>
Ontvangen bedankjes 190
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
aait wief schreef : @ Roej baank: mogelijk dat MVV met een bescheiden winst het seizoen afsluit. Helemaal top...
Daar staat tegenover dat men op alle andere fronten inteert (supporters, spelers, goodwill, sponsoren) en fysiek roofbouw pleegt op de technische en administratieve staf.
De actieve maatschappelijke lijn is vanwege het ontbreken van resultaten grotendeels verlaten, sportief gezien zet de samenwerking met Genk (nog) onvoldoende zoden aan de dijk, volgend seizoen is de A en B jeugd weg, loopt van 80% van de selectie het contract af cq lopen spelers transfervrij de deur uit of is huurperiode voorbij , verlaten Rinkens en Erens het (schuldenvrije) schip. De continuïteit van de totale betaald voetbal organisatie is daarmee volledig zoek.
Men heeft nu reeds aangekondigd dat we óók in 2015-2016 in financieel en sportief opzicht geen potten kunnen gaan breken.
Veer zien MVV is op dit moment het enige positieve bij MVV. Het zijn maw de supporters - wij dus - die samen met een aantal oud-gedienden met verstand van voetbal /het voetbalwereldje - onze club van de ondergang moeten zien te redden.
Indien het ons niet lukt nemen de heren van het bestuur in 2015 (met een bescheiden winst / schuldenvrij) afscheid van de club, concluderen vervolgens dat onze club geen bestaansrecht meer heeft en doen het licht uit.
Er moet dus nu iets gebeuren om het interen en de roofbouw tegen te gaan.
Structurele en duurzame oplossingen - liefst aanvullingen - bij de technische staf (dan maar even geen bescheiden winst), een duidelijke voetbalvisie en dito technisch beleid. Wat wil MVV? waar willen we als MVV naar toe? Hoe willen we dat bereiken? En dat beleid dan vervolgens langjarig vasthouden. Uiteraard helemaal in het licht van de eerder genoemde voetbalvisie het verder uitbouwen van de positieve resultaten van afgelopen jaren (o.a. Maastricht united).
Boekhouders aan de macht schieten per definitie in de stuip van minder, minder: We hebben het niet, dus minder... laten we dát met z'n alle proberen om te draaien. Die spits die de ballen in het doel schopt komt vervolgens vanzelf.
Boe is dat feeske? schreef : Mijjjnnnn god wat een hoop kots. Jij moet je toch al weken misselijk voelen?
Wederom dank dat je me eraan laat herinneren hoe kut deze club is!
Gast ik hoef hier niet dagelijks te lezen hoe kut in jouw ogen ALLES bij MVV is. Wie word daar beter van? Dat er weinig hoop is onder de supporters moge duidelijk zijn maar het posten van dit soort -ik kots me ff leeg- samenvattingen...
Ik heb zelf het idee dat MVV met de toeschouwers aantallen fraudeert om zo meer geld binnen te krijgen.
Vorige wedstrijd waren er NOOIT 3800 man in het stadion, zelfs niet inclusief de stewards, spelers en politie buiten.