FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014
18 okt 2014 18:10
18 okt 2014 18:14 door Sjonnie.
Mappie schreef : Ik heb geen Fox, dus moest het met een stream doen. Maar die streams zijn gekoppeld aan kanalen en Fox switchte in de rust de wedstrijd naar een ander kanaal. Toen kon ik geen stream geen vinden, maja toen stond het al 3-0, dus een deel van de lijdensweg is me bespaard gebleven..... Ongelooflijk, wat kansloos allemaal...
Nou hier heb je een update naar 75 min Emmen 78% balbezit 18 schoten op doel . MVV 22% balbezit 0 schoten op doel .
Zie net dat MVV van de 10 wedstrijden in de JL er 8 niet heeft kunnen scoren .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
18 okt 2014 18:22
houtengerard
Administrator
- Technische staf
(Grabbel grabbel, geen trainer, geen spits)
- Bestuur
( Samen
Sjevraoje Sjaggernere)
Oprotten SVP!
Man, man man wat een amateurisme.. vier jaar maatschappelijk beleid, en de club sportief dieper laten zinken dan de grootste bandieten uit de club historie ooit hebben klaargespeeld...
Wees eerlijk over jullie eigen naïviteit en hou de eer aan jezelf... (hopelijk wilt er nog een derde partij hier iets van maken, en anders trekken ze maar de stekker eruit)
Dit wordt een gebed zonder end..
18 okt 2014 18:26
Frostie_999
Platinum Boarder
Zou Elsen vandaag nog lichtpuntjes gezien hebben?
18 okt 2014 18:27
Frostie_999 schreef : Zou Elsen vandaag nog lichtpuntjes gezien hebben?
De lichtmasten van Emmen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, seppo, opadiehard, mvv1902, Frostie_999
18 okt 2014 18:31
RedWhiteArmy
Gold Boarder
mvvcasbrul schreef : Zolang niksnut Elsen hier nog trainer is bij MVV zien ze mij niet meer in de Geusselt en ik denk met mij velen !! Was hij maar naar Kerkrade Noord opgesodemietert !! Hij is verantwoordelijk voor de selectie al jaren en niemand anders, het gaat van kwaad naar erger dus trek je conclusies Elsen voordat je US MVV ke helemaal kapot maakt !! Hij kan deze groep die hij zelf heeft aangetrokken totaal niet meer motiveren alles wat hij hier doet trekt nergens op !Mijn part gaat hij de E tjes trainen hier kan hij daar zijn vriendjes uitkiezen !!
Hey piele, er is geen geld.
18 okt 2014 18:32
Frostie_999 schreef : Zou Elsen vandaag nog lichtpuntjes gezien hebben?
Sorry maar je kan Elsen niks kwalijk nemen . Je kan niet ongestraft spelers als Serovic/van Hyfte/Rutjes/Verdellen/Schreurs en Castro laten gaan, en het opvangen met spelers van het 2e van Genk .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
18 okt 2014 18:33
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Pfff met Fortuna het lachertje van Limburg. En ons doelsaldo, foifoifoi. 10 games en 4 goals, maanmaanmaan.
18 okt 2014 18:36
Elsen heeft de afgelopen jaren toch een goeie selectie neergezet.. dat er geen geld is voor een fatsoenlijke selectie en trainer, is een probleem van MVV in zijn totaliteit.
Als er daadwerkelijk interesse is in Kuipers, meteen verpatsen!
Hopelijk kunnen we dan ergens een spits huren en een vervanger van Kuipers.. want met een elftal zonder spits kom je echt helemaal nergens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
18 okt 2014 18:48
RedWhiteArmy schreef : Pfff met Fortuna het lachertje van Limburg. En ons doelsaldo, foifoifoi. 10 games en 4 goals, maanmaanmaan.
Es Fortuna van jong PSV wint sjtunt ver gaans oonderaan. LITSTE dus
Ich bedink mich inins dat ich ummer geklaag hub dat der gein degradatie oet de sjpek en boene competitie woar
Ich weit neet mie in wee ich ut miest teleurgesjtild bin, in ut besjtuur mit hun maatsjappelik gebreuzel, in Elsen dee toch deez seleksie bieein gesjraveld heet. (en de Brouwers draaf hoalt en Veldmate liet sjtoon es middevelder....) Of in KRC Genk dat heur zoganaamde talente heij liet " riepe" . Of in de penningmeister dee volgende week weer de hoofpries durref te vroage...
foi foi foi.
max compliminte veur die hondstrouwe Oet-Fans !!!
(Sjef diech woors sjoen in beeld
)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
18 okt 2014 18:50
You Are schreef : Elsen heeft de afgelopen jaren toch een goeie selectie neergezet.. dat er geen geld is voor een fatsoenlijke selectie en trainer, is een probleem van MVV in zijn totaliteit.
Als er daadwerkelijk interesse is in Kuipers, meteen verpatsen!
Hopelijk kunnen we dan ergens een spits huren en een vervanger van Kuipers.. want met een elftal zonder spits kom je echt helemaal nergens.
Ik ben normaal geen doemdenker , maar ik zie dit niet meer goed komen . Met dit voetbal heb je rond de kerst nog 1500 man op de tribune , met als gevol een tekort op de begroting . En gaat de begroting volgend jaar weer met een paar ton omlaag .
18 okt 2014 18:53
Elsen moet roeien met de riemen die hij heeft. In een lekke boot.
Om financieel te overleven, kan er voetbaltechnisch helemaal niks meer.
18 okt 2014 19:26
SintServaos
Platinum Boarder
Finansjeel of neet, dit sleit nurreges op. Ut wanbeleid op sportief, commersjeel en finansjeel vlak maak de club hielemaol kepot.
D'r zal geld moote koume vaan unne externe investeerder en wat de technische leiding betref, missjien kinne veer op de kneeje beedele beij aajt MVV-ers die hun diploma höbbe of ze MVV veur un zach preiske wille hellepe. Mer zo wie noe kint ut neet langer!!
18 okt 2014 19:46
Ik had niet in de gaten dat de wedstrijd al vanmiddag gespeeld is. Toen ik 6-0 zag staan dacht ik: 'welke leukerd maakt nu deze grap?'.
18 okt 2014 20:07
Anita schreef : Ik had niet in de gaten dat de wedstrijd al vanmiddag gespeeld is. Toen ik 6-0 zag staan dacht ik: 'welke leukerd maakt nu deze grap?'.
Dat zegt in feite al genoeg Anita . Ik ga al 30 jaar naar MVV , als MVV verloor was ik 3 dagen niet te genieten . En kon ik van elke wedstrijd de score en de doelpuntenmakers opnoemen . Nu doet het me nog maar weinig . Ik ben geen doemdenker maar ik zie dit niet meer goed komen .
18 okt 2014 20:13
ouwe rot
Platinum Boarder
Bij mvv zijn twee groepen.
De groep Jos Daerden met de Genk spelers.
De groep Ron elsen met de rest.
Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden