MVV-NEC

19 mrt 2015 19:26 19 mrt 2015 19:27 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #91

les rouges blancs schreef :

MVV4life schreef :

les rouges blancs schreef : ...

...

Niks foj, foj.....dao zien gewoen genog lui boe 3 Euro mie get te veul veur is...neet iedereen heet .'n baon met e good salaris.
Daan zien die e-tickets de oetkomdt veur iemes dee gein cent heet....dao mos diech aoch ins aon dinke...
Iech begriep 't wel ...mer de Noordertribuun vrijgeven, is gewoen door gepruts tot NEC-ers door de ganse Geusselt al kaarte hadde door e-ticketing....en dat kin flink fout loupe...veural als die zowwe verleere..

ON-LINE IS DEURDER!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2015 19:32
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #92

MVV4life schreef :

Tja...dan moet je maar ouderwets aanschuiven, maar die e-ticketing korting wordt snel vergeten en kan iedereen dan op zijn buik schrijven...! :thumbsdown:
Dus wel het volle pond betalen.... de prijs van de angst die regeert bij de driehoek....

Foifoi LRB. De wèts toch dat met de korting wegvèlt tege de extra koste veur ut on-line betaole en zellefs on-line daodoor sjus gèt mie is zellefs! Aon de kassa betaols diech dus minder.
Ut is ouch noets good... De einigste reije is tot aanders teveul NECers op 'n gewoen tribune zowwe zitte, mèt alle risico's vaandien.
En es d'r gèt gebeurt op die tribune klaoge tot ze die luij gein kaart hadde maage verkoupe?

De hads ouch positief kinne reageere, tot MVV noe onverwach miejer inkomste heet.

Niks foj, foj.....dao zien gewoen genog lui boe 3 Euro mie get te veul veur is...neet iedereen heet .'n baon met e good salaris.
Daan zien die e-tickets de oetkomst veur iemes dee gein cent heet....dao mos diech aoch ins aon dinke...
Iech begriep 't wel ...mer de Noordertribuun vrijgeven, is gewoen door gepruts tot NEC-ers door de ganse Geusselt al kaarte hadde door e-ticketing....en dat kin flink fout loupe...veural als die zowwe verleere..

Diech meins ech tot MVV neet anders had kinne doen es dit?

Wat wils diech daan..? Paar 100 NEC-ers veur de poort laote stoon, aweil die kampioen kinne weure?
Knappe gas bis diech daan es diech die tegen hels, hooligan in 't zoer!

Foi foi foi.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, opadiehard

19 mrt 2015 19:43
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #93

MVV4life schreef :

MVV4life schreef :

...

Daan zien die e-tickets de oetkomdt veur iemes dee gein cent heet....dao mos diech aoch ins aon dinke...

ON-LINE IS DEURDER!

Sorry 4life... :schamen:
ik zie het nu...ik dacht dat het oude e-ticketing systeem nog actief was waarbij men korting kreeg bij on-line tickets!

Blijft het feit dat men die NEC fan bestellingen via het web tooltje had moeten zien aankomen....een beetje slimme supporter kent dit soort trucks al zeer lang.

Begrijp me niet verkeerd: ik gun MVV de extra inkomsten, maar dit heeft niks met goede wil te maken,
eerder met " Damage Control " en moet niemand dit proberen mooi te praten...
Goede wil noem ik eerder je eigen fans het voordeel van de twijfel geven en correct behandelen, inclusief onze Ultra's...
en daar is nog wat werk te verzetten. Maar dat is een andere topic.

Back on topic...en gepast dus :P ...

Ik hoop dat deze wedstrijd ook genoeg eigen publiek naar de Geusselt lokt, zodat NEC geen thuiswedstrijd qua sfeer en gezang heeft...niet onbelangrijk....en wij onze matadoren naar de overwinning kunnen toezingen en schreeuwen !!!

2:1

Sven en Kroekske :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

19 mrt 2015 19:51 19 mrt 2015 19:54 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #94
Op het NEC forum zien ze ouch al d'r achter wat de juiste gang vaan zaake is, ze zien zelvers cursuse Mestreechs aon 't vollege haha en dat kinne die toch neet...

Precies, gewoon naar de balie en dan:
"Hei, höbse noch kierte veur dene metsj gèèèère?"

Este dat huurs daan zuuste toch tot geine vaan is..... lol!

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

19 mrt 2015 20:17
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #95

Voor het duel van morgenavond wordt NEC naar aller waarschijnlijkheid gesteund door ruim 1.400 NEC-supporters, die per bus afreizen naar Maastricht. Daarnaast zullen er ook leden van de OSRN, medewerkers en familieleden van spelers van NEC aanwezig zijn in De Geuselt. NEC rekent dus op ongeveer 2.000 Nijmeege fans. MVV heeft daarvoor de gehele Noordtribune beschikbaar gesteld. Mocht het sprookje uitkomen vrijdagavond, dan wordt NEC zaterdagmiddag gehuldigd op de Wedren nabij de Nijmeegse binnenstad. Het programma en aangevulde informatie volgt zo snel mogelijk.

Als ik bovenstaand verhaal lees(forzanec.nl) krijg ik de indruk dat osrn, medewerkers en familieleden op eigen gelegenheid reizen maar wel op Noord zitten. Dat verklaart waarom er 1350 buscombi kaarten verkocht worden voor een tribune met capaciteit van 2000.

Facta Non Verba

19 mrt 2015 21:43 19 mrt 2015 21:44 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #96
Informatie update uitwedstrijd MVV - N.E.C. voor Nijmegen fans.

Ondanks dat de kaartverkoop nog loopt tot morgen 12.00 uur, willen we supporters die meegaan naar MVV-N.E.C. alvast voorlopig informeren over de clusterindeling en de vertrektijden van de bussen.

Er zal morgen in drie clusters vanuit de bussluis (poort 9) vertrokken worden naar Maastricht volgens onderstaand tijdspad:

Cluster 1: vertrek van bussen om 16.30 uur. Busnummer 1, 2, 3, 4, 5 en 6.
Cluster 2: vertrek van bussen om 17.00 uur. Busnummer 7, 8, 9, 10, 11 en 12.
Cluster 3: vertrek van bussen om 17.30 uur. In deze derde cluster bevinden zich de supporters die in de eerste ronde kaarten hebben gekocht en geen busnummer op hun kaart hebben staan. Deze bussen krijgen de volgende busnummers 21 (Uli &De Gier), 22, 23, 24, 25, 26,27, 28, 29 (Bleum) en 30 (HKN).

Toegang tot de bus wordt verstrekt op basis van wedstrijdkaart en geldig ID/rijbewijs. Het is niet mogelijk om nog te wisselen van bus(nummer) en/of cluster!

Vanwege het grote aantal supporters dat meegaat, verzoeken we iedereen dringend om een kwartier voor vertrek van de bus op het stadionplein! Het is door het krappe tijdsbestek niet mogelijk om een tussenstop te maken op de heenreis.

Houd de website in de gaten!
Bovenstaande informatie is gebaseerd op de meest recente kaartverkoop van vandaag! Houd morgen de website in de gaten voor eventuele wijzigingen. Daarnaast zal er morgen ook nog een infomail worden verstuurd en een bericht online worden geplaatst met de laatste stand van zaken en eventuele aanvullende informatie/wijzigingen.

Facta Non Verba

19 mrt 2015 23:56
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #97
Janepie, zo te zien ben je nogal onder de indruk van het bezoek van nec. Maar ik zie het liever weer over MVV gaan ipv over de vertrektijden van de bussen van nec en de struggles van de nec supporters om een kaartje te krijgen. We moeten morgen gewoon winnen. En wat dat betreft gun ik nec dus helemaal niks morgen.

Trouwens, van dat geslijm op het NEC forum van MVV-supporters word ik al helemaal misselijk.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, αναρχος, Jean, La Chouffe

20 mrt 2015 00:26 20 mrt 2015 00:28 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #98

Sjotelsplak schreef : Janepie, zo te zien ben je nogal onder de indruk van het bezoek van nec. Maar ik zie het liever weer over MVV gaan ipv over de vertrektijden van de bussen van nec en de struggles van de nec supporters om een kaartje te krijgen. We moeten morgen gewoon winnen. En wat dat betreft gun ik nec dus helemaal niks morgen.

Trouwens, van dat geslijm op het NEC forum van MVV-supporters word ik al helemaal misselijk.

Mag je me ff uitleggen, want hoezoe? Waarom?
Als je me dan aanspreeekt ..... ik snap wel waarom.

Facta Non Verba

20 mrt 2015 00:31
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #99

Sjotelsplak schreef : Janepie, zo te zien ben je nogal onder de indruk van het bezoek van nec. Maar ik zie het liever weer over MVV gaan ipv over de vertrektijden van de bussen van nec en de struggles van de nec supporters om een kaartje te krijgen. We moeten morgen gewoon winnen. En wat dat betreft gun ik nec dus helemaal niks morgen.

ik ben helemaal niet onder indruk schijnbaar jij wel?

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

20 mrt 2015 00:45 20 mrt 2015 00:59 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #100

Ik slijm?...... andere mede forummers zijn daar actief, al dan niet of zo? kan je ze opsommen?! Niet dat wat boeit!
Maakt ook niks uit.

Liever een NECer dan en mof. En sjotelsplak, sorry huur mer blief lekker thoes daan doan iech dat oach mismieter.
Leever 2000 NEC fans in de Geusselt es eine sjotelsplak!

Facta Non Verba

20 mrt 2015 01:11 20 mrt 2015 01:12 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #101
Zow MVV die moffe ouch die Noord trebuun gunne? Netuurlik neet, die kinne die gaaroets neet betaole, LRB Google ff get gaw pleetsjes! En YouTube filmkes!

En plemp get frans geneuzel heij deneer! Este weer oet Liege kumps.

Facta Non Verba

20 mrt 2015 01:15 20 mrt 2015 01:17 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #102
Veur 't geval dat;

Wir wollen keine Deutsche Schweine!
En ouch gein Waalse Kutte Koppe!

Facta Non Verba

20 mrt 2015 06:44
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #103
Is smeets nu wel of niet geschorst,vind er niks over terug...gr opa ;)

....

20 mrt 2015 08:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #104

Janepie schreef : Veur 't geval dat;

Wir wollen keine Deutsche Schweine!
En ouch gein Waalse Kutte Koppe!

Ah, dus Roei Baank en ik zijn vanavond niet welkom? Kom je ons dat ook even persoonlijk vertellen dan? :lachen: :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

20 mrt 2015 09:16 20 mrt 2015 09:18 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #105

Kom mer Janepiel

B)

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden