>
Ontvangen bedankjes 5000
Mie leef Mestreech schreef : Opvallend is wel dat L-einz niet vermeld dat Smeets geschorst is.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef :
Mie leef Mestreech schreef : Opvallend is wel dat L-einz niet vermeld dat Smeets geschorst is.
Dat is niet maatschappelijk relevant
@MVV4Life; lijkt me een case voor jou om dit via het Supportersoverleg aan te kaarten. Dat verhaal wat Vogel aanhaalt van Stijn is me toch een vaag verhaal; "Stijn vertelde me dat het ligt aan de verouderde programmatuur die door de KNVB wordt voorgeschreven en waarvan het pluche in Zeist waarschijnlijk nog iets dikker bezet kan worden. "De Zwarte Vogel schreef : Eerst e-mail gezonden met het verzoek met mij contact op te nemen. Toen dit niet gebeurde, zelf met MVV gebeld. Gezegd werd dat ik wel een kaartje kon kopen bij de kassa. Later belde Stijn Provoost me om te melden dat MVV was overstelpt met e-mails. Hij verzekerde me dat het E-ticket dat ik gekocht had, het morgen wel zou doen. Ik ben dus nu in gespannen afwachting.
Met de moderne techniek moet het toch mogelijk zijn dat iemand met een seizoenskaart van MVV en zonder besmet verleden een e-ticket kan kopen ook al woont hij in de buurt van de bezoekende club. Stijn vertelde me dat het ligt aan de verouderde programmatuur die door de KNVB wordt voorgeschreven en waarvan het pluche in Zeist waarschijnlijk nog iets dikker bezet kan worden.
Tot morgen!
Jacques schreef :
les rouges blancs schreef : mer ein naodeil.... iech kin gein kaart via 't internet koupe....
app.fansplus.nl/nl/org/143943/mvv-maastricht
daan kump MVV wel die Hollenders tegemoet, mer 'nne Mestreechteneer kin gein keertsje kriege....
Dit zou ik een kwalijke zaak vinden. Hoe komt een MVV-fan nu nog aan kaartjes? Of zijn de kassa's vrijdag gewoon open (in welk geval ik verwacht dat er alsnog veel Nijmegenaren buiten de combi om zullen afreizen)?
Janepie schreef : Ik vind jouw houding LRB ongepast, temeer omdat MVV zich van een goede kant heeft laten zien.
Hopende dat andere clubs ook zulks houding richting de supporters van MVV gaan laten tonen, jij gaat in diverse post oproepen tot agressie, welke ik af keur....
Ik hoop dat je begrijpt over welke post ik het heb en zo niet, dreenk diech nog eint.
Ik ga ervan uit dat zowel MVV als NEC er een feest van maken en we zwaaien met zijn allen naar sterfrade!
Foifoi LRB. De wèts toch dat met de korting wegvèlt tege de extra koste veur ut on-line betaole en zellefs on-line daodoor sjus gèt mie is zellefs! Aon de kassa betaols diech dus minder.les rouges blancs schreef : ...
Tja...dan moet je maar ouderwets aanschuiven, maar die e-ticketing korting wordt snel vergeten en kan iedereen dan op zijn buik schrijven...!
Dus wel het volle pond betalen.... de prijs van de angst die regeert bij de driehoek....
Volgende week is d'r geine wedstrijd....les rouges blancs schreef : ...
Kampioen mag Nijmegen gerust worden van mij, maar dan wel hun thuis en volgende week...!
Niet van zijn goede kant? Ik vind het heel schappelijk!les rouges blancs schreef : ...
MVV laat zich niet van zijn goede kant zien, maar de Noord Triibune is gewoon vrijgeven als een natuurlijk gevolg van de grote domheid, blunder en angst omdat ze zo stom waren om niet tijdig te anticiperen op het aankomend kampioenschap van NEC in combinatie met de blunder van het e-ticketing toe staan..dat de MVV supporters daar de dupe van zijn door geen kaarten met korting te kunnen kopen is ongepast...maar helaas zie je dat niet dus ....drinkt diech mer zellef eint....
Haha diech liets diech ech kinne! Wehweh!les rouges blancs schreef :
Janepie schreef : Ik vind jouw houding LRB ongepast, temeer omdat MVV zich van een goede kant heeft laten zien.
Hopende dat andere clubs ook zulks houding richting de supporters van MVV gaan laten tonen, jij gaat in diverse post oproepen tot agressie, welke ik af keur....
Ik hoop dat je begrijpt over welke post ik het heb en zo niet, dreenk diech nog eint.
Ik ga ervan uit dat zowel MVV als NEC er een feest van maken en we zwaaien met zijn allen naar sterfrade!
Je mag vinden wat je wilt en als je mijn stukje leest als oproep tot agressie, dan heb je dat stukje humor dat ik er in stop niet begrepen.
Helaas, maar niet mijn probleem.
Als je over agressie kletst, lees dan dit stuk van je nieuwe vrinden over de supportersbussen, dat in principe een oproep inhoudt om de Geusselt te slopen...en jij en mij op de bek te slaan....
www.eniesee.nl/index.php/on-tour
Wat ik wel eerlijk meen is dat ik NEK niet moet, hetgeen iets uit het MVV verleden is en zo blijft..dat je daar geen kennis van hebt is geen probleem, maar moet je niet grote woorden als "ongepast " in je mond nemen...
Bovendien heb ik ze, NEC dus, niet nodig om naar de Pruuse te zwaaien, maar sta ik liever vrijdag op en zing mijn MVV-ke naar de overwinning toe.
Kampioen mag Nijmegen gerust worden van mij, maar dan wel hun thuis en volgende week...!
MVV laat zich niet van zijn goede kant zien, maar de Noord Triibune is gewoon vrijgeven als een natuurlijk gevolg van de grote domheid, blunder en angst omdat ze zo stom waren om niet tijdig te anticiperen op het aankomend kampioenschap van NEC in combinatie met de blunder van het e-ticketing toe staan..dat de MVV supporters daar de dupe van zijn door geen kaarten met korting te kunnen kopen is ongepast...maar helaas zie je dat niet dus ....drinkt diech mer zellef eint....
MVV4life schreef :
Foifoi LRB. De wèts toch dat met de korting wegvèlt tege de extra koste veur ut on-line betaole en zellefs on-line daodoor sjus gèt mie is zellefs! Aon de kassa betaols diech dus minder.les rouges blancs schreef : ...
Tja...dan moet je maar ouderwets aanschuiven, maar die e-ticketing korting wordt snel vergeten en kan iedereen dan op zijn buik schrijven...!
Dus wel het volle pond betalen.... de prijs van de angst die regeert bij de driehoek....
Ut is ouch noets good... De einigste reije is tot aanders teveul NECers op 'n gewoen tribune zowwe zitte, mèt alle risico's vaandien.
En es d'r gèt gebeurt op die tribune klaoge tot ze die luij gein kaart hadde maage verkoupe?
De hads ouch positief kinne reageere, tot MVV noe onverwach miejer inkomste heet.