MVV-Eindhoven

08 nov 2014 13:44
minckeleers
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV-Eindhoven #16
Na een goede eerste helft.... een zwakke tweede... geen druk meer naar voren helemaal niks meer.... geen fatsoenlijke pass gezien over meer dan 5 meter....

het blijkt maar weer eens... een beetje spits.... loont zich....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 13:51 08 nov 2014 13:53 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Eindhoven #17
Foutje, sorry.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 13:53 08 nov 2014 13:53 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Eindhoven #18
Ach, het begint langzamerhand een beetje te wennen. Het voetbal is echt niet slecht, maar in dit team ontbreekt een duidelijk ervaren leider die de spelers goed neerzet. Echte klasse zie ik bij een speler als Jordy Croux. En ook Davy Brouwers kan me bevallen. Maar dan wordt het geheel veel kleurlozer.

In de verdediging vond ik Moustafa en Ofori heel redelijk voetballen. En ook Kuipers was weer acceptabel. In het centrum speelt m.i. Knops de laatste weken erg zwak; hij is zo eenvoudig te passeren door een spits die het duel aangaat en hem eruit sprint. Nooit gedacht dat ik Verdellen als organisator nog ging missen…… Coppens is wat wisselend, maar het gaat me te ver om hem als belangrijkste oorzaak voor de tegendoelpunten aan te wijzen. Want in beide gevallen gingen daar fouten op het middenveld en onthutsend zwak verdedigen in het hart van de verdediging aan vooraf.

Smeets wisselt goede momenten af met onbegrijpelijk zwakke momenten, waarop hij elk overzicht kwijt lijkt te zijn en onnodig veel risico in zijn passes legt. Vorthoren speelt onzichtbaar en geeft niet de leiding die ik verwacht had. Ik snak naar een terugkeer van Peeters, die m.i. de spelbepalende man is van MVV met overzicht en goede pass in de benen. Haha, blijkbaar denkt niet iedereen daar zo over.

Ik vond het experiment met Hikspoors voorin best geslaagd; hij werkt hard en zorgt voor onrust. Alleen liet hij zich de tweede helft veel te ver terug vallen uit de spitspositie waardoor de MVV-spitsen de bal niet meer gemakkelijk kwijt konden.

Opvallend vind ik dat MVV in de omschakeling bijzonder zwak is en blijft. Als er al een bal veroverd wordt, dan is de eerste reactie een bal terug en is elk tempo en verrassing er weer uitgehaald. Er is dan nauwelijks een speler die puur op gevoel diepte maakt en een sprint langs de zijlijn maakt. Ofori assisteert goed, maar zou m.i. nog meer richting achterlijn moeten durven gaan, al probeerde hij dat wel een enkele keer. Ook onbegrijpelijk dat een speler als Croux met zijn snelheid niet veel meer in het spel betrokken wordt. Ook daaruit zie je dat het middenveld overzicht ontbeert.

Kortom: MVV speelde helemaal niet slecht, maar liet zich overvleugelen door een slimmere tegenstander die veel effectiever/ efficiënter met de kansen omging. En, eerlijk is eerlijk, MVV miste ook een beetje geluk. Geen enkele bal viel gunstig, waar dit bij Eindhoven vaak met meer geluk dan wijsheid wel goed ging. En die bal van Smeets kan c.q. moet de 2-0 betekenen, al was de kans niet supergemakkelijk. Maar bij de E-tjes leer je al hoe je een bal moet drukken om hem tussen de palen en niet te hoog te schieten? Waarom niet iets meer beheersing aan de dag gelegd? Toch blijf ik hopen. Met Peeters erbij en het koppel Croux-Brouwers in vorm moet het tij toch te keren zijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Anita

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 14:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-Eindhoven #19
Leuk gevoetbald, jammer dat het bestuur ons nog steeds een team zonder spits voorschotelt. Compliment aan de Ultra's voor de sfeer en aan de andere trouwe aanhang die ook aanwezig was!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 15:16
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Eindhoven #20
Veel is al geschreven over de wedstrijd van gisteren.

Waar ik me echter steeds meer aan begin te storen is de tune die wordt gespeeld als de spelers opkomen. Ik vind dat dan gewoon ons clublied gespeeld moet worden. De spelers willen liever één of andere discotheek plaat... als je dit al nodig hebt om gemotiveerd te worden, dan stop maar. De motivatie moet naar mijn idee komen van binnen en niet door de muziek die gespeeld wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 15:44
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-Eindhoven #21
Dat dit een verloren seizoen is is duidelijk . IDD het voetbal is bij vlagen best goed , en het elftal is ontzettend jong . Hoop voor de toekomst zou je zeggen , ware het niet dat er het volgend seizoen weer een heel nieuw elftal staat . In Kerkrade lachen ze zich kapot 2 basis spelers van MVV gratis binnenhalen , Roda kampioen en MVV en Fortuna plaats 19 en 20 . :thumbsdown: .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 15:47
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV-Eindhoven #22

De_Lange schreef : Veel is al geschreven over de wedstrijd van gisteren.

Waar ik me echter steeds meer aan begin te storen is de tune die wordt gespeeld als de spelers opkomen. Ik vind dat dan gewoon ons clublied gespeeld moet worden. De spelers willen liever één of andere discotheek plaat... als je dit al nodig hebt om gemotiveerd te worden, dan stop maar. De motivatie moet naar mijn idee komen van binnen en niet door de muziek die gespeeld wordt.


Muziekkeuze zou van de spelers zijn..
Spelers zijn "voorbijgangers" , volgend jaar staat er weer driekwart andere spelers.
De opkomsttune hoort het clublied te zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, Us Clubke, middenstip, opadiehard, Anita

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 16:41
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV-Eindhoven #23

Sjonnie schreef : Dat dit een verloren seizoen is is duidelijk . IDD het voetbal is bij vlagen best goed , en het elftal is ontzettend jong . Hoop voor de toekomst zou je zeggen , ware het niet dat er het volgend seizoen weer een heel nieuw elftal staat . In Kerkrade lachen ze zich kapot 2 basis spelers van MVV gratis binnenhalen , Roda kampioen en MVV en Fortuna plaats 19 en 20 . :thumbsdown: .


NEC weurd kampioen Sjonnie ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 17:00
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-Eindhoven #24

Boer458 schreef :

De_Lange schreef : Veel is al geschreven over de wedstrijd van gisteren.

Waar ik me echter steeds meer aan begin te storen is de tune die wordt gespeeld als de spelers opkomen. Ik vind dat dan gewoon ons clublied gespeeld moet worden. De spelers willen liever één of andere discotheek plaat... als je dit al nodig hebt om gemotiveerd te worden, dan stop maar. De motivatie moet naar mijn idee komen van binnen en niet door de muziek die gespeeld wordt.


Muziekkeuze zou van de spelers zijn..
Spelers zijn "voorbijgangers" , volgend jaar staat er weer driekwart andere spelers.
De opkomsttune hoort het clublied te zijn.


Wat mij betreft: MVV geit Europa in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anita

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 19:08
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV-Eindhoven #25

Sjonnie schreef : Dat dit een verloren seizoen is is duidelijk . IDD het voetbal is bij vlagen best goed , en het elftal is ontzettend jong . Hoop voor de toekomst zou je zeggen , ware het niet dat er het volgend seizoen weer een heel nieuw elftal staat . In Kerkrade lachen ze zich kapot 2 basis spelers van MVV gratis binnenhalen , Roda kampioen en MVV en Fortuna plaats 19 en 20 . :thumbsdown: .


De Roda supporters die lachen, maar het bestuur moet een begrotings tekort van 1,2 milj , plus de afkoopsommen van het ontslagen personeel zien weg te werken, over de afkoopsom van die Bunder is ook nog niets bekend. Verder moeten ze nu in Januari weer 400.000 huur, plus nog iets van 80.000 achterstalige huur betalen. Die hele club draait op de Gemeente Kerkrade, maar ook dat houd een keer op. MVV heeft de laatste seizoenen boven in meegedraaid, het bestuur en trainer nu afrekenen op een tot nu toe slecht seizoen, vind ik erg kort door de bocht. Het kan na de winterstop zomaar gaan draaien, dat zie je wel vaker in de Jupiler, in Mei worden de prijzen pas verdeelt . :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans, Jacques, opadiehard, Anita

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 21:45 08 nov 2014 21:47 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV-Eindhoven #26
Inderdaad dat lied is een fiasco. Laat dat lied pas horen als de spelers 3 punten hebben gehaald. Nu lijkt het wel een start van katerjacht. Een naar begin van de wedstrijd, non-MVV. Opkomen met deze muziek en dan ook nog zoveel roze schoenen. Waar zijn de echte mannen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2014 23:32
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV-Eindhoven #27
Iech jenk met mien aw kneuk in de noedkis. Iech weit neet wat veur plan op pepier steit, mer iech zow wille tot d'r un plan is of kump met un finansjele EN coomersjeele en Sportieve strategie met es doel coninuiteit en ambitie met es eindpunt structureel in de ieredivisie te speule. De maakers vaan dat nuij kompetisieplan wil iech vraoge of heij neet un oetdaaging ligk um un visie te ventileere.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2014 00:29
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV-Eindhoven #28
plan en visie: bougieke beij slevrouw
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2014 09:59
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV-Eindhoven #29

Boer458 schreef :

De_Lange schreef : Veel is al geschreven over de wedstrijd van gisteren.

Waar ik me echter steeds meer aan begin te storen is de tune die wordt gespeeld als de spelers opkomen. Ik vind dat dan gewoon ons clublied gespeeld moet worden. De spelers willen liever één of andere discotheek plaat... als je dit al nodig hebt om gemotiveerd te worden, dan stop maar. De motivatie moet naar mijn idee komen van binnen en niet door de muziek die gespeeld wordt.


Muziekkeuze zou van de spelers zijn..
Spelers zijn "voorbijgangers" , volgend jaar staat er weer driekwart andere spelers.
De opkomsttune hoort het clublied te zijn.



helemaal mee eens, laat dit svp. Per direct worden aangepast en terug naar het clublied, zelfs koning voetbal heeft meer charme. Tegen Fortuna verwacht ik dat de spelers doen wat ze moeten doen en de club MVV met de supporters zorgen dan voor de ambiance.

Over ambiance gesproken moet mvv toch ook beter aanvaanvoelen. Na de eerste helft waarbij MVV aardig speelde, gaan de spelers naar binnen onder luid applaus en gezang, voor mijn gevoel een prachtig moment.......wordt dan de reclame tape afgespeeld. Wacht daar dan nog even mee. Ik snap dat dit geld oplevert, maar 1 minuut later kan ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2014 10:37
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Eindhoven #30
Als de prestaties nou goed waren dan was ik het volledig eens met de tune en de reclame.
Maar kijkend naar onze prestaties kan het me niet zoveel schelen.
Ik geef jullie gelijk en ik ben ook voor het veranderen van.

Echter vind ik de prestaties op dit moment belangrijker, of ze nu een sinterklaas liedje spelen of jingle bells all the way. Als de spelers maar beter gaan spelen.

Echter blijft het een feit dat de gene die dit bedacht heeft niet goed heeft nagedacht.......
Net zoals veel andere onderdelen bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden