MVV - FC OSS 03-10

03 okt 2014 15:39 03 okt 2014 15:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #31

gaston satijn schreef : Eindelijk kan ik ( hopelijk) weer eens gaan na enkele wedstrijden te hebben moeten missen. Ik hoop dat ze vanavond wilskracht en inzet tonen. Dat is tegen een club als Oss toch het minste waarmee je op het veld moet staan.
Ik vermoed dat MVV geen makkelijke avond krijgt maar wel de ban gaat breken en doelpunten gaat maken, 1-0 is genoeg.
Aon de geng!

Zjus :cheer:

Veer drinke us eine, Gaston ...want iech maag d' n ierste kier dit seizoen ( en nao mien operatie) nao MVV !
Met twie aajtgedeenden vol passie wie us mot 't wel good goon... Hell yeah !!!

Dao is in Mestreech... :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 17:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #32
Na die boertjes al zoveel keren te hebben meegemaakt zou je niet meer verbaasd moeten zijn maar toch vraag ik me af hoe sommige lieden geestelijk in elkaar zitten als ze zoiets op hun eigen gastenboek zetten. wat een niveau.

Oss West Hools FRIDAY 03 OCTOBER 2014 13:27




Come on gas er op in da kanker maastricht kanker moffen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 17:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #33
Ik snap dat ook nooit, is Brabantse teams eigen om ons voor moffen uit te maken. Oss ligt hemelsbreed ongeveer 25/30 km van de Duitse grens af, wij 20/25 km. Absurde claim wat dat betreft. En wat cultuur/achtergrond betreft al helemaal. Maak ons dan voor Belgen of Walen uit of zo. :lachen:

Weet nog vorig jaar Willem II uit, de verbijstering bij de thuisfans die "en wie niet springt, dat is een mof" inzetten en dat wij vrolijk mee gingen doen :lol:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 17:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #34
Ik moet mezelf meteen corrigeren. Het bericht is geplaatst door "Oss West Hools". Het westen van de metropool Oss ligt natuurlijk één kilometer verder van Duitsland af in vergelijking met het centrum. :lol: :lol:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 20:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #35
Ik denk niet dat we dit seizoen nog gaan scoren in de competitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 21:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #36
Vrije trap rand 16 vakkundig om zeep geholpen door Smeets.
Van te voren goal afgekeurd, weet iemand waarom?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 21:44
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #37
Volgens mij sinds 2002 niet zo'n slecht seizoen gedraaid?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 22:31
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #38
Vandaag was inderdaad gewoon slecht. Buiten de eerste 10 minuten, waarin een mooie kopbal van Smeets weer eens uit de kruising werd geranseld, eigenlijk nooit in de wedstrijd geweest en Oss gewoon de betere partij, hard maar waar.
Vijfde competitiewedstrijd op rij zonder te scoren, bijna 500 minuten competitievoetbal zonder doelpunt, dat vreet toch ook aan het zelfvertrouwen. Bal ging wel in het net, maar zag er inderdaad wel uit als een duw van Hikspoors.

Maar kom op, bekijk het van de andere kant, buiten vandaag is het spel over het algemeen goed verzorgd. Als die goaltjes eenmaal gaan komen, het vertrouwen terugkomt, dan kan er misschien nog een mooie reeks worden neergezet.

Wel weer geërgerd aan twee dingen die chronisch lijken te zijn:
- De onbegrijpelijke voorzetten op sommige momenten. Heel vaak de opkomende back enorm veel ruimte om nog de 16 in te dribbelen, maar in plaats daarvan gewoon zonder aan te nemen gewoon de bal voorrossen op goed geluk. Doorlopen richting 16 betekend dat er iemand van Oss zal moeten uitstappen en er automatisch meer ruimte is voor een spits (die er dan wel moet staan, hè Veldmate).
- De ballenjongens. Ik snap dat het voor de kleine leuk is om dit eens te mogen doen, maar komop, als de keeper de bal zelf aan de zijlijn moet gaan halen omdat ze een bal niet 5 meter het veld in krijgen getrapt, dan sla je toch een beetje te ver door.

Maargoed, volgende keer beter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 22:37
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #39
Dramatisch, echt ongelofelijk als je met Braken start en dat verrassend noemt. Ik heb L eerder gezegd dat ik geen fan ben van meneer Elsen, maar dit is niet normaal: was toch naar Roda gegaan, nu blijft hij hier om MVV helemaal kapot te maken. Ook meneer Rinkens was nergens te bekennen, logisch...blijf maar weg.

Trouwens, hoe amateuristisch kom je over met zulke ballen jongens.....

Ik ben het zat! :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 22:40
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #40
Het enige lichtpuntje waar ik me maar aan vasthoudt , als we scoren winnen we ook . Maar zonder gekheid . Van de 10 wedstrijden 7 wedstrijden niet scoren :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 22:40 03 okt 2014 22:40 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #41
Deze wijze woorden las ik ooit op het toilet, tijdens mijn vakantiebaantje bij SAPPI. (Daar lopen filosofen rond, Papyrus Magnifyca!)

"Nog even en daan nog ff" stond er met stift op de toiletmuur geschreven. En inderdaad, nog even (tot de winterstop) en daan nog ff (tot de zomerstop). Was het maar weer mei....

Wat een aanfluiting! Geen enkele MVV supporter verdient dit stukje wanbeleid in uitvoering te zien. :sick:

[positivisme] We hebben het niet slecht gedaan met 9 man. [/positivisme off]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 22:47
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #42
Ik begin mijn geloof in MVV echt te verliezen. Zie geen enkel lichtpuntje meer. Ondanks alle financiele problemen, bleven we voorheen toch nog redelijk op de been sportief gezien. We dalen nu naar het niveau onder Oss??? Sorry hoor, maar het enige dat mijns inziens MVV nog omhoog kan helpen is een rijke sjeik die voor heel weinig geld een hele kleine club kan kopen om groter te maken....

Weet je wat het ergste is: Het doet me niks meer op de tribune, kan niet eens kwaad worden ofzo... We zijn simpelweg zo goed als waar we staan en dat is heeeeeeeeeeel erg slecht!

Wens alle MVV supporters veel sterkte, denk dat de club niet meer lang bestaat zo.

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 22:47
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #43
tsja... wat valt er nog te zeggen??
kunnen beter gaan zingen..
iedereen heeft een spits, behalve wij!!

als ik voor de wedstrijd zie dat 5 stoere mannen van oss met armen aan het gebaren zijn (kom dan) naar 2 jochies van 6jaar, valt me al helemaal niks in!!!
foifoifoi

ik was eerst nog best positief door het spel, tot aan de 16 (tot nu toe), maar..
laat ook maar...

hoop dat er toch snel telefoonverkeer richting genk gaat met de vraag voor een doelpunten machine, maar wie wil dat niet..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 22:56
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #44
Mij doen de verliespartijen ook geen enkele pijn meer. Het boeit me totaal niet meer. Al 14 jaar in de kelder van de eerste divisie. Het zal wel mensen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 22:59
edwinjudith777
Bezoeker
Bezoeker
MVV - FC OSS 03-10 #45
de goede oude tijd herleeft
louis van schijndel

donny huysen


alloy agu

balarabe

luis ferminhnio emerson

we staan weer op deze zelfde positie als toen!!!!!
alleen toen scoorden ze nog.
jomgens wat zijn jullie ineens allemaal negatief ,hoe kan dat nou toch!!!!!
wereld clubje mvv . in januari het wk schaatsen in de geusselt overdekt dat zijn pas vooruitzichten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden