MVV - FC OSS 03-10
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - FC OSS 03-10
04 Oct 2014 11:05Verder werd er gefluisterd in de gracht dat Veer zien MVV iets zeer positiefs heeft te melden a.s. woensdag tijdens het eerste MVV-Supporterskaffee. Een reden te meer om woensdag massaal af te zakken naar business club van MVV. Aanvang 20.00 uur.
Tous ensemble.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- La Chouffe
-
- Premium Member
-
04 Oct 2014 11:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
04 Oct 2014 11:14opadiehard wrote: EEN SPITS...gr opa
Nou doe er maar twee, voor het geval hij geblesseerd of geschorst is.
Ik kan me niet voorstellen dat er bij de amateurs (top klasse of hoofd klasse) geen spits rondloopt die wel kan scoren.
Die wel op de juiste plaats staat, of wel schiet als hij op rand zestien staat, die kopballen tussen de palen kan koppen.
Wellicht een advertentie plaatsen.
- Hill28
-
- Visitor
-
04 Oct 2014 12:00 - 04 Oct 2014 12:01Voor de mensen die de reacties te negatief vinden. Die zullen straks ook nog wel genieten als ze met 100 man op de tribune zitte tegen Almere City. Ikzelf zie liever een trots MVV met ambitie, en mét spits.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2014 12:09Ik denk ook dat spelers en trainer gewoon niet veel beter kunnen dan dit. En ik blijf er bij dat ook gisteren weer met een type-Thiebaut in de spits je de wedstrijd gemakkelijk gewonnen had. Het is gewoon zonde om een Croux op linksbuiten zijn tegenstanders te zien passeren alsof ze er niet staan, een redelijke voorzet geven, en dan te zien dat er geen spits is...
Ik zou graag eens gaan beginnen met Hikspoors in de spits. Denk dat dat al een slok op een borrel kan schelen.
- Hill28
-
- Visitor
-
04 Oct 2014 12:23Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2014 17:21 - 04 Oct 2014 17:23Als je maanden aan een stuk niet ziet dat Braken en zeker Veldmate geen betaald voetbal niveau hebben, en ze dan toch een basisplaats geeft..... Met werklust alleen win je nog geen wedstrijden.
Als je Smeets alle hoekschoppen op rechts laat nemen.... Ik had nooit gedacht dat het nog slechter kon als met onze weggehoonde vrind Capa.
Trouwens, chappeau voor urltras en trepke B. !
(wie verzint het trouwens om na zo'n wedstrijd een MOTM aan te wijzen) :rolleye:
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2014 17:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2014 19:44We weten vanaf het begin al dat we een spits missen die een paar goals maakt in het seizoen en een wedstrijd kan beslissen.
Veldmate kan dit niet werkt hard is balvast maar scoren doet hij niet vaak.
Braken af en toe scoort hij wat een wedstrijd beslissen kan hij ook niet.
Daarom al gewoon iemand anders zoals Hikspoor proberen voorin wat heeft Elsen te verliezen dan?
En dan in winterstop gewoon voor een spits zoeken.
Ook de scheidsrechters zitten niet mee.
Ik vind ze gewoon opvallend vaak tegen MVV fluiten of dit expres gebeurd of toevallig boeit me niet maar ook dit kost ons gewoon een aantal punten.
Uiteindelijk ze hebben een aantal goede kansen maar gaan er gewoon niet in pure pech vaak maar toch terug komen op de spits je mist eentje daar voorin.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2014 19:53Serhat Koç vertrok afgelopen seizoen van Helmond Sport naar het Turkse Sanliurfaspor dat uitkomt op het tweede niveau van Turkije. Lang heeft Koç het niet uitgehouden in Turkije. De geruchten gaan dat de speler teruggekeerd is naar Nederland vanwege financiële redenen. De club zou haar afspraken niet zijn nagekomen.
Koç traint momenteel mee bij UNA. Wat de verdere plannen zijn van de aanvaller/middenvelder is onduidelijk.
bron:indewandelgangen.com
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2014 21:09De ene week zie je goed voetbal en de andere week vraag je je af hoe het komt dat je meer met je buurman bezig bent, dan met het voetbal. We wisten voor het seizoen al begon, dat er veel nieuwe spelers zouden komen. Dit heeft ook wat tijd nodig voordat iedereen goed op elkaar in is gespeeld. De spelers die op dit moment in de selectie zitten, hebben genoeg potentieel om mee te kunnen draaien voor een Play-off-ticket. Zo niet door de stand, dan via periode-titel. Alleen worden er op dit moment binnen de staf (trainers en bestuur) de nodige fouten gemaakt.
Ik neem aan dat Elsen verantwoordelijk is voor het transferbeleid. Ook gaat hij over de opstelling en het wisselbeleid. Elsen faalt al gigantisch door geen nieuwe spits te halen. Misschien is Brouwers wel de transfer geweest, maar dan gebruikt hij hem niet ervoor. Het is duidelijk zichtbaar wat de kwaliteiten van Veldmate zijn. Waarom er niet eens gebruik van maken? Dat Schreurs weg zou gaan, was ook te verwachten. Nu wordt je gigantisch gestraft op het feit dat je geen spits hebt gehaald. We weten al een paar jaar dat Veldmate niet het scorend vermogen heeft dat je van een spits zou verwachten en dat Braken het niveau niet constant aankan. Toch laat je MVV afhankelijk worden van deze voorhoede. Ik ga er vanuit dat er geld was gereserveerd voor Schreurs, dus waarom dit potje uiteindelijk niet gebruiken om een spits te halen/huren.
Elsen houdt ook teveel vast aan een vaste basis. Dit is zeker niet slecht, maar als een speler al weken lang slechte wedstrijden speelt, dan moet je toch eens gaan nadenken voor andere spelers eens een kans te geven. Laat een speler maar eens een paar weken op de bank zitten als ze een paar weken slecht spelen, ook al komt deze speler uit Maastricht. Hierdoor creëer je wel een strijdt onderling, waardoor spelers het niveau van elkaar omhoog kunnen halen.
Ik schrok gisteren wel even van het wisselbeleid. Voor de 75ste minuut al meteen 2 wissels inbrengen. Ongewoon...
- pinobel
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2014 21:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dixi
-
- Platinum Member
-
05 Oct 2014 00:03Overdreven veel politie en de nodige ME in vol ornaat aan de achterkant van het stadion.
Heb ik iets gemist?
Dixi
- Anita
-
- Elite Member
-
05 Oct 2014 09:56 - 05 Oct 2014 09:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
05 Oct 2014 11:17Dixi wrote: Waarom was eigenlijk dat machtsvertoon voor nodig?
Overdreven veel politie en de nodige ME in vol ornaat aan de achterkant van het stadion.
Heb ik iets gemist?
Dixi
Na de wedstrijd kwamen diverse ME-busjes en gewone politieauto's/busjes met sirenes en zwaailichten door Amby gescheurd.
Geen idee waar ze naar toe gingen, maar dat moet (gezien de urgentie en hoeveelheid) minimaal een Braveheart-scene zijn geweest......óf.....zwaar overdreven.