>
Ontvangen bedankjes 1604
Schapendonk schreef :
Napoleon schreef : de 2 afgekeurde doelpunten waren buitenspel op advies van zijn grensrechter, dat de Angels side hem uitfloot tijdens de rust was belachelijk en volledig onterecht , daarbij kun je van die positie nooit zien of het wel of geen buitenspel is aan de overkant.
Dit zou ik dan maar weer corrigeren
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef :
Schapendonk schreef :
Napoleon schreef : de 2 afgekeurde doelpunten waren buitenspel op advies van zijn grensrechter, dat de Angels side hem uitfloot tijdens de rust was belachelijk en volledig onterecht , daarbij kun je van die positie nooit zien of het wel of geen buitenspel is aan de overkant.
Dit zou ik dan maar weer corrigeren
idd zag het op tv, de 2de goal was geen buitenspel, maar dat kon de angel-side nooit gezien hebben
ben blij dat we gewonnen hebben en zeer goed gespeeld, en ik vind braamhaar een prima scheids !
Hopelijk worden deze twee clubs ook kampioen!seppo schreef : We zijn, samen met Feyenoord, de enige club in het betaalde voetbal die ongeslagen is de laatste 5 competitieduels
houtengerard schreef : Het beste wat MVV ooit heeft kunnen overkomen, is de handreiking van KRC Genk om een moment dat de club het nodig had. Ik denk dat we daar dankbaar voor mogen zijn om die samenwerking. Men heeft lang naar Standard gekeken als afspiegelende club, maar uiteindelijk was het Genk die de samenwerking zocht, terwijl ze dat niet of nergens verplicht waren. Peeters, Croux en Polizi geven dit elftal een enorme boost, een kapitaal injectie die wij zelf niet konden bekostigen. Mede hierdoor ligt er in mijn ogen een beter fundament dan voorgaande jaren. Heerlijk om die steekballen van Peeters te zien, de rushes van Croux en de technische vernuftigheid van Polizi. Daar kom je voor naar het stadion.
Een mooie pot. Mooi om te zien hoe meneer de burgemeester "Guvenc" even afrekende met alle onzekerheid. Ik heb ook genoten van Moustafa. Heerlijk die tackles van hem, hij vrat het veld op. Een collectieve prestatie waar je op mag bouwen. Ook de defensie deed goede zaken. Coppens laat die bal erin gaan, maar een paar minuten daarvoor houdt hij mooi de nul. Alleen is er nog geen antwoord op boomlange aanvallers, die zijn in de lucht onhoudbaar centraal achterin zonder de Kuiper. Palacios is een echte target man. Hopelijk over twee weken weer een mooie pot.
Ben Salemans schreef : Raar trouwens dat op de website van MVV niet duidelijk wordt gemaakt wat voor een soort contract de selectiespelers hebben en tot wanneer. Werk aan de winkel, Stijn?
Ben Salemans schreef :
houtengerard schreef : txt
Je spreekt over een handreiking van KRC Genk. Maar voor alle duidelijkheid wil ik opmerken dat Genk vorig seizoen een paar spelers, Croux en Peeters, aan MVV verhuurde en dat die spelers aan het eind van het seizoen geen Genk-contract meer kregen of hadden. Genk zag klaarblijkelijk geen toekomst meer weggelegd bij Genk voor Croux en Peeters; MVV zag gelukkig wel een toekomst in beide spelers en gaf ze een contract (zie: www.1limburg.nl/mvv-haalt-derde-oud-genk...ters-tekent-contract ). Croux en Peeters zijn dus geen huurlingen meer van Genk! Wel is Polizzi nog een huurling van Genk (zie: www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mv...polizzi-van-krc-genk ).
Raar trouwens dat op de website van MVV niet duidelijk wordt gemaakt wat voor een soort contract de selectiespelers hebben en tot wanneer. Werk aan de winkel, Stijn?
Jacques schreef :
Enfin, nu lijk jij te beweren dat we hiermee boven onze stand leven. Dat valt wel mee. Je wijst naar VVV en Sparta. Maar besef wel dat ploegen als Emmen, Eindhoven, Dordrecht, Helmond, Den Bosch, Achilles, Telstar, Oss, Fortuna en RKC een gelijkwaardige of zelfs lagere begroting hebben. Nu zitten daar ongetwijfeld clubs tussen die met betalingen onder de tafel of rare constructies met sponsoren stiekem toch wat meer kunnen doen, maar het bescheiden budget wat MVV heeft, is desalniettemin nog altijd hoger dan ongeveer de helft van de Jupiler League. MVV dat in het linkerrijtje staat leeft niet boven zijn stand. Het zegt vooral veel over de rest van de competitie.