MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december

10 dec 2014 09:48
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #31

De Zwarte Vogel schreef : Weg blijven is een actie die niet veel indruk maakt. Wanneer je iets wilt bereiken, zul je samen met supporters van andere clubs iets moeten bedenken.


Onder welke steen heb jij gelegen?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Raffalaldo, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2014 10:47
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #32
Het boycotten van een wedstrijd is zo kinderachtig.
Het idee hebben dat een organisatie zoals de KNVB gaat luisteren naar een aantal bezoekers die niet komen dan heb je het behoorlijk mis.
Als je kijkt naar het aantal bezoekers die in een week een wedstrijd bezoeken op eredivisie niveau, Jupiler league en eventueel nog lager en daar het aantal van aftrekt wat een wedstrijd boycot dan spreek je over minder als 1%.
Daar word echt niet naar geluisterd.

Maar wat wel gebeurd is, je club heeft minder inkomen en minder supporters die de wedstrijd bezoeken, minder supporters betekent ook vaker minder steun aan het team. Waardoor de kans op verlies alleen maar groter word. ( nu verliezen we dit seizoen erg veel dus dat punt kun je schrappen )
Maar je hebt alleen je eigen club ermee.

iedereen weet wat de opzet word van de 2de divisie, dus stop met boycotten het heeft totaal geen effect en ruig is het ook niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2014 11:42
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #33
Een boycot heeft inderdaad geen zin, de Knvb zal je lachend met de feiten om de oren slaan:

Jong Ajax is een publiekstrekker in haar uitwedstrijden.
Ook bij MVV was dit de best bezochte thuiswedstrijd (5200), op de twee derbies na, vorig seizoen.
En het trekt heel veel tv-kijkers. Dus aantrekkelijk voor sponsors.
Het bestuur zou dus gek zijn om tegen te stemmen.

Het sportieve element telt helaas niet. Want het is weldegelijk competitievervalsing.
Vervalsing van de competitie, maar ook vervalsing van de hele opbouw:
Deze voetbalpiramide krijgt een waterhoofd. Een paar clubs krijgen alles en mogen alles.

Belangrijkste punt vind ik echter, dat het VERNEDEREND is,
om als club een competitiewedstrijd te moeten spelen, tegen een jeugdteam van een andere club.

Ik ga dus niet. Uit principe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2014 12:51
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #34
Kijk dat vind ik nu een goede redenatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2014 13:23
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #35
Ik ben het heel erg eens met Meerssen maar ik kan gewoon moeilijk wegblijven. Het is toch mijn avondje MVV wat dan wegvalt. En er valt 3 punten te behalen, al ben ik sceptisch erover of dat nog veel zal uitmaken. Wegblijven is een optie, en ik neem het de mensen die zo erover denken niet kwalijk. In principe zit er wel wat van vernedering in ja, maar daar tegenover staat dat je je daar bovenuit moet werken, en dan ben je ook een terechte promovendus(mocht dat ooit nog zo ver komen). Als het de kampioenswedstrijd zou zijn geweest tegen jong-ajax blijft men dan ook weg?? Misschien wat meer naar ons zelf kijken en niet naar anderen. Alleen resultaten helpen de club verder. Ook mij zakt vaak de moed naar de schoenen, maar weet me steeds weer op te laden. Ik ga het nooit opgeven!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2014 22:27 10 dec 2014 22:29 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #36
Begrijp ik het nu goed dat zie zivkovic niet zal spelen tegen mvv vanwege de 48 uur rust regel? Hij valt net in bij Ajax.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2014 08:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #37

jeoff schreef : Begrijp ik het nu goed dat zie zivkovic niet zal spelen tegen mvv vanwege de 48 uur rust regel? Hij valt net in bij Ajax.


Zou wel eens een zwakker Ajax kunnen zijn dat zal starten, zondag half 1 wacht immers alweer FC Utreg. Sigthorsson is ook geblesseerd dus ik denk dat de boer Zivkovic oproept voor het eerste.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2014 09:21
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #38

dreekemvvke schreef : Weer eentje met een plank voor zijn hoofd je benadeeld alleen je club die nou net je steun nodig heeft .als je zo denkt als jij moet je helemaal weg blijven dan ben je in mijn ogen een echte kerel en geen meeloper met al die andere die denken dat de KNVB om jou geeft .


Daanke dreekemvvke daar hebben we wat aan---> wegkijkcultuur
Hoe moet het dan volgens jou, laat horen je ideeen ? Je hebt het over het steunen van je club, heb ik je ooit bij een uitwedstrijd gezien ? Benieuwd naar je oplossingen dan ga ik de plank in de tussentijd voor mijn hoofd even door zagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2014 11:54 11 dec 2014 11:56 door dreekemvvke. Reden: Foutje
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #39
Kribbenbijter wat bedoel je met wegkijk cultuur .ik kijk nergens voor weg maar kijk wel naar de realiteit van hoe hier met het bestuur en het team wordt omgegaan ,door weg te blijven benadeel je wel het team en die hebben ons het hards nodig het bestuur had ook tegen kunnen stemmen maar hadden er niets mee bereikt daar heel veel andere clubs wel voorstander waren ,maar ok mvv had dan zijn mening gegeven.daar hebben we nu niets meer aan we moeten nu achter de club en de ploeg blijven staan daar gaat het om oplossen kan ik het ook niet en dat was ik ook niet van plan blijf wel achter mijn club staan en dat is wat ik wou aangeven ik woon dan wel in Amsterdam maar ga misschien wel naar meer uitwedstrijden als menige supporters van mvv .ik hoop dat er meer mensen zo over dit probleem denken en dat we nog veel mogen genieten van usmvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2014 12:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #40
Mensen kan deze discussie voorgezet worden in het topic over de Juup League?

Ik heb enorme zin om morgen mijn club weer te zien, e pèlske te drinke met vrun oppe tribuun en in het Supportershome.

Neemt iedereen die wel komt en een houdbaar levensmiddel kan missen wat mee voor de voedselbank? Is toch verschrikkelijk dat sommige mensen geen eten kunnen betalen...

Ik neem in ieder geval wat mee!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2014 13:23
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #41
moeten we dat afgeven voor dat we het stadion binnengaan?
Of krijg je rare vragen bij de ingang?

Aan de andere kant krijg ik gewoon lachkicks bij het idee dat er in plaats van bier, zakken aardappelen het veld opvliegen :P

Maar ik zal in de kast kijken of ik wat heb staan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2014 10:29
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #42
Whahahaha..ik zie het al voor me :lachen: :lachen:
Maar ik heb hetzelfde gevoel als Schapendonk. Ik vind het knap van de supporters die boycotten en respecteer hun mening en visie hierin. Ik zou willen dat ik dat ook zo makkelijk zou kunnen omdat ik ook fel tegenstander ben van de beloftenelftallen.
Maar het gaat mij niet om de extra inkomsten voor MVV vanavond (heb ook sws een seizoenskaart), maar voor mijn eigen vrijdagavond in de Geusselt. Inderdaad lekker op tijd gaan, wat halve literkes dreenke met vrienden en weer sjevraoje kriege bij t volksleed.
Hopelijk pakken we de volle buit tegen dit gelegenheidselftal en passeren we Sittard op de ranglijst. Ik zeg 3-1 (heel positief, want ik zou niet weten wie de ballen in het netje gaan leggen :lachen: )
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2014 15:08 12 dec 2014 15:12 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #43

Boe is dat feeske? schreef : Mensen kan deze discussie voorgezet worden in het topic over de Juup League?

Ik heb enorme zin om morgen mijn club weer te zien, e pèlske te drinke met vrun oppe tribuun en in het Supportershome.

Neemt iedereen die wel komt en een houdbaar levensmiddel kan missen wat mee voor de voedselbank? Is toch verschrikkelijk dat sommige mensen geen eten kunnen betalen...

Ik neem in ieder geval wat mee!


Ik wil dit toch iets anders zeggen. Dat het hoe dan ook mogelijk is dat het woord voedselbank bestaat in Nederland!! Ik neem trouwens niks mee. Heb vaak genoeg gezien hoe mensen zich vanuit een slachtoffer-rol helemaal verrijkten(ik mag niet discrimineren). Jammer voor de goed willenden maar het is de politiek zelf die het woord voedselbank in leven hebben geroepen. In de jaren 80 en daarvoor bestond het woord denk ik niet eens....

Over de wedstrijd; het is ieder jaar maar weer opnieuw kijken wie er mee doet bij Ajax-2. Dus is het ieder jaar ook hier van afhankelijk of je gaat winnen ja of nee. Zo te zien valt het misschien dit keer in ons voordeel....Hoezo competitie vervalsing? :dry:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2014 18:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #44
Discussie boycot is zo groot ik begrijp de mensen die blijven gaan en de mensen die boycotten , zolang er meer dan 100 man in het stadion zitten blijf ik zelf gaan omdat het toch anders geen zin heeft. Je kunt ook spandoeken maken of zingen buiten het stadion of wat dan ook.

Voedselbank ik snap dat ervoor ingezameld word maar ik vind het een taak van de nederlandse overheid om te zorgen dat deze mensen niet in zo´n situatie te laten komen! Asielzoekers krijgen gratis woning (schijnbaar) gratis verzekering en 600 euro per maand en daar moeten wij als nederlanders de dupe van worden?


En even over de wedstrijd ik denk dat Ajax met een volledig b team zal komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2014 19:10 12 dec 2014 19:12 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #45
Ik zal je zeggen , ik heb nu een paar wedstrijden van de A1 van Ajax gezien in de CL youth cup . Ik denk dat de A1 van Ajax MVV alle hoeken van het veld laat zien .


PS

Ik bedoel dus de A1 van Ajax tegen het 1e eltal van MVV .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden