FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014

12 okt 2014 22:27 12 okt 2014 22:36 door SC MVV Maastricht.
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #31
De busreis naar Emmen staat sinds gisteren op de nieuwe boekingspagina van de supportersclub.

Ga naar de website van de Supportersclub MVV Maastricht, lees de instructies, registreer je en boek je busreis. Speciale oktober actie: registreer je in oktober en boek je reis naar Venlo en FCDB voor € 20 per reis. Een voordeel van in totaal € 10

Tickets uitwedstrijden

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2014 10:18
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #32

Sandro schreef : FC Emmen - MVV Maastricht wordt volgende week zaterdag uitgezonden op FOX Sports 1 Eredivisie, Kanaal 421


Bedankt, ik heb me een actie abonnement genomen voor 5 Euro (eerste twee maanden).
Ik ben benieuwd of Brouwers weer fit genoeg is om in de basis te starten? En of Elsen nu wel met bijv. Hikspoors in de spits begint?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2014 13:50 17 okt 2014 13:50 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #33

jeoff schreef :

Sandro schreef : FC Emmen - MVV Maastricht wordt volgende week zaterdag uitgezonden op FOX Sports 1 Eredivisie, Kanaal 421


Bedankt, ik heb me een actie abonnement genomen voor 5 Euro (eerste twee maanden).
Ik ben benieuwd of Brouwers weer fit genoeg is om in de basis te starten? En of Elsen nu wel met bijv. Hikspoors in de spits begint?


MVV start tweede periode met metamorfose

Na de teleurstellende resultaten in de eerste periode hoopt MVV-trainer Ron Elsen zijn ploeg een nieuwe impuls te geven.

Met een elftal dat in elke linie gewijzigd is, trappen de Maastrichtenaren zaterdagmiddag (16.30 uur) af bij FC Emmen. Hawbir Moustafa, die vorige week als international voor Irak debuteerde, krijgt rust en wordt vervangen door Dalian Maatsen.

Tijd voor vers bloed
Op het middenveld krijgt Genk-huurling Alessio Alessandro de voorkeur boven Bryan Smeets. In de aanvalslinie keert Davy Brouwers na een blessure terug en moet Sven Braken genoegen nemen met een rol als reserve. Elsen: "We hebben in de eerste periode geregeld complimenten gekregen voor ons spel, maar slechts zeven punten gepakt. Het is nu tijd om andere jongens een kans te geven."

Ronald Hikspoors raakte begin deze week geblesseerd op de training en ontbreekt in Emmen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2014 16:06
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #34
Smeets dan nog te veel last van blessure? Moustafa prima wedstrijden gehad, maar niet te vergeten dat hij normaal maar maximaal 10 wedstrijden per seizoen meespeelde en zeker met de interlands het zal gaan merken conditioneel. Maatsen speelde prima tegen Helmond dus maakt mij niet uit. Jammer dat Hikspoors geblesseerd is geraakt, anders erin voor Veldmate.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2014 22:37
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #35

tuutsje schreef :

jeoff schreef :

Sandro schreef : FC Emmen - MVV Maastricht wordt volgende week zaterdag uitgezonden op FOX Sports 1 Eredivisie, Kanaal 421


Bedankt, ik heb me een actie abonnement genomen voor 5 Euro (eerste twee maanden).
Ik ben benieuwd of Brouwers weer fit genoeg is om in de basis te starten? En of Elsen nu wel met bijv. Hikspoors in de spits begint?


MVV start tweede periode met metamorfose

Na de teleurstellende resultaten in de eerste periode hoopt MVV-trainer Ron Elsen zijn ploeg een nieuwe impuls te geven.

Met een elftal dat in elke linie gewijzigd is, trappen de Maastrichtenaren zaterdagmiddag (16.30 uur) af bij FC Emmen. Hawbir Moustafa, die vorige week als international voor Irak debuteerde, krijgt rust en wordt vervangen door Dalian Maatsen.

Tijd voor vers bloed
Op het middenveld krijgt Genk-huurling Alessio Alessandro de voorkeur boven Bryan Smeets. In de aanvalslinie keert Davy Brouwers na een blessure terug en moet Sven Braken genoegen nemen met een rol als reserve. Elsen: "We hebben in de eerste periode geregeld complimenten gekregen voor ons spel, maar slechts zeven punten gepakt. Het is nu tijd om andere jongens een kans te geven."

Ronald Hikspoors raakte begin deze week geblesseerd op de training en ontbreekt in Emmen.




Hehe eindelijk intern moet je het oplossen wat heb je te verliezen?
Ik vind ron te passief,maatsen moet gewoon elke week spelen,en braken...helaas je komt te kort.
Brouwers moet wel in de spits spelen en niet aan de zijkant,en eindelijk alexandro waarom kreeg hij nog geen speelminuten...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2014 22:43
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #36
Kijk toch wel een beetje op tegen de wedstrijd van morgen. Na de resultaten van vandaag staan we bij verlies (en fortuna pakt minstens 1 punt) op plek 20 op doelsaldo. Laatste! Dit zou toch wel een historisch dieptepunt zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 10:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #37

pinobel schreef : Kijk toch wel een beetje op tegen de wedstrijd van morgen. Na de resultaten van vandaag staan we bij verlies (en fortuna pakt minstens 1 punt) op plek 20 op doelsaldo. Laatste! Dit zou toch wel een historisch dieptepunt zijn.


Dit zou dan ook een gigantische moment opname zijn!!! Wat heeft het nou toch voor zin om zo doem te denken, MVV gaat echt niet als 20ste eindigen dit seizoen, daar heb ik al teveel goede dingen voor gezien! Heb vertrouwen!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 16:41
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #39
Veld mate middenveld en Vorthoren in de spits zie ik? Benieuwd hoe dat uitpakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 17:01
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #40
Zelfs bij mij zakt de moed nu in de schoenen.

Begin zo langzamerhand te denken dat ''Ut is niks, en ut weurt niks.'' weleens werkelijkheid zou kunnen zijn.

Tenzij er iemand met een flinke zak geld komt.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 17:01
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #41
Slecht begonnen en meteen weer genaaid door de maffia. Kansloos na 29 minuten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 17:04 18 okt 2014 17:05 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #42

Hill28 schreef : Slecht begonnen en meteen weer genaaid door de maffia. Kansloos na 29 minuten.

Rood vond ik overdreven maar Maatsen was te langzaam en terechte penalty.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 17:08 18 okt 2014 17:12 door Frostie_999.
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #43
Waarom nou niet eens beginnen met Hikspoors in de spits? Voor de rest weer een kansloze missie vrees ik, helaas. Het wil maar niet meezitten.

(Edit, vergeten dat ie geblesseerd is)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 17:09
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #44
en 3-0 wat een stelletje lamzakken.,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 17:14
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht 18 Oktober 2014 #45
Verschrikkelijk wat een niveau, dit doet ons echt geen goed. En dan wisselt elzen brouwers inplaats van die houterige veldmate. Pfff, is wel een hele grote zure appel die wij maar ieders keer voor onze kiezen krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden