Telstar - MVV 31-10-2014

31 okt 2014 08:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #16
Hoewel natuurlijk niemand verantwoording hoeft af te leggen aan Kribbebieter begrijp ik zijn houding ergens wel.
Ik ben zelf één van de grootste tegenstanders van verplichte combi's en ben de afgelopen jaren bijna standaard naar Velsen gereden om MVV dan met 2-0 te zien verliezen. Dat kan ik nu gewoon niet meer opbrengen. De opoffering in tijd is het me gewoon niet meer waard. Drukke baan, gezin, sport op zaterdagochtend. De prioriteiten komen anders te liggen naarmate je ouder wordt. En daar komt bij dat MVV op dit moment geen gevoel meer geeft van 'daar móet ik bij zijn'.
En ik denk dat er velen zo met mij denken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u dytac, izzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 11:07
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #17

Boschpoort schreef : De prioriteiten komen anders te liggen naarmate je ouder wordt. En daar komt bij dat MVV op dit moment geen gevoel meer geeft van 'daar móet ik bij zijn'.
En ik denk dat er velen zo met mij denken.


Dit is nu het gevolg dat MVV geen enkele ambitie meer heeft. Ik zou niet weten wat deze voor dit jaar is.
Ik blijf komen, geen enkele discussie. Maar zonder enige ambitie zie ik om me heen weer de troosteloze jare in de jaren 80 en ook in de jaren 90.
Keerzijde waren de mooie jaren en die komen ook wel weer. Maar dat lijkt nu eg ver weg.
Geen flair, bluf en zeker geen ambitie, tja

En die combi's, daar spreekt elke club schande van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 15:08
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV 31-10-2014 #18
Er werken ook mensen...Niet iedereen kan zich vrij pakken en natuurlijk als ze vrij pakken doen ze het voor de leukste uitwedstrijden. En dat zijn er ook genoeg die wel willen gaan maar gewoon niet kunnen vanwege het werk of school of wat dan ook.

Ook de resultaten van dit seizoen brengt niks goeds mee...Want moet je een uitwedstrijd gaan bezoeken als je toch al bijna zeker bent van een verlies of doelpuntloze wedstrijd?

Ikzelf wou in eerste instantie ook gaan met eigen vervoer , maar we waren met z'n 2 dus dan zou het een dure dag gaan worden en de dure december maand staat weer voor de deur , dus dan pas ik liever.
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 17:38 31 okt 2014 17:43 door izzo.
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #19
Altijd dat gedoe met echt of nep.

Ik had mezelf voorgenomen om dit seizoen vaker naar uitwedstrijden te gaan.
Helaas is het tot nu toe alleen bij 1 match gebleven.

Redenen waren in meeste gevallen:
WERK (inkomsten, ben geen uitkeringstrekker),
TIJD (bv. Emmen uit..neemt toch een hele dag in beslag) ,
PRIORITEIT ( Jup, MVV staat hoog op het lijstje, GEZIN & FAMILIE staat er bij mij toch echt boven).
GELD (een uitmatch kost mij gauw al 50/60 euro. Gaat mijn vrouw mee is het x2) Is toch redelijk veel geld om uiteindelijk teleurgesteld te worden). En 100 euro; heb je omgerekend bijna een SK voor. Kun je een magnetron voor kopen en je ziggo abbonnement een maand mee betalen.


Dat betekend dus volgens velen dat ik een nep supporter ben. :applaus:

Wat ik niet snap is:
Mensen zitten hier voorafgaand het seizoen plannetjes te bedenken hoe mensen met weinig inkomsten alsnog aan een seizoenskaart zouden kunnen komen terwijl Niet veel later er al weer geroepen wordt dat als je niet gaat je geen echte supporter bent.

Daarbij vind ik dat je helemaal zelf kan bepalen of je een supporter bent of niet. Dat hoeven andere niet voor mij te doen. Ik support MVV op mijn manier, onder mijn voorwaarden.

Uitwedstrijden zijn in mijn opzicht vaker veel gezelliger dan een thuiswedstrijd (de busrit bv). Maar bedenk je eens in hoeverre je de CLUB daarmee daadwerkelijk steunt? JA, je steunt de spelers die op het veld rennen. Voor de rest steun je alleen de tegenstander (Ticket, Drankjes en Voedsel).

IPV mijn verdiende geld uit te geven aan een tegenstander die op hun beurt ons tot nu toe meestal ook nog eens afzeiken kan ik voor hetzelfde mijn vrouw EN mijn zusje meenemen(2 extra tickets dus!), genoeg VEERZIENMVV muntjes kopen voor ons alle 3 en alsnog de dag erna naar de mediamarkt gaan en die verrekte magnetron kopen :lachen: .

Nu vraag ik aan eenieder op dit forum.

Steun ik MVV nu meer of minder door een uitwedstrijd aan mij voorbij te laten gaan?

Ik snap best dat een vaste uitsupporter gefrustreerd raakt als je ziet dat de opkomst fokking laag is en je met 20 man naar bv Emmen (Ben er ook geweest paar seizoenen geleden) moet reizen. Toch maakt dat de vaste uitsupporter niet een "ECHTERE" supporter.

NEP SUPPORTERS ZIJN VOOR MIJ MENSEN DIE OP DE TRIBUNE ZITTEN EN DE HELE WEDSTRIJD ZICH ALLEEN MAAR NEGATIEF UITEN RICHTING ALLES WAT MET MVV TE MAKEN HEEFT. Ze zijn wel aanwezig , eten en drinken zich wel wat en daar is alles dan mee gezegd. In hoeverre ben je 'supporter' als je je eigen spelers afkraakt? Ik dacht dat boe-geroep, uitfluiten en negativiteit gericht hoort te zijn aan de tegenstander, en die staan in het uitvak .


Daarbij heb ik respect voor het geringe groepje dat elke uitwedstrijd bijwoont, als ik het kon deed ik dat ook. Helaas is het niet zo en dat zal in de toekomst ook niet veel veranderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, Raffalaldo, Aon de geng!, Janepie, Frostie_999, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 19:08
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #20
Deze supporter die thuis de wedstrijd beleeft aan de radio hoopt dat de (trouwe) supporters in het uitvak eens beloond worden. Dan heeft meteen iedere supporter van usMVVke een goede start van het weekend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 20:29
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #21
Maarten, commentator bij Leins radio, had compliment voor het aantal supporters in het uitvak :thumbsup: En vertelde dat er veel usMVVke supporters in Venlo waren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 21:47
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #22
0 2, 0 2, 0 3, 0 5, 0 6, deze reeks zegt genoeg..... :schamen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 21:58
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #23
Inderdaad. Duidelijk... geen scorend vermogend.
By the way... Fijn, positief commentaar van Maarten. Luisterde prettiger dan der John.
Benieuwd naar een verslag van een meegereisde supporter of het spel idd positief was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 21:59
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #24

Aon de geng! schreef : 0 2, 0 2, 0 3, 0 5, 0 6, deze reeks zegt genoeg..... :schamen:




Er is toch nog 1 lichtpuntje :lachen: Als we scoren winnen we ook .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 22:19
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #25

Boschpoort schreef : Ik ben zelf één van de grootste tegenstanders van verplichte combi's en ben de afgelopen jaren bijna standaard naar Velsen gereden om MVV dan met 2-0 te zien verliezen.


:applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 22:32
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #26
Och jeh..

Volgende week zou ik eens een leuk dagje uit organiseren voor de a-jeugd, met als afsluiter een wedstrijd in de Jupiler League in het grote stadion. Misschien nog een leuke actie erbij voor 'Veer zien MVV'. Degene die het meeste doneert, mag zich één dag coach wanen op de bank naast Elsen (papierkwestie). Ik zou nog gaan kijken ook.

Bij Fortuna wordt al om het hoofd geschreeuwd van de trainer, spreekkoren richting de spelersgroep vanwege de belabberde resultaten. Maar gelukkig zijn we al voorbij dat station.. (In de esoterie noemt met dit de weg naar Ascentie (verlichting) Of beter gezegd vrijdagavond-yoga..)

Fijn weekend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2014 22:47
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #27
Juist, Houtengerard. Of anders gezegd, in een staat van lichte winterslaap. Wachtende op betere tijden, die hopelijk ooit nog komen gaan. Wellicht dat het bestuur een nieuw 6 - 8 jaren plan moet introduceren.

Enjoy the weekend, lads.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2014 00:07
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #28
'Het wil nog niet' waren de woorden van Elsen na de wedstrijd bij het uitvak. Toch kon ik waardering ervoor opbrengen, de manier waarop de selectie de supporters te woord stonden na afloop. Volgende week obbenuijts!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2014 01:43 01 nov 2014 01:45 door Marcel Andrien.
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #29
Ook deze wedstrijd het beeld wat we dit seizoen regelmatig zien. Qua veldspel doen we aardig mee. Er komen ook genoeg ballen in de 16 maar daar gebeurd dan te weinig. Ik moet daar overigens wel bij vermelden dat wel heel veel ballen door de lucht komen en, ondanks dat Brouwers er 2 met de kop maakt tegen Achilles, we in de lucht doorgaans weinig in te brengen hebben. Ook Telstar heeft een ploeg met een paar stevige knapen waar weinig eer in de lucht te halen valt. Onze aanvallende aspiraties over de grond stranden toch vaak op de laatste of voorlaatste pass waardoor we toch verrekte weinig uitgespeelde kansen creeren.
Positief vond ik wel de werklust in de ploeg en de wil om het 1 op 1 duel te winnen. Daar werden zelfs in de bestuurskamer van Telstar complimenten over gemaakt...... En het is niet zo dat Telstar nou veel echte kansen heeft uitgespeeld. Wij hebben weer de domme pech van de handsbal en de geweldige reactie van de Telstar keeper op de kopbal van Hikspoors....als die wel valt is het gewoon 1-1 op dat moment. We hebben ook geen greintje geluk op dit moment.
Dus ja; we hebben gvd weer verloren en weer niet gescoord
Dus nee; de ploeg heeft qua wedstrijdmentaliteit mij in ieder geval niet teleurgesteld en bewijst regelmatig echt wel te kunnen ballen. Alleen het afmaken grrrrrrrrr.....
En positief blijft de support vanuit het uitvak! Gezien de stand op de ranglijst behoorlijk gevuld, vocaal duidelijk aanwezig en na de praatsessie met staf en spelers na afloop van de wedstrijd werd het clublied in een leeg Tata Steel stadion uit volle borst gezongen.... :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, opadiehard, Raffalaldo, mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2014 09:29
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #30
mijn frustraties uiten heeft totaal geen zin meer, dit seizoen is verloren, geen periode en geen eindplaats in het linker rijtje.
Op 12 wedstrijden 7 keer scoren waarvan er al 3 in 1 wedstrijd is gewoon om te huilen.
We hebben gewoon een spits nodig, 1 die wel kan scoren.
Liefst vandaag nog in plaats van morgen.

Het enigste positieve is dat fortuna is afgezeikt en laatste staat, daar kan ik nog een beetje moed uit halen.
En met het geluk dat degradatie dit seizoen niet mogelijk is.
Maar man man wat een teleurstellingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden