MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december

12 dec 2014 22:57
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #46
Tja, we scoren weer eens 2x (had veel vaker kunnen/moeten zijn) en toch winnen we weer niet. Met dank aan een belabberde Belgische scheids die alles voor ajax floot en dankzij onze belabberde verdediging. De vrije trap werd door Coppens goed gestopt, alleen stond Knops te slapen en kon die ajaxspeler alsnog binnentikken. Met zo'n slechte verdediging zullen we dit seizoen amper nog een wedstrijd winnen. Overigens wordt op Facebook vermeldt dat Jaap Stam met MVV-fans op de vuist wilde. Iemand iets van mee gekregen? Ik niet iig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2014 23:20
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #47
Jaap Stam was inderdaad ietwat boos. Heb niet precies meegekregen wat er voorgevallen is, wel dat stewards hem naar binnen hebben geduwd.

Weer een penalty tegen vandaag, gelukkig stopt Coppens hem dit keer maar het wordt onderhand beschamend hoe makkelijk we ze tegen krijgen. Had ook het idee dat we tegen de Dames van Ajax speelden. Wat een arrogante mietjes. Een air van heb ik jou daar en bij ieder contact voor dood neervallen. En als de scheids daar ook nog in mee gaat weet je dat het weer zo'n avond wordt.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2014 23:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #48
JAAP STAM...wat ben je een enorme eikel...wat bezielt je om je zo af te reageren.
Ik heb of had een enorm respect voor je als het gaat over je voetbal verleden.
Mensen ik stond er vlak bij toen hij zo reageerde,zelfs stewards reageerde vol ongeloof over zijn reactie en duwden hem,dat wil toch wel wat zeggen!
Over de wedstrijd het volgende een belgies trio?dat wil toch niemand?...jongens wat een enorme zwakte op arbitraal gebied,een enorme aan en affluiting?
Waarom blijft mij dit zo bij?
Een ,,figuur,,die zelfs in de klas de les niet kan blijven volgen als het gaat over een trainers cursus A?
Hem word giga een hand boven de kop gehouden,oocherm erm menneke...stam onder welke steen heb jij al die tijd gelegen?
Mensen ik ben nog steeds zo kwaad,en durf te beweren als hij terug was gekomen ik niet voor mij zelfers had in gestaan!
Waarom ben ik zo kwaad?
Niet om de prestatie van mvv dat is meer gewente maar meer om zo een ,,professionele internationaal,,...bah...bah...bah.
Over de wedstrijd heel kort...1 pnt...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2014 00:22
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #49

opadiehard schreef : JAAP STAM...wat ben je een enorme eikel...wat bezielt je om je zo af te reageren.
Ik heb of had een enorm respect voor je als het gaat over je voetbal verleden.
Mensen ik stond er vlak bij toen hij zo reageerde,zelfs stewards reageerde vol ongeloof over zijn reactie en duwden hem,dat wil toch wel wat zeggen!
Over de wedstrijd het volgende een belgies trio?dat wil toch niemand?...jongens wat een enorme zwakte op arbitraal gebied,een enorme aan en affluiting?
Waarom blijft mij dit zo bij?
Een ,,figuur,,die zelfs in de klas de les niet kan blijven volgen als het gaat over een trainers cursus A?
Hem word giga een hand boven de kop gehouden,oocherm erm menneke...stam onder welke steen heb jij al die tijd gelegen?
Mensen ik ben nog steeds zo kwaad,en durf te beweren als hij terug was gekomen ik niet voor mij zelfers had in gestaan!
Waarom ben ik zo kwaad?
Niet om de prestatie van mvv dat is meer gewente maar meer om zo een ,,professionele internationaal,,...bah...bah...bah.
Over de wedstrijd heel kort...1 pnt...gr opa ;)


Ach Opa..tot een eitje diech dweers ligt, komt umtot je makker Onno al lang niet meer langs is gewees en noe nao hoes geit.... :lachen:

En erger je niet aan dat omhoog geschreven en aan zelf overschatting lijdend boertje van een Stam ...
Hij was wel een stevige rots in de Branding, maar geen Neeskens, Laseroms, Israël of Jansen.
Iemand die niet wist hoe snel hij de Adelaarshorst moest inruilen toen Ajax floot.... Is gewoon zielig zo'n figuur.
Liever dan een Van Vossen, Overmars die ons met een applausje in het verleden groetten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2014 10:13
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #50
En weer hadden we meer verdiend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2014 12:20
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #51
We hadden meer verdient. Ik ben wel blij dat MVV de afgelopen wedstrijden het doel weet te vinden. We scoren weer 2x, maar wat hier ook net is gezegd, met zo'n verdediging zal je niet veel wedstrijden winnen inderdaad. Ik vind dat zowel Coppens als Knops er niet goed bij zitten, waar de 0-1 uitvalt. MVV moet in de eerste helft 3x scoren, vooral als je op twee, drie meter van de doellijn staat en hem dan nog niet kan maken (Vorthoren). Die heeft veel kansen nodig om een goal te maken. Hij had er al makkelijk twee, drie kunnen/moeten maken.

Knap dat MVV zijn rug recht na een vroege 0-1 achterstand. Met name Braken, veel bekritiseerd, speelde sterk en had wat geluk (dat mag ook wel eens) bij zijn treffer. Ik heb persoonlijk eens gekeken naar Ospitalieri, maar die is helemaal uit vorm. Ik ben niet zo gecharmeerd van hem op de linksbackpositie. Wat deed hij eigenlijk in de tweede helft? Een bal terugspelen naar Knops of Coppens waar veel Ajax-spelers stonden? Ram die bal de tribune in!

Waar hadden ze die scheidsrechter vandaan gehaald? Foei foei foei, wat floot hij voor Ajax. Te makkelijk gegeven vrije trap, te makkelijk gegeven penalty. Brouwers was tweede helft doorgebroken en krijgt niks, nog niet eens een vrije trap. Bij ieder klein tikje wat MVV uitdeelde, werd gelijk tegen gefloten. Deze scheids past in het rijtje Higler, Boot o.a..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2014 13:28
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #52
Het was duidelijk geen vrije trap waar de 1-0 uit viel. Hij liet zich vallen en de scheids staat er met de neus bovenop. Maar ja als je bij Ajax 2 voetbald dan moet je sowieso het duikelen krijgen geleerd anders kom je ook niet op Ajax 1. En het is nu de 3e wedstrijd op rij dat MVV een penalty tegen krijgt. De hoeveelste dit seizoen? Het begint nu toch onderhand wel op te vallen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2014 13:49
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #53
Ach, volgens mij was die vrije trap er gewoon een waar de 0-1 uitvalt en leek de penalty mij ook niet onterecht. Floot verder inderdaad veel te snel voor Ajax en liet veel te veel overtredingkjes op MVV doorgaan. Enige waar we niet mochten klagen was volgens mij een penalty die Ajax nog had moeten krijgen in de eerste helft nadat Coppens een bal van zijn voet liet schieten ofzo. Buiten dat foutje prima wedstrijd. Over algemeen iedereen eigenlijk goed gespeeld, alleen Knops valt me toch vies tegen. Weer een paar capriolen zien uithalen daar achterin :(
Croux kwam niet echt zijn man langs, maar toch weer gevaarlijk met zijn voorzetten, leverde wederom een doelpunt van Brouwers op. Vorthoren belangrijk op het middenveld, wint enorm veel duels en komt vaak genoeg in scoringspositie. Gisteren wederom, laten we het erop houden dat hij niet echt scherp was, 3 keer van binnen het vijf meter gebied missen, tja, dan doe je toch iets verkeerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2014 23:26
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Jong Ajax vrijdag 12 december #54
Dus als je aangetikt wordt en je 2 seconde later denkt ik was aangetikt en nu zie ik de scheids voor mijn neus en moet ik vallen is een vrije trap?? Kijk eens naar de samenvatting ajax-mvv 3-6 voor de aardigheid uit 1980. Daar zie je wel 10 vrije trappen waarvoor nu gefloten zou worden en waar gewoon wordt door gespeeld. Wat mis ik die tijd soms....Dan die wijke voetballers van nu die om iedere scheet gaan liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.301 seconden