MVV - roda 30-01-2015

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV - roda 30-01-2015

22 Jan 2015 09:50
Maosbrögk wrote:
En de drie Judassen ook. Al speel je 123 jaar voor MVV; als je eenmaal de overstap maakt naar Aachen-Nord mag je wat mij betreft kapot vallen.

Kleine kanttekening: als Schreurs in de finale van de play-offs de beslissende penalty moet nemen, de bal in plaats van richting doel richting de middenstip schopt, zijn shirt uittrekt en een MVV-shirt aan blijkt te hebben, het Roda-shirt in de fik steekt en de tribune inslingert waarna het hele grafstad-limburg stadion afbrandt, en vervolgens breed lachend en juichend naar Maastricht terugrent, dan ben ik bereid hem te vergeven.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: MVVke, Raffalaldo, gaston satijn, omnisciens, La Chouffe

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jan 2015 11:58
Maosbrögk wrote:
Hill28 wrote: Zijn we het allemaal erover eens hoe Trost en zijn Judas-trio te benaderen?
Ik vind het wel echt onbehoorlijk dat hij hier alle goeie spelers heeft weggeplukt, van mij geen applaus voor hem in elk geval..

En niet te vergeten zijn provocerende wissel van Schreurs in Aachen-Nord, bij 2-0 voorsprong in de 85e minuut.
Nee, die gast heeft bij mij helemaal afgedaan.
En de drie Judassen ook. Al speel je 123 jaar voor MVV; als je eenmaal de overstap maakt naar Aachen-Nord mag je wat mij betreft kapot vallen.

Schreurs mag btw niet meer meespelen bij Aachen- Nord en moet elke wedstrijd op de tribune zitten.
Maar als ze hier naartoe komen heeft hij al gezegd dat hij niet op de tribune zal zitten.

Dan wordt hij toch eens verstandig.

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jan 2015 14:36 - 22 Jan 2015 14:38
Zodra schreurs zijn neus laat zien is een fluit concert op zijn plaats. ( mijn mening )

Ik hoop dat de DUITSERS AFGEZEKEN WORDEN / VERNEDERD NAAR HUIS / HUILEND OP DE TRIBUNE ZITTEN.
dromen zijn bedrog zeggen ze, maar met 8000 SJENGEN die 90 mijn lang schreeuwen moet dit mogelijk zijn.
Ik ben sowieso benieuwd of we alle 8000 het M woord in mond nemen en luidkeels gaan schreeuwen.

Ik hoop niet dat de wedstrijd stil gelegd moet worden in verband met duitse infanterie die het veld op komen. zoals in sittard.
Dan vind ik dat de Poort van het stadion gesloten moet wordenen binnen het hekwerk opengooien :P zodat de anti roda eenheid de strijd kan aangaan :P.

De aankomst van de bussen blijft spannend, ik zat in bus 2 naar roda en zou het niet erg vinden als hun ook een verassing te wachten staat. Geen gewonden of vernielingen maar een broek vol schijt zou ik niet erg vinden.

Ik zeg KOMOP die SJENGEN en pak die MOFFEN!
En wie niet springt..........................
Last edit: 22 Jan 2015 14:38 by mvv supporter.
The following user(s) said Thank You: MVVke

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

22 Jan 2015 15:06 - 22 Jan 2015 15:08
Schreurs is min of meer gedwongen door MVV om elke redelijke aanbieding die hij zou krijgen aan te nemen. Ik denk ook dat hij in zijn hart liever niet naar Roda was gegaan, maar wat had hij voor keus met het belachelijke voorstel dat MVV hem had gedaan. Hij heeft nog lang gewacht ook op MVV.

Ik zou het afkeuren hem uit te fluiten.

Trost daarentegen, heeft MVV doelbewust verzwakt, hij had legio andere spelers kunnen halen in plaats van onze belangrijkste jongens.
Last edit: 22 Jan 2015 15:08 by Hill28.

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jan 2015 15:48 - 22 Jan 2015 15:53
Hill28 wrote: Schreurs is min of meer gedwongen door MVV om elke redelijke aanbieding die hij zou krijgen aan te nemen. Ik denk ook dat hij in zijn hart liever niet naar Roda was gegaan, maar wat had hij voor keus met het belachelijke voorstel dat MVV hem had gedaan. Hij heeft nog lang gewacht ook op MVV.

Ik zou het afkeuren hem uit te fluiten.

Trost daarentegen, heeft MVV doelbewust verzwakt, hij had legio andere spelers kunnen halen in plaats van onze belangrijkste jongens.

Sinds onze ervaringen op Kaalheide veertig jaar geleden ben ik, net zoal Pinobel en Opa, zeer zeker geen vriend van *oda...
En ben het met je eens over Schreurs. Het is jammer dat hij niet meer bij us MVV-ke speelt, maar uitfluiten is niet op zijn plaats.

Dat Trost ons verzwakte weet ik niet, want Rutjes mis ik totaal niet en vond hem geen toevoegde waarde hebben ( een dravertje zonder rendement...) terwijl van Hyfte het laatste jaar niet meer zo sterk aanwezig was, minder scoorde en fysiek op het middenveld vaak het onderspit delfde...
De enige die ik mis is Fidel, maar daar had Trost niks mee van doen...

Het enige waar ik naar benieuwd ben is wat er met de Kuuper gebeurt, want enerzijds wil ik hem graag tegen *oda erbij, maar gun hem persoonlijk ook de overstap naar Inglan, Iets wat wel een aderlating tegen Aken Noord inhoudt....

You cant always get what you want.....
But if you MVV Matadoore try....
You might get wot we Fans need ( euverwinningk teege *oda)!!!
Last edit: 22 Jan 2015 15:53 by les rouges blancs.

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jan 2015 18:04
Vandaag weer 5 mensen overgehaald die een kaartje hebben gekocht voor deze wedstrijd, inmiddels al 8 mensen extra die ik meeneem. Komop mensen, het stadion moet VOL, haal iedereen over!
Boe is dat feeske?

• Heukske
  • Heukske's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

22 Jan 2015 20:18
Ik neem al 3 extra mensen mee, en 2 andere nemen totaal 4 extra mee, come on boys!

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

23 Jan 2015 10:30
Fijn :thumbsup: heb vroegdienst tot 1500 uur en de collega kan niet een uurtje eerder beginnen :angry: Dus dat wordt alleen een 2e helft mits ze me binnenlaten. Bahbah.

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Jan 2015 11:40
Massaal de laatste training bezoeken zou ik zeggen!
ALLES OF NIETS
The following user(s) said Thank You: MVV4life

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2015 11:37 - 24 Jan 2015 11:39
Normaal höb iech sportiviteit hoeg zitten, mer dit wiekend bin iech e bittekke Fortunafan en zegk iech:
Stamp ze de kneuk euver..!!! :evil:
Last edit: 24 Jan 2015 11:39 by les rouges blancs.

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2015 12:00 - 24 Jan 2015 12:04
mvv supporter wrote: Massaal de laatste training bezoeken zou ik zeggen!
ALLES OF NIETS

Waar vind die training plaats? In het stadion?
We kunnen natuurlijk ook "en masse" de laatste training van onze oosterburen bezoeken, werkt lekker demotiverend.... :lachen: :lachen: :lachen:
Ik hoop dat die volgende week al de broek vol schijt hebben op het moment dat ze op de autoweg het bord MAASTRICHT zien staan...en langzaam als kleine kinderen de buschauffeur beginnen te smeken om om te draaien..
Last edit: 24 Jan 2015 12:04 by gaston satijn.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2015 12:00
Dit weekend drie rode kaarten en een fikse blessure, doordeweeks tegen Excelsior drie blessures en verliezen na een slepende verlenging en penaltyserie zodat ze goed moe en teneergeslagen zijn. Als dan ook nog alle keepers een Nemethje doen:
6 maart 2014 – Krisztián Németh is opnieuw geruime tijd niet inzetbaar bij Roda JC. De spits is weken uitgeschakeld door een scheur in zijn teen. De Hongaar heeft de blessure in zijn eigen huis opgelopen toen hij van de trap viel.

dan wordt het volgende week zondag erg leuk :thumbsup: :daag:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: gaston satijn, Ivinho

• Ivinho
  • Ivinho's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Alles kwiet, behalve de kluts!

24 Jan 2015 12:29 - 24 Jan 2015 12:29
Hoe laat komen we bij elkaar volgende week?

Ik stel voor om een uurtje of 7.00u bij elkaar komen een paar pinten nuttigen als opwarmer dan rond 10.30u richting Goude ster daar spek en ei eten met uiteraard nog een aantal pinten. En zo zullen we dan al aardig op niveau zitten :woohoo:
Winning isn't everything... It's the only thing!!!
Last edit: 24 Jan 2015 12:29 by Ivinho.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2015 15:14
Ik hoop het niet maar ik ga uit van een alcohol verbod,binnen en in een straal van....rondom stadion de geusselt.
Ook ik ben aan het kijken waar ik vooraf mijn pintje ga drinken,desnoods aan de statie bij brandsbeerhoes :thumbsup:...
Wanneer word dit bekend gemaakt dink geer?...gr opa ;)
....

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jan 2015 15:19
Wat zou dat voor onzin zijn. Breng ze niet op gedachtes opa.

Time to create page: 0.372 seconds