MVV - FC Volendam 18 oktober 2015

15 okt 2015 00:21
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #16
We kunnen er makkelijk overheen lullen met een grapje, maar FC Volendam heeft hiermee wel iets bereikt in onze regio, (doen ze overal by the way kijk maar op die site) maar gezien het feit dat we het er hier over hebben, en mensen in Mestreech die borden gezien hebben.

Wat heeft MVV bereikt buiten onze eigen regio? Of wat is de regio van MVV eigenlijk?

Dat bedoelde ik met een goede marketing, zelfs FC Voldenam bereikt dus ons forum/board, waar is MVV en haar marketing?!?
Ga dan svp niet klagen als die geel/zwarte mismieters een bord ophangen in Meerssen of zo want...

Waar zijn onze reclame bordjes?
- of houden we het bij een vlaggetje op de stadsbus? (waar zijn die eigenlijk?)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2015 00:33
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #17
Geld geld geld en nog eens geld.... Misschien heeft de gemeente Kerkrade nog een potje voor ons.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2015 08:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #18

Janepie schreef : We kunnen er makkelijk overheen lullen met een grapje, maar FC Volendam heeft hiermee wel iets bereikt in onze regio, (doen ze overal by the way kijk maar op die site) maar gezien het feit dat we het er hier over hebben, en mensen in Mestreech die borden gezien hebben.

Wat heeft MVV bereikt buiten onze eigen regio? Of wat is de regio van MVV eigenlijk?

Dat bedoelde ik met een goede marketing, zelfs FC Voldenam bereikt dus ons forum/board, waar is MVV en haar marketing?!?
Ga dan svp niet klagen als die geel/zwarte mismieters een bord ophangen in Meerssen of zo want...

Waar zijn onze reclame bordjes?
- of houden we het bij een vlaggetje op de stadsbus? (waar zijn die eigenlijk?)



Sorry, ik snap niet wat je punt is. Natuurlijk ga ik klagen als er borden van die geelzwarten ophangen bij ons. Ik lees nergens in je bericht een argument waarom ik daar niet over zou mogen klagen. Dat die van daarachter een veel betere pr-machine hebben, of gewoon propaganda-machine beter gezegd, dat weet ik al veel langer. Daar mag ik toch nog wel over klagen?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2015 09:11
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #19
FC Volendam de schoonste club van Nederland.
MVV Maastricht de SJOENSTE club van Nederland :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2015 12:35
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #20
Weit iemes of ut bies metdeit of op de bank zit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2015 23:04
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #21
Van FB geplukt:

Wij dagen jullie uit om ons massaal te steunen en aanstaande zondag tegen FC Volendam met minstens 4.500 supporters aanwezig te zijn.
Als jullie er in slagen dan kunnen jullie vanaf 19/10 twee tickets à €5,- reserveren voor MVV - Go Ahead Eagles.

Zorg dat jullie erbij zijn!!! Bestel nu je tickets bit.ly/1FLpgCp
#MVVvol #DeStaarVaanMestreech

P.S. Verheydt zit nog niet op de bank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2015 10:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #22

Anna D. schreef :
P.S. Verheydt zit nog niet op de bank.


Dus dat is plus 1 op de tribune. Zo halen we de 4500 wel!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2015 16:20
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 809
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #23
En in Volendam helpen ze ook lekker mee. Uit de voorbeschouwing op de website van Volendam:

Het Andere Oranje wordt gesteund door zo’n 130 supporters de reis naar Maastricht zullen maken.

Volgens mij een primeur. Nog nooit zoveel Volendammers in 1 keer gezien in De Geusselt. Was meestal een akelig leeg uitvak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2015 17:08
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #24
Gemotiveerd MVV wacht zware test tegen koploper Volendam
Roel WicheGeplaatst opvrijdag 16 oktober 2015 - 16:16

Foto: MGL/Bas Quaedvlieg
Read later
Print
Na een redelijke openingsfase van het seizoen, resulterend in een plek in de middenmoot, wacht MVV zondag (14:30 uur) een interessante test.
Koploper Volendam komt op bezoek in de Geusselt en mag een Maastrichtse ploeg verwachten die, zo belooft trainer Ron Elsen, tot op het bot gemotiveerd zal zijn. "We willen graag meedoen om de spannende plaatsen, dan wordt dit een mooie graadmeter."
Vertrouwen
Ricardo Ippel trainde anderhalve week niet mee wegens een enkelblessure, maar lijkt op tijd fit voor zondag. Doelman Jo Coppens is ook op de weg terug, maar zal op de bank starten. Dat geldt ook voor de ervaren spitsen Prince Rajcomar en Emmo Güvenç. Elsen geeft zijn vertrouwen aan de ploeg die de afgelopen wedstrijden de basis vormde.
Onder het mes
Thomas Verheijdt en Nick Kuipers, beiden kampend met knieproblemen, ontbreken nog steeds. De laatste ging vrijdag onder het mes.

Mijn gevoel zegt 2-2, mijn verstand zegt een maatje te groot 1-3.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2015 19:08
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #25
Ik heb een goed gevoel bij deze wedstrijd 2-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2015 19:53
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #26

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Ik heb een goed gevoel bij deze wedstrijd 2-1




MVV - Volendam staat garant voor VEEL doelpunten , denk meer iets als 2-4 of 4-2 .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2015 22:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #27
Nou MVV zakt behoorlijk met deze uitslagen, dus morgen staat wel wat op het spel!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2015 22:28
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #28

Schapendonk schreef : Nou MVV zakt behoorlijk met deze uitslagen, dus morgen staat wel wat op het spel!!




De reden dat MVV zakt komt door 3x achter elkaar gelijk te spelen . Iedereen tekent voor een gelijk spel tegen Volendam , feit is dat als je wil promoveren ieder gelijk spel je 2 punten verspeelt .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2015 17:10
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #29
Komende zondagmiddag staat de kraker MVV-Mestreech - FC Volendam op het programma.

Ook deze keer staat het team van MVV-supporterskaffee De Gouden Ster weer voor jullie klaar om er een ouderwetse gezellige zondagmiddag van te maken.

Vanaf 12 uur gaan de deuren van de Gouden Ster open en kan de warming up van de supporters beginnen.
De wedstrijd begint om 14:30 uur. Na afloop van de wedstrijd begint DE DERDE HÈLLEF in de Gouden Ster met hopelijk drie punten in de knip. Na de wedstrijd wordt er voor elke bezoeker GRATIS iets lekkers te eten gemaakt. Je hoef dus niet te koken na de wedstrijd ;) De muziek is weer in handen van DJ-AMIGO. Consumpties kosten, zoals altijd, maar € 1,50. ( waar vind je dat nog????)

Kortom, alle ingrediënten om er een top MVV-dagje van te maken. Nu moeten alleen nog onze sterdragers even koploper FC Volendam verslaan.

Come on MVV Mestreech, Veer zien us !!!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2015 22:14 17 okt 2015 22:16 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - FC Volendam 18 oktober 2015 #30
Ik ben morgen eerst daar om 12 uur vanwege de kidsclub,dan kijkend naar een mvv dat 2-2 gelijkspeeld...ik zou het leuk van deze wedstrijd om te kunnen voorspellen wat mvv gaat doen in een comp wedstrijd.
Zou het leuk zijn zonder officieele ,,gok organen,,om puur op mvv gericht wedstrijd uitslagen te voorspellen.
Wie voelt zich ,,geroepen,,om zoeen poule op te starten :thumbsup: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden