MVV - FC OSS 03-10

05 okt 2014 11:43 05 okt 2014 12:51 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #76

Maosbrögk schreef :
Na de wedstrijd kwamen diverse ME-busjes en gewone politieauto's/busjes met sirenes en zwaailichten door Amby gescheurd.
Geen idee waar ze naar toe gingen, maar dat moet (gezien de urgentie en hoeveelheid) minimaal een Braveheart-scene zijn geweest......óf.....zwaar overdreven.


Die ME'ers zitten nu natuurlijk al meerdere wedstrijden achter elkaar zich vol te vreten bij de McDonalds omdat er verder niks gebeurt rondom het stadion. Als er dan een melding komt van een onschuldig voorval moeten ze er wel met veel machtsvertoon naartoe om hun nut te bewijzen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 11:59
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #77
Voor het einde van de wedstrijd kwamen de ME-wagens en enkele politie auto's bij het stadion aan zonder sirenes aan en parkeerden op diverse plekken. Ik heb aan alleen de zijkant waar de bushalte is gezien. Op die straat was toen geen enkel 'supportersverkeer' te signaleren.
Branie voor niets?.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 12:22
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #78
Zelfs op het station zag ik een politieman met een hond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 19:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #79
Ik was er niet bij afgelopen vrijdag, had mijn aanstaande op een geweldig wellness weekend getrakteerd .
Toch dan maar even checken wat we gemaakt hadden....0-2 , verbijsterend om te lezen niet zo zeer de nederlaag maar wederom niet gescoord. Dit moet natuurlijk erg pijnlijk beginnen te worden voor spelers en technische staf

Dit team moet dan ook langzaam zonder enig vertrouwen aan een wedstrijd beginnen,jammer om te zien hoe onze club op dit moment weg aan t glijden is naar een bedenkelijk niveau.

Hoop echt dat de komende wedstrijden het team zich kan gaan herpakken en voor een ommekeer kan gaan zorgen....alleen winst geeft weer leven....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 20:33
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #80
Na de wedstrijd werd ook het hek tussen Hoofdtribune en Angel-Side gesloten. Men vanaf Hoofdtribune alleen nog maar via Noord naar buiten.
Ik ben écht benieuwd naar de maatregelen tegen Aachen-Nord....denk dat we dan allemaal vanaf ons eigen huis politiebegeleiding krijgen en uit veiligheidsoverwegingen alleen de Angel-Side tribune + uitvak open gaan...
Complete waanzin...
En als je dan bedenkt dat MVV ook nog eens € 18 durft te vragen voor een kaartje op Boschpoort...18 euro, om jezelf een toegang tot vesting De Geusselt te verschaffen. En dan krijg je ook nog eens een waardeloze pot voetbal te zien.
MVV, dat gun je jezelf...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 09:02
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #81
Waarom zouden ze poort tussen angel-side en hoofdtribune dicht doen? Enige wat ik kan bedenken is er niet zo veel man naar uitvak kunnen, Maarja, juist door die poort te sluiten creeër je meer verkeer richting uitvak. Beetje onbegrijpelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 12:20
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #82

Peter Pan schreef : Waarom zouden ze poort tussen angel-side en hoofdtribune dicht doen? Enige wat ik kan bedenken is er niet zo veel man naar uitvak kunnen, Maarja, juist door die poort te sluiten creeër je meer verkeer richting uitvak. Beetje onbegrijpelijk.

Ik had al navraag gedaan. Het bleek dat er enkele tientallen supporters van Oss op de hoofdtribune zaten. Er was angst voor een confrontatie....
Er zitten altijd supporters van de tegenpartij op de hoofdtribune, waarom nu wel, geen idee...
De poort werd al snel weer opengedaan.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 16:46 06 okt 2014 16:46 door Dixi.
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #83

MVV4life schreef :

Peter Pan schreef : Waarom zouden ze poort tussen angel-side en hoofdtribune dicht doen? Enige wat ik kan bedenken is er niet zo veel man naar uitvak kunnen, Maarja, juist door die poort te sluiten creeër je meer verkeer richting uitvak. Beetje onbegrijpelijk.

Ik had al navraag gedaan. Het bleek dat er enkele tientallen supporters van Oss op de hoofdtribune zaten. Er was angst voor een confrontatie....
Er zitten altijd supporters van de tegenpartij op de hoofdtribune, waarom nu wel, geen idee...
De poort werd al snel weer opengedaan.


Lachwekkend!!!
Ik heb bij de 0-2 zeggen en schrijven 5 mensen zien klappen/juichen op de hoofdtribune, die zaten op de eerste rij vak C.
Van enkele tientallen was dus geen sprake.
Ik heb het gevoel dat de politie MVV af en toe gebruikt om te oefenen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 16:54 06 okt 2014 16:54 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #84

MVV4life schreef : Ik had al navraag gedaan. Het bleek dat er enkele tientallen supporters van Oss op de hoofdtribune zaten. Er was angst voor een confrontatie....
Er zitten altijd supporters van de tegenpartij op de hoofdtribune, waarom nu wel, geen idee...
De poort werd al snel weer opengedaan.


Inderdaad, op de hoofdtribune zitten er vaker mensen van de tegenpartij. Dit zijn meestal mensen die spelerskaarten hebben, familie en vrienden van spelers, of mensen die werken op de betreffende club. Meestal gewone nette doorsnee mensen die geen vlieg kwaad doen. Ongelooflijk hoe slecht er dan gecommuniceerd wordt tussen diverse mensen (politie / stewards / beveiliging / club), en dat bij een wedstrijd van niks (met alle respect).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 21:39
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #85
MVV-FC Oss was ook vorig seizoen een belabberde wedstrijd, dus geen vooruitgang, maar ook geen achteruitgang. Voor mij is trouwens het seizoen al geslaagd, mocht MVV op 21 december een goed resultaat behalen. Ja, een kinderhand is soms snel gevuld!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 21:57
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #86

De Zwarte Vogel schreef : MVV-FC Oss was ook vorig seizoen een belabberde wedstrijd, dus geen vooruitgang, maar ook geen achteruitgang. Voor mij is trouwens het seizoen al geslaagd, mocht MVV op 21 december een goed resultaat behalen. Ja, een kinderhand is soms snel gevuld!


30 januari vind ik belangrijker!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 12:22
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #87

MVV4life schreef :

Peter Pan schreef : Waarom zouden ze poort tussen angel-side en hoofdtribune dicht doen? Enige wat ik kan bedenken is er niet zo veel man naar uitvak kunnen, Maarja, juist door die poort te sluiten creeër je meer verkeer richting uitvak. Beetje onbegrijpelijk.

Ik had al navraag gedaan. Het bleek dat er enkele tientallen supporters van Oss op de hoofdtribune zaten. Er was angst voor een confrontatie....
Er zitten altijd supporters van de tegenpartij op de hoofdtribune, waarom nu wel, geen idee...
De poort werd al snel weer opengedaan.


Aantal jaren geleden zijn er een paar flinke confronataties geweest tussen MVVers en Osseköp. Weliswaar buiten het stadion (Nazareth). Zal daar misschien mee te maken hebben?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 21:18 07 okt 2014 21:20 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #88

opadiehard schreef : EEN SPITS...gr opa ;)


Wat ik eigenlijk wil zeggen is ,ok die spits is ,,onbetaalbaar,, maar kan er niet creatief met de opstelling,,gehutselt,, worden?
Hikspoor of nick kuuper in de spits bijv...je moet afleiding hebben door een lang iemand in de voorhoede die dan in de gaten word gehouden door minimaal 2 verdedigers van de tegenstander.
Zodat je niet blind afhankelijk moet zijn van bijv smeets of het eindeloos gebrei van braken.
ik ben heel eerlijk,nee ik ga niet weer zeiken als een van de velen over smeets,maar als we het hebben over rendement van veldmate,smeets en braken(minimaal)toch?
Ik vind dat elsen geen creativiteit bezit om het elftal op die moeilijke momenten eens flink wakker te schudden,en zeker de tegenstander,want zoals afgelopen vrijdag kun je nog 1000 jaar voetballen maar zul je geen wedstrijd winnen.
Nogmaals elsen durf wat uit te proberen...waar is alexandro?...waarom maatsen niet wat vaker...waarom veldmate handhaven?...en zeker maak wat meer gebruik van hikspoor op een andere positie.
Maria is voor interland verplichtingen weg...niet geblesseerd?...ik mijmer vaak over vroeger(niet doen) maar toch het word steeds moeilijker om alleen al een positie bij de bovenste 5 te realiseren...wat doen die andere langere eerste divisie clubs dan anders dan mvv...zwart geld?
Bogers verteld dat dord met een begroting speelt van 4 miljoen...zwart geld?...vult de rest aan?
Ik moest dit ff kwijt zie 4000 mensen nog steeds de weg naar de geusselt vinden...ben daar trots op ...maar hoelang nog?...net als in sjitterd 2000?...ik ga eindigen en hoop dat er nog wat te beleven of te vieren is dit seizoen...WANT ZONDER MVV?...ik zou het niet weten...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden