>
Ontvangen bedankjes 961
Boe is dat feeske? schreef : De reden dat er een verplichte buscombi opgelegd is omdat er daadwerkelijk een incident heeft plaatsgevonden in de buurt van Emmen met supporters van MVV vorig seizoen. Ik zal hier verder niet over uitweiden maar dit is niet uit de duim gezogen.
Heel jammer, maar MVV supporters staan landelijk gewoon echt niet goed aangeschreven.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Maosbrögk schreef :
Boe is dat feeske? schreef : De reden dat er een verplichte buscombi opgelegd is omdat er daadwerkelijk een incident heeft plaatsgevonden in de buurt van Emmen met supporters van MVV vorig seizoen. Ik zal hier verder niet over uitweiden maar dit is niet uit de duim gezogen.
Heel jammer, maar MVV supporters staan landelijk gewoon echt niet goed aangeschreven.
OK, maar betreft het 1 incident, dan moet toch gekeken worden naar de oorzaak, aard, zwaarte en impact van dat incident. En wat is de kans op herhaling?
En hoelang wordt dit ene incident aangedragen als argument om MVV-fans een verplichte buscombi op te leggen?
Zie Volendam-uit. Er is toen 1 keer iets gebeurd en sindsdien is er ieder jaar een verplichte buscombi. Er moet toch een keer komen dat men de fans weer een kans geeft? Of krijg je direct naar ieder enkel incident een levenslange straf?
Een icident is toch incidenteel? Anders is het een structureel probleem en moet je dat aanpakken.
Dat Aachen-Nord - MVV en Fortuna-MVV een verplichte combi zijn, kan denk ik iedereen wel begrijpen, maar Emmen en Volendam-uit...?
Maosbrögk schreef : Dat Aachen-Nord - MVV en Fortuna-MVV een verplichte combi zijn, kan denk ik iedereen wel begrijpen
Jacques schreef :
Maosbrögk schreef : Dat Aachen-Nord - MVV en Fortuna-MVV een verplichte combi zijn, kan denk ik iedereen wel begrijpen
Sorry voor het off-topic gaan, maar ik wil hier toch graag een punt van maken. Ik ben er bij deze wedstrijden altijd bij, in het uitvak, dus ik reis mee met de combi. Maar ook bij deze wedstrijden kan ik dat helemaal niet begrijpen. Neem nou de wedstrijd in het oosten van afgelopen augustus. Van half twaalf tot kwart voor zes weg, dus meer dan zes uur, voor een wedstrijd die anderhalf uur duurt en 25 km verderop gespeeld wordt. En al die tijd geen alcohol mogen nuttigen en allerlei andere beperkingen hebben. Ik ben nog nooit op een incident te betrappen geweest, nog nooit aangesproken door een suppoost op mijn gedrag of iets dergelijks. Dus nee, ik zal er nooit begrip voor opbrengen dat ik met dergelijke maatregelen geconfronteerd word.
Audiowaste schreef : Nou beste buscombi, ik ben jou eigenlijk wel een beetje moe. Iedere keer word je me weer opgedrongen, zonder dat ik naar je vraag. Niet dat ik nu zo vaak gebruik van je maak, maar dat zal ook wel een reden hebben. En dan niet zozeer omdat het voetbal van MVV kut is of het gebrek aan goals. Ik bedoel dat went wel, het voetbal is al 14 jaar niet om aan te zien, dus die ene wedstrijd in Emmen kan er dan ook nog wel bij. Nee, meer omdat ik wat van mijn vrijheid wil genieten en daar geef jij me de kans niet voor.
Zo vlak voor een wedstrijd heb ik namelijk altijd last van chronische dorst. Nu zul je vast wel wat flesjes lauw water bij je hebben, maar ik geef toch de voorkeur aan bier. Dat maakt namelijk de wedstrijd nog enigszins dragelijk om naar te kijken. Wanneer je wat gedronken hebt, wordt je toch wel wat losser met zingen en bij het juichen wanneer MVV weer scoort en de goal afgekeurd wordt. Hoe het juichen gaat wanneer een goal goed gekeurd wordt, weet ik even niet meer. Hier kom ik na de wedstrijd tegen Achilles wel op terug of anders tegen Eindhoven. Maar aangezien jij nogal hechte vriendjes bent met de lokale bermudadriehoek, lijkt al het bier daar ook in te verdwijnen. Net zoals mijn vrijheid en de goals van MVV.
Je kost me trouwens ook zo veel tijd trouwens, die heb ik helemaal niet voor jou. Weet je dat je me al om 18:00 uur komt oppikken voor een wedstrijd in Sittard die dan twee uur later begint? Best vroeg, vind je ook niet? Als we dan toch zo vroeg moeten vertrekken, kunnen we ook best een fietscombi invoeren. Maar daar ben ik dan weer te lui voor, al kun jij daar dan weer niets aan doen. Nee beste buscombi, ik weet dat jij mij heel graag mag maar ik moet je toch teleurstellen, het is niet echt wederzijds. Hopelijk maak ik je nu niet verdrietig. En als dat wel zo is, dan wen er maar aan. Heel veel mensen zullen jou nog verdrietig gaan maken.