MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december

07 dec 2014 13:56
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #1
De laatste thuiswedstrijd van 2014 staat alweer voor de deur. Ditmaal Jong Ajax thuis. Laten we het teleurstellende 2014 toch zo goed proberen af te sluiten.

Laot uuch nog eine kier good huure!! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2014 14:52
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #2
Ik gok op een 1-3 uitslag in een lege, kille en sfeerloze Geusselt. Waarschijnlijk sta je tegen een team met onder andere Zivkovic, van der Hoorn, Duarte en Boer in de goal. Ik zie MVV absoluut niet winnen, ondanks het bij vlagen redelijke veldspel.

Verder zal het toeschouwersaantal rond de 2.000/2.500 liggen. Het is koud, we staan onderaan en een steeds groter wordende groep heeft (gelukkig!) genoeg van die beloften elftallen en boycot deze wedstrijden. Het klinkt misschien cru, maar als je niet naar je supporters luistert, ga je de gevolgen op den duur merken. De beslissing om voor het plan van de KNVB over de voetbalpiramide in te stemmen is een regelrechte messteek in de rug van de eigen supporters... Maar ach, wie zijn wij..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Raffalaldo, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2014 15:09
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #3
Al spelen we over 100 jaar nog tegen beloften elftallen, ik zal nooit naar deze wedstrijden gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2014 15:27
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #4
Iiedereen moet voor zich zelf uitmaken wat hij/zij vindt of doet, maar...Maar IK ben er wel om het team te steunen en als We verliezen zal ik het natuurlijk hebben over competitievervalsing
maar ik zal een geweldige avond hebben als die "godenzonen" een tit krijgen in de Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2014 16:58 07 dec 2014 17:00 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #5
:P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2014 17:41
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #6


Wedstrijd: MVV Maastricht - Jong Ajax
Datum: Vrijdag 12 December 2014
Locatie: Maastricht
Aanvang: 20:00



Stadion: Stadion de Geusselt

Historie:
16-08-2013 Jupiler League MVV Maastricht 1-0 Jong Ajax

Laatste editie:
16-08-2013 Jupiler League MVV Maastricht 1-0 Jong Ajax
70' 1-0 Bryan Smeets (pen.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2014 19:06
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #7
Ik ben er ook gewoon erbij ondanks dat het een belofte elftal is waar ik ook tegen ben.
Maar om weg te blijven heb je je eigen team mee in mijn ogen daarom ga ik gewoon maar dat is ieder zijn keuze ik begrijp de mensen ook die niet gaan en boycotten.

Ik hoop dat we winnen maar ik denk als je de laatste opstelling ziet van Ajax.

J. Cillessen
K. Tete
J. Riedewald
J. Veltman
S. Denswil
L. Duarte
R. Bazoer
L. Andersen
R. Zivkovic
S. Becker

Dat we gewoon niet winnen tegen zo´n elftal.
Maar vorig seizoen was het hetzelfde en wonnen we (wel was ajax beter) dus misschien kan het dit keer weer?

1-1 zeg ik maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2014 22:36
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #8
Iech begriep diech wel, mer....

In 1970 won Ajax de Europacup, in 72 weer en zelfs de wereldcup...
Mer kraoge daonao ein op die neus in de Geusselt (bej kiere met 1:0)...
In 1980 gebeurde get in De Meer boe niemes oets aon kos dinke...

Boeveur zowwe die vaan us dees kier die Hollenders aoch neet met leeg han nao hoes sjikke...?
Vergeet neet...toen stoonte groetere naome in de ploeg oet Amsterdam...... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2014 10:34 08 dec 2014 10:40 door De Zwarte Vogel. Reden: Tekst verbeteren
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #9
Uit De Gelderlander van vanmorgen:

PUNT

door Raymond Willemsen

Competitievervalsing

Met droge ogen beweerde Gijs de Jong, mana­ger competitie­zaken van de KNVB, in mei tijdens een bij­eenkomst voor de pers dat er van ‘competitievervalsing geen sprake was geweest’. De Jong had het over de entree van de beloftenteams van Ajax, PSV en FC Twente in de eerste divisie. De bond had dat volgens De Jong onderzocht. Zonder de drie belof­tenteams was de eindstand in de eerste divisie het afgelopen sei­zoen niet veel anders geweest.

Nu hebben wij zelf ook even een onderzoekje gedaan. Leg de op­stellingen van de drie beloften­teams van vrijdag 28 november en maandag 1 en dinsdag 2 decem­ber (speelronden 15 en 16) naast elkaar, lees en huiver. Bij Jong Ajax deden er maandag tegen VVV (4-0) vijf andere spelers mee dan drie dagen eerder tegen Almere City FC (1-1). „Competi­tievervalsing”, had VVV-trainer Maurice Steijn geen ongelijk.

Maar die vijf wijzigingen vielen in het niet bij de zeven mutaties die de beloften van FC Twente doorvoerden. Tegen NEC verlo­ren de Tukkers op 28 november nog kansloos met 5-1, maar op 1 december zette oefenmeester Jan Zoutman tegen FC Den Bosch (1-1) zijn topscorer Zschusschen doodleuk op de bank. De Noor Børven moest spelen, net zoals zeven andere selectiespelers.

Nog bonter maakte Jong PSV het afgelopen dinsdag tegen De Graaf­schap (3-1 winst). Acht wijzigin­gen voerde trainer Darije Kalezic door in vergelijking met het verlo­ren duel in Helmond, want top­pers als Pasveer, Brenet, Hendrix en Jozefzoon moesten spelen.

Op diezelfde avond stond aanvan­kelijk ook PSV-Feyenoord gepro­grammeerd, maar die werd afge­last. Vraagje aan meneer De Jong.

‘Hadden die PSV-spelers ook mee­gedaan als de topper door was ge­gaan?’ En nog een vraag. ‘Heeft u niet heel veel boter op uw hoofd?’

Meneer De Jong van de KNVB, heeft u niet heel veel boter op uw hoofd?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Mie leef Mestreech, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2014 19:29
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #10
Sigthórsson Geblesseerd waarschijnlijk zit Zivkovic de komende wedstrijden bij Ajax 1 in de selectie .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2014 20:07
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #11

Sjonnie schreef : Sigthórsson Geblesseerd waarschijnlijk zit Zivkovic de komende wedstrijden bij Ajax 1 in de selectie .


Zivkovic lijkt ook na blessure Sigthórsson nog geen optie voor De Boer

Kolbeinn Sigthórsson raakte zaterdagavond tegen Willem II geblesseerd aan zijn enkel en zal dit kalenderjaar niet meer in actie komen. Arek Milik is nu voor de resterende duels van 2014 de vaste eerste spits van Ajax en Richairo Zivkovic hoopt nu eindelijk eens deel te mogen uitmaken van de wedstrijdselectie van het Amsterdamse vlaggenschip, als stand-in voor de Pool.
/
Frank de Boer noemde Zivkovic 'zeker een optie', maar de kans dat de aanvaller woensdag bij de wedstrijdselectie zal zitten voor het Champions League-treffen met APOEL Nicosia, lijkt klein. Jong Ajax speelt maandagavond om 20.00 uur tegen RKC Waalwijk en Zivkovic staat gewoon in de basis bij de Amsterdammers. Dit terwijl spelers als Stefano Denswil en Mike van der Hoorn, die ook vaak minuten maken bij Jong Ajax, helemaal niet bij de selectie zitten.
De achttienjarige Zivkovic werd in de zomer overgenomen van FC Groningen, maar moet vooralsnog genoegen nemen met minuten bij Jong Ajax. Hij scoorde dit seizoen al elf keer in dertien Jupiler League-wedstrijden voor de beloftenploeg. Zivkovic debuteerde eind oktober in het bekerduel met SV Urk (0-4) in de hoofdmacht en in die wedstrijd kwam hij bovendien tot scoren.


N. Alblas
R. van Koesveld
D. van Bruggen
R. Ligeon
K. Tete
T. Noordhoff
D. Warmerdam
D. Bakker
R. Zivkovic
S. Becker
S. Hendriks

Opstelling van Jong Ajax vanavond...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2014 22:51 08 dec 2014 22:52 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #12

Boer458 schreef : Iiedereen moet voor zich zelf uitmaken wat hij/zij vindt of doet, maar...Maar IK ben er wel om het team te steunen en als We verliezen zal ik het natuurlijk hebben over competitievervalsing
maar ik zal een geweldige avond hebben als die "godenzonen" een tit krijgen in de Geusselt.


Een tit?...komop boer is dat een vrouwelijk lichaams deel op zijn boers of bedoel je een tik?
Ik zeg eindelijk winst,ajax 1 moet zondag aan de bak tegen utereg,dus er zullen wel wat talenten niet mee doen die in de basis van ajax 1 zouden kunnen staan.
Maar dan nog komop de laatste keer voor de winterstop thuis moet kunnen,ik verwacht ook zo rond de 3000 toeschouwers.
Laten we hopen dat er in de winterstop het een en ander veranderd zodat we op 16 jan met een frisse opstart optimis... de tweede helft ingaan met als topper mvv-kirchraoj in die zelfde maand?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 10:53
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #13
Iedereen staat het uiteraard vrij om te gaan of niet, maar ik:

BOYCOTT !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 11:42
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #14
Weer eentje met een plank voor zijn hoofd je benadeeld alleen je club die nou net je steun nodig heeft .als je zo denkt als jij moet je helemaal weg blijven dan ben je in mijn ogen een echte kerel en geen meeloper met al die andere die denken dat de KNVB om jou geeft .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 12:10 09 dec 2014 12:11 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #15

dreekemvvke schreef : Weer eentje met een plank voor zijn hoofd je benadeeld alleen je club die nou net je steun nodig heeft .als je zo denkt als jij moet je helemaal weg blijven dan ben je in mijn ogen een echte kerel en geen meeloper met al die andere die denken dat de KNVB om jou geeft .


De club heeft onze steun nodig?
De club die de supporters, en dan met name het supportersoverleg, doodleuk laat vallen?
En dan nog niet eens de moeite neemt om tekst en uitleg te geven?
En als jij niet opkomt voor de toekomst van je club en iedere keer over je heen laat lopen, wie is dan geen echte kerel?

Over een plank voor je hoofd gesproken.

En dan nog iets, Fuck de KNVB, dat die niets om de supporters geven was al langer duidelijk. Maar dat MVV ons zo hard laat vallen in een tijd dat de supporters op zo veel fronten ontzettend veel tijd en moeite in de club steken is onacceptabel!

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, αναρχος

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden