>
Ontvangen bedankjes 290
Dixi schreef : En als Roda eruit vliegt in de beker, dan zal die zeker niet terug gezet worden naar de vrijdag.
Baal echt als een stekker, schandalig wat 45 minuten voetbal 3 weken geleden voor een gevolgen hebben.
Dixi
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dixi schreef : En als Roda eruit vliegt in de beker, dan zal die zeker niet terug gezet worden naar de vrijdag.
Baal echt als een stekker, schandalig wat 45 minuten voetbal 3 weken geleden voor een gevolgen hebben.
Dixi
Schapendonk schreef :
MVVke schreef : 'ch Gaon veur 't volgende scenario: In de aller aller lèste menuut 'ne dik oonverdeende penantie veur die moffe, dee door Coppens klem vas weurt gepak. Heer sjut de bal oet nao de zeker 2 meter boetespeul staonde Croux, mer de grens- en sjeidsrechter höbbe niks gezeen en 't speul maag door. Croux zuut tot de keeper te wied veur z'ne goal steit en sjut de bal oonderkant lat. De bal is vaan z'n lang-zal-ze-leve neet euver de lijn, mer de grensrechter käört 'm good.
Eindstand dus 1-0 veur us.
En toen woort 'ch wakker.....
Je mag ook blijven doorslapen want dat wakker worden zal dan sowieso gebeuren, als je het stadion betreed met de naam Geusselt. Weet iemand onder ons, of we overigens wel eens de scheids voor ons hebben gehad? Ik kan me dat maar 2x herinneren. De 1e keer was een penalty die we kregen in de laatste minuut tegen RKC. En de 2e keer was een schwalbe van Nygaard waarmee we een penalty kregen. En nu spreek ik al over 20 jaar voetbal in de Geusselt denk ik. Voor de rest zou ik het niet meer weten. De keren dat de scheids tegen was is ontelbaar. Dit is misschien best een apart topic waard.
opadiehard schreef : Wat maakt het nu uit vrijdagavond of zondagmiddag,net als vroeger bikkelen op de zondag,verliezen doen ze toch.
Het was daar in 045 al moeilijk om bij daglicht de orde te handhaven wat denk je hier in het maastrichtse,we winnen met onze nieuwe spits met 2-1...gr opa
ouwe rot schreef :
opadiehard schreef : Wat maakt het nu uit vrijdagavond of zondagmiddag,net als vroeger bikkelen op de zondag,verliezen doen ze toch.
Het was daar in 045 al moeilijk om bij daglicht de orde te handhaven wat denk je hier in het maastrichtse,we winnen met onze nieuwe spits met 2-1...gr opa
In de jaren 70 met soms 25.000 toeschouwers op de tribune tegen Ajax en Feijenoord.
Toen speelde de Ameteurs ook op zondag(Maastricht had toen betere amateur clubs)
Voor de wedstrijd op het trainingsveld naar de warm up kijken van oa Johan Cruijff en Wim van Hanegem.
Zelfs op carnavals zondag wedstrijd MVV - Feijenoord met ruim 20.000 toeschouwers terwijl de optocht door Maastricht trok.
Prachtige tijd en niemand maakte problemen.