MVV-Eindhoven

10 nov 2014 18:49
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Eindhoven #31
Maar is het echt serieus waard om hierover te klagen? :huh: :dry:
Er wordt tegenwoordig echt overal over geklaagd over Raymond dat hij teveel klets in de rust en onzin dingen nu is het liedje bij opkomst....Tijdje geleden was er ook al geklaagd over de motm...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2014 19:03
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Eindhoven #32
Motm had te maken met eentotaal falen van t team en dan alsnog een motm uitroepen. Kan ik me ook in vinden.

met het opkomstlied wat ik aanhaalde haal je naar mijn idee een stuk identiteit van de club weg. Je moet trots zijn op het clublied en dat mag / moet bij opkomst ten gehore worden gebracht. Net zoals dat bij elke andere club gebeurt met een eigen identiteit en clublied. We zijn geen ijshockey vereniging waarbij muziek moet knallen.

maar goed is mijn mening maar ben blij dat meer mensen dit met me eens zijn, nadat ik het aanhaalde.spelers moeten zichzelf en elkaar motiveren en je moet gebrand zijn om t graas op te vrete. Daar heb je een opkomst tune niet voor nodog naar mijn idee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2014 19:49
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Eindhoven #33
de mensen die het met je eens zijn reageren met name, degenen die het niks uit maakt hoor je niet. Dat zegt ook genoeg.

Ik denk inderdaad dat er soms op elke slak zout gelegd wordt. Er moet meer gewonnen worden, dat vind ik boven alles belangrijk. Die tune tijdens het opkomen wat maakt dat nou uit. 10 seconden later begint het volkslied al.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2014 20:31
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-Eindhoven #34
Nou als je het mij vraagt speel het volkslied bij de warmingup als de spelers op het veld zijn . En niet voor het begin van de wedstrijd als tijdens een interland . Met 2 tot 3 spelers die mee zingen en 50 man op de tribune komt het een beetje zielig over . Maar dat is mijn mening .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2014 07:43
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Eindhoven #35
Jeoff, jr hebt zeker een punt in deze dat medestanders erop reageren en mensen die het wel ptima vinden houden hun mond. Echter vind ik dat als je al op verzoek van passanten aan je eigen club cultuur gaat tornen, wat is dan nog heilig. Ik zou dit ook een mooie taak vinden voor de ledenraad om ervoor te waken dat passanten niet zomaar een clublied opzij kunnen zetten. What's next.... spelers kunnen zich betet motiveren in paarse shirts met groene broek.... dus veranderen maar. Nee, ik denk toch dat motivatie ergens anders getriggerd kan worden en jouw supporters gun die het clublied want die staan er door dik en dun.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2014 09:40
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV-Eindhoven #36

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2014 16:26
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Eindhoven #37

De_Lange schreef : Jeoff, jr hebt zeker een punt in deze dat medestanders erop reageren en mensen die het wel ptima vinden houden hun mond. Echter vind ik dat als je al op verzoek van passanten aan je eigen club cultuur gaat tornen, wat is dan nog heilig. Ik zou dit ook een mooie taak vinden voor de ledenraad om ervoor te waken dat passanten niet zomaar een clublied opzij kunnen zetten. What's next.... spelers kunnen zich betet motiveren in paarse shirts met groene broek.... dus veranderen maar. Nee, ik denk toch dat motivatie ergens anders getriggerd kan worden en jouw supporters gun die het clublied want die staan er door dik en dun.


Motivatie moeten spelers halen uit het feit dat ze :

1. Voor een mooi salaris ( wie van ons verdiend er 50 K....? ) toch halve dagen werkt ...
( als je effectief het aantal uren van een voetballer telt en afzet tegen de 8 uur die een van ons per dag werkt)

2. Voor deze mooie club vol historie en traditie mag spelen.

3. Mag spelen voor minimaal 2.000 - 4.000 hondstrouwe supporters ; vaan ut 8 jarig pielemuiske op Noord tot Opadiehard oppe Angelside tribuun, die er altijd en generaties lang onvoorwaardelijk voor gaan !

Kan een speler dat niet opbrengen, dan zit er maar een ding op: opzouten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, De_Lange, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.264 seconden