MVV - roda 30-01-2015

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV - roda 30-01-2015

28 Jan 2015 19:40
Is juist niet goed dat ze achter staan tegen excelsior....Had liever nog een verlenging gezien en ik denk dat ze zich aan sparen zijn voor zondag. Want dan moeten ze winnen voor de fans.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jan 2015 19:45
Er zijn zondag 250 politie agenten en ME op de been.
Ze hebben minimaal 100 mails verstuurd naar supporters van aachen noord die kaarten hadden voor de thuistribune, met dat ze niet welkom zijn.
En de route die de bussen gaan afleggen weten maar 4 mensen dat wordt strikt geheim gehouden.

En tussen qpark en uitvak hebben ze al containers geplaatst.

• FortunaBorn
  • FortunaBorn's Avatar
  • New Member
  • New Member

28 Jan 2015 19:45
Vrijdag roda de meteen bij de strot pakken; kijk maar eens met hoe weinig vertrouwen die gasten op t veld lopen, die lopen met de ziel onder de arm. Krijg dat uitvak maar helemaal stil zondag!!!!

• FortunaBorn
  • FortunaBorn's Avatar
  • New Member
  • New Member

28 Jan 2015 19:47
mvv4ever wrote: Er zijn zondag 250 politie agenten en ME op de been.
Ze hebben minimaal 100 mails verstuurd naar supporters van aachen noord die kaarten hadden voor de thuistribune, met dat ze niet welkom zijn.
En de route die de bussen gaan afleggen weten maar 4 mensen dat wordt strikt geheim gehouden.

Ik zit op vakkie F, zie ik wel nog wat van de wedstrijd door die containers :lachen:

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

28 Jan 2015 19:55

Wordt dat nu opeens geheim gehouden. En andersom is er niks geheims aan, en is het recht erop af zonder begeleiding of niks. Dadelijk gaan nog alle sirenes af als die Duitsers komen. :lol:

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jan 2015 19:58 - 28 Jan 2015 19:58
Die containers zijn om overheen te lopen neem ik aan. De zwarte mol houdt zich schuil en de raaf is op pad... :evil:
Last edit: 28 Jan 2015 19:58 by αναρχος.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jan 2015 20:12 - 28 Jan 2015 20:16
waar waren al die pipo's bij de eerste wedstrijd (*oda-MVV) toen onze bussen aankwamen...?
mvv4ever wrote: Ze hebben minimaal 100 mails verstuurd naar supporters van aachen noord die kaarten hadden voor de thuistribune, met dat ze niet welkom zijn..

nou...die zijn harstikke welkom, nietwaar Opa, Pinobel...? :lachen:
ik zie trouwens op marktplaats heel wat kaartjes te koop aangeboden uit de Oostelijke Mijnstreek... :woohoo:
mvv4ever wrote: En de route die de bussen gaan afleggen weten maar 4 mensen dat wordt strikt geheim gehouden.
so what...genoeg materiaal langs de A2 tunnel voorhanden... :P
tenzij ze binnendoor via Berg komen...maar daar heb ik "de klein Geusselt brikke" in de struuke verstop.... :lachen:

mvv4ever wrote: En tussen qpark en uitvak hebben ze al containers geplaatst.

Wat een paranoia...en vooral wat voor een totale incompetentie van de driehoek(en):
niet alleen onze uitwedstrijd maar ook vorige week die van Fortuna heeft niemand die idioten iets in de weggelegd om bezoekers te bedreigen, aan te vallen en nog meer...net zoals trouwens destijds 40 jaar geleden in Kaalheide !

wordt dus op tijd vertrekken om aanwezig te zijn voor de show

Last edit: 28 Jan 2015 20:16 by les rouges blancs.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

28 Jan 2015 20:25
Die Anco Jansen doet bij hun weer mee. Had die tegen Fortuna ook meegespeeld of niet?

• Belgske
  • Belgske's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jan 2015 20:44
Hopelijk kan de wedstrijd zondag gewoon doorgaan. Het lijkt een ideaal moment om Roda te treffen dat vermoeid is van de vele wedstrijden de afgelopen weken en na de twee serieuze tikken die ze vanavond en zondag kregen. Zondag vanaf de eerst seconde er vol op zitten en Roda zal vanzelf gaan twijfelen. Het begint echter allemaal wel met de eigen prestatie, het zal echt beter moeten dan afgelopen zondag want anders verlies je zondag gewoon. Het lijkt me duidelijk dat Roda beduidend meer kwaliteit heeft dan MVV, dus daarop moet je het niet winnen.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jan 2015 20:59
Wat een leedvermaak, dat prikbord op rjcfans.nl :lachen: Ze beginnen nu al geel/zwarte stront te schijten voor zondag. Ze zien het niet meer zitten. :daag:

Hopelijk kunnen onze matadoren het opbrengen om er vanaf minuut 1 vol in te kletsen en 045 bij de strot te pakken. Als je ze snel op achterstand kunt zetten, zou het nog wel eens een leuk middagje kunnen worden.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Raffalaldo

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jan 2015 21:57
Leuk om al dat ''trouwe'' Roda publiek te zien snakken naar een Fc Limburg. De standaard reacties uit het oosten als het slecht gaat.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jan 2015 22:42 - 28 Jan 2015 22:48
Ik heb nu alles gelezen wat er in dit forum geschreven is over de wedstrijd van komende zondag tegen 045.
Eigenlijk had dit niet niet gehoeven,iedereen is super gemotiveerd,spelers en supporters.
Ik ben mee uit geweest,dit moet ik nooit meer doen.
Maar ik hoop dat zondag de vlam in de pan gaat,ga mij zelf voorbereiden waarschijnlijk in brands beerhoes.
Ik maak er een gezellige dag van samen met schoonzoon en kleinzoon,en laten we hopen op een overwinning van die vaan us.
Ik heb het idee dat voor ons de comp al een beetje gelopen is maar zondag WINNEN.
Ik denk dat mvv een slimme zet gedaan heeft om jens aan te trekken,als eventuele vervanger van nick.
Stiekem hoop ik dat er nog een stevige middenvelder bij komt iemand met een beetje oorlog,routine...en feeling op de derby.
Al die ouwe,,pikken,, zullen super trots zijn als we minimaal niet verliezen en eventueel winnen.
Jongens wij hebben wat robbertjes uitgevochten met die van down under.
Dit was voor ons de wedstrijd van het jaar,ik hoop dat het een wedstrijd word net als fortuna afgelopen zondag.
Ik heb vrijdagmorgen nog een operatie voor de boeg maar dat mag de pret niet drukken,jongens wat zou het gewoon super zijn als we van die koempels zouden gaan winnen.
Ik heb mij ,,dood,,geergerd toen daar in parkstad,aan heel veel dingen.
Als eerste de aankomst daar wat een belachelijke ontvangst(wilde ook de bus uit)om het ,,ontvangst,, comité een hand te schudden :lachen:
Toen het verblijf,belachelijk als we een beetje afmaker hadden gehad dan waren wij de winnaar geweest en niet zij.
Misselijk makende mannetjes(2) met hun 6 halve liters pp hadden klaar staan en onbeperkt konden uitdagen.
Ook de reactie in het vak naast ons van volwassen vaders :sick: ...met kids sloeg nergens op.
Het ergste was na de wedstrijd,toen er een musical werd opgevoerd met elke keer twee voetballers en wij moesten wachten tot half zes eer wij het stadion mochten,,verlaten,,.
Je zult zien dat zondag de rollen omgedraaid zijn nl eerst hun vertrekken dan de thuisclub.
Ik ga afsluiten en hoop op een driepunter,dit zelfs boven een eventuele nacompetitie,en dat meen ik...gr opa ;)

Ps Zou gere met de huidige jeugd ervaringen van vroeger willen delen zo als wij het beleefd en ervaren hebben :thumbsup:
....
Last edit: 28 Jan 2015 22:48 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jan 2015 23:09
opadiehard wrote: Ik heb nu alles gelezen wat er in dit forum geschreven is over de wedstrijd van komende zondag tegen 045.
Eigenlijk had dit niet niet gehoeven,iedereen is super gemotiveerd,spelers en supporters.
Ik ben mee uit geweest,dit moet ik nooit meer doen.
Maar ik hoop dat zondag de vlam in de pan gaat,ga mij zelf voorbereiden waarschijnlijk in brands beerhoes.
Ik maak er een gezellige dag van samen met schoonzoon en kleinzoon,en laten we hopen op een overwinning van die vaan us.
Ik heb het idee dat voor ons de comp al een beetje gelopen is maar zondag WINNEN.
Ik denk dat mvv een slimme zet gedaan heeft om jens aan te trekken,als eventuele vervanger van nick.
Stiekem hoop ik dat er nog een stevige middenvelder bij komt iemand met een beetje oorlog,routine...en feeling op de derby.
Al die ouwe,,pikken,, zullen super trots zijn als we minimaal niet verliezen en eventueel winnen.
Jongens wij hebben wat robbertjes uitgevochten met die van down under.
Dit was voor ons de wedstrijd van het jaar,ik hoop dat het een wedstrijd word net als fortuna afgelopen zondag.
Ik heb vrijdagmorgen nog een operatie voor de boeg maar dat mag de pret niet drukken,jongens wat zou het gewoon super zijn als we van die koempels zouden gaan winnen.
Ik heb mij ,,dood,,geergerd toen daar in parkstad,aan heel veel dingen.
Als eerste de aankomst daar wat een belachelijke ontvangst(wilde ook de bus uit)om het ,,ontvangst,, comité een hand te schudden :lachen:
Toen het verblijf,belachelijk als we een beetje afmaker hadden gehad dan waren wij de winnaar geweest en niet zij.
Misselijk makende mannetjes(2) met hun 6 halve liters pp hadden klaar staan en onbeperkt konden uitdagen.
Ook de reactie in het vak naast ons van volwassen vaders :sick: ...met kids sloeg nergens op.
Het ergste was na de wedstrijd,toen er een musical werd opgevoerd met elke keer twee voetballers en wij moesten wachten tot half zes eer wij het stadion mochten,,verlaten,,.
Je zult zien dat zondag de rollen omgedraaid zijn nl eerst hun vertrekken dan de thuisclub.
Ik ga afsluiten en hoop op een driepunter,dit zelfs boven een eventuele nacompetitie,en dat meen ik...gr opa ;)

Ps Zou gere met de huidige jeugd ervaringen van vroeger willen delen zo als wij het beleefd en ervaren hebben :thumbsup:

Nou Opa,
mocht er dan een herhaling komen volgend jaar gaan we toch gezellig op die lange zijde zitten met een paar oldtimers....laten we zien aan jeugd hoe het vroeger ging.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jan 2015 23:11
Naam: WiellieOetBroenssem
Tijd: 28-01-2015 21:06

Vieze vuile over het paard getilde arogante klootzakken!!!!!

Totaal geen zin meer om naar Mestreech te gaan. Wat een kutinstelling, smerige honden!
Jullie krijgen dik betaalt voor een beetje te ballen en gooien er dan met de pet naar....

Nog een paar van dit soort wedstrijden en het hoeft van mij niet meer...

Steek mijn tijd en geld wel in een andere hobby die mij geen frustratie oplevert!

Now Now...iech geluif dat dr wiellie oet brunssem u bitteke gefrustreerd is. rare jongens die pruuse
The following user(s) said Thank You: MVV4life, MVVke, Jacques, opadiehard

• jasonke7
  • jasonke7's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jan 2015 23:48
gaston satijn wrote: Naam: WiellieOetBroenssem
Tijd: 28-01-2015 21:06

Vieze vuile over het paard getilde arogante klootzakken!!!!!

Totaal geen zin meer om naar Mestreech te gaan. Wat een kutinstelling, smerige honden!
Jullie krijgen dik betaalt voor een beetje te ballen en gooien er dan met de pet naar....

Nog een paar van dit soort wedstrijden en het hoeft van mij niet meer...

Steek mijn tijd en geld wel in een andere hobby die mij geen frustratie oplevert!

Now Now...iech geluif dat dr wiellie oet brunssem u bitteke gefrustreerd is. rare jongens die pruuse

AMEN!! Hahahah

Time to create page: 0.342 seconds