>
Ontvangen bedankjes 228
gaston satijn schreef : Het word tijd dat die wedstrijd eraan komt!!
Eerlijk gezegd zal het me niet veel interesseren wat MVV de rest van de competitie nog doet.
Alleen het resultaat telt tegen de ooster-gemeinschaft.
Ik hoop echt dat die de k#tste dag van hun leven hier krijgen.
Bij het supporters-cafe gemerkt dat de haat niet alleen bij mij nog zo diep zit.
Hoe meer ik lees en hoor over kirchraoj gmbh, des te meer mijn nekharen overeind gaan staan.
Ik hoop dan ook op een fanatiek uitverkocht stadion waarbij de furie jegens onze gelb/schwarze freunden al op 10 kilometer afstand voelbaar is.
Ongelooflijk hoe deze zich steeds meer ongeliefd maken!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
omnisciens schreef : Booh iedere dag denk ik wel even aan deze Match.
Al jaren zeg je wel eens tegen je vrienden, Hadde veer meh Roda thoes wat unne pot zow dat zien,
En nu 01-02-2015 is het zover, Roda thuis, voor mij onbetaalbaar moment, als mijn vrouw op dat moment moest bevallen ben ik bang dat het een skype verbinding naar het AZM zou worden, zo graag wil ik dit meemaken.
Alles maar dan ook alles ! is geoorloofd deze wedstrijd. Geld inzetten op een roda kaart doe ik natuurlijk zoizo.,
De aanval op de eerste 5 bussen zal ik daarnaast zeker niet vergeten, wat een laffe honden.
Welkom in Maastricht, een zondag om nooit te vergeten
Heij ouch utzellefde. Iech wil dit neet misse en bin d'r al weke nao tow aon ut leve.omnisciens schreef : Booh iedere dag denk ik wel even aan deze Match.
Al jaren zeg je wel eens tegen je vrienden, Hadde veer meh Roda thoes wat unne pot zow dat zien,
En nu 01-02-2015 is het zover, Roda thuis, voor mij onbetaalbaar moment, als mijn vrouw op dat moment moest bevallen ben ik bang dat het een skype verbinding naar het AZM zou worden, zo graag wil ik dit meemaken.
Alles maar dan ook alles ! is geoorloofd deze wedstrijd. Geld inzetten op een roda kaart doe ik natuurlijk zoizo.,
De aanval op de eerste 5 bussen zal ik daarnaast zeker niet vergeten, wat een laffe honden.
Welkom in Maastricht, een zondag om nooit te vergeten
Bron: www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/de...a-jc?section=sectionjasonke7 schreef : Is er trouwens al een huidige stand van zaken wat betreft de kaartjes van MVV -Roda? Hoeveel er verkocht zijn?
Boredass schreef : Als er minder dan 8500 man komen .zou dat toch een dikke terleurstelling zijn.
Schapendonk schreef : Jazeker De Angel-Side en uit-supporters werden zelfs door zo'n hekje maar van elkaar gescheiden. Er is menige keer na de wedstrijd zo oog in oog met elkaar gestaan. Is tegenwoordig niet meer in te denken...