MVV - FC OSS 03-10

03 okt 2014 23:15
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #46

Lummel schreef : Mij doen de verliespartijen ook geen enkele pijn meer. Het boeit me totaal niet meer. Al 14 jaar in de kelder van de eerste divisie. Het zal wel mensen..

Heeft het zin, om alleen maar te blijven voortbestaan en niks anders? Iedereen die ooit iets heeft betekend of bereikt voor MVV, schaamt zich de ogen uit de kop voor de huidige uitzichtloze situatie. De clubnaam en clubhistorie wordt alleen nog maar verder omlaag gehaald door de kansloze positie in het betaalde voetbal nu en de komende jaren. Kanonnevoer voor Top Oss.....
We zijn een Fortuna Sittard geworden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 23:19 03 okt 2014 23:30 door houtengerard.
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #47
Ach je ging toch niet meer Edwin? Dan zwijg dan ook op dit forum.

Houtengerard, edit: Dat laatste stukje hoeft niet Anna. Ik heb het verwijderd. Geen persoonlijke scheldwoorden gebruiken svp.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

03 okt 2014 23:24 03 okt 2014 23:31 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #48
Eerste helft begint redelijk maar vervolgens wordt het heel slordig en duels worden te weinig gewonnen.
Gelukkig moment dat bal via binnenkant paal uit doel komt, haast begin je te geloven dat het geluk mvv heeft gevonden.
In de laatste seconden een prachtige kopkans waar echt meer uit gehaald moet worden.

Tweede helft gebeurd meer maar zeker geen hoog staand voetbal
Hoogtepunt is de dubbele wissel van MVV.
Vervolgens scoort Hikspoor, waar vooraf een licht duw/contact is. Hier wordt normaal bijna nooit voor gefloten.......maarja bij mvv ligt dat toch anders tegenwoordig.
Oss scoort een wereld goal. Hard schot draaid prachtig van buiten naar binnen recht in de kruising. Keeper is kansloos.
Vervolgens de handsbal, deze was gewoon in de 16 meter dus penalty, maar dhr de Graaf heeft het helemaal niet gezien en legt de bal veiligheidshalve maar buiten het strafschopgebied. Wat Smeets er vervolgens mee doet....tja
Andere aanval via Croux, voorzet op Vink, deze wordt duidelijk onderuit gehaald maar de scheidsrechter ziet het niet (waarschijnlijk plaatselijk zeer mistig)
In de tegen aanval waar mvv achterin 1 op 1 speelt beslist Oss de wedstrijd 2-0.
Dat Peeters vervolgens ook scoort, helaas buitenspel heb ik toch 2 doelpunten van MVV gezien.
Het geluk leek terug maar geluk moet je schijnbaar ook afdingen want je krijgt niks cadeau.

Wat betreft Smeets, hem eens aandachtig bekeken.
Conclusie, goede moment (snel handelen, duels winnen, overzicht, openingen) maar veel te veel slechte momenten.
Balverlies,vertragen, 80% naar achteren openen, geen diepgang, te laat voor de goal, veel te veel risico in zijn spel.
Kortom, de bewuste vrije trap spreekt misschien wel boekdelen.

MVV heeft zichzelf vanavond weer tekort gedaan en mag het publiek eigenlijk heel erg danken.

03 okt 2014 23:25
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #49
Poeh....dit was wel héél slecht... Dit MVV gaat eindigen bij de laatste 3.
Totaal geen beleving, niemand die een idee heeft, geen enkel gevaar voor het doel...vreselijk.
Veldmate en Braken mogen wat mij betreft naar de bank. Hikspoors en Vink erin, toen kwam er heel even wat druk.
Elsen straalt nou niet echt uit dat ie ontevreden is. Sterker nog: pas in de 60e minuut laat ie iemand warmlopen, terwijl ie dat al de 1e helft had moeten laten doen.
Ballenjongens die volgens mij allang in bed hadden moeten liggen...5 jaar? Ongelofelijk...
We verliezen van het nietige FC Oss....een clubje uit een dorp...
Na vanavond vind ik de verliespartij nog niet eens het ergste....ik verlies langzamerhand het geloof in MVV...én het plezier...

03 okt 2014 23:50 03 okt 2014 23:53 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #50
Deze serie wanprestaties is als eerste het bestuur aan te rekenen: Koude saneerder Rinkens voorop. Geen spits in een voetbalelftal, hoe verzin je het. Misschien 60 duizend euro bespaard aan het begin van dit seizoen door Schreurs van de hand te doen. Ondertussen ben je die 60 duizend alweer kwijt aan teruglopende bezoekersaantallen. Je kan Rinkens in elk geval niet verwijten dat hij een langetermijnvisie danwel hersens in zijn kop heeft.

Tweede punt: met dit redelijke elftal, zonder spits, zou je normaal gesproken wel eens verliezen en een andere week weer eens winnen en dan in de middenmoot bungelen. Ware het niet dat de KNVB elke week opnieuw weer het laatste zetje geeft dat nodig is om dit MVV het ravijn in te storten. Dit elftal is een middenmotor zonder spits, maar kan niet keer op keer op tegen 12 (of is het 14) man. Afgekeurde goals, onthouden penalty's of juist belachelijke penalty's tegen. KNVB, als jullie niet willen dat MVV betaald voetbal speelt, geef dan gewoon geen licentie meer af, maar dit slaat toch alles. Ik begrijp mensen die maffia roepen, dat is het enige gepaste woord. De KNVB geeft ons het laatste zetje dat we nodig hebben om dood te bloeden naar een leeg stadion, een niet meer weg te bezuinigen tekort en uiteindelijk de zo vurig gewenste fusie. Al zal die niet met mij erbij plaatsvinden.

03 okt 2014 23:51
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #51
Jullie praten elkaar hier helemaal een depressie in. Ja het was weer een klotewedstrijd, maar toch heb ik weer mijn typisch avondje MVV gehad op de tribune met wat kameraden om me heen en een biertje in de hand. Schelden op de scheids als vanouds, een lucky shot van de tegenstander de kruising in zien vliegen.. het hoort erbij als MVV supporter.

natuurlijk is het even pijnlijk, maar mijn plezier in het gaan veries ik nooit!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, Jacques, serke, Us Clubke, tuutsje, gaston satijn

04 okt 2014 00:22
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #52
Ook Roda en Fortuna weer genaaid door de Knvb vanavond. Het ligt er toch wel heel erg dik bovenop, is hier dan echt niks aan te doen?

04 okt 2014 01:38 04 okt 2014 01:49 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #53
De eerste wedstrijd dit seizoen die ik bezocht...

Positief: vak A en B Angelside de eerste helft en de ultra's de hele wedstrijd :thumbsup:

Verder had ik een deja vu gevoel...
1997...
Gebrek aan scorend vermogen nekte ons toen ook en onze positie op de ranglijst was niet al te rooskleurig...
Gemor op de tribunes...
Totdat Emerson kwam...
OK, als ik eerlijk ben ....hij was niet DE oplossing,
maar wel een goede ( en tijdelijke ) oplossing die meehielp het tij te keren..
Een spits die ons vreugde bracht en gevoel voor eigenwaarde terugbracht .
Vraag is nu: wie helpt ons aan een Emerson ( en dus uit de misère...)?

Wordt vervolgd...

Oh ja...mag van de huisarts en cardioloog niet stressen...
No problem: LRB sjageneert ziech neet mie, mer geneet met volle teuge vaan us fans oppe eenzjelsaajt...
Vaan opa, marke, tei-ke via ultra's tot en met trepke B...EUR passie is puur genot en medicijn veur miech :thumbsup:
Que Sera, sera...
What ever Will be, will be...
You fans & MVV are the best for me...
Que Sera, sera !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, jesfen

04 okt 2014 03:13
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #54
Kom je hier lekker uithuilen edwintjudith voor het mislopen van de periode?

04 okt 2014 09:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #55

Klomeleer schreef : Kom je hier lekker uithuilen edwintjudith voor het mislopen van de periode?

NEGEREN...gr opa ;)

....

04 okt 2014 09:26
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #56
De zoveelste verpeste avond en dat tegen met alle respect Fc Oss. Hier is mijn inziens maar 1 man verantwoordelijk voor en dat is Ron Elsen !! Mvv speelt zonder enig idee en moddert maar wat aan en met als dieptepunt de alweer basisplaatsen voor Veldmate en Braken samen voorin, hoe diep kun je zakken dit is betaald voetbal onwaardig. Constant balverlies en maar lopen te zeiken en praten in het veld !!Die kunnen 300 jaar samen spelen voorin dan scorem ze nog niet komen op alle fronten tekort ! En dan Smeets een fatsoenlijke vrije trap zit er niet in, gevaarlijk balverlies en de 2e helft heeft hij zich alleen maar verstopt !! Toen dan eindelijk !! Vink en Hikspoorts erin kwamen gebeurde er tenminste iets en sloeg de vonk over naar de tribunes maar toen was het al te laat !! ELsen hou aub. de eer aan je eigen en stap op als trainer van MVV voordat we volgende maand nog maar met 1500 man in de Geusselt zitten want met dit voetbal jaag je de mensen dus echt weg !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

04 okt 2014 09:33
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #57
EEN SPITS...gr opa ;)

....

04 okt 2014 09:36
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #58
Het is net of de spelers niet (meer) willen. Voorzetten die veel te hoog zijn (Croux met name en Ospitalieri). Als ze eens een goede geven staat er niemand op de juiste plek (Veldmate/Braken) of geen aansluiting vanaf het middenveld (Smeets/Peeters).

Oh ja Smeets, waarom neemt hij nog STEEDS de vrije trappen en de hoekschoppen? Hij laat al 3 jaar zien dat hij dat niet kan. Ballen veel te laag of veel te hoog. Die vrije trap rond de 16 meter aan de linkerkant van het veld in de tweede helft, waarom gaat hij voor eigen succes? Waarom geeft hij niet voor? Ik erger me steeds meer aan die arrogante houding van Smeets,(volgens sommige is hij dat niet, maar hij komt wel zo over), het 'dabbele' van Braken en Veldmate. Nou weet ik dat de spoeling niet breed is, maar geef Hikspoors de kans voorin en hopen dat Brouwers snel fit is.

04 okt 2014 10:02
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #59
pffffff wat een wedstrijd,

pfffff wat kan die smeets geen hoekschoppen en vrije trappen nemen, Wie hem hier nog voor in bescherming neemt moet zijn ogen eens laten uitwassen, wat een amateur ballen zijn dat. die vrije trap net buiten de 16 sloeg weer alles.

Zonder spits gaat het helemaal nergens over.
Braken en veldmate geen idee hoe die beter kunnen zijn als vink en hikspoor op de training.
Ze werken hard dat mag gezegd worden maar gevaarlijk zijn ze haast nooit. en als ze het al zijn dat hebben ze slordig balverlies en word er niet eens op goal geschoten.

En je kunt inderdaad de conclusie trekken dat het bedrag wat gespaard is door geen spits te halen reeds weggespoeld is door de lage bezoekers aantallen.

Maar er is wel geld om 3 rijen dik aan stewards en beveiligers te zetten om mensen te controleren.

de stand op de ranglijst is om je te schamen , maar kijk eens naar de statistieken dan val je van je stoel.....

04 okt 2014 10:16
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - FC OSS 03-10 #60
Als zelfs een speler als Peeters in de malaise gaat delen, dan weet je eigenlijk al genoeg. Dit dolend MVV jaagt de toeschouwers van de tribune. Het lijkt wel alsof MVV met de week slechter gaat spelen. Waar we tegen VVV nog een bruisende pot zagen zonder doelpunten, was MVV al aan het dolen tegen De Graafschap (met in ieder geval redelijk verzorgd veldspel maar al stukken minder dan tegen VVV). En gisteravond was zelfs het veldspel met uitzondering van de eerste tien minuten eigenlijk niet om aan te zien.

Het leek wel alsof MVV zonder strijdplan aan de wedstrijd bezig was. Er werd maar wat aangerommeld en de lijn in het spel ontbrak. Wat er bij mij dan echt niet ingaat, is waarom Elsen niet start met Hikspoors in de basis. Die jongen is rustig aan de bal, sterk bij balverovering en heeft overzicht. Ik denk dat een middenveld met Hikspoors-Peeters-Vorthoren een betere balans heeft dan met Smeets erbij; al speelde ook gisteren Vorthoren te onzichtbaar. Of handhaaf Smeets op het middenveld en zet Hikspoors in de spits (ik denk dat 90% van de scheidsrechters zijn goal wel goedkeuren, maar ik moet het nog in de herhaling bekijken).

Als MVV zo doorgaat, zitten we straks met een kleine 2000 mensen in het stadion en blijven de inkomsten van de betalende toeschouwers flink achter bij de verwachtingen. Gaan we dan weer verder bezuinigen?

Ik zal tot de laatste snik naar De Geusselt blijven komen, maar soms bekruipt mij wel de vraag of MVV op deze manier nog wel bestaansrecht heeft. Wellicht not-done op dit forum, maar zo ervaar ik het wel. Ik zit ook op de tribune met vrienden en bekenden om me heen en geniet daarvan, in goede en slechte tijden. Maar dan wil ik wel vuur zien. Ik denk dat dit elftal voetballend veel meer kan dan ze laten zien. Een, twee of drie zeperds vind ik geen probleem, maar ik wil wel een strijdplan richting doel zien. Spelers die het gras op vreten en niet fantasieloos de bal terugspelen. De angst regeert in deze onervaren ploeg en de druk wordt met de week groter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Maosbrögk, Oaktree, middenstip, Frostie_999

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden