Telstar - MVV 31-10-2014

03 nov 2014 20:16
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV 31-10-2014 #46
Als iedereen gewoon achter de club blijft staan en elke wedstrijd komt en dan ook nog wat drinkt en iets eet.
Dan gaat het financieel uiteindelijk de goede kant op en als we uit de negatieve cijfers zijn kunnen we investeren en dan pas kunnen we resultaat gaan zien.
Alleen vanaf volgend seizoen kun je gaan degraderen dus zul je volgend seizoen toch een beetje moeten investeren zover je weet dat je niet gaat degraderen.
Blijf dus gewoon achter de club staan resultaat gaat minder financieel gaat het de goede kant op. (Vandaag ook mail gehad van MVV zoals de meeste)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2014 10:11
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Telstar - MVV 31-10-2014 #47
Ik ben altijd aanwezig en heb ook een seizoenskaart, maar ik vind dat mensen te makkelijk roepen dat iedereen maar naar het stadion moet komen.

Clubliefde kun je vergelijken met het verliefd zijn op.......
Als jij verliefd bent op iemand en iedere gelegenheid grijpt om aanwezig te zijn, maar toch iedere keer weer teleurgesteld word, valse moed / hoop krijgt ingefluisterd. Dan komt er een moment dat je besluit hier niet meer op in te gaan. Dan draai je de rollen om en verwacht je dat de ander iets doet om jou aandacht te trekken.

In het voetbal zijn dit wedstrijden winnen en goals maken en het liefst met passie en strijd op het veld staan, maar de eerste 2 zijn voor 80% van de supporters het belangrijkst.
En dit kan MVV ons op dit moment niet bieden en dus zullen we zakken in de bezoekersaantallen.
En de mensen die constant roepen kom allemaal naar het stadion moeten dit begrijpen. Natuurlijk snap ik hun instelling, maar zo werkt het niet voor alle mensen.

Hopelijk kunnen we aan het eind van de maand tegen fortuna winnen wellicht dat dit voor een boost zorgt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.256 seconden