MVV-NEC

21 mrt 2015 20:48
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV-NEC #151
Die stewards hebben ook helemaal geen binding met MVV maar zijn afkomstig van ESQ, tegenwoordig Fortas, en de meesten daarvan komen uit - jawel het oosten oftwel.... :blink:

"Hanse d'n ID bie dich?" Loat mer 'ns effe zeen wah"

:puke:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2015 23:43
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-NEC #152

Janepie schreef : Die stewards hebben ook helemaal geen binding met MVV maar zijn afkomstig van ESQ, tegenwoordig Fortas, en de meesten daarvan komen uit - jawel het oosten oftwel.... :blink:

"Hanse d'n ID bie dich?" Loat mer 'ns effe zeen wah"

:puke:


Ook triest de laatste weken... Vijf minuten na de wedstrijd beginnen de stewards op de boschpoort tribune de supporters "weg te jagen"... stel je voor dat kinderen en brave huisvaders toch nog naar het uitvak willen... Of gezellig en relax iets willen napraten... maar nee het hek moet dicht conform orders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2015 14:21 22 mrt 2015 14:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-NEC #153


Ze konden kampioen worden. Nou, dit het was het dan...... Ik denk dat MVV dit aantal met een periodetitel al heeft, laat staan als MVV kampioen kan worden. Het was nergens voor nodig om die noord-tribune weg te geven aan dat Vitesse-publiek :lol: Het paste met een beetje proppen, bijna allemaal in het uitvak.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2015 17:35
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-NEC #154
Even een positief bericht. Door interventie van Stijn Provost zijn we zonder problemen met het e-ticket op de hoofdtribune terecht gekomen. Jammer was wel dat door een aantal personen zowel uit de buurt van Nijmegen als uit de buurt van Maastricht deze wedstrijd alleen werd gezien als een gelegenheid tot knokken. Ik noem deze personen opzettelijk geen supporters. Het was voor ons lastig om de hoofdtribune tijdig te verlaten, maar ook dat is gelukt. Zoals al eens eerder betoogd ben ik voorstander van een gouden seizoenskaart voor die MVV-supporters die al vele jaren naar de Geusselt komen zonder problemen te veroorzaken. Als je zo een gouden seizoenskaart kunt tonen (natuurlijk met je ID) kun je bijvoorbeeld binnenkomen zonder te worden gefouilleerd en sta je in voor de betrouwbaarheid van degenen die je meeneemt het stadion in. Dit werkt alleen, wanneer er een stevige sanctie op misbruik van deze kaart staat. Wellicht is dit ook een idee voor Veer Zien MVV, in die zin dat aan de gouden seizoenskaart een (niet al te grote bijdrage) aan deze stichting gekoppeld wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2015 19:31
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV-NEC #155
Stalen buizen? Dat heb ik ook gezien. Maar waren het wel MVV supporters? :lachen:

Die stalen pijpen waren bedoeld voor een eventuele podium!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2015 15:28
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV-NEC #156
Waar kun je de winnende nummers van de loterij eigenlijk terugvinden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2015 16:01
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-NEC #157

seppo schreef : Waar kun je de winnende nummers van de loterij eigenlijk terugvinden?


mvv.nl --> fanzone --> MVV-loterij staat 2e van onder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2015 20:48
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV-NEC #158
1 Thermae 2000 2 entree kaarten Euro 50,- 21766
2 Fair Play Geschenkset Euro 25,- 20212
3 Thermae 2000 1 entreekaart Euro 25,- 21518
4 Fair Play Geschenkset Euro 25,- 21760
5 MVV Maastricht Toegangskaart MVV - Telstar Q-park tribune Euro 18,- 20215
6 Schrobbeler Fles schrobbeler Euro 15,- 21752
7 Mc Donalds Menu tegoedbon Euro 10,- 24516
8 t Boetiekske Kadobon Euro 10,- 24564
9 Fair Play Speeltegoedbon Euro 10,- 24689
10 MediaMarkt FIFA PC-spel Euro 10,- 21644

Prijzen kunnen worden afgehaald in de periode vanaf maandag 23 maart tot uiterlijk vrijdag 3 april bij de MVV-infobalie (let op: alleen op dinsdagmiddag tussen 13.00 – 17.00 uur af te halen bij de MVV-Infobalie. Tevens mogelijk op eerstvolgende wedstrijddag vanaf 2 uur voor de wedstrijd.) De trekking van de loterij vindt plaats door één van de notarissen van Achtenvangent Notarissen te Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2015 10:42
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-NEC #159
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de drankomzet. Hoeft uiteraard niet in exacte cijfers, maar heeft Veer zien MVV tijdens deze wedstrijd door de aanwezigheid van 1400 NEC fans aanzienlijk meer verkocht dan gebruikelijk? Lijkt me wel, maar ik heb er nergens iets over gelezen en ben benieuwd of men tevreden is of onverhoopt toch teleurgesteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2015 16:31
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV-NEC #160
Ik heb begrepen dat dit wel één van de betere wedstrijden voor VZM was maar niet de topper. Ik neem aan dat de bedragen nog wel bekend gemaakt zullen worden. Dat is niet aan mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden