MVV - roda 30-01-2015

13 dec 2014 01:18
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - roda 30-01-2015 #1

MVV heeft aan de lokale driehoek van Maastricht en aan de KNVB voorgesteld om de derby tegen Roda te verplaatsen naar zaterdag 31 januari.

Aanvankelijk werd zondag 1 februari als nieuwe datum genoemd, maar de Maastrichtse club is niet gecharmeerd van die dag, onder meer vanwege het amateurvoetbal dat toeschouwers kan weghouden.
Maandag
Maandag buigt de lokale driehoek (politie, justitie en burgemeester) zich over het voorstel. Als die meegaat met de wens van MVV dan geeft ook de KNVB goedkeuring, zo meent MVV-directeur Frans Erens.
De derby moet worden verplaatst vanwege bekerverplichtingen van Roda.


Bron: www.1limburg.nl/mvv-wil-derby-tegen-roda...ntext=latestarticles

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2014 00:12
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - roda 30-01-2015 #2

Raffalaldo schreef :

MVV heeft aan de lokale driehoek van Maastricht en aan de KNVB voorgesteld om de derby tegen Roda te verplaatsen naar zaterdag 31 januari.

Aanvankelijk werd zondag 1 februari als nieuwe datum genoemd, maar de Maastrichtse club is niet gecharmeerd van die dag, onder meer vanwege het amateurvoetbal dat toeschouwers kan weghouden.
Maandag
Maandag buigt de lokale driehoek (politie, justitie en burgemeester) zich over het voorstel. Als die meegaat met de wens van MVV dan geeft ook de KNVB goedkeuring, zo meent MVV-directeur Frans Erens.
De derby moet worden verplaatst vanwege bekerverplichtingen van Roda.


Bron: www.1limburg.nl/mvv-wil-derby-tegen-roda...ntext=latestarticles


Vraag me überhaupt af waarom de wedstrijd verplaatst moet worden. roda speelt 20 januari tegen PSV voor de beker, 25 januari tegen Fortuna en 30 januari tegen MVV.

Of hebben ze te weinig politie-mensen voor de vrijdag? Aangezien Fortuna ook thuis moet spelen (al is het wel tegen Achilles '29).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2014 06:53
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #3
Afgelopen weekend speelden alle 3 de zuid-limburgse clubs thuis, dus dat zal wel niet het probleem zijn. Lijkt mij dat de verplaatsing alleen nodig is mocht R*da winnen. De volgende ronde is nl op 27, 28 of 29 januari geloof ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2014 15:54 15 dec 2014 15:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #4

Raffalaldo schreef : Vraag me überhaupt af waarom de wedstrijd verplaatst moet worden....
Of hebben ze te weinig politie-mensen voor de vrijdag?

Yep...je beantwoord je vraag zelf... ;) Weet je namelijk hoeveel goofies je nodig hebt om Pinobel, Opa, ik en nog e paar aandere vaan die aw buule ("old crew") in de gaten te houden..... :lachen:
De driehoek denkt dat de "old crew" ready is for some "old skool" *oda fun .... en dus dat onze rollators het veld opvliegen ...levensgevaarlijk die "old crew" gasten....hahahahaha...

Is natuurlijk grote onzin om de wedstrijd te verplaatsen, maar is anderzijds het niet vreemd, omdat de lokale driehoek vooral dit jaar toch al vaal zeer overspannen en restrictief reageert zonder dat er echt redenen toe is...jammer genoeg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2014 22:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #5
Van mij mag het sukkelen blijven alleen die dag niet,als ze dan winnen mag voor mij het seizoen dan ook eindigen :lachen: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2014 22:34
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #6
Dit wordt zonder twijfel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. In deze wedstrijd kan MVV het verloren seizoen compleet goedmaken. Daarom denk ik aan 2-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 00:08 16 dec 2014 00:09 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #7
'ch Gaon veur 't volgende scenario: In de aller aller lèste menuut 'ne dik oonverdeende penantie veur die moffe, dee door Coppens klem vas weurt gepak. Heer sjut de bal oet nao de zeker 2 meter boetespeul staonde Croux, mer de grens- en sjeidsrechter höbbe niks gezeen en 't speul maag door. Croux zuut tot de keeper te wied veur z'ne goal steit en sjut de bal oonderkant lat. De bal is vaan z'n lang-zal-ze-leve neet euver de lijn, mer de grensrechter käört 'm good.
Eindstand dus 1-0 veur us.

En toen woort 'ch wakker.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Klomeleer, opadiehard, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 11:58
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #8
Verplaatst naar zondag 1 februari 14.30!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 12:30
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #9
Klote

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 12:50
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #10

Peter Pan schreef : Verplaatst naar zondag 1 februari 14.30!


Ik dacht dat MVV die wedstrijd op zaterdag wilde spelen, dit is zwaar kloten!!!
Slechtere dag kan er voor mij persoonlijk niet gekozen worden. Ga ik na 14 jaren wachten de wedstrijd alsnog missen....
Bah bah bah, zum kotsen :puke:

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 12:59 16 dec 2014 13:00 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #11
Bedaank lokaole dreihook, bedaank vuile vieze zwartgele NSB'ers.... :puke: :puke: :puke: :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 13:27 16 dec 2014 13:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #12
Zondag? Dat dacht ik al...Dit is precies de dag waarop ze altijd het liefst willen spelen, en die club krijgt altijd haar zin. Nooit op een avond tegen MVV of we moeten wel heel lang terug in de tijd. In Kerkrade idem dito, altijd zondagmiddag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 13:35
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #13
Kutzooi, nou moet ik die wedstrijd nog missen ook gvd.........maar volgens mij begint het schuld verhaal hier toch echt bij de KNVB met hun gedoe rond PSV-Feyenoord. Daar gaat het fout waardoor wij nu uiteindelijk moeten schuiven. Dit kun je jelleb-swatsch moeilijk in de schoenen schuiven. En waarom niet zaterdag maar zondag ??? Dat zal inderdaad bij de lokale driehoek en capaciteit van de goovies liggen. Dit is gvd echt balen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 13:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #14

MVVke schreef : 'ch Gaon veur 't volgende scenario: In de aller aller lèste menuut 'ne dik oonverdeende penantie veur die moffe, dee door Coppens klem vas weurt gepak. Heer sjut de bal oet nao de zeker 2 meter boetespeul staonde Croux, mer de grens- en sjeidsrechter höbbe niks gezeen en 't speul maag door. Croux zuut tot de keeper te wied veur z'ne goal steit en sjut de bal oonderkant lat. De bal is vaan z'n lang-zal-ze-leve neet euver de lijn, mer de grensrechter käört 'm good.
Eindstand dus 1-0 veur us.

En toen woort 'ch wakker.....


Je mag ook blijven doorslapen want dat wakker worden zal dan sowieso gebeuren, als je het stadion betreed met de naam Geusselt. Weet iemand onder ons, of we overigens wel eens de scheids voor ons hebben gehad? Ik kan me dat maar 2x herinneren. De 1e keer was een penalty die we kregen in de laatste minuut tegen RKC. En de 2e keer was een schwalbe van Nygaard waarmee we een penalty kregen. En nu spreek ik al over 20 jaar voetbal in de Geusselt denk ik. Voor de rest zou ik het niet meer weten. De keren dat de scheids tegen was is ontelbaar. Dit is misschien best een apart topic waard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 15:19
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #15
En als Roda eruit vliegt in de beker, dan zal die zeker niet terug gezet worden naar de vrijdag.
Baal echt als een stekker, schandalig wat 45 minuten voetbal 3 weken geleden voor een gevolgen hebben.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden