MVV-NEC

19 mrt 2015 15:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #76

Mie leef Mestreech schreef : Opvallend is wel dat L-einz niet vermeld dat Smeets geschorst is.

Dat is niet maatschappelijk relevant :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2015 16:10
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #77

Jacques schreef :

Mie leef Mestreech schreef : Opvallend is wel dat L-einz niet vermeld dat Smeets geschorst is.

Dat is niet maatschappelijk relevant :lachen:

Overigens is dit blijkbaar óók niet bij MVV bekend daar bij de voorbeschouwing op de MVV site www.mvv.nl bij de voorbeschouwing van MVV - NEC niet over de afwezigheid van Bryan Smeets en Hawbir Moustafa gerept wordt en slechts de afwezigheid van Kjel lKnops en Mark Veldmate wordt vermeldt.
Daar online momenteel geen tickets voor de wedstrijd MVV - NEC te verkrijgen zijn neem ik aan dat er vandaag en morgen wel tickets via de MVV infobalie te verkrijgen zijn als service voor de supporters.

19 mrt 2015 16:57
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #78
Eerst e-mail gezonden met het verzoek met mij contact op te nemen. Toen dit niet gebeurde, zelf met MVV gebeld. Gezegd werd dat ik wel een kaartje kon kopen bij de kassa. Later belde Stijn Provoost me om te melden dat MVV was overstelpt met e-mails. Hij verzekerde me dat het E-ticket dat ik gekocht had, het morgen wel zou doen. Ik ben dus nu in gespannen afwachting.

Met de moderne techniek moet het toch mogelijk zijn dat iemand met een seizoenskaart van MVV en zonder besmet verleden een e-ticket kan kopen ook al woont hij in de buurt van de bezoekende club. Stijn vertelde me dat het ligt aan de verouderde programmatuur die door de KNVB wordt voorgeschreven en waarvan het pluche in Zeist waarschijnlijk nog iets dikker bezet kan worden.

Tot morgen!

19 mrt 2015 17:10
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #79

De Zwarte Vogel schreef : Eerst e-mail gezonden met het verzoek met mij contact op te nemen. Toen dit niet gebeurde, zelf met MVV gebeld. Gezegd werd dat ik wel een kaartje kon kopen bij de kassa. Later belde Stijn Provoost me om te melden dat MVV was overstelpt met e-mails. Hij verzekerde me dat het E-ticket dat ik gekocht had, het morgen wel zou doen. Ik ben dus nu in gespannen afwachting.

Met de moderne techniek moet het toch mogelijk zijn dat iemand met een seizoenskaart van MVV en zonder besmet verleden een e-ticket kan kopen ook al woont hij in de buurt van de bezoekende club. Stijn vertelde me dat het ligt aan de verouderde programmatuur die door de KNVB wordt voorgeschreven en waarvan het pluche in Zeist waarschijnlijk nog iets dikker bezet kan worden.

Tot morgen!

@MVV4Life; lijkt me een case voor jou om dit via het Supportersoverleg aan te kaarten. Dat verhaal wat Vogel aanhaalt van Stijn is me toch een vaag verhaal; "Stijn vertelde me dat het ligt aan de verouderde programmatuur die door de KNVB wordt voorgeschreven en waarvan het pluche in Zeist waarschijnlijk nog iets dikker bezet kan worden. "

Ik hoop dat Zwarte Vogel een fijne wedstrijd heeft in de Geusselt en onze matadoren de overwinning kan zien pakken!

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

19 mrt 2015 17:43 19 mrt 2015 17:44 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #80

Jacques schreef :

les rouges blancs schreef : mer ein naodeil.... iech kin gein kaart via 't internet koupe....

app.fansplus.nl/nl/org/143943/mvv-maastricht

daan kump MVV wel die Hollenders tegemoet, mer 'nne Mestreechteneer kin gein keertsje kriege....

Dit zou ik een kwalijke zaak vinden. Hoe komt een MVV-fan nu nog aan kaartjes? Of zijn de kassa's vrijdag gewoon open (in welk geval ik verwacht dat er alsnog veel Nijmegenaren buiten de combi om zullen afreizen)?

Antwoord van MVV:

Beste meneer Xyz ,

Kaarten voor de angelside tribune zijn morgen vanaf 19.00 nog aan de stadionkassa’s verkrijgbaar.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met sportieve groet,

Afdeling Ticketing
MVV Maastricht

Tja...dan moet je maar ouderwets aanschuiven, maar die e-ticketing korting wordt snel vergeten en kan iedereen dan op zijn buik schrijven...! :thumbsdown:
Dus wel het volle pond betalen.... de prijs van de angst die regeert bij de driehoek....

Merci, maar ik leg nu twee Euro-tjes bij en ga dan vanavond naar de Spirit of 66 in Verviers om Girlschool te bekijken !

Jammer dat het zo kort dag is anders zou ik Huib meenemen.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

19 mrt 2015 18:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV-NEC #81
Als seizoenkaarthouder heb je al die 'problemen' niet. :P

19 mrt 2015 18:18 19 mrt 2015 18:20 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #82
Ik vind jouw houding LRB ongepast, temeer omdat MVV zich van een goede kant heeft laten zien.
Hopende dat andere clubs ook zulks houding richting de supporters van MVV gaan laten tonen, jij gaat in diverse post oproepen tot agressie, welke ik af keur....

Ik hoop dat je begrijpt over welke post ik het heb en zo niet, dreenk diech nog eint.

Ik ga ervan uit dat zowel MVV als NEC er een feest van maken en we zwaaien met zijn allen naar sterfrade!

Facta Non Verba

19 mrt 2015 18:36 19 mrt 2015 18:37 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #83
Er zijn MVV-ers die reageren op het NEC forum, ik zou dat niet doen en ivm de regels aan de clubs zelf over laten. Fans van dit forum zijn ook actief geworden op svnec.nl. Ondanks alle goede bedoelingen laat het svp aan de clubs over dit te regelen.

Voor hetzelfde geld gaat eea niet door en worden beide clubs de dupe.

De regels mbt kaarten is duidelijk en staan op mvv.nl.

Facta Non Verba

19 mrt 2015 18:50
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #84
Moraalridder :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

19 mrt 2015 18:52 19 mrt 2015 18:53 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #85

αναρχος schreef : Moraalridder :puke:

Janepie schreef :

Moraalridder?

Had je liever juichende moffen gezien dan.....?
En even over je smiley... :applaus:

Facta Non Verba

19 mrt 2015 19:12 19 mrt 2015 19:15 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #86

Janepie schreef : Ik vind jouw houding LRB ongepast, temeer omdat MVV zich van een goede kant heeft laten zien.
Hopende dat andere clubs ook zulks houding richting de supporters van MVV gaan laten tonen, jij gaat in diverse post oproepen tot agressie, welke ik af keur....

Ik hoop dat je begrijpt over welke post ik het heb en zo niet, dreenk diech nog eint.

Ik ga ervan uit dat zowel MVV als NEC er een feest van maken en we zwaaien met zijn allen naar sterfrade!

Je mag vinden wat je wilt en als je mijn stukje leest als oproep tot agressie, dan heb je dat stukje humor dat ik er in stop niet begrepen.
Helaas, maar niet mijn probleem. ;)
Als je over agressie kletst, lees dan dit stuk van je nieuwe vrinden over de supportersbussen, dat in principe een oproep inhoudt om de Geusselt te slopen...en jij en mij op de bek te slaan....
www.eniesee.nl/index.php/on-tour

Wat ik wel eerlijk meen is dat ik NEK niet moet, hetgeen iets uit het MVV verleden is en zo blijft..dat je daar geen kennis van hebt is geen probleem, maar moet je niet grote woorden als "ongepast " in je mond nemen...

Bovendien heb ik ze, NEC dus, niet nodig om naar de Pruuse te zwaaien, maar sta ik liever vrijdag op en zing mijn MVV-ke naar de overwinning toe.
Kampioen mag Nijmegen gerust worden van mij, maar dan wel hun thuis en volgende week...!

MVV laat zich niet van zijn goede kant zien, maar de Noord Triibune is gewoon vrijgeven als een natuurlijk gevolg van de grote domheid, blunder en angst omdat ze zo stom waren om niet tijdig te anticiperen op het aankomend kampioenschap van NEC in combinatie met de blunder van het e-ticketing toe staan..dat de MVV supporters daar de dupe van zijn door geen kaarten met korting te kunnen kopen is ongepast...maar helaas zie je dat niet dus ....drinkt diech mer zellef eint.... ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

19 mrt 2015 19:15
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #87

les rouges blancs schreef : ...
Tja...dan moet je maar ouderwets aanschuiven, maar die e-ticketing korting wordt snel vergeten en kan iedereen dan op zijn buik schrijven...! :thumbsdown:
Dus wel het volle pond betalen.... de prijs van de angst die regeert bij de driehoek....

Foifoi LRB. De wèts toch dat met de korting wegvèlt tege de extra koste veur ut on-line betaole en zellefs on-line daodoor sjus gèt mie is zellefs! Aon de kassa betaols diech dus minder.
Ut is ouch noets good... De einigste reije is tot aanders teveul NECers op 'n gewoen tribune zowwe zitte, mèt alle risico's vaandien.
En es d'r gèt gebeurt op die tribune klaoge tot ze die luij gein kaart hadde maage verkoupe?

De hads ouch positief kinne reageere, tot MVV noe onverwach miejer inkomste heet.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

19 mrt 2015 19:20 19 mrt 2015 19:20 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #88

Kampioen mag Nijmegen gerust worden van mij, maar dan wel hun thuis en volgende week...!

Volgende week is d'r geine wedstrijd....

MVV laat zich niet van zijn goede kant zien, maar de Noord Triibune is gewoon vrijgeven als een natuurlijk gevolg van de grote domheid, blunder en angst omdat ze zo stom waren om niet tijdig te anticiperen op het aankomend kampioenschap van NEC in combinatie met de blunder van het e-ticketing toe staan..dat de MVV supporters daar de dupe van zijn door geen kaarten met korting te kunnen kopen is ongepast...maar helaas zie je dat niet dus ....drinkt diech mer zellef eint.... ;)

Niet van zijn goede kant? Ik vind het heel schappelijk!
Als wij kampioen zouden kunnen worden, zouden we ook een hele tribune willen hebben!

En nogmaals, aan de kassa is goedkoper.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

19 mrt 2015 19:22 19 mrt 2015 19:28 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #89

les rouges blancs schreef :

Janepie schreef : Ik vind jouw houding LRB ongepast, temeer omdat MVV zich van een goede kant heeft laten zien.

Je mag vinden wat je wilt en als je mijn stukje leest als oproep tot agressie, dan heb je dat stukje humor dat ik er in stop niet begrepen.
Helaas, maar niet mijn probleem. ;)
Als je over agressie kletst, lees dan dit stuk van je nieuwe vrinden over de supportersbussen, dat in principe een oproep inhoudt om de Geusselt te slopen...en jij en mij op de bek te slaan....
www.eniesee.nl/index.php/on-tour

Wat ik wel eerlijk meen is dat ik NEK niet moet, hetgeen iets uit het MVV verleden is en zo blijft..dat je daar geen kennis van hebt is geen probleem, maar moet je niet grote woorden als "ongepast " in je mond nemen...

Bovendien heb ik ze, NEC dus, niet nodig om naar de Pruuse te zwaaien, maar sta ik liever vrijdag op en zing mijn MVV-ke naar de overwinning toe.

Haha diech liets diech ech kinne! Wehweh!

Moste zelvers weten! Dreenk diech nog eine!
Zo zie je maar weer he :)

MVV is wel goed bezig, en als je dat nu nog steeds niet begrijpt dan weet ik het ook niet meer.

Facta Non Verba

19 mrt 2015 19:23 19 mrt 2015 19:26 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #90

MVV4life schreef :

Foifoi LRB. De wèts toch dat met de korting wegvèlt tege de extra koste veur ut on-line betaole en zellefs on-line daodoor sjus gèt mie is zellefs! Aon de kassa betaols diech dus minder.
Ut is ouch noets good... De einigste reije is tot aanders teveul NECers op 'n gewoen tribune zowwe zitte, mèt alle risico's vaandien.
En es d'r gèt gebeurt op die tribune klaoge tot ze die luij gein kaart hadde maage verkoupe?

De hads ouch positief kinne reageere, tot MVV noe onverwach miejer inkomste heet.

Niks foj, foj.....dao zien gewoen genog lui boe 3 Euro mie get te veul veur is...neet iedereen heet .'n baon met e good salaris.
Daan zien die e-tickets de oetkomst veur iemes dee gein cent heet....dao mos diech aoch ins aon dinke...
Iech begriep 't wel ...mer de Noordertribuun vrijgeven, is gewoen door gepruts tot NEC-ers door de ganse Geusselt al kaarte hadde door e-ticketing....en dat kin flink fout loupe...veural als die zowwe verleere..

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden