MVV - FC OSS 03-10

04 okt 2014 11:05
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #61
MOTM: LRB die wederom aanwezig kon zijn.

Verder werd er gefluisterd in de gracht dat Veer zien MVV iets zeer positiefs heeft te melden a.s. woensdag tijdens het eerste MVV-Supporterskaffee. Een reden te meer om woensdag massaal af te zakken naar business club van MVV. Aanvang 20.00 uur.

Tous ensemble.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 11:07
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #62
Ron Elsen doet uiteraard enorm zijn best, maar hij is geen hoofdtrainer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 11:14
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #63

opadiehard schreef : EEN SPITS...gr opa ;)


Nou doe er maar twee, voor het geval hij geblesseerd of geschorst is.

Ik kan me niet voorstellen dat er bij de amateurs (top klasse of hoofd klasse) geen spits rondloopt die wel kan scoren.
Die wel op de juiste plaats staat, of wel schiet als hij op rand zestien staat, die kopballen tussen de palen kan koppen.

Wellicht een advertentie plaatsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 12:00 04 okt 2014 12:01 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #64
Raar dat mensen hier verwijten maken aan de spelers en de trainer. Het elftal zet zich goed in, met uitzondering van Smeets. Het echte probleem is de koude saneerder Rinckens die gewoon het seizoen zonder spits begint. Een paar tientjes uitspaart en vervolgens daarmee de club om zeep helpt.

Voor de mensen die de reacties te negatief vinden. Die zullen straks ook nog wel genieten als ze met 100 man op de tribune zitte tegen Almere City. Ikzelf zie liever een trots MVV met ambitie, en mét spits.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 12:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #65
Buiten die inderdaad dramatisch slechte vrije trap vond ik Smeets helemaal niet zo negatief opvallen? Ook niet positief, maar om te zeggen dat iedereen zich inzette behalve Smeets, dat snap ik niet.

Ik denk ook dat spelers en trainer gewoon niet veel beter kunnen dan dit. En ik blijf er bij dat ook gisteren weer met een type-Thiebaut in de spits je de wedstrijd gemakkelijk gewonnen had. Het is gewoon zonde om een Croux op linksbuiten zijn tegenstanders te zien passeren alsof ze er niet staan, een redelijke voorzet geven, en dan te zien dat er geen spits is...

Ik zou graag eens gaan beginnen met Hikspoors in de spits. Denk dat dat al een slok op een borrel kan schelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 12:23
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #66
Misschien ben ik te kritisch op Smeets vanwege zijn uitstraling, maar mijnverwijt aan Rinckens blijft staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 17:21 04 okt 2014 17:23 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #67
Mijn kritiek gaat niet zo zeer naar de spelers , die voetballen naar vermogen (kostweinig=weinig) maar naar de trainer.
Als je maanden aan een stuk niet ziet dat Braken en zeker Veldmate geen betaald voetbal niveau hebben, en ze dan toch een basisplaats geeft..... Met werklust alleen win je nog geen wedstrijden.
Als je Smeets alle hoekschoppen op rechts laat nemen.... Ik had nooit gedacht dat het nog slechter kon als met onze weggehoonde vrind Capa.

Trouwens, chappeau voor urltras en trepke B. !

(wie verzint het trouwens om na zo'n wedstrijd een MOTM aan te wijzen) :rolleye:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 17:41
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #68
Saneere is prima, mer dat is miestal de bedoeling om unne doorstart te maake. Wai iech mis beij MVV is un waterdiech plan zowel op finansjeel/commersjeel es op sportief gebied um door te starte en door te greuje. Iech zow uns kieke naor Cambuur en Zwolle, iech vraog miech aof boerum zoeget neet in Mestreech kin. Iech vin dat zoewel un politieke es sportieve sjan!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 19:44
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #69
Het zit ons gewoon niet mee tot nu toe dit seizoen.
We weten vanaf het begin al dat we een spits missen die een paar goals maakt in het seizoen en een wedstrijd kan beslissen.
Veldmate kan dit niet werkt hard is balvast maar scoren doet hij niet vaak.
Braken af en toe scoort hij wat een wedstrijd beslissen kan hij ook niet.
Daarom al gewoon iemand anders zoals Hikspoor proberen voorin wat heeft Elsen te verliezen dan?
En dan in winterstop gewoon voor een spits zoeken.

Ook de scheidsrechters zitten niet mee.
Ik vind ze gewoon opvallend vaak tegen MVV fluiten of dit expres gebeurd of toevallig boeit me niet maar ook dit kost ons gewoon een aantal punten.

Uiteindelijk ze hebben een aantal goede kansen maar gaan er gewoon niet in pure pech vaak maar toch terug komen op de spits je mist eentje daar voorin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 19:53
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #70
nooit geschoten...

Serhat Koç vertrok afgelopen seizoen van Helmond Sport naar het Turkse Sanliurfaspor dat uitkomt op het tweede niveau van Turkije. Lang heeft Koç het niet uitgehouden in Turkije. De geruchten gaan dat de speler teruggekeerd is naar Nederland vanwege financiële redenen. De club zou haar afspraken niet zijn nagekomen.

Koç traint momenteel mee bij UNA. Wat de verdere plannen zijn van de aanvaller/middenvelder is onduidelijk.

bron:indewandelgangen.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 21:09
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #71
Er is maar 1 probleem in de selectie. Er is maar 1 speler (Veldmate) die de 30 jaar aantikt. Er is te weinig ervaring in deze ploeg die de jongens op sleeptouw kan nemen. Er zijn ook maar weinig spelers in deze selectie die 10 wedstrijden of meer in een hoogste divisie hebben gespeeld. Een goede balans tussen ervaren en onervaren is ook belangrijk in een elftal.

De ene week zie je goed voetbal en de andere week vraag je je af hoe het komt dat je meer met je buurman bezig bent, dan met het voetbal. We wisten voor het seizoen al begon, dat er veel nieuwe spelers zouden komen. Dit heeft ook wat tijd nodig voordat iedereen goed op elkaar in is gespeeld. De spelers die op dit moment in de selectie zitten, hebben genoeg potentieel om mee te kunnen draaien voor een Play-off-ticket. Zo niet door de stand, dan via periode-titel. Alleen worden er op dit moment binnen de staf (trainers en bestuur) de nodige fouten gemaakt.

Ik neem aan dat Elsen verantwoordelijk is voor het transferbeleid. Ook gaat hij over de opstelling en het wisselbeleid. Elsen faalt al gigantisch door geen nieuwe spits te halen. Misschien is Brouwers wel de transfer geweest, maar dan gebruikt hij hem niet ervoor. Het is duidelijk zichtbaar wat de kwaliteiten van Veldmate zijn. Waarom er niet eens gebruik van maken? Dat Schreurs weg zou gaan, was ook te verwachten. Nu wordt je gigantisch gestraft op het feit dat je geen spits hebt gehaald. We weten al een paar jaar dat Veldmate niet het scorend vermogen heeft dat je van een spits zou verwachten en dat Braken het niveau niet constant aankan. Toch laat je MVV afhankelijk worden van deze voorhoede. Ik ga er vanuit dat er geld was gereserveerd voor Schreurs, dus waarom dit potje uiteindelijk niet gebruiken om een spits te halen/huren.

Elsen houdt ook teveel vast aan een vaste basis. Dit is zeker niet slecht, maar als een speler al weken lang slechte wedstrijden speelt, dan moet je toch eens gaan nadenken voor andere spelers eens een kans te geven. Laat een speler maar eens een paar weken op de bank zitten als ze een paar weken slecht spelen, ook al komt deze speler uit Maastricht. Hierdoor creëer je wel een strijdt onderling, waardoor spelers het niveau van elkaar omhoog kunnen halen.

Ik schrok gisteren wel even van het wisselbeleid. Voor de 75ste minuut al meteen 2 wissels inbrengen. Ongewoon...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 21:58
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #72
Waar was trouwens onze kersverse international Maria? Niet gezien. Is snel en kan een man uitspelen. Zal toch wel fit zijn als hij wel voor de Antillen gaat spelen. Waarom krijgt hij geen kans (meer)?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 00:03
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #73
Waarom was eigenlijk dat machtsvertoon voor nodig?
Overdreven veel politie en de nodige ME in vol ornaat aan de achterkant van het stadion.
Heb ik iets gemist?

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 09:56 05 okt 2014 09:57 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #74
Ja, Dixi dat klopt. Bij binnenkomst een horde beveiligers en toen ik even voor tijd buiten op de bus stond te wachten kwamen diverse ME-bussen langs. Het was dat ik binnen was geweest en helemaal niks van ongeregeldheden had gezien anders had ik gedacht dat er een een risico wedstrijd in de Geusslet bezig was die uit de hand was gelopen. Een te duur kaartje en overdreven beveiliging, het maakt het er niet leuker op om te gaan kijken als de resultaten slecht zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 11:17
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #75

Dixi schreef : Waarom was eigenlijk dat machtsvertoon voor nodig?
Overdreven veel politie en de nodige ME in vol ornaat aan de achterkant van het stadion.
Heb ik iets gemist?

Dixi


Na de wedstrijd kwamen diverse ME-busjes en gewone politieauto's/busjes met sirenes en zwaailichten door Amby gescheurd.
Geen idee waar ze naar toe gingen, maar dat moet (gezien de urgentie en hoeveelheid) minimaal een Braveheart-scene zijn geweest......óf.....zwaar overdreven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden