>
Ontvangen bedankjes 1128
Iedereen is het er over eens dat die Jong-X teams competitievervalsing is. De KNVB duwt het er (op verzoek van de grote 5) gewoon door. Als iedereen gewoon blijft gaan, verandert er niets.dreekemvvke schreef : Weer eentje met een plank voor zijn hoofd je benadeeld alleen je club die nou net je steun nodig heeft .als je zo denkt als jij moet je helemaal weg blijven dan ben je in mijn ogen een echte kerel en geen meeloper met al die andere die denken dat de KNVB om jou geeft .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frostie_999 schreef : Wat is dan het doel van de boycot? De knvb zal er niet van wakker liggen, Fox ook niet. Heeft mijns inziens alleen effect als we met zn allen zeggen; naar een competitie met "jong" teams gaan we niet kijken. We boycotten met zn allen het hele seizoen. En dat bij alle clubs in de JL.
Dan maak je een statement. Om die paar 100 man die nu wegblijven lachen ze alleen maar. In dit geval benadeel je er dus MVV nog het meeste mee.
Dreekemvvke, toevallig weet ik wie αναρχος is, en die is een hevige supporter van MVV. En één voor het leven.dreekemvvke schreef : Niet het bestuur maar mensen zoals jij laten de ware aard zien alleen supporter als het gaat zoals jullie het willen maar niet als er werkelijk achter het elftal moet worden gestaan .maar ik heb al vaker gezegd supporter ben je voor leven ook als het niet gaat zoals jij zou willen denk daar maar eens goed over na of je dan nog supporter wil zijn van mvv.
αναρχος schreef : De CED waar MVV dus een stem in heeft, had gewoon tegen moeten stemmen. Het bestuur heeft zijn ware aard weer eens laten zien.
Boe is dat feeske? schreef :
Is het niet een beter idee om als supportersoverleg landelijk een handtekeningenactie te organiseren tijdens een bepaalde speelronde met de vraag of men voor of tegen Jong teams in de Juup is? Simpel aankruisen en handtekening zetten.
Dan kun je aantoonbaar de druk opvoeren. Dat is mijn insziens effectiever dan weg blijven, omdat bij wegblijven inderdaad het stadion leeg zou moeten zijn om groot effect te hebben. (Effect zou moeten zijn dat KNVB 'om' gaat, niet dat MVV schade lijdt)