MVV-NEC

18 mrt 2015 18:41
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NEC #61
Mooi dit!
Extra inkomsten en leuke sfeer.
En we gunnen het de nijmegenaren wel, puur om die moffen dwars te liggen. Maar toch zie ik natuurlijk mvv liever winnen wie weet doe je weer mee om de periode. Kom op die roeie!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2015 19:16
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #62
mer ein naodeil.... iech kin gein kaart via 't internet koupe....

app.fansplus.nl/nl/org/143943/mvv-maastricht

daan kump MVV wel die Hollenders tegemoet, mer 'nne Mestreechteneer kin gein keertsje kriege....

18 mrt 2015 19:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #63

les rouges blancs schreef : mer ein naodeil.... iech kin gein kaart via 't internet koupe....

daan kump MVV wel die Hollenders tegemoet, mer 'nne Mestreechteneer kin gein keertsje kriege....

Dit zou ik een kwalijke zaak vinden. Hoe komt een MVV-fan nu nog aan kaartjes? Of zijn de kassa's vrijdag gewoon open (in welk geval ik verwacht dat er alsnog veel Nijmegenaren buiten de combi om zullen afreizen)?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

18 mrt 2015 19:52
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #64

Jacques schreef :

les rouges blancs schreef : mer ein naodeil.... iech kin gein kaart via 't internet koupe....

Dit zou ik een kwalijke zaak vinden. Hoe komt een MVV-fan nu nog aan kaartjes? Of zijn de kassa's vrijdag gewoon open (in welk geval ik verwacht dat er alsnog veel Nijmegenaren buiten de combi om zullen afreizen)?

vind ik ook, daarnaast kom ik pas laat van mijn werk in Luik naar Maastricht...
Ach ...als veer mer winne...bin iech gelökkig en daan mot Opa en Serke mer veur miech metsjriewwe :thumbsup:

18 mrt 2015 19:55 18 mrt 2015 19:59 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #65
Om de stemming er al in te brengen....

1967:

1968:

1972:

1980:

1983:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

18 mrt 2015 19:56
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #66
Hoop wel dat ze respect voor het volkslied kunnen opbrengen, anders is de gezelligheid er snel vanaf ;)

Wel zin in! Gaat weer ergens om (ook voor MVV)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

18 mrt 2015 20:03
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-NEC #67
Zo hebben wij eens een hele tribune bezet bij Telstar in Velsen... Werden we ook geen kampioen, de week ernaar wel tegen VVV..

Moet NEC nu ook maar doen.

Natus et suscitavit in Marsana

18 mrt 2015 20:28
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #68
Ik las zojuist de volgende mail afkomstig van MVV:

Beste supporter,

U heeft voor de wedstrijd MVV Maastricht - N.E.C. Nijmegen één of meerdere tickets online gekocht. Helaas hebben wij ontdekt dat u N.E.C. supporter bent of uit regio Nijmegen komt. U heeft dus kaarten buiten de buscombi om besteld en dit is verboden bij een B-wedstrijd, waar verplichte buscombi geldt voor de supporters van de bezoekende ploeg.

Uw tickets zullen hierdoor geannuleerd en geblokkeerd worden en het bedrag zal volgende week worden teruggestort. Wij vragen u om uw rekeningnummer door te sturen naar ons.

MVV heeft ook besloten om de volledige Noordtribune beschikbaar te stellen aan N.E.C., maar er dient gebruik gemaakt te worden van de verplichte buscombi. Supporters van N.E.C. kunnen zich wenden tot de Nijmeegse club om aanspraak te maken op de extra beschikbare kaarten. Ook al heeft u al online via MVV een kaart gekocht voor de Noordtribune, deze zal toch niet geldig zijn tijdens de wedstrijd. Wanneer u met het e-ticket vrijdag richting het stadion komt, dan zal u geen toegang hebben tot de wedstrijd.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met sportieve groet,

Afdeling Ticketing

Stichting MVV Postbus 4444, 6202 ZV Maastricht | Bezoekadres Geusseltweg 11, 6225 XS Maastricht
T: 043 352 57 57 | E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. | W: www.mvv.nl

Ik ben al bijna 52 jaar MVV-supporter!

18 mrt 2015 20:48 18 mrt 2015 20:55 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NEC #69
Vind het goed deze gehele tribune open te stellen voor nec supporters. Dit is goed voor onze inkomsten. :thumbsup:
Maar klopt het dat MVV supporters geen kaartje meer aan de kassa of online kunnen kopen?
Dit zou toch van de zotte zijn. :(

Met sportieve groet Serke

18 mrt 2015 20:48
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #70

De Zwarte Vogel schreef : Ik las zojuist de volgende mail afkomstig van MVV:

Beste supporter,

U heeft voor de wedstrijd MVV Maastricht - N.E.C. Nijmegen één of meerdere tickets online gekocht. Helaas hebben wij ontdekt dat u N.E.C. supporter bent of uit regio Nijmegen komt. U heeft dus kaarten buiten de buscombi om besteld en dit is verboden bij een B-wedstrijd, waar verplichte buscombi geldt voor de supporters van de bezoekende ploeg.

Uw tickets zullen hierdoor geannuleerd en geblokkeerd worden en het bedrag zal volgende week worden teruggestort. Wij vragen u om uw rekeningnummer door te sturen naar ons.

MVV heeft ook besloten om de volledige Noordtribune beschikbaar te stellen aan N.E.C., maar er dient gebruik gemaakt te worden van de verplichte buscombi. Supporters van N.E.C. kunnen zich wenden tot de Nijmeegse club om aanspraak te maken op de extra beschikbare kaarten. Ook al heeft u al online via MVV een kaart gekocht voor de Noordtribune, deze zal toch niet geldig zijn tijdens de wedstrijd. Wanneer u met het e-ticket vrijdag richting het stadion komt, dan zal u geen toegang hebben tot de wedstrijd.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met sportieve groet,

Afdeling Ticketing

Stichting MVV Postbus 4444, 6202 ZV Maastricht | Bezoekadres Geusseltweg 11, 6225 XS Maastricht
T: 043 352 57 57 | E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. | W: www.mvv.nl

Prima initiatief riechting NEC, mer dit is daan toch weer typisch M.V.V. . De Zwarte Vogel heet in al die jaore genóg gedoon veur M.V.V., dus ze zouwe toch mote weite tot dit eine vaan us is???

18 mrt 2015 21:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #71

Jacques schreef :

De kassa's zijn vrijdag gewoon open!
Seizoenkaarten krijgen een andere kaart en voor de MVV supporters met een losse kaart voor de Noordtribune komt morgen een oplossing.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

18 mrt 2015 21:12
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #72

MVVke schreef :

De Zwarte Vogel schreef : Ik las zojuist de volgende mail afkomstig van MVV:

Beste supporter,
...

Prima initiatief riechting NEC, mer dit is daan toch weer typisch M.V.V. . De Zwarte Vogel heet in al die jaore genóg gedoon veur M.V.V., dus ze zouwe toch mote weite tot dit eine vaan us is???

De Zwarte Vogel, neem morgen even contact op met MVV, dan kan dit geregeld worden.
Mocht dat niet lukken, wat ik niet verwacht, neem contact met mij op via een PB.

100% veur de eige club!

18 mrt 2015 21:20
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #73
Es of de duvel d'r mèt speult! Dao is ut antwoord:
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/ticketinfo-mvv-nec

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

19 mrt 2015 12:40
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NEC #74
Kampioenswedstrijd…?! De kans voor heel MVV om zich te profileren!

Donderdag 19 maart 2015

NEC Nijmegen kan vrijdag in Maastricht kampioen van de Jupiler League worden. Sinds 1997 dus weer een kampioenswedstrijd in Stadion de Geusselt… Meteen ook dé kans voor heel MVV Maastricht om zich te profileren en te laten zien dat MVV zowel op het veld als naast het veld een club is om rekening mee te houden.

Op het veld zal de selectie van Ron Elsen tot op het bot gemotiveerd zijn om de ploeg van trainer Ruud Brood een loer te draaien en het feestje van NEC twee weken uit te stellen. Een overwinning van MVV betekent per slot van rekening dat het kampioenspodium niet opgebouwd hoeft te worden in Stadion de Geusselt én dat MVV volop mee blijft doen in de strijd om de vierde periode.

Om dat te bereiken heeft de ploeg vrijdag de steun hard nodig van jullie allen: supporters én sponsoren. Voor, tijdens én na de wedstrijd, waar de landelijke pers massaal belangstelling voor heeft en die live wordt uitgezonden op Fox Sports, kunnen jullie op een mooie en fanatieke manier laten zien dat het in De Geusselt te doen is.

In deze ‘onneembare vesting’ ontvangen we iedereen op een gastvrije manier, waardoor een perfecte ambiance ontstaat en onze spelers aangezet worden om er deze periode nogmaals vol tegen aan te gaan. En, hoewel we altijd voor een leuk feestje open staan, gunnen we onze gasten uit Nijmegen van harte dat ze hun kampioensfeest kunnen vieren op vrijdag 3 april, thuis in de eigen Goffert...

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

19 mrt 2015 14:51
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NEC #75
MVV met gewijzigde defensie tegen NEC

Uitgerekend tegen de meest scorende voorhoede van het betaalde voetbal moet MVV zijn defensie wijzigen.
Rechtsback Hawbir Moustafa ontbreekt vrijdagavond (20:00 uur) tegen koploper NEC, omdat hij opgeroepen is voor het nationale team van Irak.

Kandidaten
Willem Ofori is kandidaat om zijn plek over te nemen. Het kan ook zijn dat Dalian Maatsen van het centrum naar rechts verhuist en Jens Jurn Streutker centraal in de defensie gaat spelen.

Hete avond
MVV wil geen figurant zijn op een mogelijk feest van NEC, dat in de Geusselt de titel kan grijpen. Coach Ron Elsen voorspelt een hete avond voor de Nijmegenaren. "We zijn stabieler en beter geworden na de winterstop. Het is een grote uitdaging om het de beste ploeg van de eerste divisie zo moeilijk mogelijk te maken."

Helaas is Moustafa er niet bij. Jammer, maar die interland gun ik hem wel. Ofori als linksbenige speler als rechtsback? Lijkt me niet zo'n goede zet. Ik zou eerder voor Maatsen als back kiezen en Kuipers met Streutker centraal. Opvallend is wel dat L-einz niet vermeld dat Smeets geschorst is.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden