FC Volendam - MVV Maastricht zondag 28-9
29 sept 2014 18:30
mvv4ever
Platinum Boarder
Achja je kunt daar verliezen pech gehad op naar komende vrijdag dan maar beter doen!
En Moustafa slecht? Volgens mij het hele team het is een teamprestatie en met Maatsen hadden we daar ook niet gewonnen.
We moeten wel wat meer gaan scoren want zo schiet het anders totaal niet op.
Toch eens kijken bij de amateurs of huren.
Labylle huren kan een optie zijn. (proberen waard?)
Maar daarmee red je het denk ik ook niet je moet ook echt iemand voorin hebben en misschien toch eens Hikspoor anders daar neer zetten kijken wat hij daar kan uitoefenen?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
30 sept 2014 00:42
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
mvv4ever schreef : Achja je kunt daar verliezen pech gehad op naar komende vrijdag dan maar beter doen!
En Moustafa slecht? Volgens mij het hele team het is een teamprestatie en met Maatsen hadden we daar ook niet gewonnen.
We moeten wel wat meer gaan scoren want zo schiet het anders totaal niet op.
Toch eens kijken bij de amateurs of huren.
Labylle huren kan een optie zijn. (proberen waard?)
Maar daarmee red je het denk ik ook niet je moet ook echt iemand voorin hebben en misschien toch eens Hikspoor anders daar neer zetten kijken wat hij daar kan uitoefenen?
Tja, wat heb je aan Labylle momenteel? Niks. Het middenveld is goed bezet, Ospitalieri speelt goed als linksback. Haal dan een spits bij Utrecht, ADO of PEC
30 sept 2014 00:57
Jongens plaats 15 is zo slecht nog niet.......
ik heb plaats 17 voorspeld, geloof mij, dit is een wereld prestatie plaats 15.
We zullen tegen Oss zien hoe goed we zijn.....
Mvv en Fortuna zijn het lachertje van de competitie.
30 sept 2014 07:40
30 sept 2014 07:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
boer schreef : Jongens plaats 15 is zo slecht nog niet.......
OPA zeet:
We zullen tegen Oss zien hoe goed we zijn.....Dus je doet mee,in de spits?...de eerste boer in de spits!...nee maar het wel duidelijk dat je supporter bent van waarschijnlijk die club uit 045.
Nou dan moet ik je wel gelijk geven,als je als club zo vaak financieel gematst word,,verdien,,je het ook om als ,,beste,,club bestempeld te worden.
Fortuna en mvv staan in die positie om dat zij wel op de kleintjes moeten letten,ik ben benieuwd als jullie over 2 jaar nog in de juup spelen...dan zullen jullie ook wel langzaam ook wegzakken naar de onderste regionen.
Wie het laatst lacht lacht het best,ooit zul jij lachen als een boer met kies pijn.
ps zien veer us op de doe een boer doedag?
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
30 sept 2014 09:55
30 sept 2014 10:02 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
boer schreef : Jongens plaats 15 is zo slecht nog niet.......
We zullen tegen Oss zien hoe goed we zijn.....
Mvv en Fortuna zijn het lachertje van de competitie.
Als je als club uit het oosten zo je respect moet afdwingen middels steun over de rug van anderen en de daadwerkelijke problemen probeert te verdoezelen in plaats van het op eigen kracht te doen (en je dan ook nog eens als een mongool op je borst slaan), dan kun je je oprecht afvragen wie hier nou echt het lachtertje is van de competitie (en zelfs in Nederland).
Facta Non Verba
30 sept 2014 13:06
30 sept 2014 13:08 door Schapendonk.
Die gaan het sowieso niet redden.. Met of zonder steun. Ik schat NEC en Volendam en zelfs nog een paar andere clubjes(stuk of 4/5) hoger in dan Roda. Alleen gaat zich dat iets later aftekenen in de competitie, simpelweg omdat het programma van Roda zich vrij goed leende om zo hoog te staan nu. Daarbij komt ook nog dat als je alles met 1-0 of 2-1 wint dat een logisch gevolg is, maar dat gaat ophouden. Kwestie van tijd. En MVV en Fortuna het lachertje? Nou ik lig nog steeds krom van het lachen na afgelopen seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
30 sept 2014 16:07
MVV begon de wedstrijd sterk en ik begon te denken aan een verrassing. Helaas vonden Croux, Veldmate en Vink niet het net. Vooral die laatste had een grote kans vlak voor de neus Zwarthoed alleen slecht getimed waardoor een slap tikje het resultaat was.
De 1-0 is MVV zeer aan te rekenen. Lieten zich kinderlijk verrassen bij een vrije trap rand zestienmetergebied die snel genomen werd. Braamhaar vond het allemaal best en de enige die oplette was Coppens. Die moest wel een hoekschop toestaan en daaruit maakte de boomlange Veerman met het hoofd de goal. Na de openingstreffer was het eigenlijk einde wedstrijd. Niet scherp verdedigd door met name Knops en een goede tegenstander. Moustafa stond tegen Marengo de beste linksbuiten van de Jupiler League. Desondanks denk ik dat Maatsen meer doorgroeimogelijkheden heeft op die positie.
De 2e helft vond Volendam het wel best en kregen we nog kansen voor Braken en Smeets. Als je 6 kansen krijgt, de 1 natuurlijk groter dan de andere mag er wel eentje tegen de touwen worden geschoten en dan niet op de manier zoals Braken het deed via het zijnet.
Dan nog even over het topic dat zojuist gesloten is door Jeoff. Is wel degelijk een besproken item geweest onder bezoekers van het uitvak in Volendam. Smeets en Ospitalieri als ik het goed heb hadden het met elkaar aan de stok. In ieder geval moest Smeets worden tegengehouden door medespelers. Ik vind dat je elkaar best de waarheid mag zeggen, maar dit zag er niet uit als een gezonde teamspirit.
Vrijdag zou ik nogmaals aanraden om met de eerder geposte opstelling te beginnen tegen Oss.
30 sept 2014 16:23
mvv supporter
Platinum Boarder
Het is mij opgevallen dat smeets vaker een woorden wisseling heeft met medespelers.
Of dit een positief effect of negatief effect heeft geen idee.
ik hoop alleen dat andere dit richting smeets ook doen als hij weer een hoekschop verkeerd schiet of een vrije trap.
Want na zoveel slechte vrijtrappen en hoekschoppen verdient hij commentaar als het weer fout gaat.
ik snap niet dat er niemand is die zich hier voor aanbied.
30 sept 2014 16:37
kribbebieter
Expert Boarder
Respekt voor de supporters die er waren die zondag !
30 sept 2014 17:07
30 sept 2014 17:08 door Schapendonk.
mvv supporter schreef : Het is mij opgevallen dat smeets vaker een woorden wisseling heeft met medespelers.
Of dit een positief effect of negatief effect heeft geen idee.
ik hoop alleen dat andere dit richting smeets ook doen als hij weer een hoekschop verkeerd schiet of een vrije trap.
Want na zoveel slechte vrijtrappen en hoekschoppen verdient hij commentaar als het weer fout gaat.
ik snap niet dat er niemand is die zich hier voor aanbied.
Het is geen Smeets-probleem. Het is een spitsenprobleem. Het moet toch nu wel langzaam gaan doordringen dat Smeets hier niks aan gaat veranderen. Ook niet bij goeie voorzetten. Want daarvoor moet zelfs de achterman zich melden. Nee, een spits als Thiebaut is nu nodig. Maar ja, wat wil je als er geen geld is? Dan moeten de middenvelders het doen. En dat is precies wat af en toe gebeurd. Dit is toch niet zo moeilijk...De enige die hier soms bovenuit steekt is Croux (hoe klein die ook is). Ik zou hem eens in de punt proberen en de rest op de buiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh
30 sept 2014 18:17
30 sept 2014 18:18 door Jacques.
En daar gaat het weer over de vrije trappen van Smeets. Peeters neemt de aanvallende vrije trappen tegenwoordig. Let maar eens op vrijdag. Tegen De Graafschap heeft Smeets geen enkele vrije trap in de buurt van de 16 genomen.
Echt bizar hoeveel stront er over Smeets heengegooid wordt.
Daarnaast eens met groot deel van Schapendonk. Ik heb dit seizoen heel wat goede voorzetten gezien. Zowel van Smeets als van anderen. Maar de spitsen zijn er gewoon niet, of te laat. Of ze koppen veel te slap in (denk aan Roda uit). Thiebaut zou er al 10 in hebben liggen als hij dit seizoen in de spits zou staan.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
30 sept 2014 19:48
Hartmans1973
Gold Boarder
Tja als dit de instelling is pfffff net in de mail gekregen van Mvv moet niet gekker worden. Ongeloofelijk
Afgelopen zondag de competitiewedstrijd uit tegen Volendam. Verlies omdat er geen killer in de voorhoede staat. Jammer? Uiteraard, maar niet meer dan dat.
Wat een kut mentaliteit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk
01 okt 2014 06:27
gaston satijn
Platinum Boarder
Hartmans1973 schreef : Tja als dit de instelling is pfffff net in de mail gekregen van Mvv moet niet gekker worden. Ongeloofelijk
Afgelopen zondag de competitiewedstrijd uit tegen Volendam. Verlies omdat er geen killer in de voorhoede staat. Jammer? Uiteraard, maar niet meer dan dat.
Wat een kut mentaliteit.
Omdat je van Volendam(toch een van de beste, zo niet de beste ploeg verliest is inderdaad jammer, zeer zeker en helaas doordat er geen killer in het veld staat....maar ook niet meer dan dat.
Als je van een ploeg als Oss verliest bijvoorbeeld omdat er geen killer in het veld staat dan wordt het een andere zaak, tegen zo een ploeg krijg je met veel inzet wat je wilt bereiken, tegen Volendam niet.
Dus das geen kwestie van kut mentaliteit maar van realisme
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
01 okt 2014 12:14
gaston satijn schreef :
Hartmans1973 schreef : Tja als dit de instelling is pfffff net in de mail gekregen van Mvv moet niet gekker worden. Ongeloofelijk
Wat een kut mentaliteit.
Omdat je van Volendam(toch een van de beste, zo niet de beste ploeg verliest is inderdaad jammer, zeer zeker en helaas doordat er geen killer in het veld staat....maar ook niet meer dan dat.
Als je van een ploeg als Oss verliest bijvoorbeeld omdat er geen killer in het veld staat dan wordt het een andere zaak, tegen zo een ploeg krijg je met veel inzet wat je wilt bereiken, tegen Volendam niet.
Dus das geen kwestie van kut mentaliteit maar van realisme
Realisme? Esse wèts totste geine ''killer'' höbs, en de späöls tege 'n aonvallend sterk Volendam en de krijgs daan 3 goale um d'n oere....
Wie laf tot 't ouch is, mer de boel touwmetsele en op de 0 speule in zoe'n geval liek m'ch daan toch mier in de buurt koume vaan realisme..
03 okt 2014 21:53
Helaas komt plaats 17 dan toch korter bij...
Ben geen Roda fan, maar van mvv word je zeker niet blij..
voor de gene met voetbal verstand..... plaats 17 is het maximale haalbaar.
Dit is gewoon een DRAMATISCH elftal.. we kunnen er wel allemaal verhaaltjes en verzinsels op los laten maar de stand zecht genoeg..
Gelukkig kunnen we niet degraderen...
Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden