of keert, we zullen het moeten gaan omdraaien en in mijn optiek heeft dat niets met hard werken te maken, maar het juiste doen op het juiste moment.
Hoe vaak heb ik dit seizoen al niet gezien dat onze spitsen of aanvallers niet op de juiste plaats stonden om juist dat laatste tikje te kunnen geven....
Onze timing is dat ook volgens mij het probleem .....we doen zelden of nooit het juiste op het juiste moment...( zeker heeft dat ook met kwaliteit te maken) maar ik ben er van overtuigd dat t meer met timing te maken heeft.

Maar goed, wellicht als eenmaal het net gevonden gaat worden , we te maken krijgen met postieve machten die onze jongens vleugels gaan geven....laten we daar maar op gaan hopen......

Als het niet kan zoals het moet, dan moet t maar zoals t kan .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 18:20
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9 #45
Labylle half jaartje proberen te huren (wordt in zwolle als miskoop gezien) en positie a la messi geven? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden