MVV - roda 30-01-2015
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - roda 30-01-2015
22 Jan 2015 09:50Maosbrögk wrote:
En de drie Judassen ook. Al speel je 123 jaar voor MVV; als je eenmaal de overstap maakt naar Aachen-Nord mag je wat mij betreft kapot vallen.
Kleine kanttekening: als Schreurs in de finale van de play-offs de beslissende penalty moet nemen, de bal in plaats van richting doel richting de middenstip schopt, zijn shirt uittrekt en een MVV-shirt aan blijkt te hebben, het Roda-shirt in de fik steekt en de tribune inslingert waarna het hele grafstad-limburg stadion afbrandt, en vervolgens breed lachend en juichend naar Maastricht terugrent, dan ben ik bereid hem te vergeven.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2015 11:58Maosbrögk wrote:Hill28 wrote: Zijn we het allemaal erover eens hoe Trost en zijn Judas-trio te benaderen?
Ik vind het wel echt onbehoorlijk dat hij hier alle goeie spelers heeft weggeplukt, van mij geen applaus voor hem in elk geval..
En niet te vergeten zijn provocerende wissel van Schreurs in Aachen-Nord, bij 2-0 voorsprong in de 85e minuut.
Nee, die gast heeft bij mij helemaal afgedaan.
En de drie Judassen ook. Al speel je 123 jaar voor MVV; als je eenmaal de overstap maakt naar Aachen-Nord mag je wat mij betreft kapot vallen.
Schreurs mag btw niet meer meespelen bij Aachen- Nord en moet elke wedstrijd op de tribune zitten.
Maar als ze hier naartoe komen heeft hij al gezegd dat hij niet op de tribune zal zitten.
Dan wordt hij toch eens verstandig.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2015 14:36 - 22 Jan 2015 14:38Ik hoop dat de DUITSERS AFGEZEKEN WORDEN / VERNEDERD NAAR HUIS / HUILEND OP DE TRIBUNE ZITTEN.
dromen zijn bedrog zeggen ze, maar met 8000 SJENGEN die 90 mijn lang schreeuwen moet dit mogelijk zijn.
Ik ben sowieso benieuwd of we alle 8000 het M woord in mond nemen en luidkeels gaan schreeuwen.
Ik hoop niet dat de wedstrijd stil gelegd moet worden in verband met duitse infanterie die het veld op komen. zoals in sittard.
Dan vind ik dat de Poort van het stadion gesloten moet wordenen binnen het hekwerk opengooien

De aankomst van de bussen blijft spannend, ik zat in bus 2 naar roda en zou het niet erg vinden als hun ook een verassing te wachten staat. Geen gewonden of vernielingen maar een broek vol schijt zou ik niet erg vinden.
Ik zeg KOMOP die SJENGEN en pak die MOFFEN!
En wie niet springt..........................
- Hill28
-
- Visitor
-
22 Jan 2015 15:06 - 22 Jan 2015 15:08Ik zou het afkeuren hem uit te fluiten.
Trost daarentegen, heeft MVV doelbewust verzwakt, hij had legio andere spelers kunnen halen in plaats van onze belangrijkste jongens.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2015 15:48 - 22 Jan 2015 15:53Hill28 wrote: Schreurs is min of meer gedwongen door MVV om elke redelijke aanbieding die hij zou krijgen aan te nemen. Ik denk ook dat hij in zijn hart liever niet naar Roda was gegaan, maar wat had hij voor keus met het belachelijke voorstel dat MVV hem had gedaan. Hij heeft nog lang gewacht ook op MVV.
Ik zou het afkeuren hem uit te fluiten.
Trost daarentegen, heeft MVV doelbewust verzwakt, hij had legio andere spelers kunnen halen in plaats van onze belangrijkste jongens.
Sinds onze ervaringen op Kaalheide veertig jaar geleden ben ik, net zoal Pinobel en Opa, zeer zeker geen vriend van *oda...
En ben het met je eens over Schreurs. Het is jammer dat hij niet meer bij us MVV-ke speelt, maar uitfluiten is niet op zijn plaats.
Dat Trost ons verzwakte weet ik niet, want Rutjes mis ik totaal niet en vond hem geen toevoegde waarde hebben ( een dravertje zonder rendement...) terwijl van Hyfte het laatste jaar niet meer zo sterk aanwezig was, minder scoorde en fysiek op het middenveld vaak het onderspit delfde...
De enige die ik mis is Fidel, maar daar had Trost niks mee van doen...
Het enige waar ik naar benieuwd ben is wat er met de Kuuper gebeurt, want enerzijds wil ik hem graag tegen *oda erbij, maar gun hem persoonlijk ook de overstap naar Inglan, Iets wat wel een aderlating tegen Aken Noord inhoudt....
You cant always get what you want.....
But if you MVV Matadoore try....
You might get wot we Fans need ( euverwinningk teege *oda)!!!
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2015 18:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Heukske
-
- Senior Member
-
22 Jan 2015 20:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
23 Jan 2015 10:30
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
23 Jan 2015 11:40ALLES OF NIETS
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
24 Jan 2015 11:37 - 24 Jan 2015 11:39Stamp ze de kneuk euver..!!! :evil:
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
24 Jan 2015 12:00 - 24 Jan 2015 12:04mvv supporter wrote: Massaal de laatste training bezoeken zou ik zeggen!
ALLES OF NIETS
Waar vind die training plaats? In het stadion?
We kunnen natuurlijk ook "en masse" de laatste training van onze oosterburen bezoeken, werkt lekker demotiverend.... :lachen: :lachen: :lachen:
Ik hoop dat die volgende week al de broek vol schijt hebben op het moment dat ze op de autoweg het bord MAASTRICHT zien staan...en langzaam als kleine kinderen de buschauffeur beginnen te smeken om om te draaien..
- Jacques
-
- Platinum Member
-
24 Jan 2015 12:006 maart 2014 – Krisztián Németh is opnieuw geruime tijd niet inzetbaar bij Roda JC. De spits is weken uitgeschakeld door een scheur in zijn teen. De Hongaar heeft de blessure in zijn eigen huis opgelopen toen hij van de trap viel.
dan wordt het volgende week zondag erg leuk :thumbsup: :daag:
- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
24 Jan 2015 12:29 - 24 Jan 2015 12:29Ik stel voor om een uurtje of 7.00u bij elkaar komen een paar pinten nuttigen als opwarmer dan rond 10.30u richting Goude ster daar spek en ei eten met uiteraard nog een aantal pinten. En zo zullen we dan al aardig op niveau zitten :woohoo:
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
24 Jan 2015 15:14Ook ik ben aan het kijken waar ik vooraf mijn pintje ga drinken,desnoods aan de statie bij brandsbeerhoes :thumbsup:...
Wanneer word dit bekend gemaakt dink geer?...gr opa

- αναρχος
-
- Platinum Member
-
24 Jan 2015 15:19Please Log in or Create an account to join the conversation.