MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december

09 dec 2014 12:18
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #16

dreekemvvke schreef : Weer eentje met een plank voor zijn hoofd je benadeeld alleen je club die nou net je steun nodig heeft .als je zo denkt als jij moet je helemaal weg blijven dan ben je in mijn ogen een echte kerel en geen meeloper met al die andere die denken dat de KNVB om jou geeft .

Iedereen is het er over eens dat die Jong-X teams competitievervalsing is. De KNVB duwt het er (op verzoek van de grote 5) gewoon door. Als iedereen gewoon blijft gaan, verandert er niets.

Als je voor je club de beste competitie wil hebben, zonder die vervalsingen, is het beter dat er wel iets gaat veranderen.
Als die verandering er wel zou komen doordat alle supporters wegblijven en dus de clubs gaan klagen, vanwege gebrek aan inkomsten, is dat dus een serieuze optie.
Natuurlijk benadeel je je club op de korte termijn, maar er is voordeel op de lange termijn (seizoenskaarten zijn toch al betaald, dus het nadeel is niet 100%).
En nee, de KNVB geeft niet om de supporter, maar de clubs wel om het inkomen.
Waarschijnlijk zijn kribbebieter en jij het eens over de competitievervalsing, maar je bent het niet eens met zijn oplossing.
Wat stel jij dan voor? Accepteren? Of heb je een betere oplossing, want dan zou Kribbebieter meteen overstag gaan, neem ik aan. Want waarom niet voor de beste oplossing kiezen.
Ik vind de opmerking van de plank voor zijn hoofd en dat die hij dan maar helemaal moet wegblijven, absoluut niet gepast. Net omdat hij er om geeft, blijft hij weg.

Ik neem aan dat jij nu met betere ideeën komt, om de KNVB te dwingen om de opzet van de JL aan te passen (Los of die wel lukken. Want als er iemand een plank voor het hoofd heeft, is het wel de KNVB).

Zo niet, is de oplossing van kribbebieter wellicht nog de beste. Wat als alle stadions leeg zouden zijn als de Jong-X teams spelen? Dan zal er wel degelijk gereageerd worden door de clubs richting KNVB en misschien iets veranderen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 12:46
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #17
ik begrijp jouw/jullie standpunt helemaal, maar het zal niets uithalen om weg te blijven..
dit heeft alleen nut als het gehele stadion leeg blijft!!
rinkens zal echt niet slechter slapen als er nu ipv 3815 man maar 3310 aanwezig zullen zijn!!
als er nu een leeg stadion was, welke vol hing met spandoeken, dan wordt er een echt signaal afgegeven
helaas is dat niet realiseerbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 12:52
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #18
Ik heb ook de oplossing niet ,maar dat heeft niks ermee te maken om je elftal in de steek te laten die hebben ons nou nodig en de club het geld om misschien een nieuwe spits te kunnen kopen of huren en zo voor een goede tweede helft van de competitie te kunnen spelen daar gaat het om.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 14:29
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #19
Veer Zien MVV Merchandise heeft vrijdag een kerstactie...

3 MVV kerstballen voor €5

Steun MVVke, en laat de MVV kerstbal niet ontbreken in de boom.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 14:31
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #20
Wat is dan het doel van de boycot? De knvb zal er niet van wakker liggen, Fox ook niet. Heeft mijns inziens alleen effect als we met zn allen zeggen; naar een competitie met "jong" teams gaan we niet kijken. We boycotten met zn allen het hele seizoen. En dat bij alle clubs in de JL.
Dan maak je een statement. Om die paar 100 man die nu wegblijven lachen ze alleen maar. In dit geval benadeel je er dus MVV nog het meeste mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 14:50
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #21
MVV heeft ons ook benadeeld door in te stemmen met deze competitie opzet. Wat mij betreft mag het bestuur oprotten na deze mes in de rug van de supporters. Het enige waar we binnen onze club nog trots op kunnen zijn, zijn het supporters overleg/Veer zien MVV/ en alles andere supporters. Het bestuur is een grote farce die zich alleen maar inzet voor doelen waar de supporters het niet mee eens zijn. Omniclub, limburg united etc. Het heeft er toch alle schijn van dat alle facetten van onze club kapot worden gemaakt om zo over een tijdje toch een fc Limburg te creëren. De druppel is bereikt met dit laatste verraad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 14:52 09 dec 2014 14:53 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #22

Frostie_999 schreef : Wat is dan het doel van de boycot? De knvb zal er niet van wakker liggen, Fox ook niet. Heeft mijns inziens alleen effect als we met zn allen zeggen; naar een competitie met "jong" teams gaan we niet kijken. We boycotten met zn allen het hele seizoen. En dat bij alle clubs in de JL.
Dan maak je een statement. Om die paar 100 man die nu wegblijven lachen ze alleen maar. In dit geval benadeel je er dus MVV nog het meeste mee.


Is het niet een beter idee om als supportersoverleg landelijk een handtekeningenactie te organiseren tijdens een bepaalde speelronde met de vraag of men voor of tegen Jong teams in de Juup is? Simpel aankruisen en handtekening zetten.

Dan kun je aantoonbaar de druk opvoeren. Dat is mijn insziens effectiever dan weg blijven, omdat bij wegblijven inderdaad het stadion leeg zou moeten zijn om groot effect te hebben. (Effect zou moeten zijn dat KNVB 'om' gaat, niet dat MVV schade lijdt)

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 15:22
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #23
De CED waar MVV dus een stem in heeft, had gewoon tegen moeten stemmen. Het bestuur heeft zijn ware aard weer eens laten zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 16:23
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #24
Niet het bestuur maar mensen zoals jij laten de ware aard zien alleen supporter als het gaat zoals jullie het willen maar niet als er werkelijk achter het elftal moet worden gestaan .maar ik heb al vaker gezegd supporter ben je voor leven ook als het niet gaat zoals jij zou willen denk daar maar eens goed over na of je dan nog supporter wil zijn van mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 19:23
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #25

dreekemvvke schreef : Niet het bestuur maar mensen zoals jij laten de ware aard zien alleen supporter als het gaat zoals jullie het willen maar niet als er werkelijk achter het elftal moet worden gestaan .maar ik heb al vaker gezegd supporter ben je voor leven ook als het niet gaat zoals jij zou willen denk daar maar eens goed over na of je dan nog supporter wil zijn van mvv.

Dreekemvvke, toevallig weet ik wie αναρχος is, en die is een hevige supporter van MVV. En één voor het leven.
Maar dat wil niet zeggen dat je maar alles moet accepteren.
Nogmaals je kan het niet eens zijn met de gekozen oplossing van de mensen die de wedstrijden tegen de belofte elftallen boycotten, maar om ze dan maar meteen te laten nadenken of ze nog wel supporter willen zijn? Je hebt het net tegen een groep die zich belangeloos inzet voor MVV en vele extra zaken doet.
Jij hebt ook geen oplossing, maar je hebt wel hevige kritiek op mensen die er wel iets aan proberen te doen...
Dus als andere supporters het niet met jou eens zijn moeten ze maar wegblijven? Want daar komt het op neer.
Gelukkig reageren ze andersom niet zo en accepteren ze dat jij wel gaat, want dat is ieder zijn eigen keuze.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u wsly, Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 19:41
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #26

αναρχος schreef : De CED waar MVV dus een stem in heeft, had gewoon tegen moeten stemmen. Het bestuur heeft zijn ware aard weer eens laten zien.


En dan? Dan stemt MVV tegen. So what als de rest niet mee doet. Dit is gewoon een geldkwestie en helaas betekent het dat wij maar moeten kijken naar de "jong" teams. En ik denk dat we hoog of laag kunnen springen, dat gaat niks veranderen. Als het echt niet werkt komt dat vanzelf wel uit, en gaat de KNVB alsnog op zijn bek.

En dan heeft MVV er meer aan als iedereen komt en wat drinkt en eet om de kas nog wat te spekken dan dat er 100 man wegblijven vanwege een boycot die toch niks gaat uithalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 19:46
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #27

Boe is dat feeske? schreef :
Is het niet een beter idee om als supportersoverleg landelijk een handtekeningenactie te organiseren tijdens een bepaalde speelronde met de vraag of men voor of tegen Jong teams in de Juup is? Simpel aankruisen en handtekening zetten.

Dan kun je aantoonbaar de druk opvoeren. Dat is mijn insziens effectiever dan weg blijven, omdat bij wegblijven inderdaad het stadion leeg zou moeten zijn om groot effect te hebben. (Effect zou moeten zijn dat KNVB 'om' gaat, niet dat MVV schade lijdt)


Handtekeningenactie kun je altijd houden. Uitslag lijkt me ook duidelijk. Maar ik ga er van uit dat er vanuit financieel oogpunt waarschijnlijk geen andere keuze gemaakt gaat worden door de clubs. Iets anders kan ik me niet voorstellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 20:30
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #28
Als meer mensen eens wat actiebereidheid zouden tonen, veranderde er misschien nog eens wat. Helaas is de actiebereidheid ver te zoeken en hebben de ruggengraatlozen ook nog commentaar op diegene die wel een positieve verandering te weeg proberen te brengen.

Dreeke misschien moet jij er eens over nadenken of je wel een supporter bent? Of ben je gewoon een toeschouwer die elke 2 weken een wedstrijd wil zien en zich verder geen zorgen maakt over, de lange termijn effecten, van de keuzes die het bestuur maakt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u wsly, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2014 23:13
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #29
Weg blijven is een actie die niet veel indruk maakt. Wanneer je iets wilt bereiken, zul je samen met supporters van andere clubs iets moeten bedenken. Je zou kunnen denken aan een collectieve actie tijdens een interland. Daarvoor zijn immers makkelijk voldoende kaarten te bemachtigen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2014 09:17 10 dec 2014 09:20 door dreekemvvke. Reden: Type foutje
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #30
Goed gezien frostie zo is het maar net ,je kunt niet altijd het bestuur maar de schuld geven als ze niet doen wat jij zou willen .deze mensen doen het in het belang van mvv en proberen van mvv weer een gezonde club te make en dat zal heus wel eens met vallen en opstaan gebeuren en ja ik ben een echte mvv supporter maar daar hoef je niet iedere wedstrijd voor te gaan kijken en zijn meer dingen in het leven als voetbal als je begrijp wat ik bedoel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.455 seconden