MVV - roda 30-01-2015

16 dec 2014 15:20
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #16

Dixi schreef : En als Roda eruit vliegt in de beker, dan zal die zeker niet terug gezet worden naar de vrijdag.
Baal echt als een stekker, schandalig wat 45 minuten voetbal 3 weken geleden voor een gevolgen hebben.

Dixi


inderdaad als ze die wedstrijd gewoon 2 uur laten hadden gepland was dit hele probleem nooit onstaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 16:04
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - roda 30-01-2015 #17

Dixi schreef : En als Roda eruit vliegt in de beker, dan zal die zeker niet terug gezet worden naar de vrijdag.
Baal echt als een stekker, schandalig wat 45 minuten voetbal 3 weken geleden voor een gevolgen hebben.

Dixi


Vind het een schande dat er ook niet naar MVV geluisterd wordt. Zij geven al aan dat ze het liefste op zaterdagavond willen voetballen en geven als reden haar fans aan. Omdat veel supporters zelf moeten voetballen op zondagmiddag. Alsof de club geen mening mag hebben, wordt zondagmiddag genomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 16:15
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #18
Het is van twee kanten. Zowel met de bekerwedstrijd als met een risicowedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 16:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #19
Zelfs de enige wedstrijd die voor ons nog belangrijk is wordt door de neus gebeurd door -ik gok- de lokale driehoek.

Waar je s'avonds een kolkende geusselt kan krijgen, krijg je op zondag gegarandeerd een dode bedoeling.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2014 17:44
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #20
Enorm jammer voor de mensen die er hierdoor niet bij kunnen zijn. Lijkt me toch dat MVV een vergoedingvan KNVB krijgt als mensen nu hun kaartje komen terugbrengen omdat ze zondag niet kunnen(als dat uberhaupt kan, een kaartje terugbrengen?).
Zo ja, allemaal teruggeven en opnieuw kopen, dubbele inkomsten MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2014 00:16
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #21

Schapendonk schreef :

MVVke schreef : 'ch Gaon veur 't volgende scenario: In de aller aller lèste menuut 'ne dik oonverdeende penantie veur die moffe, dee door Coppens klem vas weurt gepak. Heer sjut de bal oet nao de zeker 2 meter boetespeul staonde Croux, mer de grens- en sjeidsrechter höbbe niks gezeen en 't speul maag door. Croux zuut tot de keeper te wied veur z'ne goal steit en sjut de bal oonderkant lat. De bal is vaan z'n lang-zal-ze-leve neet euver de lijn, mer de grensrechter käört 'm good.
Eindstand dus 1-0 veur us.

En toen woort 'ch wakker.....


Je mag ook blijven doorslapen want dat wakker worden zal dan sowieso gebeuren, als je het stadion betreed met de naam Geusselt. Weet iemand onder ons, of we overigens wel eens de scheids voor ons hebben gehad? Ik kan me dat maar 2x herinneren. De 1e keer was een penalty die we kregen in de laatste minuut tegen RKC. En de 2e keer was een schwalbe van Nygaard waarmee we een penalty kregen. En nu spreek ik al over 20 jaar voetbal in de Geusselt denk ik. Voor de rest zou ik het niet meer weten. De keren dat de scheids tegen was is ontelbaar. Dit is misschien best een apart topic waard.


Top Oss toes veur de beker. Penanties, Wijngaarde maakde de winnende. Iech geluif tot Top wel 3 kier 'ne gaol onterech aofgekäörd heet gekrege toen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2014 15:20
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #22
Mijn mening is dat ik denk dat het gewoon Roda is die absoluut niet zaterdagavond durft en wil spelen tegen MVV. Ze willen alleen maar op een zondagmiddag en nu hebben ze een goede lulkoek rede om het weer te veranderen. En nu gaat mijn 2-1 gedachte ook in de ijskast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2014 16:21
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #23
Volgens tv Maastricht is de wedstrijd zo als uit verkocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2014 18:27
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #24
Komt de lokale driehoek verdomd goed uit, ze kunnen de eventuele bekerwedstrijd van de moffen (áls ze al doorkomen tegen PSV, kans van 5%) als drogreden aanhalen. Schijnt dat de lokale driehoek al weken voor de afgelaste wedstrijd Estoril-PSV de wedstrijd naar zondagmiddag wilde verplaatsen (veiligheid, capaciteit, bla bla).

Deze wedstrijd hoort gewoon op vrijdagavond/zaterdagavond gespeeld te worden. 10.000 Man die in het donker richting stadion lopen, de lichtmasten die branden, het gevoel dat die moffen in een avond-heksenketel gepakt kunnen worden... En erna een gezellige massale afterparty in de alle cafés in de binnenstad...

Maar helaas, we moeten het doen met een gezapige zondagmiddagwedstrijd, waarbij veel mensen andere verplichtingen hebben en moeten werken (aangezien ze de vrijdagavond al lang hadden vrij gepakt).

Bedankt driehoek, stelletje idioten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Klomeleer, Maosbrögk, Raffalaldo, You Are, Peter Pan, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2014 23:35
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #25
Wat maakt het nu uit vrijdagavond of zondagmiddag,net als vroeger bikkelen op de zondag,verliezen doen ze toch.
Het was daar in 045 al moeilijk om bij daglicht de orde te handhaven wat denk je hier in het maastrichtse,we winnen met onze nieuwe spits met 2-1...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2014 23:57
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #26

opadiehard schreef : Wat maakt het nu uit vrijdagavond of zondagmiddag,net als vroeger bikkelen op de zondag,verliezen doen ze toch.
Het was daar in 045 al moeilijk om bij daglicht de orde te handhaven wat denk je hier in het maastrichtse,we winnen met onze nieuwe spits met 2-1...gr opa ;)


In de jaren 70 met soms 25.000 toeschouwers op de tribune tegen Ajax en Feijenoord.

Toen speelde de Ameteurs ook op zondag(Maastricht had toen betere amateur clubs)
Voor de wedstrijd op het trainingsveld naar de warm up kijken van oa Johan Cruijff en Wim van Hanegem.
Zelfs op carnavals zondag wedstrijd MVV - Feijenoord met ruim 20.000 toeschouwers terwijl de optocht door Maastricht trok.
Prachtige tijd en niemand maakte problemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Roei baank, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2014 15:03 19 dec 2014 15:05 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #27

ouwe rot schreef :

opadiehard schreef : Wat maakt het nu uit vrijdagavond of zondagmiddag,net als vroeger bikkelen op de zondag,verliezen doen ze toch.
Het was daar in 045 al moeilijk om bij daglicht de orde te handhaven wat denk je hier in het maastrichtse,we winnen met onze nieuwe spits met 2-1...gr opa ;)


In de jaren 70 met soms 25.000 toeschouwers op de tribune tegen Ajax en Feijenoord.

Toen speelde de Ameteurs ook op zondag(Maastricht had toen betere amateur clubs)
Voor de wedstrijd op het trainingsveld naar de warm up kijken van oa Johan Cruijff en Wim van Hanegem.
Zelfs op carnavals zondag wedstrijd MVV - Feijenoord met ruim 20.000 toeschouwers terwijl de optocht door Maastricht trok.
Prachtige tijd en niemand maakte problemen.


wat 25.000...?
je zult 28.000 of meer bedoelen...
vaak moesten er (nood)tribunes bijgebouwd worden ( zoals het laatst bij de kampioenswedstrijd tegen VVV) en werden er meer kaarten verkocht dan dat er plaats was...iets waar MVV een handje naar had.. :)
Werd er alleen maar leuker op, omdat de Geusselt als een man achter onze jongens gingen staan.


En gaat het liedje immers niet :

Zóndagmiddag goon veer allemaol nao Mvv
Nao de jónges die get kinne
Us vruikes blieve zitte mèt de koffie en de tee
Want veer wèlle ze zien winne
En zinge veer e klubleed, dat deit de jónges good
En gief hun goje mood

Allèh jónges nao väöre, want geer zeet de tróts vaan Mestreech!

Refrein:
Mvv-hee-ke, Mvv-hee-ke
Mvv-ke vaan Mestreech
Mvv-hee-ke, Mvv-hee-ke
Hoof veur niemes oet de weeg

D'r is gein aander klub die Mvv-ke evenaard
Want zie späölt 'n klas apaart
Mvv-hee-ke, Mvv-hee-ke
Mvv-ke vaan Mestreech


;)


Waren onze glorietijden (vooral) op Kaalheide ook niet altijd op zondagmiddag, waar we al om 11.00 uur 's ochtends aanwezig waren om er een gezellige dag van te maken....

Niettemin begrijp ik de jongens van nu die verplichtingen op zondag hebben....
que sera, sera

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2014 21:40
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #28
Klootzakken krijgen ook alles voor mekaar...
Het muntje zal ook nooit de kant van MVV vallen altijd maar tegen. :sick: Dus was te verwachten. :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2015 17:59
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #29
Nog iets meer dan 2000 kaartjes beschikbaar lees ik. Moet makkelijk lukken in komende 4 weken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2015 06:07
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #30
Het word tijd dat die wedstrijd eraan komt!!
Eerlijk gezegd zal het me niet veel interesseren wat MVV de rest van de competitie nog doet.
Alleen het resultaat telt tegen de ooster-gemeinschaft.
Ik hoop echt dat die de k#tste dag van hun leven hier krijgen.
Bij het supporters-cafe gemerkt dat de haat niet alleen bij mij nog zo diep zit. :angry: :angry: :angry:
Hoe meer ik lees en hoor over kirchraoj gmbh, des te meer mijn nekharen overeind gaan staan. :evil: :evil:
Ik hoop dan ook op een fanatiek uitverkocht stadion waarbij de furie jegens onze gelb/schwarze freunden al op 10 kilometer afstand voelbaar is.
Ongelooflijk hoe deze zich steeds meer ongeliefd maken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden