>
Ontvangen bedankjes 108
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
les rouges blancs schreef : mer ein naodeil.... iech kin gein kaart via 't internet koupe....
app.fansplus.nl/nl/org/143943/mvv-maastricht
daan kump MVV wel die Hollenders tegemoet, mer 'nne Mestreechteneer kin gein keertsje kriege....
Jacques schreef :
les rouges blancs schreef : mer ein naodeil.... iech kin gein kaart via 't internet koupe....
daan kump MVV wel die Hollenders tegemoet, mer 'nne Mestreechteneer kin gein keertsje kriege....
Dit zou ik een kwalijke zaak vinden. Hoe komt een MVV-fan nu nog aan kaartjes? Of zijn de kassa's vrijdag gewoon open (in welk geval ik verwacht dat er alsnog veel Nijmegenaren buiten de combi om zullen afreizen)?
De Zwarte Vogel schreef : Ik las zojuist de volgende mail afkomstig van MVV:
Beste supporter,
U heeft voor de wedstrijd MVV Maastricht - N.E.C. Nijmegen één of meerdere tickets online gekocht. Helaas hebben wij ontdekt dat u N.E.C. supporter bent of uit regio Nijmegen komt. U heeft dus kaarten buiten de buscombi om besteld en dit is verboden bij een B-wedstrijd, waar verplichte buscombi geldt voor de supporters van de bezoekende ploeg.
Uw tickets zullen hierdoor geannuleerd en geblokkeerd worden en het bedrag zal volgende week worden teruggestort. Wij vragen u om uw rekeningnummer door te sturen naar ons.
MVV heeft ook besloten om de volledige Noordtribune beschikbaar te stellen aan N.E.C., maar er dient gebruik gemaakt te worden van de verplichte buscombi. Supporters van N.E.C. kunnen zich wenden tot de Nijmeegse club om aanspraak te maken op de extra beschikbare kaarten. Ook al heeft u al online via MVV een kaart gekocht voor de Noordtribune, deze zal toch niet geldig zijn tijdens de wedstrijd. Wanneer u met het e-ticket vrijdag richting het stadion komt, dan zal u geen toegang hebben tot de wedstrijd.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met sportieve groet,
Afdeling Ticketing
Stichting MVV Postbus 4444, 6202 ZV Maastricht | Bezoekadres Geusseltweg 11, 6225 XS Maastricht
T: 043 352 57 57 | E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. | W: www.mvv.nl
Ik ben al bijna 52 jaar MVV-supporter!
De kassa's zijn vrijdag gewoon open!Jacques schreef :
Dit zou ik een kwalijke zaak vinden. Hoe komt een MVV-fan nu nog aan kaartjes? Of zijn de kassa's vrijdag gewoon open (in welk geval ik verwacht dat er alsnog veel Nijmegenaren buiten de combi om zullen afreizen)?
De Zwarte Vogel, neem morgen even contact op met MVV, dan kan dit geregeld worden.MVVke schreef :
De Zwarte Vogel schreef : Ik las zojuist de volgende mail afkomstig van MVV:
Beste supporter,
...
Ik ben al bijna 52 jaar MVV-supporter!
Prima initiatief riechting NEC, mer dit is daan toch weer typisch M.V.V. . De Zwarte Vogel heet in al die jaore genóg gedoon veur M.V.V., dus ze zouwe toch mote weite tot dit eine vaan us is???