MVV-Eindhoven

03 nov 2014 14:27
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Eindhoven #1
Vrijdag 7 november MVV-Eindhoven. Ik weet dat de zin om een nieuw topic te openen over de wedstrijden ver te vinden is, maar de wereld gaat gewoon verder. Vrijdag dus MVV-Eindhoven en denk toch aan een kleine verrassing 2-1, waarom ik dit denk weet ik niet, heb zo'n gevoel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2014 15:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
MVV-Eindhoven #2
Goed. Vorig seizoen was deze wedstrijd het einde van een slechte serie. We kregen thuis met 0-4 op de broek en de stemming op het forum was even negatief als hij nu is, met een ik meen 15e plaats op de ranglijst en een aantal loodzware wedstrijden op het programma. Wat gebeurde er na die wedstrijd?

- Uit bij Twente werden we bestolen door de scheidsrechter. Gelijkspel.
- Thuis tegen Dordrecht, toen koploper en via play-offs gepromoveerd, wonnen we.
- Uit bij Sparta, nummer drie toendertijd, wonnen we.
- Thuis tegen Willem II, later kampioen en toen nummer twee, gelijkspel.
- Uit bij Volendam: winst.
- Uit naar de Graafschap: winst.
- Thuis tegen angstgegner Helmond: gelijkspel.
- Uit bij Excelsior, inmiddels nummer drie en later via play-offs gepromoveerd: winst.


Acht wedstrijden op rij zonder nederlaag en met vijf overwinningen, met bijna alleen maar loodzware tegenstanders. Typisch MVV overigens: daarna struikelen we over Almere en Den Bosch.

Laat MVV - Eindhoven ook dit seizoen voor een ommekeer zorgen. Liefst zonder 0-4 nederlaag...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Dixi, opadiehard, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2014 07:08
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-Eindhoven #3
Vorthoren,brouwers,coppens,croux,ofuri,vink en hikspoor...7 nieuwe namen tegenover vorig jaar,komop ik zeg 2-1 winst.
Ik denk(hoop) dat mvv aangenaam gaat verrassen...komop eindelijk uit dat diepe dal...verheug mij al op vanavond.
Ik denk terug aan de vorige week tegen telstar wat een diehards op de tribuun in velsen...diepe,diepe buiging :thumbsup:,wij bezitten toch een uniek supporters collectief zeker als je ziet dat we al zolang in de juup spelen...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Us Clubke, Heukske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2014 07:51
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV-Eindhoven #4
Helaas kan ik er niet bij zijn vanavond.
Ik hoop toch op een overwinning, we hebben het zo hard nodig om de ban te breken.
Vanaf nu gaat het omhoog!! 1-0 is genoeg. Succes!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2014 10:38
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV-Eindhoven #5
3-2 na een 0-2 achterstand :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2014 18:12 07 nov 2014 18:13 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV-Eindhoven #6
Anderhalf oor veur 'n toeswedstrijd, en slechs 5 beriechte, (mèt dit dr bij 6) väöl negatiever kint 't neet mie weure.
Aoh jewel, want iech zègk 1-2 veur Eindhove...Dus.. :rolleye:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2014 21:59
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV-Eindhoven #7

MVVke schreef : Anderhalf oor veur 'n toeswedstrijd, en slechs 5 beriechte, (mèt dit dr bij 6) väöl negatiever kint 't neet mie weure.
Aoh jewel, want iech zègk 1-2 veur Eindhove...Dus.. :rolleye:

Hats beter 2-1 kinne zegke ;)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2014 23:13
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Eindhoven #8
tsja ook nu weer een onnodig verlies. MVV had zeker wel een punt verdiend. Maar goed, dat verhaal kennen we ondertussen wel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2014 23:37
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-Eindhoven #9
Een gelijkspel had een mooie prestatie kunnen zijn. Helaas liggen we weer achterin te slapen en doet meneer Smeets die de wedstrijd op slot had kunnen gooien, weer wat hij altijd doet, namelijk de bal hoog het stadion uit rammen vrij voor het doel.. Na 50 keer poeieren zonder succes moet inmiddels toch het kwartje zijn gevallen dat je dit wat beheerser moet gaan aanpakken... niet dus.. daar vloog hij weer de onderkant van de Sint Servaas basiliek in.

Pech dat die volley van Croucx in het begin werd gehouden. Verder geen echte kansen meer gecreëerd. Eindhoven schiet drie keer op doel, scoort tweemaal. We werden niet op inzet overklast (de jongens gaven alles), maar op voetbalintelligentie van de tegenstander. Twee keer werd de verdediging voor blok gezet en dat is helaas genoeg om dit MVV te vellen en het zelfvertrouwen op nul te brengen. En daar zie je gewoon het kwaliteitsverschil tussen de individuele speler van Eindhoven en MVV, effectief voetballen, niet 1 helft pompen zonder resultaat en in de 2e helft uitgeput achter de feiten aanlopen. Gewoon toeslaan met vernuftigheid. En daarom gaat het prijzencircus in de Geusselt gewoon door voor onze tegenstanders... Jammer, want er zitten individueel een paar leuke voetballers in dit elftal. Ofori kon mij zeer bekoren, brengt meer body in dit elftal dan Ospitalieri en ziet het diepte spel een stuk beter.

Trouwens de geluidsinstallatie is al maanden kapot op de hoofdtribune (ook in de rest van het stadion?) Maar blijkbaar heeft dit geen prioriteit, leuk voor de sponsoren die daar zitten die hun eigen commercial willen horen. En waarom blijven eigenlijk de lichten branden als de wedstrijd begint? Zo haal je ook een hoop beleving weg, vroeger doofden de lichten meteen zodra de wedstrijd begon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 01:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV-Eindhoven #10
Jarenlang hebben we clubjes als Emmen, Eindhoven, Telstar en Almere uitgelachen en uitgemaakt voor amateurs. Wij pasten niet in dat rijtje, vonden ons te goed.
Nu passen we nog steeds niet in dat rijtje, omdat wij niet goed genoeg zijn...
Het kan verkeren...

MAAR: deze clubs tonen wel aan wat er mogelijk is met heel weinig geld. Waarom zou dat hier niet kunnen?
FC Eindhoven: geen steun van grote broer PSV (want die hebben jong PSV), geen grote sponsoren, geen selectie die overloopt van kwaliteit, weinig toeschouwers, geen stadion dat tot de verbeelding spreekt en toch staan ze knap op de derde plek.

Vanavond was het verschil tussen laagvlieger MVV en hoogvlieger Eindhoven efficiëntie. MVV kreeg meer kansen, maar (same old song) wist niet te scoren. Eindhoven imponeerde zeker niet, maar maakte optimaal gebruik van de geboden mogelijkheden (in mijn ogen zag de keeper er 2x niet goed uit).

Dat we maar weer snel mogen aansluiten bij het rijtje Eindhoven, Telstar etc..... :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 01:04
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV-Eindhoven #11
Voetbal is niet slecht, maar slimheid en hardheid missen we. De wil om te winnen, de afkeer van verliezen.

En hoe kan het toch dat een clubje als FC Eindhoven iets meer individuele kwaliteit heeft.

Kan tt 830 niet meer aanzien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 09:54
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV-Eindhoven #12
MVV speelde vrij goed moet ik toegeven (de eerste helft). Ik vond met name de 2 backs erg goed achterin, Ofori & Hawbir! Eerste helft hadden we het moeten doen, uitlopen..2-0 maken.. Je ziet wel dat MVV veel beter loopt als Peeters niet mee doet, in dit geval of Smeets OF Peeters opstellen, samen gaat niet geweldig (heb begrepen dat ze ook niet de beste vriendjes zijn)... Jammer dat Smeets die bal er niet in knalde...btw Kazim Richards / Lex Immers / en zelfs van Persie hadden deze bal ook niet erin geknald! En die verdienen stuk voor stuk meer dan MVV op een jaar aan inkomsten binnenkrijgt.

Verder is het gewoon kwestie van trainen om meer doelpunten te gaan maken. Vasthouden aan 1 voorhoede en die samen met de backs en een aanschuivende middenvelder oefenen op voorzetten en afmaken. Er is te weinig rood in de 16 van de tegenstander. Als de backs eroverheen komen zie je de buitenspelers te veel assisteren. Loop de 16 in!! Hawbir kan een mannetje voorbij en een pass op maat is gewoon eventjes een kwestie van Positionering in het strafschopgebied! Bij elke mislukte aanval is de tegenpartij binnen no time zonder enige moeite over onze helft heen dat veelal tot een paar meter van onze helft af over het midden gebeurd om vervolgens de bal naar een buitenspeler te spelen. Daar moet men iets op bedenken!

Keeper had zich niet moeten laten vallen! Dan had ie de speler nog meer buitenom kunnen sturen. Vind hem trouwens wel steeds beter keepen. Cillessen maakte een grotere fout afgelopen week!

Kwestie van tijd. Alleen duurt het een beetje lang!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 11:54
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-Eindhoven #13
Eerste helft een goed spelend MVV gezien, Eindhoven mag blij zijn als het geen 3-0 voor MVV bij rust is. Maar tweede helft zakken ze weer in en dan krijg je het balletje binnenkant paal erin (die heb je dan tegen als je onderin staat), in plaats van binnenkant paal eruit als je bovenin meedraait.

Het zegt ook veel dat Brouwers weer scoort. 5 van de 8 doelpunten komen van hem. Dat is te weinig. Spelers als Vorthoren en Smeets moeten ook scoren. Al vond ik Smeets goed spelen eerste helft, tweede helft moet hij die kans maken. Dan is het 2-0 en lijkt het gespeeld. Coppens ben ik niet zo positief over geweest de afgelopen wedstrijden, maar ik vond hem goed keepen.

Wat me opviel is dat er bij balbezit van bv Eindhoven gisteren, dat er op het middenveld een groot gat is. Zou het geen idee zijn om daar een extra middenvelder te zetten? Dus omschakelen naar 4-4-2?

Na de wedstrijd boven in de Gouden Ster nam Knops zijn tijd, terwijl hij al vaker zei dat hij moest gaan, om naar sommige supporters te luisteren. Dat siert hem. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 12:13
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Eindhoven #14
Eerste helft was een goede helft van MVV , hadden wel 2-0 moeten voorstaan of misschien wel 3-0 , en je zag dat Eindhoven gewoon loerde op de counter en dat deden ze prima.
Maar verder vond ik Eindhoven niet veel beter dan MVV nou integendeel MVV had deze kunnen winnen.
Alleen jammer dat Eindhoven net iets slimmer was en toevallig ook de 1-1 maakte....Een bal die Coppens zeker kon hebben en ik vond hem weer niet sterk keepen sorry hoor bij amateurs keepen ze beter.
En dan is de ban gebroken bij MVV en als nog niet erg genoeg is scoort Eindhoven ook nog de 1-2...
Eindhoven was gewoon slimmer dan MVV maar zeker niet beter...Maar daar malen ze in Eindhoven niet om de winst telt en uiteindelijk is dat ook zo...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 12:14
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV-Eindhoven #15

Janepie schreef :

MVVke schreef : Anderhalf oor veur 'n toeswedstrijd, en slechs 5 beriechte, (mèt dit dr bij 6) väöl negatiever kint 't neet mie weure.
Aoh jewel, want iech zègk 1-2 veur Eindhove...Dus.. :rolleye:

Hats beter 2-1 kinne zegke ;)


Sorry, zal 't noets mie doen :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden