>
Ontvangen bedankjes 1128
ON-LINE IS DEURDER!les rouges blancs schreef :
MVV4life schreef :
...les rouges blancs schreef : ...
Niks foj, foj.....dao zien gewoen genog lui boe 3 Euro mie get te veul veur is...neet iedereen heet .'n baon met e good salaris.
Daan zien die e-tickets de oetkomdt veur iemes dee gein cent heet....dao mos diech aoch ins aon dinke...
Iech begriep 't wel ...mer de Noordertribuun vrijgeven, is gewoen door gepruts tot NEC-ers door de ganse Geusselt al kaarte hadde door e-ticketing....en dat kin flink fout loupe...veural als die zowwe verleere..
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Diech meins ech tot MVV neet anders had kinne doen es dit?les rouges blancs schreef :
MVV4life schreef :
Foifoi LRB. De wèts toch dat met de korting wegvèlt tege de extra koste veur ut on-line betaole en zellefs on-line daodoor sjus gèt mie is zellefs! Aon de kassa betaols diech dus minder.les rouges blancs schreef : ...
Tja...dan moet je maar ouderwets aanschuiven, maar die e-ticketing korting wordt snel vergeten en kan iedereen dan op zijn buik schrijven...!
Dus wel het volle pond betalen.... de prijs van de angst die regeert bij de driehoek....
Ut is ouch noets good... De einigste reije is tot aanders teveul NECers op 'n gewoen tribune zowwe zitte, mèt alle risico's vaandien.
En es d'r gèt gebeurt op die tribune klaoge tot ze die luij gein kaart hadde maage verkoupe?
De hads ouch positief kinne reageere, tot MVV noe onverwach miejer inkomste heet.
Niks foj, foj.....dao zien gewoen genog lui boe 3 Euro mie get te veul veur is...neet iedereen heet .'n baon met e good salaris.
Daan zien die e-tickets de oetkomst veur iemes dee gein cent heet....dao mos diech aoch ins aon dinke...
Iech begriep 't wel ...mer de Noordertribuun vrijgeven, is gewoen door gepruts tot NEC-ers door de ganse Geusselt al kaarte hadde door e-ticketing....en dat kin flink fout loupe...veural als die zowwe verleere..
MVV4life schreef :
ON-LINE IS DEURDER!les rouges blancs schreef :
MVV4life schreef :
...les rouges blancs schreef : ...
Daan zien die e-tickets de oetkomdt veur iemes dee gein cent heet....dao mos diech aoch ins aon dinke...
Precies, gewoon naar de balie en dan:
"Hei, höbse noch kierte veur dene metsj gèèèère?"
Voor het duel van morgenavond wordt NEC naar aller waarschijnlijkheid gesteund door ruim 1.400 NEC-supporters, die per bus afreizen naar Maastricht. Daarnaast zullen er ook leden van de OSRN, medewerkers en familieleden van spelers van NEC aanwezig zijn in De Geuselt. NEC rekent dus op ongeveer 2.000 Nijmeege fans. MVV heeft daarvoor de gehele Noordtribune beschikbaar gesteld. Mocht het sprookje uitkomen vrijdagavond, dan wordt NEC zaterdagmiddag gehuldigd op de Wedren nabij de Nijmeegse binnenstad. Het programma en aangevulde informatie volgt zo snel mogelijk.
Als ik bovenstaand verhaal lees(forzanec.nl) krijg ik de indruk dat osrn, medewerkers en familieleden op eigen gelegenheid reizen maar wel op Noord zitten. Dat verklaart waarom er 1350 buscombi kaarten verkocht worden voor een tribune met capaciteit van 2000.
Mag je me ff uitleggen, want hoezoe? Waarom?Sjotelsplak schreef : Janepie, zo te zien ben je nogal onder de indruk van het bezoek van nec. Maar ik zie het liever weer over MVV gaan ipv over de vertrektijden van de bussen van nec en de struggles van de nec supporters om een kaartje te krijgen. We moeten morgen gewoon winnen. En wat dat betreft gun ik nec dus helemaal niks morgen.
Trouwens, van dat geslijm op het NEC forum van MVV-supporters word ik al helemaal misselijk.
ik ben helemaal niet onder indruk schijnbaar jij wel?Sjotelsplak schreef : Janepie, zo te zien ben je nogal onder de indruk van het bezoek van nec. Maar ik zie het liever weer over MVV gaan ipv over de vertrektijden van de bussen van nec en de struggles van de nec supporters om een kaartje te krijgen. We moeten morgen gewoon winnen. En wat dat betreft gun ik nec dus helemaal niks morgen.
Trouwens, van dat geslijm op het NEC forum van MVV-supporters word ik al helemaal misselijk.
Ik slijm?...... andere mede forummers zijn daar actief, al dan niet of zo? kan je ze opsommen?! Niet dat wat boeit!Sjotelsplak schreef : Janepie, zo te zien ben je nogal onder de indruk van het bezoek van nec. Maar ik zie het liever weer over MVV gaan ipv over de vertrektijden van de bussen van nec en de struggles van de nec supporters om een kaartje te krijgen. We moeten morgen gewoon winnen. En wat dat betreft gun ik nec dus helemaal niks morgen.
Janepie schreef : Veur 't geval dat;
Wir wollen keine Deutsche Schweine!
En ouch gein Waalse Kutte Koppe!