MVV-Eindhoven
- Schapendonk
-
Topic Author
- Banned
-
MVV-Eindhoven
03 Nov 2014 14:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: MVV-Eindhoven
03 Nov 2014 15:45- Uit bij Twente werden we bestolen door de scheidsrechter. Gelijkspel.
- Thuis tegen Dordrecht, toen koploper en via play-offs gepromoveerd, wonnen we.
- Uit bij Sparta, nummer drie toendertijd, wonnen we.
- Thuis tegen Willem II, later kampioen en toen nummer twee, gelijkspel.
- Uit bij Volendam: winst.
- Uit naar de Graafschap: winst.
- Thuis tegen angstgegner Helmond: gelijkspel.
- Uit bij Excelsior, inmiddels nummer drie en later via play-offs gepromoveerd: winst.
Acht wedstrijden op rij zonder nederlaag en met vijf overwinningen, met bijna alleen maar loodzware tegenstanders. Typisch MVV overigens: daarna struikelen we over Almere en Den Bosch.
Laat MVV - Eindhoven ook dit seizoen voor een ommekeer zorgen. Liefst zonder 0-4 nederlaag...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
07 Nov 2014 07:08Ik denk(hoop) dat mvv aangenaam gaat verrassen...komop eindelijk uit dat diepe dal...verheug mij al op vanavond.
Ik denk terug aan de vorige week tegen telstar wat een diehards op de tribuun in velsen...diepe,diepe buiging :thumbsup:,wij bezitten toch een uniek supporters collectief zeker als je ziet dat we al zolang in de juup spelen...gr opa

- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
07 Nov 2014 07:51Ik hoop toch op een overwinning, we hebben het zo hard nodig om de ban te breken.
Vanaf nu gaat het omhoog!! 1-0 is genoeg. Succes!!!
- La Chouffe
-
- Premium Member
-
- MVVke
-
- Platinum Member
-
07 Nov 2014 18:12 - 07 Nov 2014 18:13Aoh jewel, want iech zègk 1-2 veur Eindhove...Dus.. :rolleye:
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
07 Nov 2014 21:59Hats beter 2-1 kinne zegkeMVVke wrote: Anderhalf oor veur 'n toeswedstrijd, en slechs 5 beriechte, (mèt dit dr bij 6) väöl negatiever kint 't neet mie weure.
Aoh jewel, want iech zègk 1-2 veur Eindhove...Dus.. :rolleye:

- jeoff
-
- Administrator
-
07 Nov 2014 23:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
07 Nov 2014 23:37Pech dat die volley van Croucx in het begin werd gehouden. Verder geen echte kansen meer gecreëerd. Eindhoven schiet drie keer op doel, scoort tweemaal. We werden niet op inzet overklast (de jongens gaven alles), maar op voetbalintelligentie van de tegenstander. Twee keer werd de verdediging voor blok gezet en dat is helaas genoeg om dit MVV te vellen en het zelfvertrouwen op nul te brengen. En daar zie je gewoon het kwaliteitsverschil tussen de individuele speler van Eindhoven en MVV, effectief voetballen, niet 1 helft pompen zonder resultaat en in de 2e helft uitgeput achter de feiten aanlopen. Gewoon toeslaan met vernuftigheid. En daarom gaat het prijzencircus in de Geusselt gewoon door voor onze tegenstanders... Jammer, want er zitten individueel een paar leuke voetballers in dit elftal. Ofori kon mij zeer bekoren, brengt meer body in dit elftal dan Ospitalieri en ziet het diepte spel een stuk beter.
Trouwens de geluidsinstallatie is al maanden kapot op de hoofdtribune (ook in de rest van het stadion?) Maar blijkbaar heeft dit geen prioriteit, leuk voor de sponsoren die daar zitten die hun eigen commercial willen horen. En waarom blijven eigenlijk de lichten branden als de wedstrijd begint? Zo haal je ook een hoop beleving weg, vroeger doofden de lichten meteen zodra de wedstrijd begon.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2014 01:01Nu passen we nog steeds niet in dat rijtje, omdat wij niet goed genoeg zijn...
Het kan verkeren...
MAAR: deze clubs tonen wel aan wat er mogelijk is met heel weinig geld. Waarom zou dat hier niet kunnen?
FC Eindhoven: geen steun van grote broer PSV (want die hebben jong PSV), geen grote sponsoren, geen selectie die overloopt van kwaliteit, weinig toeschouwers, geen stadion dat tot de verbeelding spreekt en toch staan ze knap op de derde plek.
Vanavond was het verschil tussen laagvlieger MVV en hoogvlieger Eindhoven efficiëntie. MVV kreeg meer kansen, maar (same old song) wist niet te scoren. Eindhoven imponeerde zeker niet, maar maakte optimaal gebruik van de geboden mogelijkheden (in mijn ogen zag de keeper er 2x niet goed uit).
Dat we maar weer snel mogen aansluiten bij het rijtje Eindhoven, Telstar etc.....

- Meerssen
-
- Premium Member
-
08 Nov 2014 01:04En hoe kan het toch dat een clubje als FC Eindhoven iets meer individuele kwaliteit heeft.
Kan tt 830 niet meer aanzien.
- izzo
-
- Elite Member
-
- Roet, Roejer, Roetst!
08 Nov 2014 09:54Verder is het gewoon kwestie van trainen om meer doelpunten te gaan maken. Vasthouden aan 1 voorhoede en die samen met de backs en een aanschuivende middenvelder oefenen op voorzetten en afmaken. Er is te weinig rood in de 16 van de tegenstander. Als de backs eroverheen komen zie je de buitenspelers te veel assisteren. Loop de 16 in!! Hawbir kan een mannetje voorbij en een pass op maat is gewoon eventjes een kwestie van Positionering in het strafschopgebied! Bij elke mislukte aanval is de tegenpartij binnen no time zonder enige moeite over onze helft heen dat veelal tot een paar meter van onze helft af over het midden gebeurd om vervolgens de bal naar een buitenspeler te spelen. Daar moet men iets op bedenken!
Keeper had zich niet moeten laten vallen! Dan had ie de speler nog meer buitenom kunnen sturen. Vind hem trouwens wel steeds beter keepen. Cillessen maakte een grotere fout afgelopen week!
Kwestie van tijd. Alleen duurt het een beetje lang!
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2014 11:54Het zegt ook veel dat Brouwers weer scoort. 5 van de 8 doelpunten komen van hem. Dat is te weinig. Spelers als Vorthoren en Smeets moeten ook scoren. Al vond ik Smeets goed spelen eerste helft, tweede helft moet hij die kans maken. Dan is het 2-0 en lijkt het gespeeld. Coppens ben ik niet zo positief over geweest de afgelopen wedstrijden, maar ik vond hem goed keepen.
Wat me opviel is dat er bij balbezit van bv Eindhoven gisteren, dat er op het middenveld een groot gat is. Zou het geen idee zijn om daar een extra middenvelder te zetten? Dus omschakelen naar 4-4-2?
Na de wedstrijd boven in de Gouden Ster nam Knops zijn tijd, terwijl hij al vaker zei dat hij moest gaan, om naar sommige supporters te luisteren. Dat siert hem. :thumbsup:
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2014 12:13Maar verder vond ik Eindhoven niet veel beter dan MVV nou integendeel MVV had deze kunnen winnen.
Alleen jammer dat Eindhoven net iets slimmer was en toevallig ook de 1-1 maakte....Een bal die Coppens zeker kon hebben en ik vond hem weer niet sterk keepen sorry hoor bij amateurs keepen ze beter.
En dan is de ban gebroken bij MVV en als nog niet erg genoeg is scoort Eindhoven ook nog de 1-2...
Eindhoven was gewoon slimmer dan MVV maar zeker niet beter...Maar daar malen ze in Eindhoven niet om de winst telt en uiteindelijk is dat ook zo...
- MVVke
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2014 12:14Janepie wrote:Hats beter 2-1 kinne zegkeMVVke wrote: Anderhalf oor veur 'n toeswedstrijd, en slechs 5 beriechte, (mèt dit dr bij 6) väöl negatiever kint 't neet mie weure.
Aoh jewel, want iech zègk 1-2 veur Eindhove...Dus.. :rolleye:
Sorry, zal 't noets mie doen